Strus Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Do czego byście sklasyfikowali ADBl Clay Sponge - bardziej do pierwszego glinkowania, czy bieżącej (np co 3-4 miesiące) pielęgnacji ? Czy nada sie super do tego i tego ? Ja nie widzę potrzeby glinkowania co 3 miesiące. Uważam że 2 razy do roku, po zimie i przed zimą wystarczy. Tak, nada się jak najbardziej
Mav Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Czy po papierze 5000 (po drodze 2500 i 3000) wyprowadzę powierzchnię Menzerną 3500?Chodzi o zlikwidowanie delikatnej skórki pomarańczy. Czy może potrzeba jakiejś pasty średniej? Ew. mam dostęp do G3, a chciałbym wykorzystać co mam, najlepiej bez domawiania czegoś i czekania. Jesli faktycznie papierowanie gradacja 5000 będzie zrobione dokładnie to uważam, że dasz radę Menzerna 3500. Kwestia jeszcze jakie gąbki polerskie masz i jaki lakier, ale ogólnie widzę w tym sens
.r. Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Dla mnie mało w tym sensu. Ile czasu będzie to trwało?
Swir Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Dla mnie mało w tym sensu. Ile czasu będzie to trwało? Elementy bardzo małe, bo reflektory. Mam czarną gąbkę, ew. futro sie znajdzie.
mikronom Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zabieram się za pierwsze porządne zadbanie o samochód. Na początek z zewnątrz. Czytam forum i chłonę wiedzę, ale w natłoku informacji nie jestem w stanie znaleźć jednoznacznej odpowiedzi czy mój plan jest w porządku. Z położeniem wosku muszę wstrzymać się do jesieni lub zimy. Chciałbym przygotować siebie i auto jak najlepiej do tego czasu. Czy wybrane kosmetyki, kolejność ich nakładania, wybrane akcesoria są w porządku? Czego brakuje? 0. Mycie wnętrza drzwi - APC Nielsen Cyclone - stężenia nie jestem pewny (?), płukanie opryskiwaczem ciśnieniowym 1. Mycie wstępne - piana ADBL YETI, stężenie 1:30, pianownica ręczna Marolex Axel, karoseria, koła, nadkola, płukanie 2. Usuwanie smoły i kleju - ADBL Tar&Glue remover - użyte na felgi spowoduje odklejenie ciężarków i trzeba będzie ponownie wyważyć koła, prawda?, płukanie 3. Usuwanie zanieczyszczeń metalicznych - ADBL Vampire Liquid - felgi i karoseria, płukanie 4. Mycie szczegółów - APC Nielsen Cyclone - stężenia nie jestem pewny (?), pędzelek od ADBL, mycie i płukanie element po elemencie 5. Mycie na dwa wiadra - rękawica z mikrofibry, szampon FX Protect Nano, stężenie 12 ml na 10 l, płukanie 6. Quick Detailer przed osuszaniem, osuszanie ręcznikiem z mikrofibry 7. I teraz zaczynają się schody Chciałbym usunąć mniejsze ryski, zabezpieczyć lakier, nadać mu głębi i połysku. Nie będę nakładał wosku przed jesienią lub zimą. Myślałem o Autoglym SRP nakładany aplikatorem z mikrofibry (Megs Event Coat) (czy to poprawny aplikator?). Ale nie do końca rozumiem zasadę działania SRP. To produkt lekko ścierny więc usunie delikatniejsze rysy, tak? Do tego zawiera wosk więc zabezpieczy lakier, tak? Jak długo trzyma się na lakierze? Czy mycie go usuwa i trzeba go stosować za każdym razem? 8. Jaki powinien być kolejny etap? Mycie na dwa wiadra? Płukanie? Quick detailer?
maximdj Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Witam, mam kilka pytań odnośnie korekty VAG'owskiego lakieru LZ9Y: 1. Jakie konkretnie pady kupić do pasty UC używanej w rotacji? Lakier jest w średnim stanie, nie posiada głębokich rys ale za to sporo swirli i rysek od mycia na jedno wiadro więc myślę że UC na średnim padzie da rade. 2. Czym finishować po UC? Myślę nad Koch Antihologram? Jeśli tak to z jakim konkretnie padem? 3. QD ADBL do wosku Fusso sie nada? Jeśli ktoś miałby ochotę mi konkretniej doradzić do zapraszam na PW. Z góry dzięki za odpowiedź
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Mam ten sa lakier Antihologram bardzo dobra pasta. Z miękkim padem i wyższymi obrotami po rozprowadzeniu.
DaV Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Chciałbym oczyścić szyby trochę bardziej niz płynem do mycia szyb. Nie posiadam niczego pokroju Autoglym Glass Polish za to mam cleaner do lakieru. Czy mogę go użyć na szybach? Da to jakieś rezultaty?
maximdj Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Mam ten sa lakier Antihologram bardzo dobra pasta. Z miękkim padem i wyższymi obrotami po rozprowadzeniu. Tylko jakim dokładnie miękkim padem? Czy to bez różnicy jakiej firmy będzie pad, ważne jest tylko aby był do finishu?
Gość Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Chciałbym oczyścić szyby trochę bardziej niz płynem do mycia szyb. Nie posiadam niczego pokroju Autoglym Glass Polish za to mam cleaner do lakieru. Czy mogę go użyć na szybach? Da to jakieś rezultaty? Da, tylko najlepiej jak najtwardszą gąbką. Mam ten sa lakier Antihologram bardzo dobra pasta. Z miękkim padem i wyższymi obrotami po rozprowadzeniu. Tylko jakim dokładnie miękkim padem? Czy to bez różnicy jakiej firmy będzie pad, ważne jest tylko aby był do finishu? Masz kilka dobrych firm, zależy w jakim sklepie akurat kupujesz Po prostu miękka gąbka.
sredniaq Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Kafelkarz kładł kafelki w łazience, potem fugę. Kafle były czarne, teraz są wszystkie szare. Czym usunąć ten osad, żeby odzyskały czarny kolor? Zwykły APC da radę czy polecicie coś innego? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bakus Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Pytanie pewnie padło już milion razy ale zaryzykuje. ADBL Tar&Glue Remover i ADBL Vampire Liquid położone na lakier jednocześnie spełnią swoje zadanie i nie narobią szkód ? Czy lepszym pomysłem będzie użycie ich osobno i po każdym dokładne spłukanie lakieru ?
MarkPol Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 [ref]sredniaq[/ref], Woda z octem.
S3ci0r Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 [ref]sredniaq[/ref], cos co ma w sobie kwas solny, np jakis tani plyn do mycia kibli albo preparat do czyszczenia gresu najlepiej popatrz w karty charakterystyk i na poczatek proponuje rozcienczyc to troche 1:5-10 jak nie da rady to wtedy bez rozcienczania.
daniel87 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Używał ktoś może tego kleju: http://www.boll.pl/kleje-i-akcesoria-7/ ... -sprayu-97 Muszę podkleić po kawałku gumy (10x15cm) pod 2 dywaniki materiałowe. Głównie chodzi o zapach. Nie chciałbym, żeby jakiś został po tym kleju.
Fredi88 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 + mikrofibry bo 3 to raczej auta się nie ogarnie, w dodatku niezbyt puszystymi
juveadamo Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Tak mówiąc, to i zrobisz i nie zrobisz. Jest maszyna, pasty i pady. Nie ma niczego do przygotowania i zabezpieczenia - więc myjka, odsmalacz, deironizer, glinka, szampon, IPA i wosk to minimum do dokupienia Tak to wszystko mam do przygotowania lakieru do korekty. Chodzi mi o samą korekte i czy taki zestaw wystarczy mi na dwa auta. Mikrofibry też jakieś mam.
polak200 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 No to za wyjątkiem dyskomfortu zw. z małym skokiem maszyny i z brakiem małych padów, to wszystko zrobisz. BTW. nie wiem, czemu iść w stosunkowo drogie DA, zamiast wziąć prostą rotację. W tej samej cenie można przysposobić rotację z talerzami na dwa wymiary i dwoma kompletami padów. To na pewno nie zaszkodzi przy pracy. Już nawet nie chcę mówić o taniej, popularnej i wzorowanej na archetypowej Makicie polerce K2 (chociaż na dwa samochody, to aż się prosi...). Pokazałeś zestaw za 820 zł. Zobacz zestaw za 700 i pomyśl, że za dodatkowe 120 zł ogarniesz "mniejsze" pady: https://mrcleaner.pl/maszyny-polerskie/ ... om=listing
Arkeolowy Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 [ref]polak200[/ref], ja np. 90 % robiłem na rotacji, ostatnio miałem kaprys pobawić się DA i rotacja poszła na dalszy plan
juveadamo Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Poważnie myślałem nad rotacją K2 właśnie ale trochę się obawiam że mogę sobie nie poradzić
polak200 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 [ref]polak200[/ref], ja np. 90 % robiłem na rotacji, ostatnio miałem kaprys pobawić się DA i rotacja poszła na dalszy plan Prawdopodobnie. Sam kupiłbym 15mm Rupesa, ale jeśli mówimy o potrzebie na 2 auta i o poradzie "co na start" - to ja nie mam złudzeń. Jeśli mamy mieć jedną (i tylko jedną) maszynę, to lepsza będzie rotacja, niż DA z małym skokiem. Zgoda na taką tezę?
booohal Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 705500 Poważnie myślałem nad rotacją K2 właśnie ale trochę się obawiam że mogę sobie nie poradzić Na początek drogi kup tanią DA. Sam do rotacji wracam baaardzo rzadko. Przy hobbystycznym stosowaniu zdecydowanie DA wydaje się być optimum.
1947 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Cześć, jakiś czas temu zostałem właścicielem Forda Mondeo w kolorze Lunar Sky i chciałbym o niego zadbać. Mój budżet na zestaw kosmetyków to max 350 zł. Wszystko będę robił ręcznie. Skleciłem coś takiego: Do tego mam już ściereczki z mikrofibry. Czy coś zamienić/wyrzucić/dodać do tego zestawu? Chodzi mi o kosmetyki w karoserii, Natural Look nie jest dla mnie
kita33 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Czy ktoś używa BenBow Blow Gun Venturi pistolet do wydmuchiwania resztek wody http://autonablask.pl/produkt/benbow-blow-gun-venturi/ Warto go kupić i czy faktycznie lepiej działa niż taki pistolet http://toya24.pl/product-pol-10007148-P ... luzka.html ?
damiancd Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Pytanie pewnie padło już milion razy ale zaryzykuje. ADBL Tar&Glue Remover i ADBL Vampire Liquid położone na lakier jednocześnie spełnią swoje zadanie i nie narobią szkód ? Czy lepszym pomysłem będzie użycie ich osobno i po każdym dokładne spłukanie lakieru ? wydaje mi się, że oby dwa środki są bezpieczne dla lakieru, nie są to żadne kwasy czy inne żrące substancje więc nie ma z tym problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się