Berd Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Proszek na myjni, mocne stężenie APC lub chemia do mycia felg.
Alfa47 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 @jaroszy_ok Dzięki kolego, co prawda świece wymieniane w marcu, ale teraz w sobotę postaram sprawdzić ten przekaźnik a może nawet i świece, bo będę miał trochę czasu
Michał126 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 15 minut temu, dalu napisał: szybka piłka Panowie - jak zmyć dresing do opon, w tym przypadku - Gyeon Q2 Tire, czyli czym najlepiej pozbyć się tego środka z gumy, aby otrzymać z powrotem jałową powierzchnię? proszek z myjni bezdotykowej cos zdziała lub apc? Tire cleaner - chyba bez zaskoczenia
Fredi88 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 17 minut temu, dalu napisał: szybka piłka Panowie - jak zmyć dresing do opon, w tym przypadku - Gyeon Q2 Tire, czyli czym najlepiej pozbyć się tego środka z gumy, aby otrzymać z powrotem jałową powierzchnię? proszek z myjni bezdotykowej cos zdziała lub apc? T&R Cleaner? Mocne stężenie APC też powinno dać radę...
dalu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 3 minuty temu, Michał126 napisał: Tire cleaner - chyba bez zaskoczenia Teraz, Fredi88 napisał: T&R Cleaner? Mocne stężenie APC też powinno dać radę... nie posiadam żadnego tire cleanera, bo zawsze pucowałem z brudu apc, czekałem aż wyschnie i atak z dresingiem, dzięki za rady - wymyśliłem że podjadę na myjnie, `namydle` apc i zadziałam proszkiem...być może wystarczy
Michał126 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 To zrób 1:10 lub mocniej zwykłego APC albo bliskie najmniejszemu dopuszczalnemu mocnego APC (typu ADBL APC PRO, FX Protect APC Strong) i też zejdzie.
Rybicki Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Godzinę temu, Eidos71 napisał: Panowie i Panie - potrzebuję pomocy. Gdzie można zakupić klucz do mocowania talerza oporowego rotacji Lare Lite LR10-125 ? Klucz "dostał nóg"... Ewentualnie czym zastąpić oryginalny klucz ? Żaden z posiadanych przeze mnie kluczy nie pasuje - są za grube. @Eidos71 krausa katuje ponad 2,5 roku i jeszcze nie miałem potrzeby używania klucza, leży w pudelku nie używany Spokojnie możesz poszukać klucza do konusów piast rowerowych. Ja akurat mam takie tylko 19 a do maszyny jest 17, ale sprawdziłem i mieści się pod talerz. Coś takiego. 1
szpyrek Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 @wobbjack następnym razem jak mnie zacytujesz to napisz chociaż coś mądrego jeśli nie chcesz mi pomóc
alexander.p Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 pytanie od amatora : dla rotacja, średnia gąbka i miękka gąbka. jaka lepsza kombinacja dla maksymalny weet look, korekta + smalec różnica jasne vs ciemne lakiery? A. 3M Fast Cut (biały, zielony korek) + Koch Antiholo (ew. 3M niebieski korek) + wosk lub SW, QD B. 3M Fast Cut +cleaner (DODO J) + wosk lub SW, QD C. 3M Fast Cut + Koch Antiholo (ew. 3M niebieski korek) + cleaner (DODO J) + wosk lub SW, QD D ??? koszta komponentów się nie liczą, powyższe w aktualnym podiadaniu. Prośba o sugestie i porady.
Gość Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 5 minut temu, alexander.p napisał: pytanie od amatora : dla rotacja, średnia gąbka i miękka gąbka. jaka lepsza kombinacja dla maksymalny weet look, korekta + smalec różnica jasne vs ciemne lakiery? A. 3M Fast Cut (biały, zielony korek) + Koch Antiholo (ew. 3M niebieski korek) + wosk lub SW, QD B. 3M Fast Cut +cleaner (DODO J) + wosk lub SW, QD C. 3M Fast Cut + Koch Antiholo (ew. 3M niebieski korek) + cleaner (DODO J) + wosk lub SW, QD D ??? koszta komponentów się nie liczą, powyższe w aktualnym podiadaniu. Prośba o sugestie i porady. A może najpierw jaki lakier? Marka?
alexander.p Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 uuu wszelkiej maści i narodowości nie chcę narobić bałaganu, więc dopytuję. generalnie dałem się namówić i koleżka podstawia mi auta do "ma być błysk"
Gość Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Godzinę temu, alexander.p napisał: uuu wszelkiej maści i narodowości nie chcę narobić bałaganu, więc dopytuję. generalnie dałem się namówić i koleżka podstawia mi auta do "ma być błysk" ? Lakier np. Hondy chcesz tak samo obrabiać według swojego schematu jak np. Audi?
Gozdziu23 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2017 Paaaanie taka podstawa podstawa to to twarde lakiery możesz próbować tak fast cut/ fg400/ megs 101/ koch h5 -> antiholo / menzerna 3000 -> odtłuszczanie -> antiholo i do skutku do lakierów miękkich zależy od zniszczenia, tu bez doświadczenia możesz zajebać ładne fale dunaju po odtłuszczeniu menzerna 2500/koch f5 -> antiholo -> antiholo cutting ->menzerna 2500/koch f5 -> antiholo -> antiholo lakieru uni zaczynam od polishu potem patrze czy trzeba mocniej czy nie, bo cutingiem można narobic sobie sporo bałaganu z wykończeniem standardowe lakiery np opel, ssangyong, hyundai to tak na oko trzeba sprawdzac, zaczynac od polishu, potem myśleć co dalej Z cleanerem i woskowaniem to jest dla mnie tak, ze jeżeli masz wosk konkursowy, to warto użyć do niego fajnego cleanera np: zymol wraz z zymol HDC, zestaw wolfganga, fajnie przyciemnia, wyglada to lepiej w tych 2% Jeżeli chcesz nałozyc zwykły wosk to jedynie bym odtłuścił i woskował np hi temp, hd wax, kolinajti, harly , fusso itp itp Pasty do wyboru do koloru, dobór past i gabek to właśnie doświadczenie, które zdobywasz i sam wybierasz według preferencji. Dla mnie przykładowo o wiele fajniej się tnie h8 niż fg400 wydaje mi się mocniejsza od menzerny, a jeszcze mocniejsza jest 101 megsa. Pasty sonaxa są fajne, ale trochę dla mnie za drogie. Z wykończenia najbardziej lubie menzerne 3000 bardzo fajnie się nia wykańcza czarne twarde metaliki i perły mercedesa, ale też fajnie lata na mieciutkich hondach, chodź czasem przydała by się 3500/3800, koch mi się nie spodobał bo tak, meguiars 105 mam pół galona jest fajny lepiej się nim pracuje niż menzerną ale często musze zrobić nim więcej przejazdów na nie których lakierach, lepiej mi się osobiście leci menzerną a raz lepiej meg'sem Generalnie to poelrowac polerowac polerowac i polerowac i dużo odtłuszczać 5 godzin temu, alexander.p napisał: delikatniej Człowiek się uczy całe zycie, nie wiem na czym pracujesz, ja robie wszystko rotacją, ale marzy mi się rupes na wykończenie Jezeli pytasz nas o chamski spis co i jak, czego uzyć to doświadczenie pewnie bardo niewielkie, na pewno ten samochód bedziesz jeszcze kiedys poprawiał. Moje pierwze samochody na pewno wyszły lepiej niż u mirka polermistrza ale teraz po kilku latach na pewno zrobił bym to lepiej, pewniej szybciej. Pamiętaj o oklejaniu rantów elementów dekorów, klamek itp. 1
alexander.p Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2017 dzięki za porady. jaśniej, jaśniej się zrobiło cały czas z tyłu głowy praca i praca na rotacji. Dojechałem do połowy AIO ADBL, zrobił mi fajną robotę na Nissan Note (teściowej). Ale idźmy dalej, Koleżka używa biały korek 3M po lakierowaniu. więc chcę to wykorzystać i kontynuuję etapy do "ma być błysk". Ale jak dla mnie do coś więcej trzeba zrobić niż tylko cutting po papierze 2000. mam dodo, do swojego czarnego VW, dlatego wtrąciłem do zapytania. jeszcze nie pracowałem na 3 etapy, 2 etapy. ale to ona zrobi robotę wet look / ma być błysk.
Gozdziu23 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2017 biały korek 3m to taki troche zażynacz blach, ta pasta jak się weźmie na palce ma takie grudki podobne do ziarnistości papieru ścienego i to typowo moim zdaniem pasta lakiernicza do wywalania lekkich wtrąceń. Jak na początek zawsze zaczynaj sobie żółtym korkiem dwa podejscia jeżeli stwierdzisz że za mało sciagasz rys weź zielony jeżeli stwierdzasz że rysy są ok, odtłuszczasz ipą ale lepiej jakimś wipe outem patrzysz rysy dalej ścięte, ale mnóstwo hologramów to bierzesz niebieski korek odtłuszczasz jeżeli znikneły to kończysz zabawe, jeżeli nei to walisz do skutku Potem wosk i tyle, są jeszcze różnie politury, glaze, usuwanie morki ale to nie wszystko naraz. Powiedzmy sobie też szczerze, że efekt lustra jest większy kiedy samochód ma mniejszą morke i nie każdy samochód będzie miał takie same wartości blasku przy różnych morkach. Klasycznym przykładem będzie bardzo drobna morka w czarnej hondzie, nie że jej nie ma jest ale bardzo drobna trudna do skopiowania lakierniczo i daje zawsze fajne lustro (dopóki nie ma słońca), a morką w BMW tak pośredniej generacji np F-ki gdzie ta mora jest bardzo gruba i widoczna gołym okiem, na takim lakierze połysk będzie inny, przez tą nierówną powierzchnie. Lakier lakierowi nie równy.
Strus Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2017 Pany, Hi-Tempa da się położyć i dotrzeć przy 2 stopniach ciepła na dworze ?
alexander.p Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2017 stopnie jak stopnie, ale wilgoć, masakra, docierasz, docierasz,wycierasz
Gozdziu23 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2017 Godzinę temu, Strus napisał: Pany, Hi-Tempa da się położyć i dotrzeć przy 2 stopniach ciepła na dworze ? na luzie, tylko daj mu z 15-20 minutek żeby sobie odleżał
Berd Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2017 Godzinę temu, alexander.p napisał: stopnie jak stopnie, ale wilgoć, masakra, docierasz, docierasz,wycierasz Zgadzam się z kolegą. Wilgotność powietrza na poziomie 90% może być uciążliwa. Ja już wolałbym aplikować ciepłym woskiem w temp minusowej
Alfa47 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2017 Doradzi mi ktoś na temat płynu do spryskiwaczy? Szukałem po mieście (Zamość) sonaxa ale nigdzie nie widziałem i takim sposobem skońzcył się mój. Więc jestem zmuszony kupić nastacji paliw, tylko gdzie, który lepszy BP, ORLEN, LOTOS czy Circlek czy tam Statoil ???
Gozdziu23 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2017 kup orlena i statoila nie zawiedziesz sie sa git, tylko bodajże drogie, na pewno panowie w sklepach z art. motoryzacyjnymi mogli by Ci zamowić 1
paperson Opublikowano 7 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2017 @Alfa47 zerknij na Circle K lub Orlen na półki z art. moto. U mnie na tych dwóch stacjach stoi koncentrat Sonaxa Xtreme w litrowej butli. Spokojnie zrobisz z niego 3 literki 1
Moderator BiałyGTi Opublikowano 7 Grudnia 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2017 @Alfa47 jak masz castorame podjedz i kup sobie Adixol 1
alexander.p Opublikowano 7 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2017 W dniu 6.12.2017 o 17:49, Gozdziu23 napisał: biały korek 3m to taki troche zażynacz blach, ta pasta jak się weźmie na palce ma takie grudki podobne do ziarnistości papieru ścienego i to typowo moim zdaniem pasta lakiernicza do wywalania lekkich wtrąceń. Jak na początek zawsze zaczynaj sobie żółtym korkiem dwa podejscia jeżeli stwierdzisz że za mało sciagasz rys weź zielony jeżeli stwierdzasz że rysy są ok, odtłuszczasz ipą ale lepiej jakimś wipe outem patrzysz rysy dalej ścięte, ale mnóstwo hologramów to bierzesz niebieski korek odtłuszczasz jeżeli znikneły to kończysz zabawe, jeżeli nei to walisz do skutku Potem wosk i tyle, są jeszcze różnie politury, glaze, usuwanie morki ale to nie wszystko naraz. Powiedzmy sobie też szczerze, że efekt lustra jest większy kiedy samochód ma mniejszą morke i nie każdy samochód będzie miał takie same wartości blasku przy różnych morkach. Klasycznym przykładem będzie bardzo drobna morka w czarnej hondzie, nie że jej nie ma jest ale bardzo drobna trudna do skopiowania lakierniczo i daje zawsze fajne lustro (dopóki nie ma słońca), a morką w BMW tak pośredniej generacji np F-ki gdzie ta mora jest bardzo gruba i widoczna gołym okiem, na takim lakierze połysk będzie inny, przez tą nierówną powierzchnie. Lakier lakierowi nie równy. W dniu 6.12.2017 o 13:35, Gozdziu23 napisał: Paaaanie taka podstawa podstawa to to twarde lakiery możesz próbować tak fast cut/ fg400/ megs 101/ koch h5 -> antiholo / menzerna 3000 -> odtłuszczanie -> antiholo i do skutku do lakierów miękkich zależy od zniszczenia, tu bez doświadczenia możesz zajebać ładne fale dunaju po odtłuszczeniu menzerna 2500/koch f5 -> antiholo -> antiholo cutting ->menzerna 2500/koch f5 -> antiholo -> antiholo lakieru uni zaczynam od polishu potem patrze czy trzeba mocniej czy nie, bo cutingiem można narobic sobie sporo bałaganu z wykończeniem standardowe lakiery np opel, ssangyong, hyundai to tak na oko trzeba sprawdzac, zaczynac od polishu, potem myśleć co dalej Z cleanerem i woskowaniem to jest dla mnie tak, ze jeżeli masz wosk konkursowy, to warto użyć do niego fajnego cleanera np: zymol wraz z zymol HDC, zestaw wolfganga, fajnie przyciemnia, wyglada to lepiej w tych 2% Jeżeli chcesz nałozyc zwykły wosk to jedynie bym odtłuścił i woskował np hi temp, hd wax, kolinajti, harly , fusso itp itp Pasty do wyboru do koloru, dobór past i gabek to właśnie doświadczenie, które zdobywasz i sam wybierasz według preferencji. Dla mnie przykładowo o wiele fajniej się tnie h8 niż fg400 wydaje mi się mocniejsza od menzerny, a jeszcze mocniejsza jest 101 megsa. Pasty sonaxa są fajne, ale trochę dla mnie za drogie. Z wykończenia najbardziej lubie menzerne 3000 bardzo fajnie się nia wykańcza czarne twarde metaliki i perły mercedesa, ale też fajnie lata na mieciutkich hondach, chodź czasem przydała by się 3500/3800, koch mi się nie spodobał bo tak, meguiars 105 mam pół galona jest fajny lepiej się nim pracuje niż menzerną ale często musze zrobić nim więcej przejazdów na nie których lakierach, lepiej mi się osobiście leci menzerną a raz lepiej meg'sem Generalnie to poelrowac polerowac polerowac i polerowac i dużo odtłuszczać Człowiek się uczy całe zycie, nie wiem na czym pracujesz, ja robie wszystko rotacją, ale marzy mi się rupes na wykończenie Jezeli pytasz nas o chamski spis co i jak, czego uzyć to doświadczenie pewnie bardo niewielkie, na pewno ten samochód bedziesz jeszcze kiedys poprawiał. Moje pierwze samochody na pewno wyszły lepiej niż u mirka polermistrza ale teraz po kilku latach na pewno zrobił bym to lepiej, pewniej szybciej. Pamiętaj o oklejaniu rantów elementów dekorów, klamek itp. dzięki za porady. jadę na szrot po maskę lub drzwi do testów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się