Skocz do zawartości

psemo

Użytkownik
  • Zawartość

    528
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana psemo w dniu 17 Czerwiec

Użytkownicy przyznają psemo punkty reputacji!

Reputacja

39 Świetna

O psemo

Informacje

  • Imię
    Przemo
  • Auto
    VW
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Województwo
    Wielkopolskie

Ostatnie wizyty

517 wyświetleń profilu
  1. Czy przy ostatnich aktualizacjach została zmieniona czcionka na forum?
  2. Możesz spróbować Duragloss Nu-Glass
  3. Mam takie same spostrzeżenia. Poza tym, np. studia używają lamp do wygrzania/związania wosków. Idąc tropem, że słońce powoduje skrócenie czasu leżenia wosku to takie lampy również powodowały by to samo.
  4. psemo

    Coś do kokpitu

    półmat dużo trwalszy od PB NL nie ciągnie kurzu
  5. Krótka relacja z przygotowania kół na sezon letni Czyściciele w pełnej gotowości. Ogólny stan kół całkiem przyzwoity. Widać, że poprzedni właściciel dbał. Zazwyczaj rozpoczynam od mycia wstępnego Red Devilem. Jednak ze względu na to, iż nie były mocno zaszczurzone rozpocząłem od deironizacji. Z pomocą przyszedł Vampire Luquid od @ADBL . Po krótkiej chwili od spryskania felgi zaczęły obficie krwawić. Dokładnie pędzlujemy i spłukujemy. Wyszło nieźle. Można przejść do mycia zasadniczego. Oprysk z Red Devila od Shiny Garage w rozcieńczeniu 1:10. Na opony również poszedł Red Devil i szczotkujemy. Czysto przy pierwszym szczotkowaniu? WTF? W ruch poszedł dedykowany płyn do czyszczenia opon od SG czyli Pure Black Tire Cleaner w rozcieńczeniu 1:3 Już po pierwszych ruchach szczotki brud na oponach zaczął się poddawać. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości czy warto inwestować w dedykowany płyn do czyszczenia opon, to tak - warto! Mamy wtedy pewność, że opona jest odpowiednio przygotowana pod dressing. Po trzykrotnej aplikacji Tire Cleanera opony w końcu zostały domyte. Jeszcze ostateczne mycie BH Surfex HD w rozcieńczeniu 1:10, spłukujemy i suszymy. Po wewnętrznej stronie felg zostały szpecące pozostałości po starych odważnikach. Do usunięcia kleju wykorzystałem stary, sprawdzony sposób przy pomocy benzyny ekstrakcyjnej. Moczymy kawałek szmatki benzyną i pozostawiamy na ok. 2-3 minuty. Wykorzystując plastikową kartę bezproblemowo pozbywamy się resztek kleju. Następnie cała wewnętrzna powierzchnia felg została jeszcze raz przetarta benzyną ekstrakcyjną. Przy okazji usunięte zostały śladowe ilości smoły. Jest czysto. Ostateczna inspekcja i odtłuszczenie przed LSP. W tej roli Shiny Garage - Scan Inspection Spray. Zabezpieczenie. Wybór padł na FK1000 Hi-Temp Paste Wax. Wosk pozostawiony do związania. W międzyczasie dekielki felg oraz zaślepki śrub otrzymały kąpiel w APC i dressing Koch Chemie Nano Magic Plast Care. Po 30 minutach wosk został spolerowany. Przerwa 12 godzin i nałożona druga warstwa. Lakier na felgach dostał fajnej szklistości. Przyszła pora na zabezpieczenie opon. Dla mnie obecnie numerem jeden wśród dressingów do opon jest Gyeon Q2 Tire. Aplikacja -> 15 minut na wchłonięcie -> przetarcie fibrą. Na gotowo. Nadkola nie wyglądały najlepiej… Przy czystych i zadbanych kołach, nadkola w takim stanie psują cały efekt. Tym bardziej przy tak wysokim zawieszeniu. Nadkola przednie - plastikowe, zostały wymyte APC i zabezpieczone Koch Chemie NMPC. Nadkola tylne - materiałowe, zostały kilkukrotnie wyszczotkowane przy pomocy APC i wypłukane. W ostatniej chwili dojechały od majfrienda małe gadżety. Montujemy… Efekt finalny na aucie.
  6. Z DG #111 bardzo dobrze współgra ADBL QD1 (stosuję w okresie jesień-wiosna). W okresie letnim na 111 stosuję CG P40 Pro Detailer i też jest ok.
  7. @Badii23 CG P40 to jeden z lepszych klasyków wśród QD. Używam od kilku lat i dla mnie jeden z najlepszych QD, bezproblemowy w aplikacji. Dlaczego Cię nie zachwycił? Czego mu brakuje i czego więc oczekujesz od QD?
  8. Temat był wielokrotnie poruszany. Wystarczy poszukać i poczytać zamiast zakładać nowy temat zaraz po rejestracji na forum.
  9. @Domel W takim rozmiarze to tylko kąpielowe
  10. psemo

    ADBL MP Tire Mousse

    Dokładnie. Przynajmniej tak to wygląda na fotach. Dla mnie idealnym dressingiem jest Gyeon Q2 Tire, choć u Ciebie na zdjęciach również się dość mocno świecił. Nie wiem czy to kwestia rodzaju opony, światła przy robieniu zdjęcia a może zbyt "bogatej" aplikacji... Poza tym ja zawsze odczekuję aż dressing się wchłonie i na koniec przecieram fibrą.
  11. psemo

    ADBL MP Tire Mousse

    Pierwsza fota - myślę sobie, że jakoś lepiej siadło... Ale scrolluję dalej i ostatnie foty masakra.
  12. psemo

    ADBL MP Tire Mousse

    Podzielam zdanie @rygryss Dla mnie masakra. Opony wyglądają jakby auto przejechało przez kałużę oleju.
  13. psemo

    Poorboys World Pro Polish 2

    @3echo Wiele cleaner'ów się rozwarstwia. Wstrząśnij porządnie i będzie ok.
  14. @diabeelek Możesz stosować kombinacje jakie sobie wymyślisz. Jeśli masz takie "widzimisie" możesz użyć SG Citrusa do prewasha i do mycia właściwego, później zebrać wodę ściągaczką, nałożyć na auto SSW i cieszyć się, że masz "umyte" i świecące auto. Jest jedno ALE... To jest forum DETAILINGOWE i takie praktyki są niepolecane przez nas. Poza tym detailing to nie jest droga na skróty

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.