Larry_Nash Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Chcę kupić jakiś cleaner od Megsa do Hondy Civic obecnej generacji (czyli lakier raczej miękki, jasny szary metalik). Zależy mi na oczyszczeniu lakieru ręcznie przed Fusso i usunięciu kilku rysek grubości włosa. Auto jest nowe i są to prawdopodobnie "prezenty" po myciu przed odbiorem w salonie. Zastanawiam się czy iść od razu w Ultimate Compound, czy też będzie on za mocny i lepiej wybrać Swirl Remover?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 @etrone no to nie ma takiej możliwości żeby UNC-R ucierpiał po ipie. jak ci mazy zostały to możesz aplikować 2 warstwę i powinny zejść a jak nie to przejechać maszyna ten element i zrobić od nowa ewentualnie slicka (jak masz) na mikrofibrę i dotrzeć zrobił sie jaśniejszy to nie mam pomysłu na to bo nigdy mi sie tak nie stało @Larry_Nash jak grubosci włosa to juz spore ktos porobil tym bardziej na Nowym aucie. Ja bym to zglaszal do salonu bo to sa jaja jak traktuja tam samochody ps: Lakier jest miekki
Kubsonke Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Chcę kupić jakiś cleaner od Megsa do Hondy Civic obecnej generacji (czyli lakier raczej miękki, jasny szary metalik). Zależy mi na oczyszczeniu lakieru ręcznie przed Fusso i usunięciu kilku rysek grubości włosa. Auto jest nowe i są to prawdopodobnie "prezenty" po myciu przed odbiorem w salonie. Zastanawiam się czy iść od razu w Ultimate Compound, czy też będzie on za mocny i lepiej wybrać Swirl Remover?Jeżeli chcesz to robić ręcznie, a nie masz wyćwiczonego barku, to odpuść sobie ręczne polerowanie.Lepiej oczyść lakier typowym cleanerem, a nie pastą. Może to być Dodo Juice LP, AG SRP, czy Prima Amigo.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Larry_Nash Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Serio aż tak ciężko to idzie? Na YT widziałem kilka filmów i ręcznie ludzie wyprowadzali nawet dość spore rysy...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 @Larry_Nash raczej je zakrywali a nie usuwali
ghost Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 16 minut temu, BiałyGTi napisał: @Larry_Nash raczej je zakrywali a nie usuwali Jak najbardziej możliwe jest usunięcie rys ręcznie. Grubasy będą wymagać papierów wodnych na start. Potem pasta tnąca i polishowa lub wykańczająca. Płytsze tylko pastami. Usuwałem nie raz ręcznie znajomym gdy byliśmy w terenie bez dostępu do prądu. Minus jest taki, że to wymaga spro sił i czasu. Dlatego w grę wchodzi tylko mała powierzchnia do obróbki. Jednak co do hondy... samochody fajne, ale to czym je malują, to nie nazwałbym tego lakierem. To badziewie rysuje się nawet od przetarcia fibrą.
Larry_Nash Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 10 minut temu, ghost napisał: Jednak co do hondy... to nie nazwałbym tego lakierem. To badziewie rysuje się nawet od przetarcia fibrą. No tak też słyszałem, wiem że to nie lakier BMW, których nic nie rusza... Na razie dopiero zaczynam bawić się w Janusza detailingu i chciałbym ograniczyć się do jednego produktu, więc biorąc pod uwagę jakość lakieru chyba zdecyduję się na Swirl Remover. Jest jeszcze Scratch X 2.0, Megs pozycjonuje go pomiędzy UC a SR - ktoś może używał i może coś powiedzieć? Na szczęście te rysy są bardzo cienkie i płytkie, a sam lakier jest jasny i niedoskonałości widać tylko w świetle i pod odpowiednim kątem. Jeśli jednak żaden z tych produktów ich nie ruszy, to na jesieni, przed kolejnym woskowaniem pobawię się w poważniejszą korektę.
ghost Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 8 minut temu, Larry_Nash napisał: tak też słyszałem Pomyśl na powłoką, powinna choć trochę utwardzić lakier. Możesz zacząć nawet od maskowania rys za pomocą SRP. A punktowe usuwanie rys, to lecisz od najlżeszych kombinacji. Gdy dany produkt sobie nie radzi to sięgasz po stopień mocniejszy. Bez sensu od razu grubym kalibrem zdzierać więcej niż konieczne.
Larry_Nash Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 3 minuty temu, ghost napisał: Pomyśl na powłoką, powinna choć trochę utwardzić lakier. Jakoś nie przepadam za ceramiką, wolę woski ¯\_(ツ)_/¯ A jeszcze takie pytanie: jak dbać o plastiki zewnętrzne piano black? Mogę na to nałożyć Fusso normalnie jak na lakier?
Kubsonke Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Jakoś nie przepadam za ceramiką, wolę woski ¯\_(ツ)_/¯ A jeszcze takie pytanie: jak dbać o plastiki zewnętrzne piano black? Mogę na to nałożyć Fusso normalnie jak na lakier? Tak, jak najbardziejWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Moderator BiałyGTi Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 @ghost oczywiscie ze mozna recznie ale nie trwa to pare min jak kolega widzial na filmikach na YT stąd twierdzenie ze je zakrywali a nie likwidowali.
looker29 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Również będę wkrótce zabierał się za zabezpieczanie nowego auta, z nowym lakierem. Poszukuję cleanera, który mógłbym stosować na lakier nowego samochodu, którego nie chciałbym jeszcze polerować czy ścierać. Dobrze byłoby uzyskać lekkie przyciemnienie lakieru i lekki efekt wetlook. Kolor magnetic grey forda. Czym przygotować nowy fabryczny lakier przed woskiem? Czy jednak delikatne właściwości ścierające nie zaszkodzą i zastosować np. Prima Amigo lub MEGUIAR'S PREWAX CLEANER ?
Gozdziu23 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 19 minut temu, looker29 napisał: Również będę wkrótce zabierał się za zabezpieczanie nowego auta, z nowym lakierem. Poszukuję cleanera, który mógłbym stosować na lakier nowego samochodu, którego nie chciałbym jeszcze polerować czy ścierać. Dobrze byłoby uzyskać lekkie przyciemnienie lakieru i lekki efekt wetlook. Kolor magnetic grey forda. Czym przygotować nowy fabryczny lakier przed woskiem? Czy jednak delikatne właściwości ścierające nie zaszkodzą i zastosować np. Prima Amigo lub MEGUIAR'S PREWAX CLEANER ? Nowy lakier i tak jak sie przyjrzysz ma już pewnie mikro zarysowania, produkty ścierne nie zrobią mu kuku. Ze swojej strony polece ci Car pro essence lub blue lotion zrobią ci mega fajny look po 12h możesz na nie nakładac każdy wosk jaki przjdzie Ci do glowy 1
etrone Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Mozna nalozyc kolejna warstwe uncr po jakims czasie ? Tj jak auto bedzie normalnie jezdzic z tydzien ? Pewnie mozna, ale jak przygotowac do tego samochod ? Tylko umyc czy przejechac ipa ?
MlodyKoguT Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Mam tersus mc990 do bonnetu i zastanawiam sie czy maxifi soap free jest "lepszy" lub ew gotowy bonnet od adbl lub extra dry od sg?
lodowa Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 awaria pianownicy załączonej do myjki ciśnieniowej ... i co dalej ? lepiej zamówić coś z techcar czy może kupić ręczną marolexa / alta foamer / kwazar lub Gloria Foamy ? nie skreślam ręcznej gdyż jestem amatorem a moja praca to tylko hobby
sparco0 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Skracał ktoś czas pomiędzy warstwami przy uk3.0? Czy trzymać się sztywnie instrukcji i 12h pomiędzy warstwami?
Zdroja0 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Godzinę temu, MlodyKoguT napisał: Mam tersus mc990 do bonnetu i zastanawiam sie czy maxifi soap free jest "lepszy" lub ew gotowy bonnet od adbl lub extra dry od sg? Tersusa nie używałem ale z pozostałej trójki faworytem jest maxifi.
Balzac Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 @lodowa tak mniej więcej wygląda piana za pomocą pianownicy ręcznej. Oj trzeba trochę się nawiosłować. Z uwagi iż innego wyboru nie mam używam ręcznej.
Lukasz-odkrywca Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Jaki kompresor wybrać do osuszania auta, napompowania kół, czasami także do przedmuchania pada? Może w przyszłości do tornadora... Cena max 700zł
Larry_Nash Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 4 godziny temu, Gozdziu23 napisał: Ze swojej strony polece ci Car pro essence lub blue lotion zrobią ci mega fajny look po 12h możesz na nie nakładac każdy wosk jaki przjdzie Ci do glowy Podepnę się do tematu: po wyczyszczeniu cleanera, np. od Megsa mogę kłaść od razu wosk, czy faktycznie trzeba poczekać do następnego dnia?
alexander.p Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 28 minut temu, Larry_Nash napisał: Podepnę się do tematu: po wyczyszczeniu cleanera, np. od Megsa mogę kłaść od razu wosk, czy faktycznie trzeba poczekać do następnego dnia? bez czekania cleaner>IPA/anty silikon>wosk (lepiej poczekać do utwardzenia kilka h)
Strus Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Czekać musisz przy produktach które tego wymagają, np wspomniany Essence. Po zwykłym cleanerze kładziesz wosk od razu
Arkadio_Gdansk Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Panowie jaką prostą i niedroga powłokę najlepiej łatwą w nakładaniu polecicie do midnight blue hondy hr-v 2018r około 3k przebiegu. Myślę nad FX vision coating oraz o uniwersalnym MOONLIGHT bo tego mogę też na plastiki położyć a tych jest sporo. Chodzi o ekonomię i żeby poleżało około roku. Przebieg roczny 8-10k km.Macie jakieś propozycje?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Gąbek1 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2019 jaką dyszę ma oryginalnie pianownica z techkar?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się