Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

nawoskowałem sobie auto(czarne ufo), wcześniej robiłem mycie detalingowe, droboną polerkę i odtłuszczanie ipa przed woskiem - po pierwszym myciu mam teraz mazy widoczne w słońcu - dlaczego? dawałem za duzo wosku? starałem się nie dużo, był widoczny na lakierze ale biały dopiero się robił przy wysychaniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.05.2018 o 04:33, RafalB napisał:

Witam.
Jaki pad mikrofibrowy bedzie bardziej agresywny,
1)z krótkim włosiem czy długim
2)na piance twardej (żółta-NAT) czy miękkiej (czarna -NAT)
?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Hej. Bardziej agresywny będzie z długim włosiem na twardej (żółtej) gąbce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,  w swoim Passacie mam część tapicerki z alcantary jasno beżowej.  Często jeżdżę w dzinsach po których mój fotel jest zdecydowanie ciemniejszy od pozostałych.  Czy jest jakiś sposób na jego doczyszczenie i zabezpieczenie aby się nie farbował?

Pozdrawiam 

Jan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze podaj nazwę wosku. Być może nałożyłeś naturalny wosk, który lubi się wypacać. Jeżeli auto stało na słońcu, to lakier stanie się taki "pochmurny" podczas wypacania wosku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzywałem sonax cutmax na pomarańczowej gąbce royal pads.(zgubiłem gdzieś niebieską gąbkę).Potem koch antihologram na czarnym padzie nat.Maszynka krauss 8mm.Cutmax najpierw na 3 biegu 3 przejazdy,potem ( bieg i 4 przejazdy.Pasta kocha na 2 biegu rozprowadzenie a później na 4 biegu 4-5 przejazdów.Może za szybkie obroty dla kocha i pasta znikała szybko i gąbka robiła hologramy?🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, paperson napisał:

@Hep daj jakieś zdjęcie. Mogą to być również jakieś ślady po polerce.

Ciężko mi to uchwycić telefonem bo widać tylko w specyficznym świetle - po polerce to nie jest bo schodzi po przetarciu palcem, poza tym nie była bardzo inwazyjna :)

Nie wiem jakim cudem to skopałem, moim zdaniem dawałem mało tego wosku ale najwyraźniej gąbka z zestawu fusso jest kiepska, zmienię aplikator następnym razem na ten piankowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, paperson napisał:

@Hep spróbuj przy następnym podejściu do lakieru wypróbować miękki pad + np. koch antihologram.

Większość atakowałem sonaxem perfect finish i większość żółtym NATem, przy miękkim czarnym nie było prawie żadnej różnicy(w teorii chciałem onestep). Jednak lakier okazał się bardziej "zmęczony" niż mi się wydawało na początku.

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim, chciałbym się dowiedzieć, czy jest sens stosowania dodatków do diesla w postaci uszlachetniacza ropy. Pytam, gdyż mam możliwość kupienia od znajomego taniej ropy sprawdzonej z Rosji o wątpliwej jakości. Uszlachetniacz taki podobno jest w stanie zmniejszyć skutki złej smarowności paliwa o niskiej zawartości siarki. Dodatkowo preparat taki wiąże wodę i pozwala pozbyć się jej z całego systemu paliwowego samochodu.  Dzięki czemu cała instalacja zasilająca, filtr, przewody paliowe oraz zbiornik paliwa zostają osuszone z nagromadzonej się tam wody. W internecie znalazłem ciekawie wyglądający preparat w stosunkowo niskiej cenie, który jest dostępny na stronie http://tec2000.pl/produkt/dodatek-uszlachetniacz-do-diesla/ . Tylko zastanawia mnie, czy tego typu uszlachetniacze faktycznie wpływają korzystnie na poprawę jakości paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszlachetniacze działają,przy dieslu normalnej jakości.Przy paliwie nieznanego pochodzenia nie”naprawią”Ci paliwa.To bedzie nadal szajs,tylko uszlachetniony.Znam hisyorię remontów silnika,po takiej niby oszczędności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Piter80 napisał:

Panowie jakie stężenie apc pro do mycia komory silnika?I czy trzeba spłukiwać obficie woda?Czy wystarczy popsikac z opryskiwacza i wytrzeć?

To zależy jakie masz APC, jak mocno masz zabrudzoną komorę i czy chcesz wyczyścić tylko plastiki czy doczyścić też elementy metalowe oraz czy masz mocno zabudowany silnik i będziesz rozbierał plastiki czy nie. Na YT jest kilka fajnych filmów pokazujących jak ugryźć temat. Osobiście ze względu na to że jeżdżę hybrydą to czyszczę tylko parownicą i lekkim roztworem apc, nie leję wodą ani z węża ani z myjki. Z drugiej strony mam tak to wszystko zabudowane też, że o dziwo bardzo mało się tam kurzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.