Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Czesto popelniany blad, zreszta juz nie raz tutaj o tym czytalem ;).

Mam pytanie, klade zeszloroczne resztki unc v1 +v2 na zaciski swiezo malowane proszkowo - no i ten v1 z metalowa nakretka byl krzywo dokrecony, mocno skrystalizowal przy nakretce i zrobil sie zolty. Po nalozeniu nie ma tego efektu ze po chwili ciezko jest dotrzec. Moze to wina temp bo rok temu kladlem w 30st to ledwo nadazalem z docieraniem a teraz kladlem go godzine temu i po paru minutach ladnie sie docieral. Mogl sie calkiem utlenic ? Niby nakretka sie uszczelnila tym skrystalizowanym ...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@powalla tak robiłem na poprzednim wózku :D kolor biały, zrobilem one step lakier odzyl ryski swirle mało widoczne , po bezdotyku lecialem BSD piekny szajn zero spotow :)

zmienilem na inny jasny, swirle wciaz małowidoczne, planuje lekki onestep i wrzucic fusso mirror shine, szukam czegos po bezdotyku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam wosku raczej syntetycznego bo zależy mi na jak najdłuższym "leżeniu" na aucie. Inne aspekty jak look, hydrofobowość są mniej ważne. 

Ważne aby wosk nie tyle lubił co nie umierał od używania po myciu różnego rodzajów qd. 

Z powodu braku miejsca do zabawy z autem potrzebuję nakładać wosk przed zimą i po na sezon letni. 

Nasuwa się sławne fusso i tu pytanie czy znajdzie się coś co jeszcze dłużej poleży a jeśli nie to może będzie dawać lepszy wygląd, kropelkowanie przy takiej samej wytrzymałości jak fusso? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Ostatnio pytałem co rzucić na szybko na VW polo. Wczoraj przeleciałem z miernikiem a tam 80-90 mikronów. Odpuściłem aio i wleciał cherry glaze ręcznie. 

Pytanie: czy powłoki jest za cienka na korektę? Stan lakieru masakra także trzeba by ciąć.

VW polo 5

Użyty miernik bluetechnology 10psal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko, przeleciałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, być może to wina telefonu, że na nim ciężko się ogarnia ale mniejsza. 

Apc na to wrzucić mogę śmiało ? Stężenie 1:10? I potem szczoteczką koliste ruchy? Bo to jest tragedia... Sąsiad poprosił o ogarnięcie i aż zzieleniałem od tego mchu :D 

1234.jpg.6a5086b0d98dab1df620d4ea8ef15b05.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Karbo jak rzeczywiście jest mech w materiale czy inne zielsko to ja bym spróbował czymś takim to potraktować:

https://tenzi.sklep.pl/tenzi-topefekt-moss-1-l-p-215.html

zwróć uwagę na pH=7 więc nie powinno to wyrządzić problemu, tylko zadzwoń jeszcze do tenziego, a najlepiej do technologa lub analityka i spytaj czy można to zastosować na materiałowym dachu. tu masz kontakt:

TECHNOLOGIA I KONTROLA JAKOŚCI

Monika Rzepkowska

tel. +48 91 311 97 75
technolog@tenzi.pl

Magdalena Bogucka - Drobna

tel. +48 91 311 97 75
analityk@tenzi.pl

 

daj znać jak się czegoś dowiesz bo sam jestem ciekaw.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, alexander.p napisał:

vw golf 4, audi a4 około 120-140 więc polo troche malo ;) 

Czyli nawet nie proponować korekty? 

Auto kupione ponad rok temu. Znalazłem jakieś paragony z Antrwepii także pewnie handlarz coś przypolerował autko bo w miarę równo miernik pokazuje 80-90 mikronów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Zdroja0 napisał:

Czyli nawet nie proponować korekty? 

Auto kupione ponad rok temu. Znalazłem jakieś paragony z Antrwepii także pewnie handlarz coś przypolerował autko bo w miarę równo miernik pokazuje 80-90 mikronów.

 

Polo w orginale może może mieć tyle. ale nie wiem dokładnie. profesjonalna korekta nie zdejmuje 10mikonow tylko 1. około.

mój Opel Vectra C 2008. czarna. ma właśnie 90mikronów. Maska ponownie lakierowana 120mi :)   

 

ale może ktoś coś jeszcze opisze z doświadczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Zdroja0 napisał:

 Ostatnio pytałem co rzucić na szybko na VW polo. Wczoraj przeleciałem z miernikiem a tam 80-90 mikronów. Odpuściłem aio i wleciał cherry glaze ręcznie. 

Pytanie: czy powłoki jest za cienka na korektę? Stan lakieru masakra także trzeba by ciąć.

VW polo 5

Użyty miernik bluetechnology 10psal

Jaki lakier i który rok? Nowe może mieć po 100 mikronów, można robić. A jeśli się wydaje, że lakieru coś jest jakby mniej, to wystarczy sprawdzić po rantach elementów albo na początkach wnęk i wiadomo jaka jest fabryczna wartość :?Ostatnio mój rekord jak na klase auta - nowa C klasa z salonu, sam przód maski, metalik - 75 mikronów :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Kostek88 napisał:

Jaki lakier i który rok? Nowe może mieć po 100 mikronów, można robić. A jeśli się wydaje, że lakieru coś jest jakby mniej, to wystarczy sprawdzić po rantach elementów albo na początkach wnęk i wiadomo jaka jest fabryczna wartość :?Ostatnio mój rekord jak na klase auta - nowa C klasa z salonu, sam przód maski, metalik - 75 mikronów :cry:

2011 rok. To mogę zrobić 2 albo 3 stopniową korektę? We wnękach z tego co patrzyłem jakieś 15-20 mikronów mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.