Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
23 godziny temu, analyzator napisał(a):

Ultra glaco. Jest sens drugą warstwę? Ale produkt! Biale po dwóch minutach. Docieranie zero problemu i zero wysiłku.

 

 

 

23 godziny temu, penkus5 napisał(a):

@analyzator Warstwowanie nic (poza utratą produktu) Ci nie da,  sprawdzałem 😉


Siema, sprawdzałem dwa razy na szybie czołowej, jedną i dwie warstwy Ultra Glaco i różnica w trwałości jednak jest na plus przy dwóch warstwach. (Zamieniałem strony szyb przy drugim razie) 😉  Ale osobiście stosuje zazwyczaj jedną warstwę i tak, różnica w trwałości nie jest nawet 50% dłuższa.
Co do zrzutu wody pozostaje na takim samym poziomie. 😉

  • Dziękuję 1
Opublikowano
13 minut temu, Radu5 napisał(a):

No myślę nad padem flexipads żółto czerwono czarny, i menzerna 3800 finish albo adlb Perfect finish 

A dlaczego akurat pasta i pady do finiszu ? Najczęściej ręczne polerowanie lakieru opiera się na Meguiar's UC i padach one step - polishowych/śriednio miękkich... Ręcznie pastą finiszową i padem finiszowym jedynie nabłyszczysz lakier.

 

Opublikowano
16 minut temu, Eidos71 napisał(a):

A dlaczego akurat pasta i pady do finiszu ? Najczęściej ręczne polerowanie lakieru opiera się na Meguiar's UC i padach one step - polishowych/śriednio miękkich... Ręcznie pastą finiszową i padem finiszowym jedynie nabłyszczysz lakier.

 

Niedawno kupiłem auto i doprowadzam je do porzadku. Na szybach miałem dziwne plamy gdy auto było zimne i wycieraczki wytarły wode i były takie szorstkie, kolega tutaj podpowiedział by użyć soft Compound z i pad dołączony do tego, wystarczyło jedno przetarcie i jest widziałem jak to coś znika i inaczej się mleczko układa. 

Lakier zawsze po nałożeniu fusso był mega śliski tutaj jest podobnie szorstki jak szyby mimo że fusso sam w sobie leży dobrze , z ciekawości spróbowałem tym Compound z i padem dołączonym na niewidocznym fragmencie iii lakier po przetarciu odzyskał swoją śliskość. Dlatego szukam coś do lakieru by szybko delikatnie przelecieć 

 

Pasta finish wydaje się według mnie dla mnie najmniej inwazyjna i nie narobi biedy taki laik jak ja. No chyba że jest jakaś kombinacja co lepiej zda rezultat

Opublikowano

@MMCzysci Zależy... na czarnym uni na swych początkach mocno dociskałem jeszcze wtedy menzerna 2500 i powstały mikrorysy 😄

Finish był pod tym względem idealnym wyjściem dla mnie,  a chciałem tylko oczyścić i nabłyszczyć wtedy auto 😉

Godzinę temu, rudi0018 napisał(a):

 


 sprawdzałem dwa razy na szybie czołowej, jedną i dwie warstwy Ultra Glaco i różnica w trwałości jednak jest na plus przy dwóch warstwach. 

Garażuję auto i nie widziałem dosłownie żadnej różnicy. Zrobiłem szybę pół na pół i w takim samym tempie zeszło. 

Mimo wszystko produkt siedzi bardzo długo i bardzo łatwo się aplikuje. 

  • Okay 1
Opublikowano

@penkus5  Mogło i tak być, więc myślę, że warto aby @analyzator na własnej szybie sprawdził jak u niego będzie. 😄 
Jak przygotowałeś szybę przed aplikacją?
Co do Ultra Glaco za sposób aplikacji i łatwość docierania to numer 1. 🙂 Co do trwałości zaczynam szukać czy są trwalsze NW przy takim samym poziomie łatwości aplikacji. Jedyny minus dla mnie tej NW prędkość od której startują krople, przy obecnym taryfikatorze mandatów szukam NW, która będzie startowała od około 60 km/h, a Ultra Glaco potrzebuje jednak tych 80 km/h, a z czasem i więcej, aby sprawnie uciekały. 😞 

Opublikowano

@rudi0018 Polerowałem pastą pollux, umyłem, odtłuściłem IPA 100% x2, a następnie kładłem glaco.  Co do uciekania wody to w dużej mierze zależy od pochylenia szyby czołowej.  W mondeo zaczynało mi działać od ok 60, a super było przy 90km/h. Teraz mam C4 picasso i startuje powoli przy 50, a super jest już przy 70km/h 😁

Ma to duże znaczenie jednak...

Opublikowano

@penkus5  Jasne, ale u mnie w Accordach jak dla mnie zbyt późno te krople sprawnie uciekają, a na autostradach i ekspresówkach bardzo rzadko jeżdżę. 😉 

To teraz mam do Was pytanie, szukam NW, która będzie miała trwałość na poziomie co najmniej Ultra Glaco lub wyższą, a start kropel będzie od niższej prędkości jak przy Ultra Glaco, co polecacie? 

 

Opublikowano
13 minut temu, janekbossko napisał(a):

A nw na lusterka, boczne szyby i tylna kładziecie?

Na przodzie mam Glaco a na resztę myślałem żeby coś bardziej budżetowego położyć 

hmmm.. tu sprawa nie jest prosta - jak położysz glaco, to będziesz miał na kilka sezonów. Jak dasz rain-x czy np adbl hybrid glass, to pewnie z sezon pociągnie - czy to wyjdzie taniej, to nie wiem.

Skoro masz glaco, to pewnie szybciej się zepsuje niż zużyjesz całość przy jednym aucie.

Ja dałem glaco także na boczne, lusterka oraz tylną.

Przy moim użytkowaniu glaco siedzi już 2 sezon 😜

  • Lubię to 2
Opublikowano
11 godzin temu, Radu5 napisał(a):

Niedawno kupiłem auto i doprowadzam je do porzadku. Na szybach miałem dziwne plamy gdy auto było zimne i wycieraczki wytarły wode i były takie szorstkie, kolega tutaj podpowiedział by użyć soft Compound z i pad dołączony do tego, wystarczyło jedno przetarcie i jest widziałem jak to coś znika i inaczej się mleczko układa. 

Lakier zawsze po nałożeniu fusso był mega śliski tutaj jest podobnie szorstki jak szyby mimo że fusso sam w sobie leży dobrze , z ciekawości spróbowałem tym Compound z i padem dołączonym na niewidocznym fragmencie iii lakier po przetarciu odzyskał swoją śliskość. Dlatego szukam coś do lakieru by szybko delikatnie przelecieć 

 

Pasta finish wydaje się według mnie dla mnie najmniej inwazyjna i nie narobi biedy taki laik jak ja. No chyba że jest jakaś kombinacja co lepiej zda rezultat

Polecam pasty AIO od ADBL w zależności czy masz mocno z oksydowany lakier czy nie go wersja soft lub hard. Przy opcji by lakier głębi odzyskał plus jako cleaner go wykorzystać powinno być bardzo Ok 

Opublikowano
50 minut temu, Putkowski07 napisał(a):

Polecam pasty AIO od ADBL w zależności czy masz mocno z oksydowany lakier czy nie go wersja soft lub hard. Przy opcji by lakier głębi odzyskał plus jako cleaner go wykorzystać powinno być bardzo Ok 

A może skoro na szybach rewelacyjnie spisał się soft Compound z i na testowym elemencie lakieru zdał zajebiście się spisał i przywrócił śliskość to może po prostu na lakier soft Compound do lakierów ?

Opublikowano
2 godziny temu, Putkowski07 napisał(a):

Polecam pasty AIO od ADBL w zależności czy masz mocno z oksydowany lakier czy nie go wersja soft lub hard. Przy opcji by lakier głębi odzyskał plus jako cleaner go wykorzystać powinno być bardzo Ok 

 AIO to AIO i tyle w temacie. Jeśli chcesz go stosować jako cleaner to trzeba wymyć go później co mija się z celem.  Fusso lubi jałowy lakier jeśli ma przetrwać długo na lakierze to albo czysty cleaner albo pastą finishową bym spróbował 😉

  • Lubię to 1
Opublikowano
Godzinę temu, zeea napisał(a):

 AIO to AIO i tyle w temacie. Jeśli chcesz go stosować jako cleaner to trzeba wymyć go później co mija się z celem.  Fusso lubi jałowy lakier jeśli ma przetrwać długo na lakierze to albo czysty cleaner albo pastą finishową bym spróbował 😉

Możesz jakąś polecić do aplikacji ręcznej bądź cleaner 

Opublikowano

 Wzzystko uzależnione od ceny, 

Soft99 ma swoje cleanery z dedykowanymi padami. 

MCKEE'S 37 COATING PREP jest droższy, ale bardzo fajny cleaner bez dodatków. Wybór jest ogromny, zależy od Ciebie co wybierzesz 😉

Poczytaj forum jest wiele informacji o cleanerach i opini o nich. 

Opublikowano

To chyba zostanę przy tym cleanerze soft Compound miqro, skoro tak Compound z ładnie zadziałał na szybach i na lakierze na testowym elemencie. Tylko aby wystarczył do usunięcia tej chropowatości 

Opublikowano
12 godzin temu, t.sienkiewicz91 napisał(a):

Audi Q5 2014 rok, kraj USA, srebrny metalik, lakier twardy jak skała czy średni? 

Kwestia jak jest pomalowany i gdzie, jak w fabyce i Polsce to raczej twardy, bo jeśli była jakaś szkoda w USA to z tych co mi się trafiły to albo masło albo sticky paint 

Opublikowano
up Dlaczego Red a nie Black? Black jest zbyt soft?

Niektórzy (ze mną włącznie, sam mam 3 gąbki) są zwolennikami stosowania systemów rinseless w „komplecie” - chyba, że dany system nie zawiera medium myjącego, wtedy czym kto lubi. Jeśli myślisz o Optimum warto dozbierać do BRS jako części systemu. Dodatkowo jest to medium z najdłuższym stażem na rynku, sprawdzone na lewo i prawo - taki pewniak można by rzec


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.