Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie dla tych ditejlujących komercyjnie: jak klient przyjeżdża na mycie/woskowanie/generalnie prace związane z nadwoziem to felgi deironujecie czy tylko lecicie czymś w stylu UWC?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ja mam pytanie odnośnie polerowania.
Wszem wobec i każdemu z osobna wiadomo, że przełamania blachy i inne fraglesy blacharskie są narażone na 'przebicie sie' do bazy podczas polerki. Jakie macie techniki/sposoby na polerwanie takich newralgicznych miejsc, aby ściąć jak najmniej bezbarwnego?
 
Odpuszczam docisk :)

Wcześniej wierzę grubość lakieru

Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
6 minut temu, MMCzysci napisał:

Pytanie dla tych ditejlujących komercyjnie: jak klient przyjeżdża na mycie/woskowanie/generalnie prace związane z nadwoziem to felgi deironujecie czy tylko lecicie czymś w stylu UWC?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
 

Pora zacząć chyba myśleć samodzielnie 😉

Od dawna widzę posty i wiem że na tym zarabiasz. Tylko dziwi mnie twój brak jakiejkolwiek wiedzy, samodzielności a tym bardziej podejmowania decyzji 😉

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Macie racje, od początku głupie pytanie było.

Chyba musze się jeszcze dużo nauczyć...

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
Pytanie dla tych ditejlujących komercyjnie: jak klient przyjeżdża na mycie/woskowanie/generalnie prace związane z nadwoziem to felgi deironujecie czy tylko lecicie czymś w stylu UWC?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


A jest jakaś różnica prywatnie / komercyjnie?!

A jest jakaś różnica de Iron / UWC?!
;)

Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Godzinę temu, piotroosh napisał:

Ja mam pytanie odnośnie polerowania.

Wszem wobec i każdemu z osobna wiadomo, że przełamania blachy i inne fraglesy blacharskie są narażone na 'przebicie sie' do bazy podczas polerki. Jakie macie techniki/sposoby na polerwanie takich newralgicznych miejsc, aby ściąć jak najmniej bezbarwnego?

 

Miernik lakieru, mniejszy docisk, większa ostrożność.

Oraz istotna technika, jak masz np. załamanie poziome, robisz przejazd polerką poziomy.

W tym przypadku unikasz przejazdów pionowych zwłaszcza z paternem zahaczania o poprzednie miejsca przejazdu. Pierwsza technika pozwala świadomie mniej razy przejechać przez narażone strefy.

 

---------

Dobra to i ja mam pytanie przy okazji.

Przydały by mi się lakierowane panele do testów połysku i aplikowania produktów na to.

Fajnie jak by można było definiować kolor i połysk. Np czarny 85GU.

Ale będę wdzieczny za wszelkie namiary, sklepy meblowe, przemysłowe i inne pomysły. Ktoś ma jakiś pomysł?

 

@GrzechuKR wiem, że jesteś w temacie, może wiesz gdzie coś takiego dostać?

@Domel może Ty coś wiesz? Widziałem, że Jon z Forensic miał płyty lakierowane na czarno a na to klar.

  • Lubię to 1
  • Moderator
Opublikowano
43 minuty temu, ghost napisał:

może Ty coś wiesz? Widziałem, że Jon z Forensic miał płyty lakierowane na czarno a na to klar.

Sam o tym myślałem już kilka razy, chyba zainteresuje się ponownie. Daj znać jak coś pochwytasz o ile nie wyjdzie to drożej niż kolejna maska ze złomowiska ;)

Opublikowano
1 godzinę temu, alexander.p napisał:

Hmmm

Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka
 

Przecież to 2 inne produkty i nie mam na mysli firmy. Deiron nie sluży do mycia, tylko do usuwania lotnej rdzy. A wheel cleaner a już tym bardziej UWC to płyn przeznaczony do mycia felg. Robi to co ma robić, nie krwawiąc i nie żre tak tarcz hamulcowych.

Opublikowano

Jak wjeżdża szczur to od razu podchodzę z kwasem na początek. Potem UWC i pedzelki. Deiron zbędny 

  • Lubię to 1
Opublikowano

@MMCzysci zrób sobie prosty test, umyj felgę porządnie UWC, osusz i przeleć deironem - masz odpowiedź czy warto używać tych dwóch produktów jednocześnie.

Temat był już wałkowany wielokrotnie - do mycia felg są produkty do tego przeznaczone. Jak kładziesz jakieś zabezpieczenie na felgi, wtedy możesz pomyśleć również o deionie.

  • Lubię to 1
  • Okay 1
Opublikowano
18 godzin temu, piotroosh napisał:

Ja mam pytanie odnośnie polerowania.

Wszem wobec i każdemu z osobna wiadomo, że przełamania blachy i inne fraglesy blacharskie są narażone na 'przebicie sie' do bazy podczas polerki. Jakie macie techniki/sposoby na polerwanie takich newralgicznych miejsc, aby ściąć jak najmniej bezbarwnego?

 

 

Miernik, mniejszy docisk, polerowanie wzdłuż rantów.

Jakieś sprawdzone porady jeszcze?

Również jestem zainteresowany tym zagadnieniem.

Opublikowano
 
Miernik, mniejszy docisk, polerowanie wzdłuż rantów.
Jakieś sprawdzone porady jeszcze?
Również jestem zainteresowany tym zagadnieniem.

Można tez dobierać kształt gąbki trapezowe jak w rupes vs. Nowe koch chemie zupelnie inaczej sie sprawuja przy rantach (i masz tez rozne ranty i kanty)
Opublikowano

@Birkhof , dzięki, kojarzę o jakie pady chodzi, takie robi też chyba m. in. ADBL, RP, NAT.

Przetłoczenia mam w zasadzie tylko na masce i wygląda ona tak (zdj. zapożyczone z internetu):

Spoiler

maska.jpg.7d8973c8a3906280ccfa114041c31584.jpg

 

Opublikowano
@Birkhof , dzięki, kojarzę o jakie pady chodzi, takie robi też chyba m. in. ADBL, RP, NAT.
Przetłoczenia mam w zasadzie tylko na masce i wygląda ona tak (zdj. zapożyczone z internetu):


To dobra będzie np z serii farecla - g mop flexible, jest Zaokrąglona na rogach (nat tez ma taką chyba) - sprawdzi się we wklęsłościach.
Typu trapezowego - nat serii slash - pozwoli dobrze dojechać do wypukłości.
  • Dziękuję 1
Opublikowano

Czym zabezpieczyć felgi na lato?  Auto robi ok 5-7k km w sezonie i tak się zastanawiam czy podziałać samemu i zabezpieczyć je Fusso / FK Hi-Temp  potem na bieżąco GS QD do felg czy oddać je na zabezpieczenie + zaprawki.. 

Jaką trwałość ma Fusso na felgach? 

Opublikowano

Dobrze kojarzę że Dlux pod plastiki itd też fajnie podejdzie ? Martwi mnie jego aplikacja .. w garażu na wiosnę będzie może z 15-16C max .. felgi są (niestety) wieloramienne, także pewnie i w przypadku Dlux czy Fusso będzie z tym dramat .. 

Opublikowano

@FilipO  ja 4Nano Rim Protect kiedyś nakładałem płatkiem bawełnianym. Wprawdzie styling95 nie było zbyt skomplikowanym wzorem ale tą metodą da się dojść w każdy zakamarek. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.