Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

@STR Pytanie typu "chce kupić samochód. Jaki mam kupić samochód?" 

Nie ma gotowej receptury, wszystko zależy od danego przypadku, lakieru, kombinacji past, padów, maszyny 🙂 

ale.... KOCH F6.01 to pasta Polish więc sprawdzi się dobrze. Kwestia doboru pada. Na lakierach miekkich może być różnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@STR to się okaże już na lakierze + zależy od padów. Nie jestem doświadczony natomiast F6.01 na żółtym/czerwonym nacie na miękkim lakierze nie miała problemu z wykończeniem. Przejazd M3 pewnie wniósł coś na glossmeterze, więc się odbył 😉 ale pod latarką wykończenie f6 bez uwag. Przechodząc jedna na plastiki i widząc co robi M3 na czerwonej gąbce nawet nie próbowałem podchodzić z f6.. da15. Ale to tylko moje auto i mój lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, STR napisał:

@D@ViD a no właśnie tak też czuję że może wyjść różnie... jedno auto to mazda z lakierem red soul, lakieru mało i miękki  

Soul Red ? U mnie pykło z 3D ONE + Żółty 4CR lub nieco mocniejsza kombinacja 4CR purpurowy. Może coś pośrodku - pomarańczowy ADBL / SuperShine / Lake Country zrobiłby robotę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, mat231 napisał:

Jaka optymalna temperatura do pracy z glinką?   Żeby dało się ją rozrobić i pracować.

Kup sobie kostkę syntetyczną.

Np Marflo. Chyba Adbl robi też coś podobnego.

Wg mnie jest bezpieczniejsze w niższych temperaturach niż tradycyjna glinka

 

Metoda jest mniej agresywna, ale robi robotę, często płukaj w wiaderku z lekko ciepłą wodą i będzie dobrze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, ja żółtą VP jechałem przy 6 stopniach i było znośnie, za to niebieska mimo ciepłej wody juz ewidentnie broiła.
Polimerek trwalszy i mniej inwazyjny jak często moczysz. Jedyna klasyczna glinka która zawsze dawała rade w niskich temperaturach to Bilt Hamber.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje nałożyc 2 warstwy wosku (fk 1000p) na lakier i felgi, jak to zrobić żeby było to zgodnie ze sztuka? Nałożyc jedna warstwe, poczekac np 1-2h i leciec druga czy lepiej odczekac 24h? Podejrzewam że dużo zależy tutaj od wosku/sealantu, ale może jedna z tych metod jest 'poprawniejsza'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Skav napisał:

Planuje nałożyc 2 warstwy wosku (fk 1000p) na lakier i felgi, jak to zrobić żeby było to zgodnie ze sztuka? Nałożyc jedna warstwe, poczekac np 1-2h i leciec druga czy lepiej odczekac 24h? Podejrzewam że dużo zależy tutaj od wosku/sealantu, ale może jedna z tych metod jest 'poprawniejsza'

Dlaczego nie trzy warstwy?! Wystarczy jedna

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, alexander.p said:

Dlaczego nie trzy warstwy?! Wystarczy jedna

 

 

Dwie podobno jeszcze ma sens w kwesti trwałosci wosku, a że u mnie z czasem czasami krucho (może inaczej, krucho z odpowiednią pogodą w czasie jak moge sie zając autem) to nawet ten miesiac może dwa dłuższego zycia wosku zrobiłby u mnie robote

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bitek Był plan kiedys fusso kupic, ale obecnie troche mi juz kasy poszło na chemie i powiedzmy że nie chce narazie wydawać wiecej kasy na detailing - tym bardziej ze obecny wosk prawie nie był uzywany, a raz uzyty wosk w kąt odstawic (ew. go sprzedać, ale bym go musiał chyba za 10zl wystawić żeby ktoś to wzial - szkoda zachodu) to troche smiesznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zajkos10 napisał:

Panowie , ostatnio słyszałem o impregnacji pada szamponem optimum no rinse , czy ktoś sprawdzał , uzywał tego rozwiązania , poleca lub nie

Nie rozumiem w czym problem sprawdzić. Jak nie no rinse to obojętnie jaki QD i wyciągnąć wnioski. Czasem mam wrażenie, ze napisanie posta zajmuje więcej jak pójście do garazu i sprawdzenie..

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Arkeolowy napisał:

Nie rozumiem w czym problem sprawdzić. Jak nie no rinse to obojętnie jaki QD i wyciągnąć wnioski. Czasem mam wrażenie, ze napisanie posta zajmuje więcej jak pójście do garazu i sprawdzenie..

Możesz sie przejść , zobaczyć i wyciagnac wnioski swoje, będe wdzieczny  jeśli dla Ciebie to 5 minut roboty niż odpisywać bez sensu:) ?  Po pierwsze nie mam pod reką obecnie ani maszyny , ani możliwości sprawdzenia jak działa takie połączenie , niektórzy ludzie pracują w delegacji , ktoś w jednym z filmików na yt wspomniał o tym wiec chce dopytac tutaj czy to sie sprawdza czy jednak lepiej impregnowac pasta . Pytanie szybkie i proste dlatego zadane w tym dziale , od tego jest chyba ten dział i to forum ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.