Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Jaki pad mikrofibrowy bedzie bardziej agresywny,
1)z krótkim włosiem czy długim
2)na piance twardej (żółta-NAT) czy miękkiej (czarna -NAT)
?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
10 godzin temu, KapselK napisał:

Najbardziej chodzi mi żeby ogarnąć ranty

pad filcowy i kombinacja pastami...w Tigi tak wyciągnąłem wydech.

  • Moderator
Opublikowano
10 godzin temu, KapselK napisał:

Autosol da radę to wykończyć? 

Autosol jest mocno ścierny i nadaje sie na pierwszy etap potem mozna wykonczyc kazda pasta polishowa/finishowa 

 

Ja osobiscie uzywam past mothersa i megsa. 

Opublikowano
10 godzin temu, igorr napisał:

Czym pielęgnować uszczelki zewnętrzne? Shiny Garage Seal Separator nada się do nich też? Nie spłynie po 1 deszczu?

Żelowym dressingiem do opon po dogłębnym wyczyszczeniu tire cleanerem na pędzlu.

Opublikowano
2 godziny temu, Michał126 napisał:

Żelowym dressingiem do opon po dogłębnym wyczyszczeniu tire cleanerem na pędzlu.

Z własnego doświadczenia polecam SG Back2Black jako zabezpieczenie a do wymycia albo APC albo cleaner do opon. Ja używam SG Tire&Rubber Cleaner i sobie bardzo chwalę. Regularne czyszczenie i konserwacja pozwala utrzymać uszczelki w świetnym stanie. Co więcej, wewnętrzne zostały w taki sam sposób potraktowane w październiku i do tej pory czuć na nich dressing. To była pierwsza zima kiedy uszczelki nie przymarzły do blachy.

Opublikowano

Toyota corolla verso, czarna. Raczej bedzie to one step, aczkolwiek wszystko zalezy jak będzie szło. Lakier bardziej z tych miękkich, twardych:?: nie mialem okazji robic jeszcze Toyoty...

Opublikowano
3 godziny temu, paperson napisał:

@patryyyk26 jaki cleaner i jaki wosk: natural czy sealent?

wosk : Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax   

cleaner: good stuff  :) 

Opublikowano
W dniu 10.05.2018 o 22:38, Patryk14 napisał:

Najlepiej jak dokładnie ogarniesz auto. Tzn deiron, coś na smołę (tutaj nie żałować i na bogato), porządne mycie, porządne glinkowanie. Potem żeby usunąć całe fusso najlepiej jakiś cleaner, który od razu będzie bazą pod nowy wosk. To tak w skrócie w sumie. Możesz próbować z jakimiś mocnymi szamponami etc, ale fusso to dość porządny zawodnik i napewno łatwo się nie podda.
Jeżeli nie masz narazie dobrego arsenału, to według mnie narazie spokojnie to zostaw, myj, dbaj. Kompletuj chemię i podejdź do tego już przygotowany np. za 2-3 miesiące bo fusso nawet pod średnio przygotowany lakier potrafi poleżakować dość długo.

 

W dniu 11.05.2018 o 12:26, Strus napisał:

Autobrite Wax Off w stężeniu 1:3 lub ostrzej 1:2

JAk się chcesz więcej namachać to jakiś cleaner

Dzięki za rady. Chemię posiadam od dawna skompletowaną (może tylko Black Hole musze dokupić bo niestety butelka pękła i wszystko w pojemnik poszło). Brakuje mi tylko pianownicy. Teraz zastanawiam się co będzie bardziej bezpieczne dla lakieru. Wax Off wygląda na produkt który powinien sobie poradzić , ale lakier , lakierowi nierówny , a paleta Forda Panther Black rysuje sie od samego patrzenia :)

Opublikowano
6 godzin temu, patryyyk26 napisał:

wosk : Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax   

cleaner: good stuff  :) 

Ja bym woskował bezpośrednio po dotarciu cleanera, ale jak już, to po - dla uzyskania całkowicie jałowej powierzchni.

Opublikowano
51 minut temu, Michał126 napisał:

Ja bym woskował bezpośrednio po dotarciu cleanera, ale jak już, to po - dla uzyskania całkowicie jałowej powierzchni.

 

48 minut temu, paperson napisał:

@patryyyk26 przygotuj porządnie lakier, użyj cleanera, przetrzyj auto ipą, no i możesz zabierać się za woskowanie.

Dzięki Panowie :) 

Opublikowano
13 minut temu, RafalB napisał:

Czy przed AIO używać cleanera? emoji5.png

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Niet, AiO ma sam w sobie cleaner :)

 

Opublikowano
7 godzin temu, daniel87 napisał:

Toyota corolla verso, czarna. Raczej bedzie to one step, aczkolwiek wszystko zalezy jak będzie szło. Lakier bardziej z tych miękkich, twardych:?: nie mialem okazji robic jeszcze Toyoty...

Z tego co czyta się na forum to japońce miękkie. A jak z lakierem porsche cayenne a dokładniej palladium metallic? Ktoś robił? Jakiś one step albo dwa kroki z past kocha, rupesa, m205, d300?

Opublikowano

@brwngda przyatakuj na bogato na suchy lakier, nawet 2-3x, jakimś tar&glue, bo samą glinką to tylko rys narobisz. Ocieplałeś auto od zewnątrz? Trudno mi sobie wyobrazić, jak styropian mógł się przykleić do lakieru :D

  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.