Skocz do zawartości

Balzac

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    243
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

27 Świetna

Informacje

  • Imię
    K....
  • Województwo
    Podlaskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Balzac

    WV Jetta 2007

    Panowie za dużo rozkminki z tym cleanerem @AreK Może faktycznie za szybko, nie potrzebnie w tym przypadku. Nałożone za pomocą DA zajęło kilka minut. Może też pojawiła się chce sprawdzenia produktu który tak patrzył na mnie z półki garażowej
  2. Balzac

    WV Jetta 2007

    @ghost dzięki temu że użyłem cleanera jest na 100 % pewny że są wymyte pasty. Drugi powód to uważam że jak jest cleaner to lepiej trzyma się wosk lub Nano sealent
  3. Balzac

    WV Jetta 2007

    @damiano2007 produkt fajny. Uważam że na plus. Coś innego w moim arsenale gdzie wcześniej tylko wosk i wosk. Zmiana marki wosku już robiła wow bo coś innego a tu mam zupełnie co innego. Sam korekta lakieru daje lustro ale dokładać Nano Sealant da je mam bardzo fajny efekt szkła coś podobnie do Prostaff CC Water Gold. Co do bieżącej pielęgnacji auta też na plus.
  4. Balzac

    WV Jetta 2007

    @analyzator środków do skór z firmy Carchem używam od ponad 3 lat według mnie rewelacja. Są też inne osoby z forum które korzystają ze środków do skór firmy Carchem. Co do stosunku jakość cena nie bede się wypowiadał bo kupiłem w promocji 1:1. Co do samej korekty w przypadku Jetty użyłem na początek paste Menzerna 400. To właśnie Menzerna zrobiła główną robotę. Na drugi etap użytem CarChem Light Cut Compound w celu usuniecia delikatnych swirli i hologramów z lakieru. Produkt na drugi etap sprawdził się. Co do cleanera mam porównanie z Primo Amigo. Amigo może leżeć na lakierze długo w przypadku Carchemu zalecam element po elemencie. Nano Salent działa, czy 2 lata polezy na lakierze tego nie wiem. Nałożyłem dwie warstwy. Ładnie podbił szklistosc lakieru. @kamil598 jak pamiętam to dałem 1:5 a APC od Kocha
  5. Witam Przedstawiam Wam pracę nad Jetta z 2007 roku. Zakres prac to korekta lakieru oraz wnętrze. Na pierwszy rzut kilka fotek jak wygląda auto w środku i jaki jest wstępny stan lakieru. Ładuje wszystkie graty do bagażnika i jadę na myjnie. 1. Przygotowanie lakieru do korekty Dekontaminacja, pre-wash oraz mycie właściwe. O to lista środków jakie zostały użyte -Nielsen Tar & Glue -Piana od Tenzi która została użyta na pośrednictwem pianownicy recznej Axel -Szampon od Good Stuff -Adbl Vampire Liqude -Tenzi krwawa felga W pierwszej kolejności usuwamy zanieczyszczenia za pomocą Nielsena. Produkt leży około 5 minut po czym spłukuje. Kolejny etap aktywna piana Plastiki,uszczelki,detale i opony zostały wyczyszczone za pomocą APC od Kocha Czas na dwa wiadra Szampon robi swoje a ja jeszcze muszę detale a w szczególności plastiki, wnęki itp. Nie wiem czemu ale nie mam fotek z etapu kiedy usuwałem zanieczyszczenia metaliczne. Użyłem Adbl VL Ostatni etap to glinkowanie za pomocą kostki z Adbl a za poślizg pod glinke posłużył szampon z wodą I bym zapomniała Auto zostało osuszone za pomocą ręcznika i umieszczone w garażu żeby tam za pomocą sprężonego powietrza osuszyć i wybrać wode spod uszczelek itp. Pierwszy etap korekty to standardowo w moim wykonaniu Menzerna 400 Zaczynam od maski 50/50 Maska wyszła całkiem fajnie czas na reszte auta. Czas na klape bagażnika Zmiana pada i lece że słupkami itp. 2 etap Pasta jest całkiem fajna, fajnie się rozprowadza Każdy element robię pojedynczo. Po zakończeniu przecieram mikrofibra a później wymywam paste. Tak samo robilem przy pracy z Menzerna jak i z pastą od Carchemu. Zmywanie IPĄ 1:1 z woda destylowaną. Wygląda całkiem fajnie Po skończeniu korekty jadę na myjnie aby umyć jeszcze raz auto na dwa wiadra. Nie ma żadnych hologramów. Na słoneczku wygląda bardzo dobrze. Czas na zabezpieczenie lakieru. Przed zabezpieczeniem używam cleaner marki Carchem a do zabezpieczenia Carchem Nano Cleaner nakłada za pomocą DA na czerwonym miękkim padzie. Wszystko to na wolnych obrotach. Cleaner nałożymy. Czas na zabezpieczenie lakieru. Zawsze był wosk tym razem jest coś innego a mianowicie Nano Salent od Carchem. Info producenta. Nano Sealant pozostawia wysoki połysk. Tworzy przezroczystą hydrofobową powłokę z zaawansowanymi możliwościami samooczyszczającymi. Ta cecha znacznie zmniejsza konieczność regularnej konserwacji i sprawia, że mycie jest łatwiejsze i mniej czasochłonne. Prawidłowa aplikacja krok po kroku: wcieraj równomiernie niewielką ilość produktu, stosując lekki nacisk Po przetarciu na lakierze ma zostawać mgiełka, która po chwili znika. Wcieraj z lekkim naciskiem dbając o równomierne pokrycie całej powierzchni. Prawidłowa aplikacja polega na nakładaniu jak najmniejszej ilości produktu (mgiełki). Jeśli przy aplikacji powstają kropelki na lakierze, produktu jest za dużo. W takiej sytuacji trudniej będzie polerować. - aplikuj sealant jednocześnie na jeden panel - pozostaw na około 15 minut - wypoleruj suchą, czystą, miękką mikrofibrą - powtórz czynności na pozostałych elementach karoserii Kilka fotek w trakcjie i po aplikacji Korekta zrobiona. Czas na detale i wnetrze Lusterko Czas na wnętrze. Pranie tapicerki. Na pierwszy rzut oka fotele nie wyglądaja na mocno zabrudzone ale jednak jak zobaczycie na zdjęciach to są mega uwalone. To tego zabiegu posłużył mi odkurzacz pioracy marki Karcher i chemia - presprey Enzal i Chemspec Formula 90. Oczywiście na początek odkurzanie. Plastiki w komorze silnika jak na zewnętrznych częściach auta zabezpieczone zostały za pomocną Catrex Vinyl. Produkt łatwy i szybki w nakładaniu. Szyby zabezpieczone Auto Glym Ten zapach Te przyciemnienie plastików Podsumowanie: Z góry przepraszam za zdjęcia, zawsze mogły by być lepsze. Może coś pominęłem, jak cos sie przypomni to dopisze. Pracę nad autem zajęły 3 dni. Z uwagi na brak czasu najczęściej korzystam ze sprawdzonych środków tym razem było trochę inaczej, chodzi w szczególności o produkty firmy Carchem. Dziękuję za uwagę i zapraszam do komentowania. Efekt końcowy
  6. Balzac

    Polo -biała strzałka

    @kamil598 dzieki Cleaner po korekcie to kwestia dyskusyjna W większości przypadkach pomimo że pasty są wymywane IPĄ bądź innym środkiem dedykowanym to tego to jeszcze po całej korekcie myje auto. To wszystko robię po to aby być pewnym że nie ma już pasty. Ale żeby było mało to taka wisienka na torcie -cleaner. Już po tym jestem na 100 % że nie ma grama pasty ma lakierze.
  7. Witam . Przedstawiam Wam pracę nad Polo 2010 rok benzynka i co najważniejsze kolor biały . Wnętrze a w szczególności tapicerka mocno zabrudzona. Lakier w nieco lepszej kondycji ale nie znaczy że nie wymagał korekty. Na początek wnętrze Na pierwszy ogień pójdzie Carchem ich uniwersalny środek czyszczący. Gotowy do użycia o całkiem fajnym zapachu. Kratki nawiewu akurat trafiła się wymiana. Stare zostały zdemontowane co umożliwiło wszystko ładnie wyczyścić. Czas na zmiane, tu uzylem APC od Kocha Wstępny etap mamy za sobą. Czas na odkurzanie i pranie tapicerki. Fotele zostały odlurzone a do prania użyłem prespaya od Chemspec i formułe 90. Nie wszystko udalo sie usunąć za pomoca wymienionych środków , więc użyłem z firmy Carchem odplamiacza. Koniec. Czas na zabezpieczenie. Wszystko co było możliwe zostało zabezpieczone Natural Look Sprawdziłem na jednym boczku, ładnie przyciemnia, ładny zapach tak więc została przy NL Mam wnętrze ogarnięte. Czas na korekte ale jeszcze mycie itp. Pakuje gadżety i jadę na myjke. W pierwszej kolejności idzie Tar & Glue. W moim wykonaniu debiut tej firmy. Produkt leży na lakierze około 4-5 minut po czym go spłukuje. Mam Moralexa 3litrowego i aktywną piane od SG. Lece z tematem. Piana na lakierze leży około 10 minut. W między czasie opony czyszcze za pomocą APC. Kolejny etap mycie na dwa wiadra. Tam gdzie piana nie dochodzi biorę pędzelek i za pomocą APC czyszcze Zostają jeszcze trzy etapy. Teraz użyje od Adbl Vampira później glinkowanie i osuszanie. Po osuszeniu auta czas na ocenę stanu lakieru. Zdecydowałem się na paste Menzerna 400 i paste od firmy Carchem na 2 etap. I jedziemy z tematem. Przecieramy Do zmywania pasty użyłem środek od Adbl wcześniej zawsze używałem IPY. Szczerze nie widzę wielkich różnic pomiędzy tymi produktami. Wygląda całkiem całkiem tak więc jedziemy tą kombinacją. Lecimy teraz z dachem Po dachu czas na drzwi i nadkola itp. Przepraszam za brak zdjęcie ale nie wiem dlaczego ich nie zrobiłem. Czas na mniejsze elementy. Kombinacja pasty i pada taka sama. 2 etap wykonany za pomocą pasty firmy Carchem 2 etapy mam za sobą. Pasta wymyta lakier jałowy czas na zabezpieczenie. Zdecydowałem się na wosk Colina a z uwagi na to że została mi końcówka. Standardowo przed woskowaniem chyba zawsze jak pamięta używałem clinera. Mój ulubiony to Prima Amigo ale tym razem użyjemy z firmy Carchem. Cleanera użyłem za pomocą DA na czarnym miękkim padzie. Czas na opony Zabezpieczenie elementów plastikowych. Bez dwóch zdań najlepszy produkt. Na szyby oczywiście idzie niezawodny Auto Glym Auto gotowe. Z uwagi na fakt że samochód nie jest duży wystarczyło dwa dni. Efekt końcowy
  8. 1. Grabek246 2. Pawel_t11 3. Lotek900 4. Inka14 5. Kuba95 6. AreK 7. BareShine 8. Domel 9. powalla 10. keza 11. davor 12. krzygaj 13. dawdoo 14. Tomcio1 15. Qukie 16. BiałyGTi  17. Grzechu23 18. Marros 20. Balzac
  9. Toyota Yaris II mocne zabrudzenia z każdej strony drzwi. APC Koch 1:4 Ideal Vask 1:1, magiczna gąbka i schodzi bardzo słabo. Może ktoś przerabiał podobne elementy w Toyocie
  10. @lodowa tak mniej więcej wygląda piana za pomocą pianownicy ręcznej. Oj trzeba trochę się nawiosłować. Z uwagi iż innego wyboru nie mam używam ręcznej.
  11. @Qukie mam LIQUID ELEMENTS T3000 v2 o skoku 10 mm. Nie ma dużo info o tych urządzeniach. T3000 mam prawie rok czasu. Zrobiłem nią około 15 korekt od lakierów miękkich po twarde. Tu chyba najważniejsza jest kombinacja past i padów. Wosk nakładam reczenie ale clener np. Primo Amigo maszynowo najczęściej.
  12. @Adaszek96 nigdy tak nie robiłem, tylko dzisaj sobie tak udumałem.
  13. Dwie warstwy wosku np. Colli z dostępem 3-4 godzin będzie ok ?
  14. PB na obwodówce ma kranik. Nie wie jak zimą ale latem korzystałem. Dobre miejsce na mycie w spokoju. A tak naprawdę myłem kilka razy w różnych miejscach i nigdy nie było problemu. A nawet korzystałem z myjek gdzie była obsługa i też zero tematu

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.