Kondziuu Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 4 minuty temu, vps napisał: Proponuję mały ostry punktak i młoteczek. Kilka razy w ten sposób mi się udało. Tam jest takie dojscie ze nawet srubokretem ciezko kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas-sg Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 6 godzin temu, asaledr napisał: Co może stać się że skórą jeśli do regularnego czyszczenia lub po prostu czyszczenia lekkich zabrudzeń będzie używany zamiast zwykłego preparat typu Strong? Już Ci odpowiadam Jeśli skóra jest w miarę nowa jest ryzyko że ściągniesz topcaot a potem sukcesywnie będzie zmywał kolor bazowy skóry Jeśli skóra jest starsza jest ryzyko że ten top coat już jest wytarty a będziesz ściągać od razu kolor Strona lepiej użyć raz a potem dbać na bieżąco softem. ( Czyszczenie + odżywianie/zabezpieczanie ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoupe Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 @lodowa autoglym srp 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asaledr Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Z ciekawości, bo ja sportowo raczej nie jeżdzę, ale mnie to zainteresowało. W aucie ze skrzynią automatyczną jak tak ruszyć, że wiecie jak w grach wyścigowych. Obroty są na maksa i potem rusza się tak wiecie od razu. Wiem, że można wrzucić D, jedną nogą hamulec drugą gaz, ale wtedy w sportowych autach nie będą się krecić koła w miejscu? Chodzi mi żeby auto stało, obroty były na maksa, koła się nie kręciły w miejscu, a potem auto ruszyło tak wiecie agresywnie. Tak jak tutaj to Lambo: MINUTA 2:47 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietras Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 @asaledr to nazywa sie Launch Control. W nowszych BMW np. przełączasz skrzynie na tryb sportowy (DS), wyłączasz trakcje, przytrzymując przycisk DTC (wciśnięcie tylko usypia układ) wciskasz i trzymasz hamulec, gaz w podłogę, silnik trzyma 2,5 tysiąca obrotów, a kiedy puścisz hamulec startujesz jak pocisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asaledr Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 A w autach bez tej funkcji da się coś zrobić czy nie da rady? @Pietras Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Procedura startu jest w prawie każdym aucie z automatem zazwyczaj trzeba wyłączyć trakcje dac na sport hamulec i gaz w podłogę. Puszczając hamulec ruszasz z obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 bez launch control tak nie zrobisz. Możesz sie bawić i wkręcić na obroty (tylko nie na max) i puścić hamulec ale albo cie kontrola trakcji spowolni albo jak masz sporo momentu kola dostaną poślizgu. Generalnie nie jest to zdrowe dla skrzyni i konwertera więc bez sensu męczyć auto. Nie napisałeś jaki masz silnik itp ale jak masz mocne auto to powinno sie zbierać z miejsca dobrze, a jak masz mało koni to odpuść takie zabawy całkiem bo rozwalisz sobie auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lodowa Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Ja to mialem w skodzie kontrola trakcji off potem guzik tryb sport wciskasz hamulec nastepnie dajesz gaz program sie aktywuje puszczasz gaz i lecisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalwi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 13 minut temu, BiałyGTi napisał: Procedura startu jest w prawie każdym aucie z automatem No nie przesadzałbym z tym. Zwykle w większości zwykłych samochodów z usa/kanady nie ma launch control. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 @michalwi nie pisze o starych autach z multitronic badz tiptronic i pochodnych tylko nowsze auta od czasów dsg w gore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietras Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Muszę przyznać, że ciekawy temat się zawiązał. Na tyle ciekawy, że jak wytrzeźwieje to sprawdzę w swoim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronin78 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 W starych automatach laga na N i pyknięcie skrzyni na D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misz.czu Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 I skrzynia do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalwi Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 @BiałyGTi Pisałem o amerykańskich a ty z Vagiem wyskakujesz W wielu obecnie produkowanych samochodach nie ma automatów dwusprzęgłowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelus668 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Jaki jeszcze Deironizer jest podobny do DToxa w formie rzadkiej a nie zelowej? Potrzebuje cos na lakier zeby dobrze wypsykac a nie na felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Np goodstuff ale dtoxa tez mozesz użyć na lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misz.czu Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Cleaner wypracowywać do końca czy tak jak pasty? Wymieniać gąbkę co kilka elementów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@ViD Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 10 godzin temu, misz.czu napisał: Cleaner wypracowywać do końca czy tak jak pasty? Wymieniać gąbkę co kilka elementów? 1. Cleanery wypracowywuje się do końca 2. Na upartego 1 gabka starczy, ale dla zasady możesz użyć 2 na całe auto. Ostatnio robiłem biale BMW cleanerem PB PP i na DA z padem waflowym czarn NAT. Po połowie auta, w gabce już był niezly syf 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabbcc123 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 @misz.czu Uzycie jednego pada NAT czarnego na cale auto wiąże sie z takim duzym zuzyciem, ze nadaje sie tylko do kosza. Nie mowiac o problemie odklejenia sie gabki od rzepu. Czy to tylko problem NATow, czy wiekszosc Padów sie tak szybko niszczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalwi Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Jaki środek polecacie do prania podsufitki Tornadorem? Coś do bonnetu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misz.czu Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 3 godziny temu, david2888 napisał: 1. Cleanery wypracowywuje się do końca 2. Na upartego 1 gabka starczy, ale dla zasady możesz użyć 2 na całe auto. Ostatnio robiłem biale BMW cleanerem PB PP i na DA z padem waflowym czarn NAT. Po połowie auta, w gabce już był niezly syf Użyłem dwóch gąbek Nat czerwonych na rotacji. Powinienem zmienić przed ostatnim elementem, ale stwierdziłem, że nie ma sensu. Czy brylowanie i zasychanie cleanera na elementach jest wyznacznikiem za dużej ilości cleanera przy kolejnych podejściach czy po prostu czas na zmianę pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas-sg Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 @misz.czu 57 minut temu, misz.czu napisał: Czy brylowanie i zasychanie cleanera na elementach jest wyznacznikiem za dużej ilości cleanera przy kolejnych podejściach czy po prostu czas na zmianę pada? I jedno i drugie Pad już jest całkowicie zapchany. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misz.czu Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Czy te tanie aplikatory "słoneczka" z aliexpress są bezpieczne dla lakieru? Woskowałem kiedyś przy pomocy Royal Pads Ufo syntetyka - Fusso i była tragedia. Dzisiaj zabrałem się za nakładanie letniego, naturalnego wosku i praktycznie to samo. Spróbowałem jeden element słoneczkiem i 100x lepiej. W czym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notcon Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Czy te tanie aplikatory "słoneczka" z aliexpress są bezpieczne dla lakieru? Woskowałem kiedyś przy pomocy Royal Pads Ufo syntetyka - Fusso i była tragedia. Dzisiaj zabrałem się za nakładanie letniego, naturalnego wosku i praktycznie to samo. Spróbowałem jeden element słoneczkiem i 100x lepiej. W czym problem?Te standardowe, tanie są kiepskiej jakości wg mnie. Przede wszystkim są małe i dość cienkie. Ja nimi nakładam dresingi na plastiki i koła.Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się