vaio Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Witam możecie koledzy coś powiedzieć o kosmetykach geyon co jest dobre a czego unikać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Jakbyś wpisał w lupie to wszystkiego się dowiesz na ich temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaio Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 1 minutę temu, Arkeolowy napisał: Jakbyś wpisał w lupie to wszystkiego się dowiesz na ich temat Duzo tego nie ma dlatego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo100 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 GYEON Tire polecam z czystym sumieniem.. Poczytaj w wątku o dressingach do opon... Wysłane z mojego SM-T813 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eidos71 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 J/w - sprawdzony i u.żywany z pozytywnym rezultatem Tire i Cure. Preserve i Vinyl Cleaner również na porządnym poziomie, szampon Bathe (bez +) lubię (choć zbiera różne opinie), WetCoat dobry (ale "nie moja melodia"), CanCoat używałem w 1-szej wersji i miałem średnie odczucia... Teraz czaję się na Glass - nie wiem jednak, czy jest tak dobry, jak wysoka jest cena tego płynu (opinie zbiera dobre). Nie wiem, czy całość produkcji, ale podobno część produktów robiona jest m.in. dla Gyeon'a przez Tac System. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Posejdon Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Godzinę temu, vaio napisał: Duzo tego nie ma dlatego pytam Od siebie dodam że rękawica do mycia smoothie jest rewelacyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 49 minut temu, Eidos71 napisał: J/w - sprawdzony i u.żywany z pozytywnym rezultatem Tire i Cure. Preserve i Vinyl Cleaner również na porządnym poziomie, szampon Bathe (bez +) lubię (choć zbiera różne opinie), WetCoat dobry (ale "nie moja melodia"), CanCoat używałem w 1-szej wersji i miałem średnie odczucia... Teraz czaję się na Glass - nie wiem jednak, czy jest tak dobry, jak wysoka jest cena tego płynu (opinie zbiera dobre). Nie wiem, czy całość produkcji, ale podobno część produktów robiona jest m.in. dla Gyeon'a przez Tac System. Jeśli chodzi o Glass 500ml i cenę 74,90 to albo się w niektórych sklepach pomylili albo troszkę naciągają klientów, bo to cena za 1000ml, a za 500ml jest 44,90zł, taka jak jest na sklepie importera detailingshop. Płyn dobry, ale bez jakichś rewelacji odbiegających od innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaio Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wobbjack Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Ja mogę polecić szmatki Gyeon Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Cześć! Ostatnio przesiadłem się na blisko 2 tonową limuzynę. Problem jest taki, że brud z felg (mimo zabezpieczenia powłoką gtechniq) jest mega ciężki do zmycia. Czy to raczej wina złych klocków, czy ciężkie auto aż tak brudzi? Rękawicą, bez mocnego nacisku nie było opcji, żeby ten nalot (choć nie pył jak standardowo, a mega duża ilość małych kropeczek - pod wpływem deironizera krwawiły mocno). Ktoś coś może podobnego zauważył/przechodził? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 @zdrowy_zab ciężkie auto, to i większe tarcze=większe klocki=więcej pyłu na felgach. Fizyki nie oszukasz Sprawdź czy jest wszystko ok z zaciskami (nie blokują się i nie grzeją), a przy kolejnej wymianie zafunduj autu jakieś polecane tu klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Z tym że nie jest to właśnie standardowy pył Z tym nie byłoby problemu. Jest o wiele trudniejszy do usunięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Panowie, myślę nad zalaniem dodatku do paliwa który czyści wtryskiwacze Liqui Moly DieselSpulung +Depresator K2 DFA-39 50ml coś, ktoś się wypowie na temat tych produktów czy można spokojnie lać ? ten depresator z dodatkiem LM się nie pogryzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Z tego co pamiętam pisałeś o niebieskim dymku z rury , a to raczej nie czas na czyszczenie wtryskiwaczy lecz zajęcie się "spalaniu oleju silnikowego" przez Twój silnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Akurat problem w tym że to nie jest spalanie oleju silnikowego, widać by było ubywanie a od wymiany do wymiany tego niema. Nie jest to duży dymek, ale jakiś dymek jest.więc myślę nad takim rozwiązaniem i zobaczyć efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 26 minut temu, Alfa47 napisał: Panowie, myślę nad zalaniem dodatku do paliwa który czyści wtryskiwacze Liqui Moly DieselSpulung +Depresator K2 DFA-39 50ml coś, ktoś się wypowie na temat tych produktów czy można spokojnie lać ? ten depresator z dodatkiem LM się nie pogryzie ? LM Diesel Spulung to killer zanieczyszczeń, jeden ze skuteczniejszych środków na rynku. Mój znajomy mi gadał, że mu popadały piezoelektryki w 2.7 TDI od tego, ale jakoś nie wierzę. Bez przesady. Bylebyś stosował w proporcjach wg instrukcji. Z depresatorem się na pewno nie pogryzie, bo zawartość depresatora ma po prostu zimowy ON. Oczywiście nie zmienia to faktu, że jego dolewanie na własną rękę ma sens. Ten K2 to zwykły depresator, zresztą w tym nie ma filozofii - to po prostu dodatek cięższych frakcji węglowodorowych. Nie wychodzi jednak zbyt tanio. IMHO lepiej kupić sobie duże Kleen-Flo 953, które można stosować cały rok dla poprawy smarności paliwa, tylko w mniejszym stężeniu (dla poprawy smarności - 1:1000, jako depresator - 1:500) i spokój. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brusu Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Mam Passata B6 w czarnym UNI (L041). Lakier jest porysowany jak kartki papieru w kąciku zabaw dla dzieci... Przy tym słyszałem, że czarne UNI cięzko jest nie porysować, a później ciężko go doprowadzić do ładu. Jest sens walczyć z tym ręcznie? Czy najpierw trzeba sobie zrobić łapy jak u członka osady wioślarskiej? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keza Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, ręcznie nie uzyskasz takie efektu jak maszyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk14 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Jak osuszacie auto geyonem silk? Przykładacie, przyklepujecie i do góry czy przeciagacie ręcznik po lakierze? W jaki sposób ten ręcznik najlepiej osusza i nie zostawia mazow od resztek wilgotnego nalotu? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 37 minut temu, Patryk14 napisał: Jak osuszacie auto geyonem silk? Przykładacie, przyklepujecie i do góry czy przeciagacie ręcznik po lakierze? W jaki sposób ten ręcznik najlepiej osusza i nie zostawia mazow od resztek wilgotnego nalotu? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Zawsze lepiej jest kłaść ręcznik niż ciągnąć. Klepać nie trzeba, wystarczy, że na początku złapie lekko wilgoć. Akurat problem w tym że to nie jest spalanie oleju silnikowego, widać by było ubywanie a od wymiany do wymiany tego niema. Nie jest to duży dymek, ale jakiś dymek jest.więc myślę nad takim rozwiązaniem i zobaczyć efekty. No chyba, ze miesza Ci się ropa z olejem i stąd nie ubywa na bagnecie, bo jednak niebieski dym to zazwyczaj olej, wtryski szaro-biało lub czarno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk14 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Wiem że lepiej kłaść ale np. Fluffy przy A4 b6 na którym były tafla nie dawał rady osuszyć. Był mega mokry po kilku elementach i zostawaly straszne mazy bo lakier był wilgotny jak można tak to nazwać. Teraz kupiłem geyona bo podobno taki genialny. No i wosk leży na aucie więc nie ma takich potężnych tafli na całym aucie. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 @Bruuuum Niebieski dym, pojawiało się to w poprzednim roku w zimie, a tak właśnie w lecie, czy inna pora nie ma takich problemów tylko gdy temperatury są niższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 20 godzin temu, Alfa47 napisał: Panowie, myślę nad zalaniem dodatku do paliwa który czyści wtryskiwacze Liqui Moly DieselSpulung +Depresator K2 DFA-39 50ml coś, ktoś się wypowie na temat tych produktów czy można spokojnie lać ? ten depresator z dodatkiem LM się nie pogryzie ? Do paska B5? Na forum paska znajdziesz temat gdzie ludzie podłączają to prosto pod wtryski i auto pracuje tylko na tym środku przez pół godzinki. W obwód wpina się filterki i wtryski mają ekstra czyszczenie. Na forum AUDI i wszelkich innych forach napewno znajdziesz to samo. Efekt wygląda tak: kilka aut ma spektakularne poprawy, kilka aut lekki efekt na +, kilka aut bez efektu i jedno auto do remontu bo padły całkiem uszczelnienia albo wtrysk się zatkał. Mnie strasznie korciło aby zrobić u siebie taką operację ale zawsze jest ryzyko, że po tym zabiegu pojedziesz do naprawy. Ryzyko jest oczywiście małe ale w każdym temacie na gromadą zadowolonych znajdziesz jednego co robi remont po takim czyszczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 3 minuty temu, StreamHD napisał: Mnie strasznie korciło aby zrobić u siebie taką operację ale zawsze jest ryzyko, że po tym zabiegu pojedziesz do naprawy. Ryzyko jest oczywiście małe ale w każdym temacie na gromadą zadowolonych znajdziesz jednego co robi remont po takim czyszczeniu. Raczej marna szansa żeby zarżnąć tym wtryskiwacze, które wyjściowo miały praktycznie książkowe korekty. Zawsze z czegoś to wynika. Poza tym to jest Liqui Moly, a nie firma "jo i szwagier w garażu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Ja nie będę zabierał głosu, co jak i dlaczego bo się nie znam ale sam chorowałem swego czasu na płukanie silnika i wtryskiwaczy i czego się tam jeszcze da. Przed operacją czytałem, czytałem, czytałem i tylko podaję daje to co wyczytałem: gromada super zadowolonych kierowców, gromada zadowolonych, gromada bez zmian no i niestety zawsze też ktoś miał problem i remont na głowie. Szansa marna, owszem co potwierdzają ludzie ale niestety szansa istnieje. Zapewne tylko w tych dojechanych uszczelniaczach i bardzo zabrudzonych, nigdy nie czyszczonych z ogromnym przebiegiem jest ryzyko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się