Skocz do zawartości

salvien

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O salvien

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Byłem pewny, że zrobiłem go w dziale powłoki. Można prosić o przeniesienie, bo widzę że jest QD.
  2. Cześć, Planuje zakupić wyżej wymieniony produkt. Jakie dodatkowe produkty powinienem domówić, żeby zadbać o powłokę ? Czy muszą koniecznie być to produkty tego producenta ? Mam w swoim arsenale również fusso99 i quick detailer luxury gloss, ale wątpię, że będzie można go stosować na powłokę. Dziękuje za pomoc
  3. Kiedy będzie dostawa ? http://shiningcar.pl/pl/p/3D-Car-Care-AAT-502-FINISHING-POLISH-237ml/3269 http://shiningcar.pl/pl/p/3D-Car-Care-ACA-500-X-TRA-CUT-Compound-237ml/3353 Fibra do cuttingu jest najmniej agresywnym padem ? Maszyna dual action. Wziąłbym do cuttingu : https://autonablask.pl/produkt/flexipads-dysk-polerski-rzep-mikrofibra-cut-black-150mm/ Wykończenie robić waflową np https://autonablask.pl/produkt/flexipads-150mm-gabka-czerwona-wykonczeniowa-waflowana/ lub https://autonablask.pl/produkt/flexipads-150mm-gabka-waflowa-wykonczeniowa/ Czy lepiej https://autonablask.pl/produkt/adbl-roller-soft-polish-da-150/ lub https://autonablask.pl/produkt/nat-czerwona-srednio-miekka-gabka-polerska-150mm/
  4. Niedługo będę robił zamówienie i zwrócę na wszystko uwagę. Jeśli już jesteście to chciałbym zadać pytanie odnośnie powłok, ponieważ nie jestem w stanie wydać na obecną chwilę 300-500 zł na powłokę, o której nie mam bladego pojęcia, przez co kasa może pójść się rampampam. Czy taka powłoka dla laików jak fx protect vision coating, jest lepszym rozwiązaniem niż np fusso? I tak pewnie pierwszą ochroną po polerce będzie własnie on, ale pewnie będę polerował auto więcej niż raz i zastanawiam się nad położeniem powłoki następnym razem. Co do polerowania, ile takich polerowań z dokładnością przy polerowaniu, żeby nie męczyć jednego elementu w nieskończoność jest w stanie wytrzymać lakier ? Boję się, że popadnę w nałóg polerowania jak mi się spodoba
  5. Robiłeś raz cięcie i kończenie ? Będzie to moja pierwsza polerka, i mimo że oglądam sporo filmików + staram się czytać, pewnie będę miał jakieś zahamowania i przemyślenia dopiero w trakcie. Zastanawiam się czy jako amator w tej dziedzinie dam radę ogarnąć i zakryć rysy po cuttingu, samym finishem, choć patrząc na środki które podał shining car, i filmiki na yt, wydaje się to dziecinnie proste, tak jak zawsze na filmikach
  6. W polerkę dopiero zaczynam uderzać i jeszcze nie znam wszystkich produktów, skrótów. Na jakich pastach robiłeś ? Masz może link do mf flexipads i mothers hdrc ? Nie wiem dobre produkty wygooglowałem. Dzięki za pomoc Aio nie chcę, ,podobno takie pasty mają dużo wypełniaczy i do końca nie widać pełnego efektu. Patrzyłem trochę na necie jak robią zaprawki, ale przeważnie widać ślady po takiej robocie. Chyba, że dysponujecie poradnikiem, niekoniecznie w formie filmu. To chętnie się dokształcę Chciałbyś mi opowiedzieć trochę więcej o tych pastach ? Jak przebiegała Ci na nich praca, jak z przykrywaniem najwidoczniejszych rys. Jak porównanie do innych past np menzerna, koch ? Efekt ciekawy, nie mają zbyt dużo wypełniaczy ? Wolałbym tego unikać.
  7. Przyszła lampa inspekcyjna plus zrobiłem parę fotek na słońcu. Niestety są rysy, które przeszły przez lakier i widać białe zagłębienie w nich, czy cutting tu pomoże chociaż trochę je zniwelować ?
  8. Cześć, Zakupiłem już wszystkie środki jakie były mi potrzebne do auta. Obecnie jest tylko kwestia dobrania padów i past do DA. Czytałem poradniki w internecie na ten temat. Zastanawia mnie zaś kwestia oklejania miejsc, w których pad może narobić syfu. Czy istnieją jakieś małe talerze lub małe talerze z "dłuższą" śrubą, żeby dojść w takie miejsca jak pod klamkami, pod relingami do listw przy szybach itd? Rys nie ma dużo, wiec myślę, że mogę zacząć od polishu. Na obecną chwilę będę kładł fusso, ale po czasie mam zamiar przerzucić się na powłokę i ewentualnie jak będzie brakowało to zrobię cutting przed położeniem. Za dużo użytkowników nie mówiło nic o Tiguanie, jest to twardy lakier, że bez cuttingu się nie obejdzie ? Polerka to Tryton TSP710K, dlatego zastanawiam się czy powinienem dokupić również inny talerz. Co chciałbym kupić : 2x flexipads pomarańczowy 2x flexipads finish Koch, menzerna czy może coś innego ? Co byście polecacie do DA ? Dzięki za pomoc.
  9. salvien

    Tryton TSP710K

    Będzie to dobry wybór, czy lepiej zainwestować w inne pady ?
  10. salvien

    Tryton TSP710K

    Ok, planowałem kupić do tego pastę menzerny mcp2500 i sfc3500. Ale została mi polecony Sonax 04-06. Ale pytania jeszcze były pod zwykłą maszynę, ponieważ nie wiedziałem, że będę miał dostęp do DA. Planuję zrobić polishing i finish, bo az tak duzych rys nie mam. Ile padów będzie mi potrzebnych na całe auto ? Po 2-3 sztuki z jednego ? Zastanawialem sie nad : Flexipads 135mm polerska pomarańczowa i Flexipads 135mm polerska żółta. Może znacie jakies lepsze ?
  11. salvien

    Tryton TSP710K

    Myślałem nad k2 masner, ale może ten DA będzie ciekawszym rozwiązaniem i prostszym dla laika? Maszyna ma zakres obrotów od 3 do 6 tysięcy, więc chyba to ją wyklucza ? Średnio jak patrze na maszynki np K2 masner ma od 600 do 3000. Nie wiem do końca czy zwykłe polerki mozna porównywać do DA pod względem obrotów. Proszę o sprostowanie

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.