Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

47 minut temu, BiałyGTi napisał:

@kaka17ab Jak na moje to idzie to usunąć polerka chyba ze ja cos zle widze. A co do felg to t&g sobie z tym poradzi bo to smar od zakładania opon zostawił to wulkanizator. Ewentualnie jak masz paste to mozesz na palec badz na mikrofibre i tez to z felg zejdzie 

Prickbort lub t&g adbl da radę do felg? a błotnik, zderzak mogę spróbować mleczkiem polerującym megsa na tricolorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@kaka17ab raczej myslalem o normalnej paście a nie takiej do głaskania. Takiej do głaskania to nie zejdą te rysy na pewno a tym bardziej recznie. Tak prickbort sobie da rade 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy wyżej piszą każde t&g pomoże. A czy ten błotniki nie jest względem drzwi trochę wgięty? Na tym zdjęciu tak to wygląda, że nie tworzą z drzwiami jednej płaszczyzny. Może w pierwszej kolejności z tym należałoby zrobić porządek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, piotrek17 napisał:

Tak jak koledzy wyżej piszą każde t&g pomoże. A czy ten błotniki nie jest względem drzwi trochę wgięty? Na tym zdjęciu tak to wygląda, że nie tworzą z drzwiami jednej płaszczyzny. Może w pierwszej kolejności z tym należałoby zrobić porządek.

trzeba blisko podejść żeby to zauważyć, zależy jak światło pada, chyba lepiej byłoby kupić normalny błotnik w kolorze niż prostować, bo różnie to może wyjść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto jest tez chyba maly dolek przy rancie na wysokosci tego przetarcia. Jak robić porządnie to z wszystko po kolei a jak zależy Ci tylko na usunięciu przetarcia  to polerka. Jak masz UC to możesz próbować. Nikt Ci tego nie zabroni. To jest detailing. Ciągłe próby. Ważne żebyś Tu był zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, piotrek17 napisał:

Ponadto jest tez chyba maly dolek przy rancie na wysokosci tego przetarcia. Jak robić porządnie to z wszystko po kolei a jak zależy Ci tylko na usunięciu przetarcia  to polerka. Jak masz UC to możesz próbować. Nikt Ci tego nie zabroni. To jest detailing. Ciągłe próby. Ważne żebyś Tu był zadowolony.

Tak, wiem, że jest niestety. Ktoś o to auto nie dbał. Wgniot i tak się pewnie nie uchronię chociażby na parkingach. Jedno usunę inne się pojawi, nie nadążę usuwać tak miękkie są te blachy 😞 więc nie wiem czy jest sens wydawać pieniądze. Na razie te rysy chociaż zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, voltage napisał:

Co ile myć pierzecie rękawice mikrofibrowe i ręczniki?

Ja zawsze po skończonym myciu płuczę porządnie rękawice których używałem do mycia w wiadrze z czytą wodą i suszę w tem. pokojowej..chyba, że myłem jakiegoś szczura to wtedy odrazu do brudów. Natomiast ręczników do wycierania mam kilka. Po użyciu rozwieszam do wyschnęcia i odkładam do kosza z brudnymi mikrofibrami. Jak wszyskie są zużyte to wtedy piorę je razem z resztą mikrofibr. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bonderez biały jest twardszy, grafitowy najtwardszy.

Na zdjęciu nie ma niebieskiego slash ale "Piana Niebieska - Twarda gąbka otwarto komórkowa. Nazywamy ją lekkim cuttingiem ponieważ jest delikatniejsza od grafitowej i białej"

56915068_1290731151079835_8589183440874635264_o.png.90194f5ed3e7c9f628a9a13d81785a12.png

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TontaV8 Co do programów to ja bym się skłaniał do "syntetyki" lub "delikatny" jak masz - mikrofibra to nie bawełna.

----------------------------------------------------------------------------

Jak sobie poradzić z takimi "plamami" wewnątrz żeber felgi?

Atakuje je twardym pędzlem od ADBL.

Dwa razy myłem CleanTech Clean Wheel w najmniejszym zalecanym rozcieńczeniu a potem w już nie zalecanym i jakieś większej różnicy nie zauważyłem po myciu.

Coś zaczęło dopiero schodzić z średnim rozcieńczeniem SHINY GARAGE EF WHEEL CLEANER. 

Pytanie czy dalej próbować SG EF? Czy pastą polerską ręcznie atakować (mam tylko 3D One)? Czy jakoś jeszcze inaczej - może jakaś mikstura z APC by coś dała?

20200603_105935_HDR.jpg

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda że folie ochronne zatrzymują promieniowanie uv w związku z czym lakier pod folią jest chroniony, natomiast ten bez płowieje i blaknie?

Jeśli tak tak jak bardzo będzie widoczna różnica np po 5 latach? Auto będzie wyglądać jakby miało stłuczkę i lakierowane świeżo elementy które będą pokryte folią ochronną? ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.