Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi o e46, z tego co wiem to 400kkm, ale czybyły np. Regenerowane, czyszczone tego nie wiem. Teraz taki właśnie problem mam, bo zatankowałem za 40zł i zrobiłem 100km :/ wiadomo niskie temperatury, ale że aż tak. 

  • Moderator
Opublikowano
3 godziny temu, Alfa47 napisał:

Teraz taki właśnie problem mam, bo zatankowałem za 40zł i zrobiłem 100km :/ wiadomo niskie temperatury, ale że aż tak. 

A ile byś chciał zarobić km za 40 zł? Pińcet? :D

  • Lubię to 1
Opublikowano
4 godziny temu, Alfa47 napisał:

Chodzi o e46, z tego co wiem to 400kkm, ale czybyły np. Regenerowane, czyszczone tego nie wiem. Teraz taki właśnie problem mam, bo zatankowałem za 40zł i zrobiłem 100km :/ wiadomo niskie temperatury, ale że aż tak. 

A jaki masz tam motor 150 km common rail czy jeszcze 136km na

pompie?

Opublikowano

Ale to ile masz za te 40 zł? 8,5/100? Jak jeździłeś wkoło komina przy takiej temperaturze, to całkiem normalnie, nawet jak na diesla. W benzynie byś miał z 11.

Opublikowano

Trochę nie typowe pytanie mam nie związane za bardzo z detalingiem. 

Kto z Was w domu ma na ścianę kamień dekoracyjny i zawieszony telewizor na niej. Wiem że uchwytu nie przykreca się bezpośrednio do kamienia tylko do płaskiej ściany trzeba. Ile macie "wycietego" kamienia? Tyle co telewizor czy wystarczy tyle co uchwyt zajmuje miejsca? 

  • Moderator
Opublikowano
1 godzinę temu, Alfa47 napisał:

@Michał126 30km dziennie z czego 15 w jedną stronę.

Jak to diesel slabo dogrzany to i wciaga u mnie w passacie b6 2.0 140 konnym CR to 8 do 9 w miescie jak krótkie  odcinki  sie robi to normalka . 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

@Alfa47 dokładnie jak @BiałyGTi mówi. Przy 0 stop. C na niedogrzanym dieslu jest to całkiem przyzwoity wynik. Twoje zdziwienie takim spalaniem wynika z tego, że jest to pierwsza zima z tym autem, czy coś innego wpłynęło na tą niepewność?

  • Dziękuję 1
Opublikowano
2 godziny temu, szpyrek napisał:

Wiem że uchwytu nie przykreca się bezpośrednio do kamienia tylko do płaskiej ściany trzeba. Ile macie "wycietego" kamienia?

Uwielbiam takie pytania z którymi spotykam się codziennie i pierwsze o co pytam , to  ... z czego jest ściana ?!  Od tego zależy jaki kołek zastosować . Jeśli ściana to typowa "blokowa ściana" , czyli beton , to ten kamień wcale nie przeszkadza, no chyba że masz bardzo nierównomierną powierzchnię tego kamienia pod blachą stelażu i styka się ona z kamieniem w tylko np.5 miejscach i wtedy musisz miejsce pod płytę zostawić bez kamienia. Jeśli natomiast ten kamień, to jakby cegła ozdobna, to stelaż przykręcasz na te cegły . Kołki oczywiście trzeba dać odpowiednie do rodzaju "ściany"  i radziłbym wydać kilka zeta więcej i zainwestować w np. kołki Fischera . Dobrze jest też zamiast śrub ze łbem na "śrubokręt krzyżak" kupić śruby na łeb szcześciokątny lub torxa , bo wtedy ryzyko "objechania" śruby jest zminimalizowana. 

Opublikowano

@powalla

 

Ściana to youtong, cegła gipsowa nie jest jeszcze położona chodzi mi o to ile pominąć jej na ten uchwyt. Do tego dochodzi jeszcze korytlko które chce wkomponowac w ścianę pod przewody. Je też puścić od samej podłogi, tak jak idzie listwa przypodlogowa i ma wychodzić pomiędzy konstrukcją uchwytu? 

Przede klejeniem kamienia chce mieć już zamocowany uchwyt i to korytko zagipsowane. Zastanawiam się jak to rozplanowac. Jeśli masz coś takiego u siebie a nie jest to problem dla Ciebie wyślij zdjęcie na pw.

Opublikowano

Jak będziesz dopiero kleił kamień, to pod płytę wspornika po prostu go 

nie klej i przykręć wspornik bezpośrednio do ściany kołkami fischer duopower 8x65 i masz spokój że coś odpadnie. 

Opublikowano

soft 99 glass compound z VS autoglym car glass polish? Do usunięcia / przygotowania pod NW


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
17 godzin temu, Alfa47 napisał:

Na pompie, w lutym regenerowana. Także pompe odrzucam.

Pompę vp44 regeneruje się w dwojaki sposób. Elektronikę kiedy nagle przestaje odpalać albo mechanikę kiedy widać złote opiłki w zbiorniku filtra i są problemy z rozruchem i kopceniem. Miałem obydwa problemy z pompą. Niemniej jednak walczyłem też w 320d, z tematem ciężkiego rozruchu w niższych temperaturach i kłębami niebieskiego dymu jak już zaskoczył, u mnie bym problem w przekaźniku świec żarowych. Napięcie mierzone na świecach było ale prąd nie płynął taki jak trzeba. Po wymianie przekaźnika pali nawet w duże mrozy.

  • Dziękuję 1
Opublikowano
57 minut temu, enjoy1516 napisał:

ktoś poleci jakąś piane , pre spray , która dobrze domywa ( nie musi być delikatne dla wosków)  Najlepiej do pianownicy ręcznej 

Teraz na topie shiny garage citrus oil

Opublikowano

Panowie może ktoś tutaj pomoże:
Marolexem 1.5 Master Ergo

Jak widać "pierdzi", przerywa co jakieś 2-3 sekundy.
Wkładka oryginalna plastikowa golria niebieska czyli ta z najmniejszą ilością filcy (2x) do tego tutaj było ADBL Yeti 5ml na jakieś 400ml wody, na początku próbowałem 5ml na 200ml wody, bo słyszałem że takie 1l:25ml adbl yeti jest ok. Niestety była tragedia ledwo co się wydostawało z końca lancy. Stopniowo dolewałem wody, potem przy jakiś 700ml na 5 ml adbl yeti było w miarę ale mega szybko spływało, na aucie pewnie by była tragedia i domywanie pewnie też takie sobie.
Robię coś źle czy o co chodzi? 
Może dziurka za dużo? Robiona rozgrzaną igłą krawiecką nie za grubą.
PS. Specjalnie zamawiałem lance 15cm i te oryginalne filce glorii w plastikowej obudowie i dupa...

Opublikowano
Trochę nie typowe pytanie mam nie związane za bardzo z detalingiem. 
Kto z Was w domu ma na ścianę kamień dekoracyjny i zawieszony telewizor na niej. Wiem że uchwytu nie przykreca się bezpośrednio do kamienia tylko do płaskiej ściany trzeba. Ile macie "wycietego" kamienia? Tyle co telewizor czy wystarczy tyle co uchwyt zajmuje miejsca? 
Nie no mistrz!

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
9 godzin temu, BiałyGTi napisał:

Jak to diesel slabo dogrzany to i wciaga u mnie w passacie b6 2.0 140 konnym CR to 8 do 9 w miescie jak krótkie  odcinki  sie robi to normalka . 

U mnie w 1.9 po mieście to samo. Temperatura jak spada poniżej 5 stopni pali średnio o 1l więcej. W trasie nagrzewa się dopiero po 15 kilometrach i schodzi poniżej 5l.

Opublikowano

Panowie i Panie - potrzebuję pomocy. Gdzie można zakupić klucz do mocowania talerza oporowego rotacji Lare Lite LR10-125 ? Klucz "dostał nóg"... Ewentualnie czym zastąpić oryginalny klucz ? Żaden z posiadanych przeze mnie kluczy nie pasuje - są za grube...

Opublikowano
27 minut temu, paperson napisał:

@Alfa47 pozostaje Cu wykluczyć u mechanika wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Widać, że @jaroszy_ok zna temat dogłębnie, bo go sam przechodził.

Co do tych mechanicznych uszkodzeń to warto zmierzyć stopień sprężania na cylindrach i można to zrobić przy okazji wymiany świec żarowych co pewnie @Alfa47 zrobił w pierwszej kolejności jak auto zaczęło ciężko palić. Dostęp do świec beznadziejny bo trzeba zdejmować kolektor dolotowy, no i świeczka przy wykręcaniu lubi się uje.... urwać (miałem i to). Przekaźnik od świec znajduje się w czarnej skrzynce na podszybiu od kierowcy, jeśli oryginał to z tego co pamiętam w kolorze białym, do niego jest przykręcony grubszy przewód na którym powinno być napięcie.

  • Dziękuję 1
Opublikowano

szybka piłka Panowie - jak zmyć dresing do opon, w tym przypadku - Gyeon Q2 Tire, czyli czym najlepiej pozbyć się tego środka z gumy, aby otrzymać z powrotem jałową powierzchnię? proszek z myjni bezdotykowej cos zdziała lub apc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.