aabbcc123 Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 @NorbertW89 A skad odbierasz to auto i po co Ci ta lampa? Będziesz szukal dziur czy rys bo jezeli chodzi o microrysy to będziesz mial ich pelno. No i co z tym zrobisz? Znizki Ci nie zrobia, najwyższej nie kupisz, to sprzedadza innemu... sprawdz czy nie ma dziur w lakierze, grubosc lakieru, czy nie ma bledow po odpaleniu auta na desce, czy swiatla masz nieubite, czy jest cale jednostajnie brudne. A ze swojego doświadczenia wiem, ze i tak handlowiec Cie przechytrzy i będzie mial na wszystko odpowiedz. Zmien olej po 2-3tys w ASO. Jakies grosze, a spokoj wart ceny... A na pytanie po co zmieniasz olej to powiedz, ze sobie tak wymarzyles... bo te oleje sie wymienia po 30tys, a idac tym tropem silnik po 200tys
NorbertW89 Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Auto z salonu, robione pode mnie zamówienie. Już jest wyprodukowane i jedzie do Polski. Latarka do szukania rys raczej Miernikiem będę sprawdzał lakier i wszystko w środku czy spasowane, czy dziala. A co do lampy, z ciekawości bardziej chce sprawdzić czy nie jest za bardzo zrysowane, żeby nie było niespodzianki jak zostawię gdzieś w słońcu i zobaczę masę rys. Ale też latarkę może bym kupił tak dla gadżetu kiedyś. Auto i tak jedzie na korektę i ceramikę. Ale, przy odbiorze ma być tip top, jak wyjadę z salonu i protokół odbioru będzie czysty, a później zobaczę jakieś rysy w innym świetle, to już pozamiatane będzie. A przypadków sporo w nowych autach. Tak się zastanawiam, czy jakaś dobra latarka nawet do codziennego użytku spełni takie zadanie jak inspekcyjna chociaż w małym stopniu? Czy te inspekcyjne maja specjalne parametry których nie uswiadcze w żadnej "cywilnej" latarce?
Mumins Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Godzinę temu, NorbertW89 napisał: Auto z salonu, robione pode mnie zamówienie. Już jest wyprodukowane i jedzie do Polski. Latarka do szukania rys raczej Miernikiem będę sprawdzał lakier i wszystko w środku czy spasowane, czy dziala. A co do lampy, z ciekawości bardziej chce sprawdzić czy nie jest za bardzo zrysowane, żeby nie było niespodzianki jak zostawię gdzieś w słońcu i zobaczę masę rys. Ale też latarkę może bym kupił tak dla gadżetu kiedyś. Auto i tak jedzie na korektę i ceramikę. Ale, przy odbiorze ma być tip top, jak wyjadę z salonu i protokół odbioru będzie czysty, a później zobaczę jakieś rysy w innym świetle, to już pozamiatane będzie. A przypadków sporo w nowych autach. Tak się zastanawiam, czy jakaś dobra latarka nawet do codziennego użytku spełni takie zadanie jak inspekcyjna chociaż w małym stopniu? Czy te inspekcyjne maja specjalne parametry których nie uswiadcze w żadnej "cywilnej" latarce? Oczywiście, że będzie porysowany. Raz - transport. Dwa - o ile nie poprosiłeś o nieszykowanie - dorwie się do niego myjkowy przed wydaniem. I po zawodach Latarki inspekcyjne odwzorowują światło słoneczne, dlatego tak bardzo ułatwiają dojrzenie wszystkich niedoskonałości. 1
lodowa Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 6 minut temu, Mumins napisał: Oczywiście, że będzie porysowany. Raz - transport. Dwa - o ile nie poprosiłeś o nieszykowanie - dorwie się do niego myjkowy przed wydaniem. I po zawodach Latarki inspekcyjne odwzorowują światło słoneczne, dlatego tak bardzo ułatwiają dojrzenie wszystkich niedoskonałości. to ja mailem szczęście w zeszłym roku
aabbcc123 Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Jeżeli auto idzie na korekte i ceramike do studia, to przecież to studio ma Ci odebrac auto z salonu. Dopłacasz chyba ze stowke, czy dwie i studio bierze odpowiedzialność za caly lakier. Sam to sobie mozesz sprawdzic przebieg na desce, uwierz, nawet nie będziesz wiedzieć jak analizować grubosc lakieru. A jak auto pod zamowienie to i tak musisz kupić ile Ci wycenili korekte i crramike, 3tys?
Bapko Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Jadę auto cleanerem poorboy’s pro polisy 2 i po 3 elementach mam tak zabrudzony tri-kolor (nowy)Czyścić go przed kolejnymi elementami ( jak tak to czym? Jak?) czy jechać dalej?
lodowa Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 2 godziny temu, Bapko napisał: Jadę auto cleanerem poorboy’s pro polisy 2 i po 3 elementach mam tak zabrudzony tri-kolor (nowy) Czyścić go przed kolejnymi elementami ( jak tak to czym? Jak?) czy jechać dalej? to ja zapytam inaczej ... nastepnie chcesz scierac strona "czarna" miekka ?
Bapko Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Nie, dalej żółta, zostało ki do oblężenia 3/4 autaNie, dalej żółta, zostało ki do oblężenia 3/4 auta
Moderator BiałyGTi Opublikowano 19 Lipca 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 @lodowa nie cytujemy zdjęć
NorbertW89 Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 6 godzin temu, Mumins napisał: Oczywiście, że będzie porysowany. Raz - transport. Dwa - o ile nie poprosiłeś o nieszykowanie - dorwie się do niego myjkowy przed wydaniem. I po zawodach Latarki inspekcyjne odwzorowują światło słoneczne, dlatego tak bardzo ułatwiają dojrzenie wszystkich niedoskonałości. O, o tym zapomniałem, żeby nie szorowali auta, tylko oplukali woda albo wcale. Chociaż w poprzednim po odbiorze nie było dramatu, ale kto tam wie jak oni to myja. W toyocie na przykład jest automat ryso produkcyjny z jakże nie lubianymi szczotami.. Czy są jakieś zwykle codzienne latarki, którymi można sprawdzić lakier, czy one się nie nadają wcale? 5 godzin temu, aabbcc123 napisał: Jeżeli auto idzie na korekte i ceramike do studia, to przecież to studio ma Ci odebrac auto z salonu. Dopłacasz chyba ze stowke, czy dwie i studio bierze odpowiedzialność za caly lakier. Sam to sobie mozesz sprawdzic przebieg na desce, uwierz, nawet nie będziesz wiedzieć jak analizować grubosc lakieru. A jak auto pod zamowienie to i tak musisz kupić ile Ci wycenili korekte i crramike, 3tys? Wiem doskonale jak mierzyć lakier na samochodzie więc o to jestem spokojny. Największy fun odebrać auto właśnie samemu, później jadę w parę miejsc i na korektę. Może faktycznie wezmę detailera ze sobą
Gozdziu23 Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 32 minuty temu, NorbertW89 napisał: O, o tym zapomniałem, żeby nie szorowali auta, tylko oplukali woda albo wcale. Chociaż w poprzednim po odbiorze nie było dramatu, ale kto tam wie jak oni to myja. W toyocie na przykład jest automat ryso produkcyjny z jakże nie lubianymi szczotami.. Czy są jakieś zwykle codzienne latarki, którymi można sprawdzić lakier, czy one się nie nadają wcale? Wiem doskonale jak mierzyć lakier na samochodzie więc o to jestem spokojny. Największy fun odebrać auto właśnie samemu, później jadę w parę miejsc i na korektę. Może faktycznie wezmę detailera ze sobą https://allegro.pl/oferta/lampka-rowerowa-latarka-mactronic-fbf0021-spectre-7970734977 cos tkaiego jest niezłe
Pietras Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 W dniu 18.07.2019 o 18:31, NorbertW89 napisał: 2. Co polecacie do impregnacji trwałej kokpitu i wszystkich plastików wewnątrz w nowym samochodzie? Jest tego tyle, że głowa mała.. Nie powiem nic o latarkach bo sam jeszcze nie mam nic porządnego, ale jeśli chodzi o drugie pytanie po napisz chociaż co chcesz uzyskać mat/połysk/satyna czy jak najlepsze zabezpieczenie, fajnie tez jeżeli napisze jakie auto bo w zależności od producenta są różne tworzywa i inaczej przyjmują dressingi. Jestem pewien, że po załączeniu tych informacji bardziej doswiadczeni użytkownicy podrzucą Ci kilka sprawdzonych produktów.
MarcinC Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Czym usunąć bardzo mocno zaschnięty ślad po naklejce pod antene CB radia (prawdopodobnie)? Tar&Glue z RRC leżał z 10 minut i nic, APC z pędzla zapieniło się na niebiesko i nic, podgrzewanie nie pomaga. Nie mam pomysłu czym to ruszyć.
vps Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Ktoś kiedyś nakleił mi karnego ku... na lakier Pomógł zmywacz Tesa lakier nie uszkodzony. LINK
lukatonix Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Witam Czy po Megs 101 mogę od razu użyć 3m Ultrafina Se ? Dzięki
Birkhof Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Witam Czy po Megs 101 mogę od razu użyć 3m Ultrafina Se ? DziękiMozesz, ale czy spelni Twoje oczekiwania? Nie mam pojecia
Fredi88 Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 @NorbertW89 można spytać jakie auto będziesz odbierał?
aabbcc123 Opublikowano 20 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2019 @NorbertW89 nie wiem u kogo robisz, ale znajomi mieli goscia ze studio, zeby potem nie bylo niejasności. Miernikiem nic nie zwojujesz bo w salonach wymieniaja cala czesc i maluja. No chyba ze zedrzesz lakier i zobaczysz czarna warstwe
PIoChuUu Opublikowano 20 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2019 Cześć. Czy po umyciu auta na myjni bezdotykowej jest sens korzystać z ręcznika do osuszania czy bezpieczniej osuszyć "ostatnim programem"? Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka
pablo15005 Opublikowano 20 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2019 @PIoChuUu kilka takich akcji i masz pajeczyne z rysek na lakierze... jak nie ruszysz gabka to nie umyjesz, taka zasada. Jak sie polejesz woda bedziesz czysty? Dobry przyklad 1
asaledr Opublikowano 20 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2019 Taka sprawa z jasnym skórzanym fotelem. Po czyszczeniu tydzien wszystko idealnie, potem wychodzi ten sam brud taka plamka byla od jakichs dziwnych spodni niebieskich. I tak wkolko jakbym nie czyscil to dokladnie taka sama o takim samym ksztalcie po jakims czas8e wraca. Co sie dzieje i co zrobic?
lodowa Opublikowano 20 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2019 1 godzinę temu, PIoChuUu napisał: Cześć. Czy po umyciu auta na myjni bezdotykowej jest sens korzystać z ręcznika do osuszania czy bezpieczniej osuszyć "ostatnim programem"? Wysłane z mojego MI MAX przy użyciu Tapatalka Odp b gdyz mycie tylko za pomoca myjki nie usuwa wszystkich zabrudzen i uzywajac recznika mozesz uszkodzic lakier 1
D@ViD Opublikowano 20 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2019 @asaledr może grzyb wychodzi z pianki hmm
grubybonk Opublikowano 21 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2019 Jaka złączka pasuje do myjki Hamron z Juli żeby podłączyć pianownice PA? Parkside/Lavor?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się