MMCzysci Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Pytanie dla tych ditejlujących komercyjnie: jak klient przyjeżdża na mycie/woskowanie/generalnie prace związane z nadwoziem to felgi deironujecie czy tylko lecicie czymś w stylu UWC?Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
alexander.p Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Ja mam pytanie odnośnie polerowania. Wszem wobec i każdemu z osobna wiadomo, że przełamania blachy i inne fraglesy blacharskie są narażone na 'przebicie sie' do bazy podczas polerki. Jakie macie techniki/sposoby na polerwanie takich newralgicznych miejsc, aby ściąć jak najmniej bezbarwnego? Odpuszczam docisk :)Wcześniej wierzę grubość lakieru Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka
damiano2007 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 @MMCzysci rozumiem, że to takie szybkie odświeżanie? Wheel cleaner jest tańszy, więc po do deironizowac. Ty sam decydujesz.
Tomas-sg Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 6 minut temu, MMCzysci napisał: Pytanie dla tych ditejlujących komercyjnie: jak klient przyjeżdża na mycie/woskowanie/generalnie prace związane z nadwoziem to felgi deironujecie czy tylko lecicie czymś w stylu UWC? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Pora zacząć chyba myśleć samodzielnie Od dawna widzę posty i wiem że na tym zarabiasz. Tylko dziwi mnie twój brak jakiejkolwiek wiedzy, samodzielności a tym bardziej podejmowania decyzji 1
MMCzysci Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Macie racje, od początku głupie pytanie było.Chyba musze się jeszcze dużo nauczyć...
alexander.p Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Pytanie dla tych ditejlujących komercyjnie: jak klient przyjeżdża na mycie/woskowanie/generalnie prace związane z nadwoziem to felgi deironujecie czy tylko lecicie czymś w stylu UWC?Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu TapatalkaA jest jakaś różnica prywatnie / komercyjnie?!A jest jakaś różnica de Iron / UWC?!;)Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka
ghost Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Godzinę temu, piotroosh napisał: Ja mam pytanie odnośnie polerowania. Wszem wobec i każdemu z osobna wiadomo, że przełamania blachy i inne fraglesy blacharskie są narażone na 'przebicie sie' do bazy podczas polerki. Jakie macie techniki/sposoby na polerwanie takich newralgicznych miejsc, aby ściąć jak najmniej bezbarwnego? Miernik lakieru, mniejszy docisk, większa ostrożność. Oraz istotna technika, jak masz np. załamanie poziome, robisz przejazd polerką poziomy. W tym przypadku unikasz przejazdów pionowych zwłaszcza z paternem zahaczania o poprzednie miejsca przejazdu. Pierwsza technika pozwala świadomie mniej razy przejechać przez narażone strefy. --------- Dobra to i ja mam pytanie przy okazji. Przydały by mi się lakierowane panele do testów połysku i aplikowania produktów na to. Fajnie jak by można było definiować kolor i połysk. Np czarny 85GU. Ale będę wdzieczny za wszelkie namiary, sklepy meblowe, przemysłowe i inne pomysły. Ktoś ma jakiś pomysł? @GrzechuKR wiem, że jesteś w temacie, może wiesz gdzie coś takiego dostać? @Domel może Ty coś wiesz? Widziałem, że Jon z Forensic miał płyty lakierowane na czarno a na to klar. 1
Fredi88 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 51 minut temu, alexander.p napisał: A jest jakaś różnica de Iron / UWC?! A nie ma ?
Moderator Domel Opublikowano 16 Stycznia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 43 minuty temu, ghost napisał: może Ty coś wiesz? Widziałem, że Jon z Forensic miał płyty lakierowane na czarno a na to klar. Sam o tym myślałem już kilka razy, chyba zainteresuje się ponownie. Daj znać jak coś pochwytasz o ile nie wyjdzie to drożej niż kolejna maska ze złomowiska ;)
alexander.p Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 A nie ma ? HmmmWysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka
Fredi88 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 1 godzinę temu, alexander.p napisał: Hmmm Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka Przecież to 2 inne produkty i nie mam na mysli firmy. Deiron nie sluży do mycia, tylko do usuwania lotnej rdzy. A wheel cleaner a już tym bardziej UWC to płyn przeznaczony do mycia felg. Robi to co ma robić, nie krwawiąc i nie żre tak tarcz hamulcowych.
D@ViD Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 Jak wjeżdża szczur to od razu podchodzę z kwasem na początek. Potem UWC i pedzelki. Deiron zbędny 1
MMCzysci Opublikowano 16 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2020 I o takie odpowiedzi mi chodziło. Dziękuję.
MarBi Opublikowano 17 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2020 @MMCzysci zrób sobie prosty test, umyj felgę porządnie UWC, osusz i przeleć deironem - masz odpowiedź czy warto używać tych dwóch produktów jednocześnie. Temat był już wałkowany wielokrotnie - do mycia felg są produkty do tego przeznaczone. Jak kładziesz jakieś zabezpieczenie na felgi, wtedy możesz pomyśleć również o deionie. 1 1
KZFR Opublikowano 17 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2020 18 godzin temu, piotroosh napisał: Ja mam pytanie odnośnie polerowania. Wszem wobec i każdemu z osobna wiadomo, że przełamania blachy i inne fraglesy blacharskie są narażone na 'przebicie sie' do bazy podczas polerki. Jakie macie techniki/sposoby na polerwanie takich newralgicznych miejsc, aby ściąć jak najmniej bezbarwnego? Miernik, mniejszy docisk, polerowanie wzdłuż rantów. Jakieś sprawdzone porady jeszcze? Również jestem zainteresowany tym zagadnieniem.
MMCzysci Opublikowano 17 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2020 Podpinam się.Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
alexander.p Opublikowano 17 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2020 po kilku przejazdach gąbka i lakier są rozgrzanę więc wtedy szczególnie trzeba uważać
Birkhof Opublikowano 17 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2020 Miernik, mniejszy docisk, polerowanie wzdłuż rantów. Jakieś sprawdzone porady jeszcze? Również jestem zainteresowany tym zagadnieniem.Można tez dobierać kształt gąbki trapezowe jak w rupes vs. Nowe koch chemie zupelnie inaczej sie sprawuja przy rantach (i masz tez rozne ranty i kanty)
KZFR Opublikowano 17 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2020 @Birkhof , dzięki, kojarzę o jakie pady chodzi, takie robi też chyba m. in. ADBL, RP, NAT. Przetłoczenia mam w zasadzie tylko na masce i wygląda ona tak (zdj. zapożyczone z internetu): Spoiler
Birkhof Opublikowano 17 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2020 @Birkhof , dzięki, kojarzę o jakie pady chodzi, takie robi też chyba m. in. ADBL, RP, NAT. Przetłoczenia mam w zasadzie tylko na masce i wygląda ona tak (zdj. zapożyczone z internetu):To dobra będzie np z serii farecla - g mop flexible, jest Zaokrąglona na rogach (nat tez ma taką chyba) - sprawdzi się we wklęsłościach.Typu trapezowego - nat serii slash - pozwoli dobrze dojechać do wypukłości. 1
FilipO Opublikowano 18 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2020 Czym zabezpieczyć felgi na lato? Auto robi ok 5-7k km w sezonie i tak się zastanawiam czy podziałać samemu i zabezpieczyć je Fusso / FK Hi-Temp potem na bieżąco GS QD do felg czy oddać je na zabezpieczenie + zaprawki.. Jaką trwałość ma Fusso na felgach?
smerf91 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2020 Połóż Duluxa będziesz miał spokój na długi czas
FilipO Opublikowano 18 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2020 Dobrze kojarzę że Dlux pod plastiki itd też fajnie podejdzie ? Martwi mnie jego aplikacja .. w garażu na wiosnę będzie może z 15-16C max .. felgi są (niestety) wieloramienne, także pewnie i w przypadku Dlux czy Fusso będzie z tym dramat ..
Michał82 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2020 @FilipO ja 4Nano Rim Protect kiedyś nakładałem płatkiem bawełnianym. Wprawdzie styling95 nie było zbyt skomplikowanym wzorem ale tą metodą da się dojść w każdy zakamarek.
Lukaso Opublikowano 18 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2020 Z woskiem to w czym problem ze niewygodny wzór? Aplikator dobrze wysmarować woskiem o łogień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się