RafalB Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 Witam.Mam pytanie dotyczące butelek po mocnej chemii w stylu "heavy duty cleaner".Dostałem kilka takich i mimo umycia ich (kilkukrotnie) strasznie śmierdzą chemią jaka była w nich wcześniej.Czy mogę nalać do nich np. APC, IPA, dressingi, Encapsulator, Ech2o i tego typu chemię?Może głupie pytanie ale nie wpłynie to w jakiś negatywny sposób na chemię, nie zaburzy właściwości myjących/czyszczących? Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
misz.czu Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 11 godzin temu, S3ci0r napisał: jesteś, wiem z własnego doświadczenia z tym że ja robiłem to etapami, po 2-3 elementy dziennie, ale koniecznie kompresorek do czyszczenia futra/mf/gąbek, nie wyobrażam sobie czyszczenia tylko samą szczoteczką, jest po prostu przepaść pomiędzy tymi metodami. cutting jechałem futrem + cutmax. A prałeś pada na koniec dnia po tych 3 elementach czy tylko szczoteczka + powietrze?
S3ci0r Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 zawsze na sam koniec dnia prałem pady ręcznie i suszyłem na najwyższym biegu na rotacji. chyba że w trakcie pracy powietrze nie dawało rady to wtedy zabierałem się za pranie
AsOne194 Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 panowie czy można przyjąc ze kirklandy i te podstawowe firmy wax pro dostępne u MX Nowicki to podobna jakość?
Fredi88 Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 Kupuj śmiało waxpro. W tej cenie są naprawdę zajebiste jakościowo.
jelinski17 Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 Prima Amigo pod wax golda od prostaff? Czy zaraz spłynie z tego?
misz.czu Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 6 godzin temu, S3ci0r napisał: zawsze na sam koniec dnia prałem pady ręcznie i suszyłem na najwyższym biegu na rotacji. chyba że w trakcie pracy powietrze nie dawało rady to wtedy zabierałem się za pranie I da radę tak wysuszyć pada, aby był zdolny do dalszej pracy w kilka chwil?
rapmen93 Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 2 minuty temu, misz.czu napisał: I da radę tak wysuszyć pada, aby był zdolny do dalszej pracy w kilka chwil? Nie, nie da rady. Po praniu pady muszą porządnie wyschnąć. U mnie leżą nawet po kilka dni zanim wezmę je ponownie. Zapas gąbek to podstawa jeśli chcemy myśleć o polerowaniu... 4-5 gąbek z każdej twardości to MINIMUM. Nie wyobrażam sobie wyprać pada i na drugi dzień nim pracować... 1
S3ci0r Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 @misz.czu najwyżej będzie wilgotny no ja niestety nie miałem ani jednego zapasowego pada i musiałem tak jechać, całość wyszła bardzo dobrze. na pewno przy kilku padach praca idzie o wiele szybciej. spróbuj i zobacz co z tego wyjdzie, albo się uda albo nie 1
misz.czu Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 Zacznę z jednym padem. Najwyżej zrobię przerwę i dokupię gąbki, dzięki za pomoc.
kivlov Opublikowano 21 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2018 Chłopaki co zrobić ze starym akrylowym czerwonym spłowiałym lakierem na VW Polo 2001r Jak umyje to nie ma żadnego efektu jak przejadę woskiem to trzeba go wsmarowywać jak masło na chleb tylko bardzo mocno i wtedy się świeci, ale tylko no max dwa tygodnie. Polerek nic takiego nie posiadam co możecie polecić?
RafalB Opublikowano 21 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2018 @kivlov .... polerka i będziesz zadowolonyWysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
ghost Opublikowano 21 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2018 2 godziny temu, kivlov napisał: Chłopaki co zrobić ze starym akrylowym czerwonym spłowiałym lakierem na VW Polo 2001r Jak umyje to nie ma żadnego efektu jak przejadę woskiem to trzeba go wsmarowywać jak masło na chleb tylko bardzo mocno i wtedy się świeci, ale tylko no max dwa tygodnie. Polerek nic takiego nie posiadam co możecie polecić? jeżeli polerka nie wchodzi w grę. to poczytaj o 2 produktach Meguiars Ultimate Compound Autoglym Super Resin Polish oba można aplikować ręcznie, oba robią mega robotę na zmatowionym akrylu, UC zostawia bardziej długotrwały efekt bo jest bardziej ścierny
_harry Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 Stosowałem AGRP na zniszczony lakier. Troche to zajmie. Efekt jest ale nietrwały i jest to odwlekanie decyzji o solidnej korekcie lakieru. Dostatkowym efektem nie do pogardzenia będą wypracowane przedramiona i bicepsy Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
kivlov Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 Dziękuję za pomoc, może spróbuje Meguiars Ultimate Compound
Arkadio_Gdansk Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 Papierkowałem ślad po ptasim prezencie i udało mi się przebic do podkladu :/ wystarczy zaprawka od mx? Czy tylko malowanieWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 Godzinę temu, kivlov napisał: może spróbuje Meguiars Ultimate Compound Zamiast zasuwać ręcznie , kupujesz maszynę Vander DA , robisz autko (może jakiś znajomy też będzie chciał ) i po robocie wystawiasz kilka dyszek niżej na giełdzie . Nie dość że robota będzie zrobiona lepiej i szybciej , to jej koszt wyniesie własnie te kilka dyszek które upuścisz następnemu właścicielowi
smerf91 Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 Panowie takie pytanie: Dzisiaj moi rodzice mieli delikatną stłuczkę. Stojąc na czerwonym świetle wjechał w nich facet na skuterze. Delikatnie zdarty zderzak + przerysowana alufelga. Samochód ma 3 miesiące i przebieg 2tys. Oczywiście sprawca wziął winę na siebie i podpisał oświadczenie o jego winie. I teraz pytanie czy ubezpieczalnia może odmówić wymiany zderzaka + felgi na nowe? Czy może sobie narzucić że zwrócą koszty tylko za lakierowanie tego elementu a nie jego wymianę? Oczywiście nam by zależało na wymianie całego elementu na nowy w salonie opla. Z góry dzięki
Michał126 Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 Tylko nowe i wiek samochodu nie ma znaczenia - zderzak przetarty do struktury, napraw panelowych felg się nie stosuje. 1
kivlov Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 2 godziny temu, powalla napisał: Zamiast zasuwać ręcznie , kupujesz maszynę Vander DA , robisz autko (może jakiś znajomy też będzie chciał ) i po robocie wystawiasz kilka dyszek niżej na giełdzie . Nie dość że robota będzie zrobiona lepiej i szybciej , to jej koszt wyniesie własnie te kilka dyszek które upuścisz następnemu właścicielowi Jakie pady muszę do tego dokupić?
powalla Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 Jak nie chcesz inwestować, to te co są w zestawie z maszyną na jedną robotę są OK . 1
PiterG Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 [mention=8786]smerf91[/mention] pamiętaj o odszkodowaniu z tytułu utraty wartości handlowej pojazdu. Co do samej naprawy przy wariancie serwisowym ... Producent pojazdu określi czy należy wymienić element. W mojej ocenie jeśli od spodu wszystko jest ok. Zakładam że tak. Zderzak nie kwalifikuje się do wymiany. Zostanie on ponownie polakierowany. Nie liczylbym na wymianę całego elementu. Pamietaj, że mimo naprawy w wariancie serwisowym rodzicom należy się odszkodowanie z tytułu utraty wartości handlowej pojazdu. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
smerf91 Opublikowano 22 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2018 Godzinę temu, SylPio napisał: Pamietaj, że mimo naprawy w wariancie serwisowym rodzicom należy się odszkodowanie z tytułu utraty wartości handlowej pojazdu. A w jaki sposob się mają o to ubiegać? Zglosic do rzeczoznawcy ogladajacego uszkodzenia czy jak? A co z felga? Wymiana na nową czy też lakierowanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się