Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

OT:
Jest tu może jakiś spec od BMW i dekodowania VIN'u ?
Ale nie chce dekodowania ala autodna.pl etc, tylko kompletną historię serwisu auta z ASO.
Auto trochę podejrzane i chce wyciągnąć full info.
Jak kolega wyżej Bimmer Check. Nie korzystałem z usługi sprawdzenia VINu, ale z usługi sprawdzenia samochodu na miejscu.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Domel jak chcesz na szybko sprawdzić wyposażenie i podstawowe dane to tutaj: https://www.etkbmw.com/bmw/PL/vin/decoder/
Jeśli dokładniej, to tak jak mówią chłopaki - Bimmer Check.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy stosuje ktos wkladanie padów po kilku tylko przejazdach do woreczków strunowych żeby ich nie myć a żeby nie wyschły ? Ostatnio robię jakieś detale przy motocyklach gdzie tak naprawdę to więcej pasty idzie na impregnacje pade niż na samo jej zużycie na elemencie. Nie chodzi mi o przechowywanie tak padów pół roku..bardziej jeśli wiem, że za 2-3 dni znowu bede go potrzebował)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy stosuje ktos wkladanie padów po kilku tylko przejazdach do woreczków strunowych żeby ich nie myć a żeby nie wyschły ? Ostatnio robię jakieś detale przy motocyklach gdzie tak naprawdę to więcej pasty idzie na impregnacje pade niż na samo jej zużycie na elemencie. Nie chodzi mi o przechowywanie tak padów pół roku..bardziej jeśli wiem, że za 2-3 dni znowu bede go potrzebował)


Higiena pracy przy korekcie to kluczowa sprawa. Nie dziaduj :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się bawić w januszowanie to nie tak 😄 chodziło mi tylko o chwilowe przechowanie pada po dosłownie zrobieniu jednego elementu 30x30. Ale ok, to głupie. Cofam pytanie a w ramach pokuty wyczesze świeżo wyprane mikrofibry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wojtecki napisał:

Nie chcę się bawić w januszowanie to nie tak 😄 chodziło mi tylko o chwilowe przechowanie pada po dosłownie zrobieniu jednego elementu 30x30. Ale ok, to głupie. Cofam pytanie a w ramach pokuty wyczesze świeżo wyprane mikrofibry.

Zawsze czysty pad - robota będzie szła szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, oglądałem filmy ale nie znalazłem odpowiedzi. Może niektórym pytanie wyda się błache... Do rzeczy:

Czy środki typu Pricbort i ADBL Vampire Liquid pryskać na całe auto łącznie z szybami, lampami i dachem? Czy nie szkodzom plastikom, gumom, uszczelkom? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, oglądałem filmy ale nie znalazłem odpowiedzi. Może niektórym pytanie wyda się błache... Do rzeczy:
Czy środki typu Pricbort i ADBL Vampire Liquid pryskać na całe auto łącznie z szybami, lampami i dachem? Czy nie szkodzom plastikom, gumom, uszczelkom? 
Deironizer(Vampir) psikaj na całą karoserie a produkt typu tar&glue (prickbort) doły drzwi do klamek, błotniki.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co sądzicie o przygotowaniu lakieru tymi produktami :

Szampon sonax, soft99 iron terminator, adbl tar&glue romover

Po tym albo polerka menzerna 2500 i koch antiholo, bo mam trochę rys, albo cleaner ścierny, tylko czy to usunie odpowiednio rysy?  Następnie ipa i na to fusso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Gąbek1 napisał:

Czy cleaner ścierny może zastąpić pastę polerska? Da radę roznej wielkości rysom? 

Co do glinki chciałbym ją pominąć 

Nie ty jeden chciałby ją pominąć. Pomyśl nad konsekwencjami tego 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gąbek1 nikt nie wie jaki masz lakier, jakie to są rysy itp.

Z mojego skromnego doświadczenia wiem, że pasta Menzerna 3w1 i maszyna DA 9 mm na padzie polishowym nie usunęła rys na lakierze w203. Dopiero użycie pada do cuttingu rozwiązało problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie pytanie, co sadzicie o polerkach , korektach typu one step ? Duzo teraz firm "detailingowych" sie w to bawi i najczesciej to wyglada na zestaw one step + zabezpieczenie fusso  w cenie 300-400zl . Rozumiem ,ze one step dobra robote zrobi na lakierze zadbanym lub nowym ale takie 10- 15 letnie auto to chyba szalu nie bedzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@zajkos10 szal bedzie zawsze bo duzo sie stan lakieru poprawi nawet taki 20 letni. Mozna zrobic taki one step ze 80% - 85% zostanie ogarniete. No i druga sprawa ze za 300-400 zl to nie chce mi sie wyciagac maszyny z walizki. Wiec za taka kase to przeleciane w 2h maszyna po .... i tyle  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.