Skocz do zawartości

3D Car Care - Pasty Polerskie


Domel

Rekomendowane odpowiedzi

@Gold_Car nie koniecznie lustro na zdjęciu oznacza lakier bez rys. Chociaż zaznaczam zdjęcia (nef) oprócz wywołania w CR nie były w żaden sposób upiększane. Jak się zwloke z garażu napiszę więcej. Zrobiłem pomiary o których wczoraj była mowa 😉

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PPatryk pamięć mam dobrą ale krótką 😉 więc na szybko; pierwsze zdjęcie to wartości przed, zaraz po i następnego dnia po polerowaniu ( mierzone dokładnie w tym samym miejscu - pod rysą zaznaczoną w czerwonym kółku ). jak widać finalnie ubył 1mikron. drugie zdjęcie to lakier po speed'zie i kiwami (drzwi przednie pasażera zostały z samym 3D do porównania). resztę czas pokaże 😉 

czujnik.jpg

volvo.jpg

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3d 501 + niebieski nat oraz aca520+ czerwony booski na K2 masner. Pacjent mercyk w211 dobrze dojechany. Pierwsza korekta z aca520 i bardzo fajna pasta. Bardzo tłusta i można na niej pracować i pracować, super wykończenie robi, zapach bajka i szybko ściąga holosy i bałagan. Jedynie Koch antiholo delikatnie lepiej się docierał w porównaniu do niej, pewnie to przez jej tłustość.

b60f2048fd6e.jpg

 

b35e22cb597a.jpg

f15cd040acc4.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

520 mocniejsza według mnie. Dopiero 1 auto przerobiłem z tą pasta. 2 tygodnie temu robiłem takiego samego z tym samym lakierem c197 i look  oraz wykończenie wyszły  podobnie. Bajecznie pachnie i jest bardzo ekonomiczna . Dawalem 2-3 groszki tylko i obroty nie cały 2 bieg, tak mi się najlepiej pracowało. Na opakowaniu jest 600-1200 przedział obrotów.

766b50781303.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3D one + żółty pad, DA 15mm. Lakier Czarny metalik fiata. Przy odrobinie skupienia jakby się przyłożyć da się wyciągnąć rysy na 90%. Zdecydowanie nie warto dawać dużo pasty. 3 groszki na panel max. Można długo pracować, ale z drugiej strony pod temperaturą szybko się wypracowuje więc co kto lubi. Ścieranie pasty takie średnie - przypomina wosk. Ogólnie pasta na plus, średnie lakiery fajnie tnie i trudno zepsuć wykończenie, a także lubi twarde gąbki co sprawdzałem na twardych lakierach 😃

IMG_20200522_114054.jpg

IMG_20200522_114036.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Aivars, myślę, że Poxy jest w stanie miesiąc/dwa wytrzymać.

Poxy dodatkowo wzmacnia efekt wizualny a po aplikacji, można a nawet trzeba go zostawiać na co najmniej 30 min i dotarcie jest bezproblemowe!

W przypadku Poxy, hydro na poziomie Fusso nie ma się co spodziewać, ale hydrofilowość jest ok nawet po upływie 1,5 miesiąca.

Kolejne auto wykończone tym duetem (Speed z dodatkiem AAT501 + Poxy) - otrzymany materiał.

fe2244f3a82f.jpg

  • Dziękuję 1
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz zachować stopień cięcia i szybkość pracy to gąbka na 2-3 elementy i nowa. Na upartego pewnie ktoś zrobi jedną, ale to pad się szybciej rozleci (napije się pasty) poza tym straci dosyć szybko cięcie..

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zależności od tego co potrzebujesz zrobić do 3D (lub jak już niektórzy mówią TreeDee 😄😉 ) One dobrze jest mieć i pady twardsze i ograniczając całość np. do padów dwóch coś typu polish/finish np. gąbka żółta.

A z ilością jak @Arkeolowy wyżej napisał - praca będzie przyjemniejsza! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Citroena C4 z 2005 r. w kolorze EZR - GRIS ALUMINIUM MET (klasyczne srebro) - aczkolwiek w większości nieoryginalny. Na którym rys nie widać. 

Jest trochę grubszych rys, ale większość to swirle które uzbierały się przez lata.

Teraz myślę jakie gąbki kupić. Bo przeglądam różne tematy i są głosy, że przy maszynach typu 9 mm i pastach typu 3D ONE lepiej bez futra nie podchodzić. Natomiast z drugiej strony mam raczej miękki lakier (lakiernik) koloru srebrnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://photos.app.goo.gl/a984eNhqMp7QdK7T7

 

3d speed na adbl one step zgodnie życzeniem albo zasobami portfela klienta miało być szybko dobrze i tanio :) i tak jest. Siła cięcia na poziomie 520ki, grubasów nie wytanie. Ktoś na to kładł bezpośrednio jakiś twardy sysntetyczny wosk czy będe pierwszy bez wymywania ( w planach hard wax od Detail)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@misiek440 kładłem soft99 kiwami. dziś oglądałem auto i smutek wielki. ONE tnie dużo lepiej a później po wymyciu kładziesz co chcesz i "to" trzyma. kiwami spadło całkiem - nie widać różnicy między panelem po samym speed'zie. a to tylko 20 dni 😕 moja SUBIEKTYWNA opinia jest taka że 3D jak każda inna firma ma "słabe" produkty w ofercie i SPEED takim właśnie jest. ale ONE, 500 i 520 jeszcze długo będą w moim arsenale 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że nie leżą to nic niezwykłego 😉 po prostu nie widzę praktycznego zastosowania tego produktu. Jeśli miałbym coś wyciąć użył bym ONE z lepszym efektem, z drugiej strony jeśli chodzi o samo zabezpieczenie i wygląd lakieru nałożył bym maszynowo dobry cleaner a później co tylko by mi akurat do głowy przyszło wiedząc że posiedzi dłużej niż miesiąc. I to wszystko podobnym nakładem pracy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3d One, żółta gabka ADBL 75mm + Roller 9mm na 1 fotce. 

Druga fota kombinacja 3d one + żółty adbl + flex xfe.

3d one fajnie wycina, a jeszcze lepiej się dociera. Dociera sie o wiele lepiej niż ACA500, podobnie do ACA520. 

20200527_103805.jpg

20200527_103949.jpg

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.