Skocz do zawartości

psemo

Użytkownik
  • Zawartość

    534
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana psemo w dniu 17 Czerwiec 2018

Użytkownicy przyznają psemo punkty reputacji!

Reputacja

39 Świetna

O psemo

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Auto
    VW
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Województwo
    Wielkopolskie

Ostatnie wizyty

608 wyświetleń profilu
  1. psemo

    Konkurs W&W Best of 2018

    1. krzygaj 2. paperson?  3. david2?888 4. Mumins 5. KUBAS_95 6. Domel 7. Michał82 8. BiałyGTi 9. Barto125 10. adek1983 11. Tommy Lee 12. BarKoz 13. Malwin41 14. piotr@sta 15. grabek246 16. Smerf91 17. Lotek900 18. Strus 19. keza 20. krzychu2805 21. psemo
  2. psemo

    Konkurs PSB Best of 2018

    1. Mumins 2. Paperson 3. Krzygaj 4. KoKoS89? 5. david2888 6. MarkPol 7. Domel 8. Michał82? 9. BiałyGTi?? 10. Barto125 11. Tommy Lee 12. BarKoz 13. michalwi 14. Smerf91 15. Karbo 16.Malwin41 17. Lotek900 18. Strus 19. keza 20. krzychu2805 21. psemo
  3. @Nicolo Gdybyś zadał sobie odrobinę trudu znalazłbyś odpowiedź na forum. Jest osobny wątek dotyczący Mr Fix’a.
  4. @Malwin41 Ja u siebie w VW mam taki założony fabrycznie. Logo brak, więc do Twojego by pasował
  5. Po raz kolejny dobra robota. Niby pierdółki, ale właśnie te szczegóły dają przy detailingu największą frajdę. Pomyśl jeszcze o zmianie obudowy aku ze szmaty na plastikową
  6. Czy przy ostatnich aktualizacjach została zmieniona czcionka na forum?
  7. Możesz spróbować Duragloss Nu-Glass
  8. Mam takie same spostrzeżenia. Poza tym, np. studia używają lamp do wygrzania/związania wosków. Idąc tropem, że słońce powoduje skrócenie czasu leżenia wosku to takie lampy również powodowały by to samo.
  9. psemo

    Coś do kokpitu

    półmat dużo trwalszy od PB NL nie ciągnie kurzu
  10. Jeżeli wtedy nakładasz świeży wosk to zdecydowanie tak. Było sporo tutaj relacji z zabezpieczenia nowych aut i wtedy było widać ile potrafi zebrać Prickbort i Iron na autach, które nie jeździły po drogach. No offens. Ale skoro Ty tak robisz i uważasz że jest ok, to nie mam nic przeciwko, Twój wybór. Ale jeżeli tak mocno się angażujesz w tym wątku to nie doradzaj tej drogi innym, bo nie tak powinno wyglądać przygotowanie powierzchni pod wosk.
  11. Dekontaminacja powinna być ZAWSZE przed każdym położeniem wosku. Już po miesiącu na dolnych partiach auta zbiera się sporo zanieczyszczeń, które należy usunąć. Detailing to nie droga na skróty...
  12. Krótka relacja z przygotowania kół na sezon letni Czyściciele w pełnej gotowości. Ogólny stan kół całkiem przyzwoity. Widać, że poprzedni właściciel dbał. Zazwyczaj rozpoczynam od mycia wstępnego Red Devilem. Jednak ze względu na to, iż nie były mocno zaszczurzone rozpocząłem od deironizacji. Z pomocą przyszedł Vampire Luquid od @ADBL . Po krótkiej chwili od spryskania felgi zaczęły obficie krwawić. Dokładnie pędzlujemy i spłukujemy. Wyszło nieźle. Można przejść do mycia zasadniczego. Oprysk z Red Devila od Shiny Garage w rozcieńczeniu 1:10. Na opony również poszedł Red Devil i szczotkujemy. Czysto przy pierwszym szczotkowaniu? WTF? W ruch poszedł dedykowany płyn do czyszczenia opon od SG czyli Pure Black Tire Cleaner w rozcieńczeniu 1:3 Już po pierwszych ruchach szczotki brud na oponach zaczął się poddawać. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości czy warto inwestować w dedykowany płyn do czyszczenia opon, to tak - warto! Mamy wtedy pewność, że opona jest odpowiednio przygotowana pod dressing. Po trzykrotnej aplikacji Tire Cleanera opony w końcu zostały domyte. Jeszcze ostateczne mycie BH Surfex HD w rozcieńczeniu 1:10, spłukujemy i suszymy. Po wewnętrznej stronie felg zostały szpecące pozostałości po starych odważnikach. Do usunięcia kleju wykorzystałem stary, sprawdzony sposób przy pomocy benzyny ekstrakcyjnej. Moczymy kawałek szmatki benzyną i pozostawiamy na ok. 2-3 minuty. Wykorzystując plastikową kartę bezproblemowo pozbywamy się resztek kleju. Następnie cała wewnętrzna powierzchnia felg została jeszcze raz przetarta benzyną ekstrakcyjną. Przy okazji usunięte zostały śladowe ilości smoły. Jest czysto. Ostateczna inspekcja i odtłuszczenie przed LSP. W tej roli Shiny Garage - Scan Inspection Spray. Zabezpieczenie. Wybór padł na FK1000 Hi-Temp Paste Wax. Wosk pozostawiony do związania. W międzyczasie dekielki felg oraz zaślepki śrub otrzymały kąpiel w APC i dressing Koch Chemie Nano Magic Plast Care. Po 30 minutach wosk został spolerowany. Przerwa 12 godzin i nałożona druga warstwa. Lakier na felgach dostał fajnej szklistości. Przyszła pora na zabezpieczenie opon. Dla mnie obecnie numerem jeden wśród dressingów do opon jest Gyeon Q2 Tire. Aplikacja -> 15 minut na wchłonięcie -> przetarcie fibrą. Na gotowo. Nadkola nie wyglądały najlepiej… Przy czystych i zadbanych kołach, nadkola w takim stanie psują cały efekt. Tym bardziej przy tak wysokim zawieszeniu. Nadkola przednie - plastikowe, zostały wymyte APC i zabezpieczone Koch Chemie NMPC. Nadkola tylne - materiałowe, zostały kilkukrotnie wyszczotkowane przy pomocy APC i wypłukane. W ostatniej chwili dojechały od majfrienda małe gadżety. Montujemy… Efekt finalny na aucie.
  13. Z DG #111 bardzo dobrze współgra ADBL QD1 (stosuję w okresie jesień-wiosna). W okresie letnim na 111 stosuję CG P40 Pro Detailer i też jest ok.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.