Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, belzebiasz napisał(a):

Dogorywająca powłoka na felgach - kłaść CanCoat'a którego posiadam, czy dokupić dedykowanego DLUX'a? 

Wypróbuj powłokę ADS będziesz Pan zadowolony 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2024 o 20:06, AndrewZS napisał(a):

One nie nadaje się pod powłoki, działaj MC3000

Czy ktoś mógłby się jeszcze wypowiedzieć? 
andrewZs Zvizzer gdzieś zawarł takie informacje czy z własnego doświadczenia piszesz? Dzięki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jacak masz na forum Zvizzera, tam znajdziesz informacje jeśli jestem dla Ciebie zbyt mało wiarygodny. Byłem na szkoleniu z systemu polerskiego Zvizzer, stosuję go w swoich projektach, One nie używałem, bo nie znajduję dla niej zastosowania w tym co robię. One jest pastą i zabezpieczeniem w jednym, nie stosuje się pod powłoki

 

  • Lubię to 3
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Misza napisał(a):

jakieś porównanie może do DLUXA ?

Niestety nie, odkąd @CAR CRAZY i @analyzator polecili mi ADS , nawet nie próbuje zmieniać ani eksperymentować,za każdym razem gdy kończę buteleczkę wiem że nastepna będzie ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zwirek03 napisał(a):

Niestety nie, odkąd @CAR CRAZY i @analyzator polecili mi ADS , nawet nie próbuje zmieniać ani eksperymentować,za każdym razem gdy kończę buteleczkę wiem że nastepna będzie ta sama.

A coś wiecej mozesz powiedziec jak z trwaloscia ile warstw nakladasz jaka wydajnosc ? A jakich powlok wczesniej uzywales do felg przed ADS ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Misza napisał(a):

A coś wiecej mozesz powiedziec jak z trwaloscia ile warstw nakladasz jaka wydajnosc ? A jakich powlok wczesniej uzywales do felg przed ADS ? 

Ja dla odświeżam po każdym sezonie,potrzeby takiej nie ma ale ja to robię, kładę jedną warstwę ( wiem że można warstwowac ),jak masz nieskomplikowany wzór felg to 10 ml powinno starczyć na dwa komplety 18". Wcześniej używałem tylko powłokę Gyeon,dla mnie osobiście ADS aplikacja,dotarcie, śliskość,look bez porównania i trwałość według mnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, zwirek03 napisał(a):

Ja dla odświeżam po każdym sezonie,potrzeby takiej nie ma ale ja to robię, kładę jedną warstwę ( wiem że można warstwowac ),jak masz nieskomplikowany wzór felg to 10 ml powinno starczyć na dwa komplety 18". Wcześniej używałem tylko powłokę Gyeon,dla mnie osobiście ADS aplikacja,dotarcie, śliskość,look bez porównania i trwałość według mnie 

Ok fajnie dziękuję za odpowiedz bedzie trzeba sprobowac skoro tak 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jaki patent na położenie powłoki na skomplikowanych elementach? Mam u siebie w aucie w podszybiu paskudne kratki. O ile zwykły dressing jestem w stanie z pomocą nylonowej szczoteczki położyć w taką drobną kratkę, tak nie wyobrażam sobie standardowej aplikacji np. Dluxa. Do głowy przyszedł mi pomysł położenia natryskowego. Macie jakieś wypracowane techniki, narzędzia? Mile widziane coś taniego i ręcznego, bo na taką pierdołę kupować mini pistolet to się nie kalkuluje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.03.2024 o 19:52, AndrewZS napisał(a):

@Jacak masz na forum Zvizzera, tam znajdziesz informacje jeśli jestem dla Ciebie zbyt mało wiarygodny. Byłem na szkoleniu z systemu polerskiego Zvizzer, stosuję go w swoich projektach, One nie używałem, bo nie znajduję dla niej zastosowania w tym co robię. One jest pastą i zabezpieczeniem w jednym, nie stosuje się pod powłoki

Bardzo dziękuje za odpowiedz. Nie miałem na myśli, że jesteś mało wiarygodny, ale po prostu wole zawsze dopytać również innych osób. Miłego 😊

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Czy ktoś z okolic Świętochłowic/Chorzowa/Rudy/Zabrza byłby chętny na spotkanie na myjni i przetestowanie na swoim aucie nowego BH TL? Pojawiły się u mnie dziwne tłuste plamy i nie wiem co to może być. Ja bym wtedy potrzebował pożyczyć rękawicy/gąbki do umycia tego na swoim aucie.

Swoje rękawice/gąbki zostawiłem 250 km stąd i będę miał do tego dostęp za tydzień, dlatego nie chce specjalnie kupować następnych, żeby teraz umyć auto 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.03.2024 o 19:49, Jacak napisał(a):

Czy ktoś mógłby się jeszcze wypowiedzieć? 
andrewZs Zvizzer gdzieś zawarł takie informacje czy z własnego doświadczenia piszesz? Dzięki. 

One nie nadaje się pod powłoki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pad po wyczyszczeniu w pad washerze i odwirowaniu, jest faktycznie tak suchy że można nim odrazu pracować ?

 
Najlepiej się odwirowuje na da 21. Wtedy jest praktycznie suchy. Na rotacji troszkę gorzej, a na planetarnej w ogole nie odwirujesz.
  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka pastę polecacie aby przepolerowac lakier żeby nabrał połysku. Jaki pad wybrać mam końcówkę z rzepem na wkretarke oraz na szlifierkę z regulacją obrotów. Nie chcę robić profesjonalnie mam tylko stara corsę na dojazdy do pracy a chcę ją trochę ogarnąć.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.03.2024 o 19:25, Mr.Wolf napisał(a):

Panowie, jaki patent na położenie powłoki na skomplikowanych elementach? Mam u siebie w aucie w podszybiu paskudne kratki. O ile zwykły dressing jestem w stanie z pomocą nylonowej szczoteczki położyć w taką drobną kratkę, tak nie wyobrażam sobie standardowej aplikacji np. Dluxa. Do głowy przyszedł mi pomysł położenia natryskowego. Macie jakieś wypracowane techniki, narzędzia? Mile widziane coś taniego i ręcznego, bo na taką pierdołę kupować mini pistolet to się nie kalkuluje. 

Może coś takiego?

https://pl.aliexpress.com/item/1005006578795982.html?src=google&src=google&albch=shopping&acnt=494-037-6276&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&albagn=888888&isSmbAutoCall=false&needSmbHouyi=false&albcp=19366866399&albag=&trgt=&crea=pl1005006578795982&netw=x&device=c&albpg=&albpd=pl1005006578795982&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwnv-vBhBdEiwABCYQAxHHb775fbTnfyzOa6y_5buihVZj28J4r2X-7N3fu8c4y3qiPb9h8xoC3CAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&aff_fcid=063a5eecd162473a8e70c8683fa4b3f5-1711326026023-01159-UneMJZVf&aff_fsk=UneMJZVf&aff_platform=aaf&sk=UneMJZVf&aff_trace_key=063a5eecd162473a8e70c8683fa4b3f5-1711326026023-01159-UneMJZVf&terminal_id=e6a79264c9ec45d894e334635ab862fa&afSmartRedirect=y

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo regulacji prawdopodobnie obroty i tak będą za wysokie. Jak to szlifierka a nie polerka to  startuje wysoko.
Właśnie nie. Jeżeli ustawie najniższe to wolno startuje. Nagram filmik i wstawię po południu.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.