Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W temacie George - u mnie w przypadku szerokiej końcówki identyczny problem, ale zignorowałem to, bo używałem jej tylko raz na próbę przy swoim dywanie.

Przy małej ssawce natomiast mgiełka jest równomierna, wręcz idealna 🙂 Ja po każdym skończonym praniu robię płukanie całego "układu natryskowego" wodą demineralizowaną, a jeśli nie mam pod ręką to po prostu wodą z kranu. Użytkuję sprzęt od ponad roku (ok. 10-15 wypranych aut) i nie ma najmniejszych problemów ani z odkurzaczem, ani z ssawką i podawaniem chemii.
Jedyne, co mnie delikatnie denerwuje to dokładnie temat, który poruszył @Streat, czyli konieczność dość częstego wylewania wody i napełniania zbiornika z płukanką, ale liczyłem się z tym przed zakupem i nadal twierdzę, że nie kupiłbym innego do sporadycznych akcji 😉 

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 minut temu, Mojo1990 napisał:

Czy można suszyć mikrofibry w suszarce elektrycznej ? Głównie chodzi o kinga. 

TAK! Sa mieciutkie i chłonne program Delikatne. Kinga również

  • Dziękuję 2
Opublikowano

Taka sytuacja… służył tylko i wyłącznie jak oprysk szamponami do rinseless…. Ktos ma pomysł gdzie się zwróci żeby to zareklamować?

IMG_4882.jpgIMG_4881.jpgIMG_4877.jpg
Opublikowano

Witam serdecznie.

Mam pytanie dot. felg. Myte prawdopodobnie pierwszy raz od środka. Używałem adbl vampir, natomiast nawet szorowanie nie pomaga. Zostają takie kropki jak na jednym ze zdjęć, a także taki ciemny zaciek jak na zdjęciu drugim. Zdjęcia nie oddają do końca koloru, bo ten w rzeczywistości jest czarny, a na zdjęciu widać rudy. Nie jest to rdza, bo środek centrujący jest rudy, a ten syf na ramionach felgi jest czarny. Co konkretnie kupić żeby pomogło, nie chce testować kilku specyfików za kilkadziesiąt złotych, żeby umyć felgi tylko raz i mieć spokój. A wiem że znajdę tutaj ekspertów.Dziękuje bardzo za odpowiedzi. Poniżej fotki. 

IMG_6127.JPG

IMG_6128.JPG

  • Moderator
Opublikowano

@doogi_tom to jest brudne, czy lakier odpadł? bo wyglada jakby tam juz lakieru nie było. Fajnym i mocnym kwasem jest CT Clean Wheel jak wczesniej napisał @MMCzysci ja na takie szczury lubie go uzywac 😉 

Opublikowano
9 minut temu, Streat napisał:

@doogi_tom to jest brudne, czy lakier odpadł? bo wyglada jakby tam juz lakieru nie było. Fajnym i mocnym kwasem jest CT Clean Wheel jak wczesniej napisał @MMCzysci ja na takie szczury lubie go uzywac 😉 

Część tego czarnego dało się wyczyścić, więc raczej nie jest to odpadnięty lakier 🙂 Fajny CT bo jest w miare tani, za 20zł da się wyrwać. Jeszcze taki tani jest tenzi alux, więc pewnie między nimi będę wybierał, chyba że są jeszcze jakieś opcje?

  • Moderator
Opublikowano

@doogi_tom to w takim razie spróbuj CT CW 🙂 rozrabiasz 1-10 ewentualnie 1-5 ale pamietaj zeby z głową uzywac bo skubany jest mocny, dobre wypłukanie po wszystkim i nie pozwól na wyschnięcie 

Opublikowano

Alux  i  na zmiane podszedlbym Excede UWC. Na tak zajechane szczury nie ma co bawic sie w głaskanie pedzelkami i kombinowac drogimi srodkami. To w zasadzie wewnetrzna czesc wiec masz pole do popisu.

Opublikowano

@doogi_tom spróbuj Detailink Acid Wheel Cleaner+. Bezpieczny, pachnie nawet przyjemnie, zawiera inhibitor korozji . Ewentualnie jak chcesz taniej to Alux zrobi robotę 

Opublikowano

Testy online już przerobiłem, ale czy ktoś z obecnych miał okazję testować w realnych warunkach

Meguiars M27 albo Ceramic Liquid Wax ?

 

Samoczyszczenie, hydro po czasie, trwałość, łatwość, ogólne wrażenia....

Opublikowano

Czy darade cos wyciąć pastą koch h8 na padzie nat zółty? Czy lepiej dokupic pady dedykowane do ciecia?  Chodzi o da 10mm.

 

Czy do typowej korekty pad mikrofibrowy + pasta tnąca potrzebny jest miernik lakieru?

Opublikowano
31 minut temu, mat231 napisał:

Czy darade cos wyciąć pastą koch h8 na padzie nat zółty?

Zawsze da się coś wyciągnąć, pytanie jest co Ty chcesz osiągnąć i co masz zamiar usuwać?

32 minuty temu, mat231 napisał:

Czy do typowej korekty pad mikrofibrowy + pasta tnąca potrzebny jest miernik lakieru?

Moim zdaniem zawsze powinno się zmierzyć lakier przed korektą

Opublikowano

Wyciąć rysy na lakierze twardym BMW, bo np taki essence nic na nim prawie nie zrobił przy padzie żółtym NAT.Więc najlepiej byłoby zrobić korekte 2 etapową.

 

Z miernikiem trzeba będzie właśnie popatrzeć za czymś moze jakiś  p10-s-al są w dobrej cenie ostatnio.Bo ciąć lakier w bez miernika to troche strach.

Opublikowano

Essence do wycinania na lakierze w bmw? 
To bardziej w strone primera albo takiego trwalszego AiO. Czasem stosuja go jako finish i odrazu zabezpiecza po korekcie. Do BMW bierz futra z krotkim wlosiem, paste typu megs 101 albo jakis tnacy pad i 3D Aca500. To sa twarde i wymagajace lakiery. Mozna powiedziec ze jak jest tylko troche zmeczony to Jeszcze onestepem ogarniesz, ale jak oczekujesz superlook musisz rozdzielic to na dwa etapy. Wycinka i finish - masz juz essence wiec sie nada. Pozdro

Opublikowano

No essence poszedł na wyczyszczenie lakieru.To na ciecie najlepiej jakies futro kupić może jakieś lake country.Bo futro czyści sie i cały samochód można na spokojnie ogarnąć.

megs 101 raczej odpada bo 1l butelka to za dużo.

Opublikowano

Jaki  produkt do uszczelki z zamszu sprawdzi się najlepiej przed przymrażeniem, uszczelki gumowe zabezpieczone tylko tej z zamszu nie chciałem traktować chemią, ale drugi dzień mi przymarzla i problem z wejściem do auta. Mam wazeline, autoland do uszczelek, shiny garage seal separator, może dressing do opon? 

Opublikowano

Zbliżają się mrozy. Przy -12 miałem problem z odpaleniem auta, teraz mają być jeszcze większe mrozy i woda w benzynie = problem ... stosował ktoś z was środek Amsoil Quickshot? Myślę go kupić, firma chyba dobra bo na forum KA często poleca się z tej firmy oleje.... Stosowałem środki liqui moly, i wszystkie tańsze dostępne na stacjach i żaden nie jest skuteczny (kilka lat temu testowałem) pomogło wyjeżdżenia do zera ... Na shellu Pan z obsługi twierdził ze to przez biopaliwa dolewane do tańszej benzyny. Do tego etanol lubi pobierać wilgoć nie tylko z benzyny ale i z powietrz. Zawsze tankuje jak mam połowę baku lub szybciej (nauczony poprzednim problemem z wodą w benzynie) a średnio w miesiącu wyjeżdżam 3 zbiorniki . Denaturat (etanol) nie jest dobry czytając różne opinie do tego w opisie Amsoil Quickshot też tak piszą .

Jak skutecznie walczycie z wodą w zbiorniku demontaż i czyszczenie nie wchodzi w grę. Brak kanału i pogoda nie pozwala... Czyszczenie filtra paliwa też bo go nie mam w swoim aucie ... (inżynierowie fiat stwierdzili ze to zbędna część ) . Macie jakiś sprawdzony środek? Bo wyjechanie benzyny do zera też nie jest "zdrowe" dla jednostki napędowej.

Opublikowano

Ktoś ma jakiś dobry sposób na zamarznięte klamki drzwi? Nie zamki, nie przymarzanie uszczelek drzwi, a właśnie klamki. 

Temperatura spada poniżej 0C i potrafią solidnie zamarznąć.. 

Klamki z metalu niestety.. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.