Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czerwony i czarny to do woskow i cleanerow:) mam nadzieję, ze nie czarny NAT bo pewnie dwa obroty i sie potargal 🙂

Robiłem auto ostatnio mocno porysowane i wpierw futro messerna 1000, a potem zolta gabka flexipada pasta finishowa maquajersa i tyle... 

Dwie serie przejazdow na element maszyna DA. Jak czytam ile Ty podejsc zrobiles na jeden element to wow. Masz pare i czas :)) zostal Ci klar w ogole 🙂

Opublikowano
1 minutę temu, aabbcc123 napisał:

Czerwony i czarny to do woskow i cleanerow:) mam nadzieję, ze nie czarny NAT bo pewnie dwa obroty i sie potargal 🙂

Robiłem auto ostatnio mocno porysowane i wpierw futro messerna 1000, a potem zolta gabka flexipada pasta finishowa maquajersa i tyle... 

Dwie serie przejazdow na element maszyna DA. Jak czytam ile Ty podejsc zrobiles na jeden element to wow. Masz pare i czas :)) zostal Ci klar w ogole 🙂

Żeby to było takie proste przy tym lakierze ...

2 przejazdy maszyną DA na element? 1 lekko popieści, drugi drobniejsze ryski zdejmie.. dopiero 3/4 podejście ściąga swirle.. a właściwie matuje i dopiero po wykończeniu widać czy coś zostało.  

I tak 1 przejazd, zdjęcie pasty, wymycie IPA i potem kolejny i tak 1 drzwi to dziele na 3 nie licząc przetłoczenia pod szyba bo to kolejne ze 2 przejazdy .. samego cuttingu oczywiście..  potem drugie tyle finishu.. 

Co ta kwarantanna z ludźmi robi 😂

Klaru jest dobre 60 mikronów. A wydaje się jakby to DA za bardzo się nie moglo w niego wbić... 

Wnęki mają po 60, a na elementach bodaj najmniej było na dachu 110-120. Drzwi po 125-140. Maska okolice 120. 

Opublikowano

Siemanko, czy na wnętrza felg w tym stanie jest sens kłaść powłokę ? 
T&G już tego nie rusza, TUGA cały czas w tym miejscu barwi ale nie schodzi, zdaje się że to ubytki w lakierze. 

 

IMG_8704.JPG

IMG_8703.JPG

IMG_8701.JPG

Opublikowano
28 minut temu, Haimon napisał:

Siemanko, czy na wnętrza felg w tym stanie jest sens kłaść powłokę ? 
T&G już tego nie rusza, TUGA cały czas w tym miejscu barwi ale nie schodzi, zdaje się że to ubytki w lakierze. 

Na drugim zdjęciu wygląda jak nalot. Sprawdź jak sobie poradzi z tym krążek gumowy. 

Opublikowano
39 minut temu, Banshee napisał:

Chłopaki kto jest Polskim importerem Tac System ?

Z tego, co wiem, to obecnie jest to CarDNA

  • Lubię to 1
Opublikowano

Panowie czy da się jakoś przywrócić miękkość fibr? Mam kilka fibr które są jakby troszkę zesztywniałe, prane zawsze w białym jeleniu i płukanie ocet. Zawsze w pralce, 30-40 stopni wirowanie max 700 obrotów i nawet po kilku użyciach fibry jakby twardawe. Zostawiłem na noc w misce z wodą z octem ale nie wróżę że to pomoże. Macie jakieś patenty?

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

  • Moderator
Opublikowano

Panowie stosował ktoś kosmetyki Williams? Warte to cokolwiek zrobili promocje na ich zestawy i zastanawiam się czy nie warto kupić 😏

Opublikowano

Panowie czy jest szansa ten syf czymś ruszyć i tak jest lepiej bo były całkowicie czarne...ADBL Wheel Warrior ma ciężko to usunąć
Chyba trzeba tyle razy aplikować aż puści dbbc004084aa4939f4092034a1716e15.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

@MMCzysci @CarlosBlack

Jest Clean Tech jest UWC ale tak deiron i długa walka ale się skończył...jak dojedzie dtox działam dalej.

be089946631ee761221fb25a064aee20.jpg&key=5655af84a98276fe35ed3093d101372353150995f5328a4e766394bb4d7ab1d7

 

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

ponawiam pytanie, jakie pasty wybrać do korekty lakieru czarnego opla insignia maszyną rotacyjną na żółtym padzie(takie mam aktualnie,ale mogę kupić  inne)? na koręktę+finish, następnie będzie aplikowana ceramika FXproject.
Przed aplikacją wystarczy zmyć wszystko IPĄ, czy  potrzebuje jakiegoś cleanera?

Opublikowano

Nie znamy stanu lakieru, nie wiemy, czego od past oczekujesz... trudno pomóc.
Cleaner po korekcie zbędny.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 minutę temu, MMCzysci napisał:

Cleaner po korekcie zbędny.

Zależy jaki, bo czasem jak mam walczyć z odtłuszczaniem pod powłokę to lepiej nawet po korekcie przelecieć szybko mckess coating prep 😄

Opublikowano

@marco80 @BiałyGTi mieliście rację. Dzięki za podrzucenie pomysłu z żółtym padem.

Żółty pad w 1 kroku zdejmuje większość syfu po futrze. Ale dalej potrzeba 1 miejscami dwóch podejść czarnym padem. Choć to i tak lepiej niż 2x czerw, 2x czarny. Po prostu szybciej idzie. 

 Fotka jak to wyglądało po przejeździe żółtym padem. Koniec końców akurat w tym miejscu jeszcze drugi raz poszedłem żółtym i zostało mi teraz wykończenie tych drzwi czarnym. 

Czasu jeszcze trochę mi zostało bo powloka dopiero została wysłana..  a w niedziele zamówiona.. także w piątek od rana pewnie aplikacj 1 warstwy cp uk. 3.0 potem druga po południu.  Reload od razu po drugiej warstwie czy odczekać?  I dotarcie powłoki pewnie w ciągu paru minut? 

Doszedłem do wniosku że nie ma co się bawić w głębsze rysy. To jest Daily jednak. Postaram się wykończyć lakier tak dobrze jak potrafię a te rysy co zostaną cóż..  dojdą nowe .. 

20200408_130207.jpg

Opublikowano

@BiałyGTi bierz pod uwagę że polerkę kupiłem miesiąc temu 🙂 jak na razie pasty 3d są dla mnie idealne. Można długo pracować, banalne dotarcie i 0 pylenia. + wybaczają jak na drugi dzień przypomnę sobie że gdzieś fragment jest niedotarty. 

Pewnie musiał bym użyć rotacji + kocha h8 i wełny  ale znając życie więcej bym spier*** niż poprawił i miejscami by się skończyło na lakierowaniu.. a tak to się ciągle uczę. 

Lakier jaki jest taki jest. Jedno pewne - nigdy więcej czarnego UNI Alfy.. 

 

Opublikowano

Aż tak źle by nie było, a rotacja nie jest wcale taka straszna + niezastąpiona w niektórych miejscach.

A taki K2 Masner za 200zł juz robi robotę.

 

Opublikowano
36 minut temu, JJZS.KAM napisał:

Aż tak źle by nie było, a rotacja nie jest wcale taka straszna + niezastąpiona w niektórych miejscach.

A taki K2 Masner za 200zł juz robi robotę.

 

Pewnie by aż tak źle nie było i znacznie by mi to przyspieszyło robotę. Ale:

1. Nie trzymając nigdy maszyny w ręce 

2. 2-3 razy polerując zwykłą mikrofibra pianoblack

3. Użytkując auta posiadające miękki / mało twardy lakier o grubości całościowej 80 -90 mikronów i kolejne właśnie ta Alfa z przeklętym czarnym UNI bardzo twardym ale dość grubym

Wybór jednak padł na DA. Choć teraz juz wiem że jeśli będę się chciał rozwijać to w przyszłości wpadnie rotacja. 

Nikt nie mówił że początki będą łatwe i przyjemne 🤣 

Opublikowano

Orientuje się ktoś, czy dostanę maskę 3m, bądź podobną, do nałożenia powłoki, w normalnej cenie?

Przeglądając ofery- albo brak, albo cena z kosmosu.

 

Kompletnie dla mnie niezrozumiałe. Rozumiem, że wirus etc. ale takie maski wykupować...?

Opublikowano
2 godziny temu, BiałyGTi napisał:

@FilipO jak bys użył sprawdzonej pasty a nie jakis wynalazków to by wyszlo jeszcze szybciej i lepiej ale to tylko moje zdanie 

Ja jestem zdania ze pasta jest ok tylko zabrakło techniki i odpowiednich padów. 

3d one na twardej gąbce na da 9mm świetnie zbierało czarny lakier bmw f30
 

Robił ktoś tą pastą na rotacji może ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.