Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 minut temu, wojtecki napisał:

FLEXIPADS WHEEL WOOLIE WANDS - używa ktoś, nadają się do regularnego mycia felg ?

Nadają się. Komplet posiadam od 3-4 lat i nie powiem złego słowa - stosunek cena/jakość wzorowy.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Koch Chemie Protector Wax - można rozrobić z wodą destylowaną i przetrzymywać jakiś czas? 

W karcie produktu jest zapis "Rozrabiać produkt tylko do jednorazowego użycia, nie magazynować."

Jakie są konsekwencje "magazynowania"? Ścina się, kiśnie czy co?

Opublikowano

@drufi po pewnym czasie na ściankach butelki i rurce od atomizera osadza się taka lepka maź, także z pewnością produkt się rozwarstwia, jednak tydzień może stać rozrobiony. Myślę, że woda demineralizowana przedłuży życie roztworu.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ja rozrobilem ostatnio na swiezo w ori pianownice karchera z woda demi i efakt odrazu widac ze produkt dziala a z banki 5l i kranowka marnie bylo... 

Opublikowano

ArtDeShine Graphene Detailer. Wart zakupu? Szukam typowego qd, który nie zaburzy oraz nie przejmie właściwości bazowego zabezpieczenia. Wedle opisu pasuje idealnie, opis pokrywa się z rzeczywistością? 

Opublikowano

Ktoś wie może czy od samego silikonu do uszczelek mogło probić sie takie strupy na lakierze? Pojawiły się one w miejscach w których uszczelka drzwi przylega do karoserii. W lato czyściłem wszystkie uszczelki płynem do szyb, jakimś odtłuszczaczem (był to jakiś preparat typu engine cleaner). Oczywiście uszczelki były wytarte do sucha a na koniec zostały całe obsikane silikonem do uszczelek. No i po kilku miesiącach takie coś wyszło. Strupy można łatwo zdrapać i jest pod nimi białe, Auto miało wymieniane progi i było malowane w tym miejscu. Wiem, że niefarbyczny lakier nie jest taki trwały ale czy silikon do uszczelek mógł coś takiego spowodować?

 

9391740700_1609261488.jpg

5441613100_1609261489.jpg

5899378000_1609261487.jpg

6686419800_1609261497.jpg

Opublikowano

@locarno prawdopodobnie któryś z procesów od odtluszczania po lakier bezbarwny był robiony za szybko. Mam na myśli to że coś słabo odparowalo i zostało przykryte kolejna warstwą bazy, klaru. Też swoje zrobiło to że uszczelka w tym miejscu nie pozwala oddychać. Miałem taki przypadek kiedyś z Mercedesem. Całe auto w bąbelkach. Okazało się że auto całe lakierowane było i po tym właściciel wstawił do garażu i przykryl szczelnie pokrowcem . 

  • Lubię to 1
Opublikowano

KiK przekonajcie mnie o lepszości Interior Cleanera nad rozrobionym APC. Jakoś nie widzę różnicy, która skłaniałaby mnie do zakupu IC - chyba, że się mylę? 🤔

Opublikowano

@krzygaj też kiedyś miałem takie dylematy.

Dobre 3 lata śmiałem się z naiwniaków kupujących „rozrobione apc” z etykietą interior cleanera.

Nie jest jednak tak do końca. IC przyspiesza nam proces ogarniania wnętrza, często lepiej się pieni, a po przetarciu znika bez powrotnie. Czyli po prostu nie trzeba go wymywać. Przyspiesza i umila to prace.

Tak, aby przekonać się do IC, na start proponuje coś fajniejszego. Soft99 Wash Mist i Gtechniq Triclean.

  • Okay 1
Opublikowano

Dlux aplikować na felgi bez wywarzenia czy po wyważeniu? Wiem, że są różne opinie ale może ktoś się wypowie kto często go aplikuje.

Opublikowano

Używał ktoś Prostaff Car Interior Coating Spray “CC GROSS GOLD INTERIOR” ? Szukajka nic nie znajduje na forum niestety.

pr.jpg.f4e6f1d728ce44223a437a6286eebc1e.jpg

Zastanawia i jednocześnie kusi mnie w opisie

Cytat

Pozostawia czyste, matowe i luksusowe wykończenie

Po nowym roku prawdopodobnie zagości u mnie na chwilę "nowy" pieszczoch i myślę czy nie pójść w stronę czegoś innego niż nieśmiertelny PB NL 😄

Opublikowano
25 minut temu, Michał82 napisał:

Używał ktoś Prostaff Car Interior Coating Spray “CC GROSS GOLD INTERIOR” ? Szukajka nic nie znajduje na forum niestety.

Co nieco o tym produkcie w teście kolegi @Ipkol . Z testu wynika, że dobrze się aplikuje, dobrze wchłania, daje mat i jest niemal całkowicie neutralny, jeśli chodzi o przyciemnienie.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Hej, w jakim rozcieńczeniu stosujecie Perl na opony?

Max 1:1 czy bardziej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.