Alfa47 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2017 Chodzi o e46, z tego co wiem to 400kkm, ale czybyły np. Regenerowane, czyszczone tego nie wiem. Teraz taki właśnie problem mam, bo zatankowałem za 40zł i zrobiłem 100km wiadomo niskie temperatury, ale że aż tak.
Moderator psemo Opublikowano 4 Grudnia 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2017 3 godziny temu, Alfa47 napisał: Teraz taki właśnie problem mam, bo zatankowałem za 40zł i zrobiłem 100km wiadomo niskie temperatury, ale że aż tak. A ile byś chciał zarobić km za 40 zł? Pińcet? 1
jaroszy_ok Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2017 4 godziny temu, Alfa47 napisał: Chodzi o e46, z tego co wiem to 400kkm, ale czybyły np. Regenerowane, czyszczone tego nie wiem. Teraz taki właśnie problem mam, bo zatankowałem za 40zł i zrobiłem 100km wiadomo niskie temperatury, ale że aż tak. A jaki masz tam motor 150 km common rail czy jeszcze 136km na pompie?
Alfa47 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2017 @psemo no ogółem wychodzi mnie 25zł/100km to jest dwulitrowy diesel a nie benzyna. Także nie wiem co twój tekst miał oznaczać z tą emotikoną ? @jaroszy_ok 136 Na pompie, w lutym regenerowana. Także pompe odrzucam.
Michał126 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ale to ile masz za te 40 zł? 8,5/100? Jak jeździłeś wkoło komina przy takiej temperaturze, to całkiem normalnie, nawet jak na diesla. W benzynie byś miał z 11.
Alfa47 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 @Michał126 30km dziennie z czego 15 w jedną stronę.
szpyrek Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Trochę nie typowe pytanie mam nie związane za bardzo z detalingiem. Kto z Was w domu ma na ścianę kamień dekoracyjny i zawieszony telewizor na niej. Wiem że uchwytu nie przykreca się bezpośrednio do kamienia tylko do płaskiej ściany trzeba. Ile macie "wycietego" kamienia? Tyle co telewizor czy wystarczy tyle co uchwyt zajmuje miejsca?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 5 Grudnia 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Alfa47 napisał: @Michał126 30km dziennie z czego 15 w jedną stronę. Jak to diesel slabo dogrzany to i wciaga u mnie w passacie b6 2.0 140 konnym CR to 8 do 9 w miescie jak krótkie odcinki sie robi to normalka . 1
paperson Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 @Alfa47 dokładnie jak @BiałyGTi mówi. Przy 0 stop. C na niedogrzanym dieslu jest to całkiem przyzwoity wynik. Twoje zdziwienie takim spalaniem wynika z tego, że jest to pierwsza zima z tym autem, czy coś innego wpłynęło na tą niepewność? 1
powalla Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 2 godziny temu, szpyrek napisał: Wiem że uchwytu nie przykreca się bezpośrednio do kamienia tylko do płaskiej ściany trzeba. Ile macie "wycietego" kamienia? Uwielbiam takie pytania z którymi spotykam się codziennie i pierwsze o co pytam , to ... z czego jest ściana ?! Od tego zależy jaki kołek zastosować . Jeśli ściana to typowa "blokowa ściana" , czyli beton , to ten kamień wcale nie przeszkadza, no chyba że masz bardzo nierównomierną powierzchnię tego kamienia pod blachą stelażu i styka się ona z kamieniem w tylko np.5 miejscach i wtedy musisz miejsce pod płytę zostawić bez kamienia. Jeśli natomiast ten kamień, to jakby cegła ozdobna, to stelaż przykręcasz na te cegły . Kołki oczywiście trzeba dać odpowiednie do rodzaju "ściany" i radziłbym wydać kilka zeta więcej i zainwestować w np. kołki Fischera . Dobrze jest też zamiast śrub ze łbem na "śrubokręt krzyżak" kupić śruby na łeb szcześciokątny lub torxa , bo wtedy ryzyko "objechania" śruby jest zminimalizowana.
szpyrek Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 @powalla Ściana to youtong, cegła gipsowa nie jest jeszcze położona chodzi mi o to ile pominąć jej na ten uchwyt. Do tego dochodzi jeszcze korytlko które chce wkomponowac w ścianę pod przewody. Je też puścić od samej podłogi, tak jak idzie listwa przypodlogowa i ma wychodzić pomiędzy konstrukcją uchwytu? Przede klejeniem kamienia chce mieć już zamocowany uchwyt i to korytko zagipsowane. Zastanawiam się jak to rozplanowac. Jeśli masz coś takiego u siebie a nie jest to problem dla Ciebie wyślij zdjęcie na pw.
powalla Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jak będziesz dopiero kleił kamień, to pod płytę wspornika po prostu go nie klej i przykręć wspornik bezpośrednio do ściany kołkami fischer duopower 8x65 i masz spokój że coś odpadnie.
zawisza Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 soft 99 glass compound z VS autoglym car glass polish? Do usunięcia / przygotowania pod NWWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jaroszy_ok Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 17 godzin temu, Alfa47 napisał: Na pompie, w lutym regenerowana. Także pompe odrzucam. Pompę vp44 regeneruje się w dwojaki sposób. Elektronikę kiedy nagle przestaje odpalać albo mechanikę kiedy widać złote opiłki w zbiorniku filtra i są problemy z rozruchem i kopceniem. Miałem obydwa problemy z pompą. Niemniej jednak walczyłem też w 320d, z tematem ciężkiego rozruchu w niższych temperaturach i kłębami niebieskiego dymu jak już zaskoczył, u mnie bym problem w przekaźniku świec żarowych. Napięcie mierzone na świecach było ale prąd nie płynął taki jak trzeba. Po wymianie przekaźnika pali nawet w duże mrozy. 1
enjoy1516 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 ktoś poleci jakąś piane , pre spray , która dobrze domywa ( nie musi być delikatne dla wosków) Najlepiej do pianownicy ręcznej
powalla Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 To jakaś prowokacja , czy tylko zwykłe lenistwo z Twojej strony?
audicoupe Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 57 minut temu, enjoy1516 napisał: ktoś poleci jakąś piane , pre spray , która dobrze domywa ( nie musi być delikatne dla wosków) Najlepiej do pianownicy ręcznej Teraz na topie shiny garage citrus oil
Patryk14 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Panowie może ktoś tutaj pomoże: Marolexem 1.5 Master Ergo Jak widać "pierdzi", przerywa co jakieś 2-3 sekundy. Wkładka oryginalna plastikowa golria niebieska czyli ta z najmniejszą ilością filcy (2x) do tego tutaj było ADBL Yeti 5ml na jakieś 400ml wody, na początku próbowałem 5ml na 200ml wody, bo słyszałem że takie 1l:25ml adbl yeti jest ok. Niestety była tragedia ledwo co się wydostawało z końca lancy. Stopniowo dolewałem wody, potem przy jakiś 700ml na 5 ml adbl yeti było w miarę ale mega szybko spływało, na aucie pewnie by była tragedia i domywanie pewnie też takie sobie. Robię coś źle czy o co chodzi? Może dziurka za dużo? Robiona rozgrzaną igłą krawiecką nie za grubą. PS. Specjalnie zamawiałem lance 15cm i te oryginalne filce glorii w plastikowej obudowie i dupa...
wobbjack Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Trochę nie typowe pytanie mam nie związane za bardzo z detalingiem. Kto z Was w domu ma na ścianę kamień dekoracyjny i zawieszony telewizor na niej. Wiem że uchwytu nie przykreca się bezpośrednio do kamienia tylko do płaskiej ściany trzeba. Ile macie "wycietego" kamienia? Tyle co telewizor czy wystarczy tyle co uchwyt zajmuje miejsca? Nie no mistrz!Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Alfa47 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 @paperson Rok temu był, ale też duże spalanie było wynikiem tej pompy. Więc może i ten problem jest w tym przekaźniku świec, bo taki sam prypadek.
paperson Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 @Alfa47 pozostaje Cu wykluczyć u mechanika wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Widać, że @jaroszy_ok zna temat dogłębnie, bo go sam przechodził.
Dante05 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 9 godzin temu, BiałyGTi napisał: Jak to diesel slabo dogrzany to i wciaga u mnie w passacie b6 2.0 140 konnym CR to 8 do 9 w miescie jak krótkie odcinki sie robi to normalka . U mnie w 1.9 po mieście to samo. Temperatura jak spada poniżej 5 stopni pali średnio o 1l więcej. W trasie nagrzewa się dopiero po 15 kilometrach i schodzi poniżej 5l.
Eidos71 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 Panowie i Panie - potrzebuję pomocy. Gdzie można zakupić klucz do mocowania talerza oporowego rotacji Lare Lite LR10-125 ? Klucz "dostał nóg"... Ewentualnie czym zastąpić oryginalny klucz ? Żaden z posiadanych przeze mnie kluczy nie pasuje - są za grube...
jaroszy_ok Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 27 minut temu, paperson napisał: @Alfa47 pozostaje Cu wykluczyć u mechanika wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Widać, że @jaroszy_ok zna temat dogłębnie, bo go sam przechodził. Co do tych mechanicznych uszkodzeń to warto zmierzyć stopień sprężania na cylindrach i można to zrobić przy okazji wymiany świec żarowych co pewnie @Alfa47 zrobił w pierwszej kolejności jak auto zaczęło ciężko palić. Dostęp do świec beznadziejny bo trzeba zdejmować kolektor dolotowy, no i świeczka przy wykręcaniu lubi się uje.... urwać (miałem i to). Przekaźnik od świec znajduje się w czarnej skrzynce na podszybiu od kierowcy, jeśli oryginał to z tego co pamiętam w kolorze białym, do niego jest przykręcony grubszy przewód na którym powinno być napięcie. 1
dalu Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2017 szybka piłka Panowie - jak zmyć dresing do opon, w tym przypadku - Gyeon Q2 Tire, czyli czym najlepiej pozbyć się tego środka z gumy, aby otrzymać z powrotem jałową powierzchnię? proszek z myjni bezdotykowej cos zdziała lub apc?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się