Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@NorbertW89  A skad odbierasz to auto i po co Ci ta lampa? Będziesz szukal dziur czy rys 🙂 bo jezeli chodzi o microrysy to będziesz mial ich pelno. No i co z tym zrobisz? Znizki Ci nie zrobia, najwyższej nie kupisz, to sprzedadza innemu... sprawdz czy nie ma dziur w lakierze, grubosc lakieru, czy nie ma bledow po odpaleniu auta na desce, czy swiatla masz nieubite, czy jest cale jednostajnie brudne. 

A ze swojego doświadczenia wiem, ze i tak handlowiec Cie przechytrzy i będzie mial na wszystko odpowiedz.

Zmien olej po 2-3tys w ASO. Jakies grosze, a spokoj wart ceny...

A na pytanie po co zmieniasz olej to powiedz, ze sobie tak wymarzyles... bo te oleje sie wymienia po 30tys, a idac tym tropem silnik po 200tys 🙂

Opublikowano

Auto z salonu, robione pode mnie zamówienie. Już jest wyprodukowane i jedzie do Polski. Latarka do szukania rys raczej 🙂Miernikiem będę sprawdzał lakier i wszystko w środku czy spasowane, czy dziala. A co do lampy, z ciekawości bardziej chce sprawdzić czy nie jest za bardzo zrysowane, żeby nie było niespodzianki jak zostawię gdzieś w słońcu i zobaczę masę rys. Ale też latarkę może bym kupił tak dla gadżetu kiedyś. Auto i tak jedzie na korektę i ceramikę. Ale, przy odbiorze ma być tip top, jak wyjadę z salonu i protokół odbioru będzie czysty, a później zobaczę jakieś rysy w innym świetle, to już pozamiatane będzie. A przypadków sporo w nowych autach. 

Tak się zastanawiam, czy jakaś dobra latarka nawet do codziennego użytku spełni takie zadanie jak inspekcyjna chociaż w małym stopniu? Czy te inspekcyjne maja specjalne parametry których nie uswiadcze w żadnej "cywilnej" latarce? 

Opublikowano
Godzinę temu, NorbertW89 napisał:

Auto z salonu, robione pode mnie zamówienie. Już jest wyprodukowane i jedzie do Polski. Latarka do szukania rys raczej 🙂Miernikiem będę sprawdzał lakier i wszystko w środku czy spasowane, czy dziala. A co do lampy, z ciekawości bardziej chce sprawdzić czy nie jest za bardzo zrysowane, żeby nie było niespodzianki jak zostawię gdzieś w słońcu i zobaczę masę rys. Ale też latarkę może bym kupił tak dla gadżetu kiedyś. Auto i tak jedzie na korektę i ceramikę. Ale, przy odbiorze ma być tip top, jak wyjadę z salonu i protokół odbioru będzie czysty, a później zobaczę jakieś rysy w innym świetle, to już pozamiatane będzie. A przypadków sporo w nowych autach. 

Tak się zastanawiam, czy jakaś dobra latarka nawet do codziennego użytku spełni takie zadanie jak inspekcyjna chociaż w małym stopniu? Czy te inspekcyjne maja specjalne parametry których nie uswiadcze w żadnej "cywilnej" latarce? 

Oczywiście, że będzie porysowany. Raz - transport. Dwa - o ile nie poprosiłeś o nieszykowanie - dorwie się do niego myjkowy przed wydaniem. I po zawodach 🙂 

Latarki inspekcyjne odwzorowują światło słoneczne, dlatego tak bardzo ułatwiają dojrzenie wszystkich niedoskonałości. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
6 minut temu, Mumins napisał:

Oczywiście, że będzie porysowany. Raz - transport. Dwa - o ile nie poprosiłeś o nieszykowanie - dorwie się do niego myjkowy przed wydaniem. I po zawodach 🙂 

Latarki inspekcyjne odwzorowują światło słoneczne, dlatego tak bardzo ułatwiają dojrzenie wszystkich niedoskonałości. 

to ja mailem szczęście w zeszłym roku 🙂

Opublikowano

Jeżeli auto idzie na korekte i ceramike do studia, to przecież to studio ma Ci odebrac auto z salonu. Dopłacasz chyba ze stowke, czy dwie i studio bierze odpowiedzialność za caly lakier. Sam to sobie mozesz sprawdzic przebieg na desce, uwierz, nawet nie będziesz wiedzieć jak analizować grubosc lakieru. A jak auto pod zamowienie to i tak musisz kupić 🙂 ile Ci wycenili korekte i crramike, 3tys?

Opublikowano

Jadę auto cleanerem poorboy’s pro polisy 2 i po 3 elementach mam tak zabrudzony tri-kolor (nowy)

e189e378412b21538a68b0eb0d50ff3f.jpg

Czyścić go przed kolejnymi elementami ( jak tak to czym? Jak?) czy jechać dalej?

Opublikowano
2 godziny temu, Bapko napisał:

Jadę auto cleanerem poorboy’s pro polisy 2 i po 3 elementach mam tak zabrudzony tri-kolor (nowy)



Czyścić go przed kolejnymi elementami ( jak tak to czym? Jak?) czy jechać dalej?

to ja zapytam inaczej ... nastepnie chcesz scierac strona "czarna" miekka ? 

Opublikowano

Nie, dalej żółta, zostało ki do oblężenia 3/4 auta

Nie, dalej żółta, zostało ki do oblężenia 3/4 auta

Opublikowano
6 godzin temu, Mumins napisał:

Oczywiście, że będzie porysowany. Raz - transport. Dwa - o ile nie poprosiłeś o nieszykowanie - dorwie się do niego myjkowy przed wydaniem. I po zawodach 🙂 

Latarki inspekcyjne odwzorowują światło słoneczne, dlatego tak bardzo ułatwiają dojrzenie wszystkich niedoskonałości. 

O, o tym zapomniałem, żeby nie szorowali auta, tylko oplukali woda albo wcale. Chociaż w poprzednim po odbiorze nie było dramatu, ale kto tam wie jak oni to myja. W toyocie na przykład jest automat ryso produkcyjny z jakże nie lubianymi szczotami.. 

Czy są jakieś zwykle codzienne latarki, którymi można sprawdzić lakier, czy one się nie nadają wcale? 

5 godzin temu, aabbcc123 napisał:

Jeżeli auto idzie na korekte i ceramike do studia, to przecież to studio ma Ci odebrac auto z salonu. Dopłacasz chyba ze stowke, czy dwie i studio bierze odpowiedzialność za caly lakier. Sam to sobie mozesz sprawdzic przebieg na desce, uwierz, nawet nie będziesz wiedzieć jak analizować grubosc lakieru. A jak auto pod zamowienie to i tak musisz kupić 🙂 ile Ci wycenili korekte i crramike, 3tys?

Wiem doskonale jak mierzyć lakier na samochodzie więc o to jestem spokojny. Największy fun odebrać auto właśnie samemu, później jadę w parę miejsc i na korektę. Może faktycznie wezmę detailera ze sobą 🙂

Opublikowano
32 minuty temu, NorbertW89 napisał:

O, o tym zapomniałem, żeby nie szorowali auta, tylko oplukali woda albo wcale. Chociaż w poprzednim po odbiorze nie było dramatu, ale kto tam wie jak oni to myja. W toyocie na przykład jest automat ryso produkcyjny z jakże nie lubianymi szczotami.. 

Czy są jakieś zwykle codzienne latarki, którymi można sprawdzić lakier, czy one się nie nadają wcale? 

Wiem doskonale jak mierzyć lakier na samochodzie więc o to jestem spokojny. Największy fun odebrać auto właśnie samemu, później jadę w parę miejsc i na korektę. Może faktycznie wezmę detailera ze sobą 🙂

https://allegro.pl/oferta/lampka-rowerowa-latarka-mactronic-fbf0021-spectre-7970734977 cos tkaiego jest niezłe

Opublikowano
W dniu 18.07.2019 o 18:31, NorbertW89 napisał:

2. Co polecacie do impregnacji trwałej kokpitu i wszystkich plastików wewnątrz w nowym samochodzie? Jest tego tyle, że głowa mała.. 

Nie powiem nic o latarkach bo sam jeszcze nie mam nic porządnego, ale jeśli chodzi o drugie pytanie po napisz chociaż co chcesz uzyskać mat/połysk/satyna czy jak najlepsze zabezpieczenie, fajnie tez jeżeli napisze jakie auto bo w zależności od producenta są różne tworzywa i inaczej przyjmują dressingi. Jestem pewien, że po załączeniu tych informacji bardziej doswiadczeni użytkownicy podrzucą Ci kilka sprawdzonych produktów. 

Opublikowano

Czym usunąć bardzo mocno zaschnięty ślad po naklejce pod antene CB radia (prawdopodobnie)? Tar&Glue z RRC leżał z 10 minut i nic, APC z pędzla zapieniło się na niebiesko i nic, podgrzewanie nie pomaga. Nie mam pomysłu czym to ruszyć.

IMG_20190719_184554.jpg

IMG_20190719_185241.jpg

Opublikowano

Ktoś kiedyś nakleił mi karnego ku... na lakier Pomógł zmywacz Tesa lakier nie uszkodzony.

LINK

zmywacz-w-spray-u-do-klejowetykiet-tesa-

Opublikowano
Witam
Czy po Megs 101 mogę od razu użyć 3m Ultrafina Se ? 
Dzięki

Mozesz, ale czy spelni Twoje oczekiwania? Nie mam pojecia
Opublikowano

Cześć. Czy po umyciu auta na myjni bezdotykowej jest sens korzystać z ręcznika do osuszania czy bezpieczniej osuszyć "ostatnim programem"?

Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

@PIoChuUu kilka takich akcji i masz pajeczyne z rysek na lakierze... jak nie ruszysz gabka to nie umyjesz, taka zasada. Jak sie polejesz woda bedziesz czysty? Dobry przyklad 😄

  • Lubię to 1
Opublikowano

Taka sprawa z jasnym skórzanym fotelem.

Po czyszczeniu tydzien wszystko idealnie, potem wychodzi ten sam brud taka plamka byla od jakichs dziwnych spodni niebieskich. I tak wkolko jakbym nie czyscil to dokladnie taka sama o takim samym ksztalcie po jakims czas8e wraca. Co sie dzieje i co zrobic? 

Opublikowano
1 godzinę temu, PIoChuUu napisał:

Cześć. Czy po umyciu auta na myjni bezdotykowej jest sens korzystać z ręcznika do osuszania czy bezpieczniej osuszyć "ostatnim programem"?

Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka
 

Odp b gdyz mycie tylko za pomoca myjki nie usuwa wszystkich zabrudzen i uzywajac recznika mozesz uszkodzic lakier 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.