Pit_Krk Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2018 Jeśli chcesz wszystko dokładnie to tylko Bimmer Check.Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Adaszek96 Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2018 OT: Jest tu może jakiś spec od BMW i dekodowania VIN'u ? Ale nie chce dekodowania ala autodna.pl etc, tylko kompletną historię serwisu auta z ASO. Auto trochę podejrzane i chce wyciągnąć full info.Jak kolega wyżej Bimmer Check. Nie korzystałem z usługi sprawdzenia VINu, ale z usługi sprawdzenia samochodu na miejscu.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Mikos95 Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2018 @Domel jak chcesz na szybko sprawdzić wyposażenie i podstawowe dane to tutaj: https://www.etkbmw.com/bmw/PL/vin/decoder/ Jeśli dokładniej, to tak jak mówią chłopaki - Bimmer Check.
lukasz_byd Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2018 Bimmer.work Albo daj na PW jak chcesz. A ten gościu co mi zarzuca banalne pytania niech płonie. 1 1
Lybex Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2018 Czym szybko usunąć żywicę z lakieru ?
Luki_m Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2018 Czym szybko usunąć żywicę z lakieru ? Tar & glue lub glinka Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Kostek88 Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2018 34 minuty temu, Lybex napisał: Czym szybko usunąć żywicę z lakieru ? Mgiełkę żywicy czy duże krople?
wojtecki Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2018 Czy stosuje ktos wkladanie padów po kilku tylko przejazdach do woreczków strunowych żeby ich nie myć a żeby nie wyschły ? Ostatnio robię jakieś detale przy motocyklach gdzie tak naprawdę to więcej pasty idzie na impregnacje pade niż na samo jej zużycie na elemencie. Nie chodzi mi o przechowywanie tak padów pół roku..bardziej jeśli wiem, że za 2-3 dni znowu bede go potrzebował)
Birkhof Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Czy stosuje ktos wkladanie padów po kilku tylko przejazdach do woreczków strunowych żeby ich nie myć a żeby nie wyschły ? Ostatnio robię jakieś detale przy motocyklach gdzie tak naprawdę to więcej pasty idzie na impregnacje pade niż na samo jej zużycie na elemencie. Nie chodzi mi o przechowywanie tak padów pół roku..bardziej jeśli wiem, że za 2-3 dni znowu bede go potrzebował) Higiena pracy przy korekcie to kluczowa sprawa. Nie dziaduj Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
wojtecki Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Nie chcę się bawić w januszowanie to nie tak chodziło mi tylko o chwilowe przechowanie pada po dosłownie zrobieniu jednego elementu 30x30. Ale ok, to głupie. Cofam pytanie a w ramach pokuty wyczesze świeżo wyprane mikrofibry.
Birkhof Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Godzinę temu, wojtecki napisał: Nie chcę się bawić w januszowanie to nie tak chodziło mi tylko o chwilowe przechowanie pada po dosłownie zrobieniu jednego elementu 30x30. Ale ok, to głupie. Cofam pytanie a w ramach pokuty wyczesze świeżo wyprane mikrofibry. Zawsze czysty pad - robota będzie szła szybciej.
firemantom Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Czytałem, oglądałem filmy ale nie znalazłem odpowiedzi. Może niektórym pytanie wyda się błache... Do rzeczy: Czy środki typu Pricbort i ADBL Vampire Liquid pryskać na całe auto łącznie z szybami, lampami i dachem? Czy nie szkodzom plastikom, gumom, uszczelkom?
Adaszek96 Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Czytałem, oglądałem filmy ale nie znalazłem odpowiedzi. Może niektórym pytanie wyda się błache... Do rzeczy: Czy środki typu Pricbort i ADBL Vampire Liquid pryskać na całe auto łącznie z szybami, lampami i dachem? Czy nie szkodzom plastikom, gumom, uszczelkom? Deironizer(Vampir) psikaj na całą karoserie a produkt typu tar&glue (prickbort) doły drzwi do klamek, błotniki.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
firemantom Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Dziękuję za szybką odpowiedź. Rozumiem że psikając deironizer pomijam szyby? Na chłopski rozum wychodzi że tak
Gąbek1 Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Panowie co sądzicie o przygotowaniu lakieru tymi produktami : Szampon sonax, soft99 iron terminator, adbl tar&glue romover Po tym albo polerka menzerna 2500 i koch antiholo, bo mam trochę rys, albo cleaner ścierny, tylko czy to usunie odpowiednio rysy? Następnie ipa i na to fusso.
Zehell Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Gąbek1 jeszcze Glinka :)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Moderator BiałyGTi Opublikowano 20 Września 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 @firemantom szyby tez . Tam tez sa zanieczyszczenia
Gąbek1 Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Czy cleaner ścierny może zastąpić pastę polerska? Da radę roznej wielkości rysom? Co do glinki chciałbym ją pominąć
Birkhof Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 44 minuty temu, Gąbek1 napisał: Czy cleaner ścierny może zastąpić pastę polerska? Da radę roznej wielkości rysom? Co do glinki chciałbym ją pominąć Nie ty jeden chciałby ją pominąć. Pomyśl nad konsekwencjami tego
Gąbek1 Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Może i racja a co z rysami, cleaner da radę usunąć rysy czy darować go i jedynie polerować?
JPZ Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 @Gąbek1 nikt nie wie jaki masz lakier, jakie to są rysy itp. Z mojego skromnego doświadczenia wiem, że pasta Menzerna 3w1 i maszyna DA 9 mm na padzie polishowym nie usunęła rys na lakierze w203. Dopiero użycie pada do cuttingu rozwiązało problem.
Baldini Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 23 godziny temu, Lybex napisał: Czym szybko usunąć żywicę z lakieru ? Jak świeża i jest kropla, to zetrzyj delikatnie kroplę. Na to co zostanie użyj Tar & glue, a jak jeszcze coś zostanie to glinka pomoże.
zajkos10 Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 Panowie szybkie pytanie, co sadzicie o polerkach , korektach typu one step ? Duzo teraz firm "detailingowych" sie w to bawi i najczesciej to wyglada na zestaw one step + zabezpieczenie fusso w cenie 300-400zl . Rozumiem ,ze one step dobra robote zrobi na lakierze zadbanym lub nowym ale takie 10- 15 letnie auto to chyba szalu nie bedzie...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 20 Września 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 @zajkos10 szal bedzie zawsze bo duzo sie stan lakieru poprawi nawet taki 20 letni. Mozna zrobic taki one step ze 80% - 85% zostanie ogarniete. No i druga sprawa ze za 300-400 zl to nie chce mi sie wyciagac maszyny z walizki. Wiec za taka kase to przeleciane w 2h maszyna po .... i tyle
zajkos10 Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2018 A przy one stepie w takiej cenie to nie bedzie bardziej zamaskowanie rys ( fusso tez mocno maskuje ) niz ich rzeczywiste usuniecie ? Czas one stepa z tego co slyszalem to jakies 3-4 h.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się