Skocz do zawartości

Najtrwalsze woski i sealnty - tytani zimy


ghost

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, Sodol napisał:

@Misieka6 @Misieka6 ja się zdecydowałem na BILT HAMBER FINIS ze względu na łatwa aplikacje, dość dobra wytrzymałość która na zimę spokojnie powinna wystarczyć i  ze względu co najważniejsze dla mnie czyli wygląd 😉 Cenowo wychodzi bardzo przyjemnie bo tester kosztuje ok. 65 zł i zostaje sporo funduszy na porządny cleaner. 

Oki A jaki cleaner będzie dobry pod ten wosk? 

Czy najlepiej oczyścić i zostawić lakier jałowy przed tym produktem? 

Poczytałem trochę, wydaje się fajny i dokładnie za 59 zł jest tester. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Misieka6 napisał:

Oki A jaki cleaner będzie dobry pod ten wosk? 

Czy najlepiej oczyścić i zostawić lakier jałowy przed tym produktem? 

Poczytałem trochę, wydaje się fajny i dokładnie za 59 zł jest tester. 

Ja zamówiłem dzisiaj McKee's DETAILER'S COATING PREP POLISH ale również bardzo polecany jest DURAGLOSS SQUEAKY CLEAN. Napewno z obu będziesz zadowolony i nie ma potrzeby ich wymywania. Oba zostawia idealna juz powierzchnie lakieru pod wosk 😉 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Sodol napisał:

@Misieka6 @Misieka6 ja się zdecydowałem na BILT HAMBER FINIS ze względu na łatwa aplikacje, dość dobra wytrzymałość która na zimę spokojnie powinna wystarczyć i  ze względu co najważniejsze dla mnie czyli wygląd 😉 Cenowo wychodzi bardzo przyjemnie bo tester kosztuje ok. 65 zł i zostaje sporo funduszy na porządny cleaner. 

Myślę, że BDB wybór mi siadł na maxa. Na bank kupię dużą puszkę.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie woski które wyżej polecacie tj. BH Finis, FK 1000p można aplikować w temperaturze poniżej 10°C? Nie chodzi mi oczywiście o okolice 0°C ale np 5°C.
Do tej pory na zimę używałem Duraglossa 601+105/111, efekt fajny ale musiałem go odpowiednio wcześnie aplikować żeby temperatura była powyżej 10°C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@mk4tdi tego raczej Ci nikt nie powiem, osobiscie aplikowałem woski w temperaturach w okolic 5*C i nie mialem problemu z ich wypracowaniem ale czy on posiedział tak samo dlugo jak ten aplikowany w lato to Ci nie powiem bo nie mierzyłem jego trwałosci 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Misieka6 napisał:

Kurczę chciałem już kupić tego BH Finis,  ale często natrafiam na produkt BH auto-balm. Testowal juz to ktos z Was?  Nie wiem czy to to samo czy sie różni,  bo puszka identyko 🤔

Jak kolega wyżej mówi. Finis to inna półka. SV CR ma taki sam słoiczek jak Onyx, a jednak się trochę różnią 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 8.10.2020 o 18:38, KUBA46 napisał:

Jak kolega wyżej mówi. Finis to inna półka. SV CR ma taki sam słoiczek jak Onyx, a jednak się trochę różnią 😉

Bliżej Onyxowi do Crystal Rocka niż AutoBalm do Finis Waxa. 

To nawet nie kwestia półki bo wersją budżetową jest bardziej Double Speed Wax. 

Auto-Balm, to ze znanych mi wosków, jedyny na rynku nafaszerowany inhibitorami korozji. Aplikuje go się gorzej niż DSW i Finis. Ale przede wszystkim jest on dedykowany starym lakierom oraz tym uszkodzonym odpryskami, żeby zabezpieczyć je przed korozją z zewnątrz spowodowaną ubytkami warstwy ochronnej (lakieru, ocynku). Bardzo nietypowy wosk, więcej tu:

https://www.bilthamber.com/waxes-polishes-and-clay-bars/auto-balm

 

A skoro jesteśmy przy temacie, to zapadła decyzja o wyborze na zimę. 

Wolfgang bazuje na rozpuszczalnikach wodnych. Dlatego po aplikacji przez 12h zaleca się brak kontaktu z wodą/rosą. Potem powinien stary twardziel się związać i uodpornić. Producent pozwala dać 2gą warstwę po 12h

Wolfgang.jpg

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, GTruszkowski napisał:

@ghost daj znać po aplikacji jak Ci się z tym pracowało no i podziel się efektem. Sam zastanawiam się czy nie wrzucić go na zimę.

Jedyne dwie restrykcje to odczekać minimum 40min przed dotarciem oraz 12h bez wilgoci. 

 

Produkt już trochę znam, tylko nie robiłem do tej pory testu długodystansowego. I tym razem dla odmiany wleci maszynowo na niebieskim LC. Jak zwykle, przy okazji zwrócę uwagę na resztę cech. Jak to ktoś powiedział rozbijając test na atomy ☺️

 

Dotychczas nakładałem ręcznie. Łatwizna. Od razu na cały samochód. Na spokojnie kawa. Po godzinie docieranie, też łatwizna. 

Łatwość pracy i efekt wizualny stawiają ten produkt dość wysoko w rankingu 🙂 reszta detali i użytkowanie w zimowych warunkach pewnie opublikuję na wiosnę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
14 minut temu, ghost napisał:

Jedyne dwie restrykcje to odczekać minimum 40min przed dotarciem oraz 12h bez wilgoci. 

 

15 minut temu, ghost napisał:

Od razu na cały samochód. Na spokojnie kawa. Po godzinie docieranie, też łatwizna.



Podobnie do DG #111.

Może na jakimś panelu zrobisz porównanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, psemo napisał:

Podobnie do DG #111.

Może na jakimś panelu zrobisz porównanie?

Już prawie zapomniałem o tym klasyku. Sealant poprzedniej epoki 🙂O ile kojarzę to tam na butli nie było czasu do dotarcia, a info by to zrobić jak się zamgli(haze). 

No i ciekawostka, szybko się uodparniał na wodę, gdyby powstał jakiś uporczywy maz producent pozwala wprost użyć wilgotnej fibry.

Fajnie się ogląda jak produkty sprzed dekady radzą sobie w obecnych czasach 🙂

Na chwilę obecną nie posiadam 111. Choć większym problemem jest potrzeba załatwienia kolejnego  samochodu, na którym nic nie leży. Bo na każdym już coś wrzuciłem 😄

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Arkadio_Gdansk napisał:

ghost rozumiem że lecisz oba produkty jako system Wolfgang czy tylko sealant?

Długodystansowo u mnie będzie zestaw. DGPS wrzucałem też na samochód znajomych, chyba na Purple Passion. Gdy przyjadą z wizytą popatrzę jak się prezentuje

 

49 minut temu, menior napisał:

mnie to sa hity na czasie

Cena w SCS bardzo fajna, razem z @psemo kusicie żeby przypomnieć klasyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena w SCS bardzo fajna, razem z @psemo kusicie żeby przypomnieć klasyka
Myślałem o mckees37 jako podkład

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PawelKRZ - Na podstawie własnych doświadczeń, przy optymalnym dla każdego z tych produktów przygotowaniu lakieru (a więc "jałowy" lakier dla Fusso, WPPE dla WDGPS i DG 652 dla DG 111, z pominięciem DG 601 aby było sprawiedliwie), wg mnie trwałość tych zabezpieczeń wygląda następująco (od najtrwalszego): Fusso99, DG 111 i WDGPS. Z tym, że różnica między Fusso99 i DG 111 może nie być duża (zwłaszcza, gdy DG dostanie wsparcie #601). Najmniejszą trwałość - zwłaszcza w sezonie jesień/zima - zapewni Wolfgang.

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.10.2020 o 18:21, ghost napisał:

Bliżej Onyxowi do Crystal Rocka niż AutoBalm do Finis Waxa. 

To nawet nie kwestia półki bo wersją budżetową jest bardziej Double Speed Wax. 

Auto-Balm, to ze znanych mi wosków, jedyny na rynku nafaszerowany inhibitorami korozji. Aplikuje go się gorzej niż DSW i Finis. Ale przede wszystkim jest on dedykowany starym lakierom oraz tym uszkodzonym odpryskami, żeby zabezpieczyć je przed korozją z zewnątrz spowodowaną ubytkami warstwy ochronnej (lakieru, ocynku). Bardzo nietypowy wosk, więcej tu:

https://www.bilthamber.com/waxes-polishes-and-clay-bars/auto-balm

 

A skoro jesteśmy przy temacie, to zapadła decyzja o wyborze na zimę. 

Wolfgang bazuje na rozpuszczalnikach wodnych. Dlatego po aplikacji przez 12h zaleca się brak kontaktu z wodą/rosą. Potem powinien stary twardziel się związać i uodpornić. Producent pozwala dać 2gą warstwę po 12h

 

 

Raczej zimy to on nie wyleży w PL. Na letnie klimaty super. Sam rok temu przelatałem na nim wiosnę i lato. Ale zimą chyba marne szanse. Ale sprawdzić trzeba bo się nie dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla Ciebie mogę zrobić jeden panel McKees37 CPP + DGPS. A resztę zestaw Wolfgang PPE + DGPS
 
Przewidywany czas aplikacji listopad. Teraz mam tygodniowego Wowo's na tym lakierze
 
Będę zaszczycony

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Eidos71 napisał:

wg mnie trwałość tych zabezpieczeń wygląda następująco (od najtrwalszego): Fusso99, DG 111 i WDGPS

Spróbuję część paneli zrobić w 2 warstwach DGPS, zobaczymy czy będzie jakaś różnica

 

Godzinę temu, V1RU$ napisał:

Raczej zimy to on nie wyleży w PL

Aplikacja miesiąc później, bo listopad (zamiast pażdziernika).

Mniej kilometrów przez sytuację w kraju i na świecie. Więc można zaryzykować, do tej pory nie miałem cierpliwości robić testu długodystansowego Wofganga.

 

Na jednym z samochodów pod koniec kwietnia wrzuciłem InfinityWax optic.

Pełna korekta na pastach 3D, ipa. Siedzi do dziś, 6 miesięcy 😎 Nawet nie wiesz ile razy kusiło mnie żeby go ściągnąć, ale skoro tak zaskakuje to idzie na rekord. 🙈😂😂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.