blazej Opublikowano 9 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2021 Przesyłam małe porównanie SG B2B, Perla i Megsa, które popełniłem - może komuś się przyda.
MMCzysci Opublikowano 9 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2021 Ale to chyba jeszcze nie po całkowitym wyschnięciu/związaniu?Wyryte w skale z S20 5G FE
Kubos Opublikowano 12 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2021 @blazej Będziesz sprawdzał trwałość tego trio? Nie wiem jak to jest, ale jednym PERL siedzi jak głupi, drugim schodzi po 2 myciach na bezdotyku
blazej Opublikowano 14 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2021 Tak, sprawdzam od soboty :) Na razie idealne warunki pogodowe więc wszystkie siedzą jak szalone.
zonk Opublikowano 29 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2021 W dniu 14.07.2021 o 09:11, blazej napisał: Tak, sprawdzam od soboty Na razie idealne warunki pogodowe więc wszystkie siedzą jak szalone. no juz minęło wiecej czasu, jak efekt ?
locarno Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Jaki polecacie środek do mycia felg taki aby nie powdoował korozji tarcz hamulcowych i inny elementów?
Bapko Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Jaki polecacie środek do mycia felg taki aby nie powdoował korozji tarcz hamulcowych i inny elementów?Szukaj z inhibitorami korozji np. Excede ultimate wheel cleaner, APC Koch Green star, itp 1
locarno Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2021 W dniu 1.08.2021 o 13:26, Bapko napisał: Szukaj z inhibitorami korozji np. Excede ultimate wheel cleaner, APC Koch Green star, itp Jeszcze pytanko. Co konkretnie powoduje takie szybkie rdzewienie elementów w krwawej feldze?
locarno Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2021 W dniu 1.08.2021 o 13:26, Bapko napisał: Szukaj z inhibitorami korozji np. Excede ultimate wheel cleaner, APC Koch Green star, itp Apc Koch Green jest alkaliczne. To nie będzie też powodowało rdzewienia elementów i szarzenia gumy? Przynajmniej tak piszą na tej stornie https://www.blog.autoglym.com.au/part-3-cleaning-the-wheel/
Bapko Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Apc Koch Green jest alkaliczne. To nie będzie też powodowało rdzewienia elementów i szarzenia gumy? Przynajmniej tak piszą na tej stornie https://www.blog.autoglym.com.au/part-3-cleaning-the-wheel/Standardowe APC tak ale GS jest wyjątkowy i ma inhibitory korozji
blazej Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2021 W dniu 29.07.2021 o 08:56, zonk napisał: no juz minęło wiecej czasu, jak efekt ? Przy teście wszystkie trzymały mniej więcej podobnie ( 2 tyg ). Przed urlopem na opony poszedł Shiny Garage i szczerze mówiąc dosyć szybko zszedł, po tygodniu nie było śladu, ale deszczu było sporo.
ELBE Opublikowano 16 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2021 Moi drodzy, przeczytałem kawał tego tematu, ale dalej nie wiem co kupić, bo wymieniacie wiele produktów Mam dwa pytania. 1. Jaki jest obecnie najlepszy dressing, który da efekt jak najbardziej czarnych i mokrych opon, oraz efekt ten będzie trzymał się jak najdłużej ? 2. Jaki obecnie jest najlepszy specyfik do czyszczenia opon przed nałożeniem dressingu ? - - - Jestem prostym chłopakiem z Otwocka. Chcę kupić dwie najlepsze rzeczy i czerpać radość z pięknych, czarnych, mokrych opon
yas Opublikowano 16 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2021 @ELBE w Józefowie masz to https://kaiserdetailing.pl/pl/p/Prostaff-CC-Water-Gold-Tire-Coating-190-ml-aplikator/3453, w kwestii dresingu opon powinno Cie zadowolic
Eidos71 Opublikowano 17 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2021 8 godzin temu, ELBE napisał: Chcę kupić dwie najlepsze rzeczy i czerpać radość z pięknych, czarnych, mokrych opon 8 godzin temu, ELBE napisał: Jaki jest obecnie najlepszy dressing Nie istnieje uniwersalny, najlepszy dressing. Opony różnych marek i o różnym składzie mieszanki, różnie reagują na ten sam dressing, więc dany dressing na oponie "X" będzie dawał poszukiwany przez Ciebie efekt, a na oponie "Y" ten efekt pozostawi wiele do życzenia. 8 godzin temu, ELBE napisał: Jaki obecnie jest najlepszy specyfik do czyszczenia opon przed nałożeniem dressingu ? Tutaj również nie ma środka "najlepszego" - użycie każdego "tire cleanera" wymaga pracy szczotką i przynajmniej 2-krotnego podejścia. Jeżeli prace czyszczące wykonasz właściwie i dokładnie, to nawet roztworem APC będziesz w stanie doczyścić oponę. Poczytaj tematy na forum: https://kosmetykaaut.pl/forum/232-czyszczenie-kół/
blazej Opublikowano 17 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2021 11 godzin temu, ELBE napisał: Moi drodzy, przeczytałem kawał tego tematu, ale dalej nie wiem co kupić, bo wymieniacie wiele produktów Mam dwa pytania. 1. Jaki jest obecnie najlepszy dressing, który da efekt jak najbardziej czarnych i mokrych opon, oraz efekt ten będzie trzymał się jak najdłużej ? 2. Jaki obecnie jest najlepszy specyfik do czyszczenia opon przed nałożeniem dressingu ? - - - Jestem prostym chłopakiem z Otwocka. Chcę kupić dwie najlepsze rzeczy i czerpać radość z pięknych, czarnych, mokrych opon Polecam Meguiars Endurance Tire Gel + do czyszczenia Excede Tire&Rubber cleaner.
daniel23584 Opublikowano 10 Listopada 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2021 Koledzy który preparat do nabłyszczania opon?1. ADBL Tire Dressing 500ml2. SONAX XTREME ŻEL DO NA NABŁYSZCZANIA OPON 500ml3. Meguiar’s Endurance Tire Gel 473ml4. Shiny Garage Back2Black 500ml
Moderator Streat Opublikowano 10 Listopada 2021 Moderator Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2021 26 minut temu, daniel23584 napisał: 1. ADBL Tire Dressing 500ml jeden z najtrwqalszych dressingów, chyba póki co moj ulubiony 26 minut temu, daniel23584 napisał: 3. Meguiar’s Endurance Tire Gel 473ml fajny klasyczny dressing tez długo potrafi siedziec 1
lodowa Opublikowano 10 Listopada 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2021 Jak błysk to przychodzi mi też do głowy K2 sigma pro @daniel23584 1
daniel23584 Opublikowano 10 Listopada 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2021 A jak jest z łapaniem kurzu, brudu? Bo z tego co wiem to chyba do starej Sigmy kleił się kurz...
lodowa Opublikowano 10 Listopada 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2021 12 minut temu, daniel23584 napisał: A jak jest z łapaniem kurzu, brudu? Bo z tego co wiem to chyba do starej Sigmy kleił się kurz... Dziś założyłem zimówki a na nich sigma aplikowana tydzień temu jak chcesz rano mogę podesłać foto żebyś sam ocenił. Auto zrobiło 25 km Ale uważam że do sigmy pro czy endurance czyli obu błyszczących dresingów podobnie przyciągany jest Kurz czyli troche bardziej zauważalnie niż do dresingów o satynowym wkonczeniu
analyzator Opublikowano 10 Listopada 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2021 @lodowa sigma ma połysk ale taki oleisty. Król połysku to endurance. Zanim go nie użyłem to nie wiedziałem że tak się da a czy ładnie to już ocena patrzącego. ADBL TD spoko ale umiarkowanie przyciemnia oponę co widać przy czarnej feldze. Ma swój look. Wszystkie trzy wyglądają istotnie inaczej. Sigma dla mnie na plus wygląd ale nie ma tej trwałości. @daniel23584 carpro perl
lodowa Opublikowano 10 Listopada 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2021 @analyzator połysk faktycznie długo nie posiedzi ale efekt hydro to już tak Z tym perlem dobry pomysł kuzyn jest zachwycony nim!
analyzator Opublikowano 10 Listopada 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2021 @lodowa głównie myślę o looku - po jakim czasie chciałbym reaplikować/ściągać bo hydro jest ale wygląda jak goła opona. Tu perl zjada k2 leciutko. A szkoda bo K2 wygląd ma rewelacyjny, po aplikacji jest tłusto Perl ma też inne zalety - koncentrat, świetna aplikacja, look zależny od aplikacji, dosycha i nie zjeżdża z opony (wrzucałem fotki ADBLa który sobie żyje płynnie dobę po aplikacji), można go stosować do plastików zewn i wewn. Nie sprawdzałem perl vs adbl trwałości. *ostatnio prywatnie i tak sobie śmigam z adblem
ppp Opublikowano 12 Listopada 2021 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2021 W dniu 10.11.2021 o 16:57, lodowa napisał: Dziś założyłem zimówki a na nich sigma aplikowana tydzień temu jak chcesz rano mogę podesłać foto żebyś sam ocenił. Auto zrobiło 25 km Ale uważam że do sigmy pro czy endurance czyli obu błyszczących dresingów podobnie przyciągany jest Kurz czyli troche bardziej zauważalnie niż do dresingów o satynowym wkonczeniu Ja mam trochę obserwacji z Sigmą Pro - ona jest cały czas mokra, oleista. Siła odśrodkowa wyrzuca ją z rowków czy napisów na oponie. Co więcej kurz się klei i to mocno. To są bez wątpienia jej minusy. Co do samego kurzu. Wymieniam całe koła na wiosnę i jesień, a te zdjęte dokładnie myję i zabezpieczam - felgi woskiem, oponę po bokach dressingiem, a następnie koła lądują na hakach na ścianę. I tak sobie zabezpieczyłem sigmą kiedyś. Po ponad pół roku dalej były mokre. Trzymane w garażu, miały pełno kurzu na sobie, ale powiedzmy, że wyglądały jeszcze w miarę. Przetarcie/docieranie nic nie dało. U wulkanizatora wymacali mi je rękami i wyglądało to już źle. Później, w drodze do domu powypływał jeszcze nadmiar z rowków i było bardzo źle Ja osobiście preferuję wysychające i z wyglądu matowe/satynowe dressingi. W przypadku sigmy takiego efektu nie udało mi się osiągnąć, a próbowałem małymi ilościami i docieraniem. Nie mniej jednak, jeśli ktoś lubi bardzo mokrą oponę i nie przeszkadzają mu powyższe, to polecam. Bo trzeba przyznać, że aż tak mokrego efektu innymi dressingami tak prosto nie osiągnąłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się