Lybex Opublikowano 29 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2017 Poleci ktoś dobry prostownik ?
stawek Opublikowano 29 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2017 Koledzy kogo z Krakowa/Wieliczki i okolic możecie polecić do regeneracji reflektorów ? Co prawda sam próbowałem je trochę "odświeżyć", ale obawiam się, że to jest jakaś grubsza sprawa bo wyczyszczenie ich z zewnątrz niewiele dało.
Moderator Domel Opublikowano 29 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 29 Października 2017 46 minut temu, Lybex napisał: Poleci ktoś dobry prostownik ? ja mam lidlowy, uzywany juz dobre dziesiat razy. Polecam.
woyt1 Opublikowano 29 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2017 Witam Co dłużej poleży Gyeon Q2M Wetcoat czy Koch Protector Wax?
Gold_Car Opublikowano 29 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2017 Witam Co dłużej poleży Gyeon Q2M Wetcoat czy Koch Protector Wax? @woyt1 dobre pytanie. Szukałem tego kocha na forum i necie bardzo mało jest informacji, to nowy produkt... Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka 1
wobbjack Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Poleci ktoś dobry prostownik ? https://m.ceneo.pl/14500553?se=9jCyx9WaaYn79CXQXQOSiB7H0C1TBDZh&gclid=CjwKCAjw-NXPBRB4EiwAVNRLKmmJndgCi91LsTNIVNBauMQNZpk5S1EIMOJ3ZdVTkxutqcOFKDxeShoCBoEQAvD_BwEWysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
ShiningCar Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Różnica WetCoat a Protector Wax jest jedna zasadnicza - pierwszy gotowy do użycia (choć jest też koncentrat) a drugi to środek BARDZO wysoko skoncentrowany. ProtectorWax wystarczy zdecydowanie na dłużej (można również nanosić pianownicą ręczną/PA) a i trwałość (ustawienie proporcji pod siebie) nie powinna być zła
Pepiko Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 21 godzin temu, Domel napisał: tricolor Ale który bo są dwa tricolory żółto czarny i biało czarny?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 30 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 3 minuty temu, Pepiko napisał: Ale który bo są dwa tricolory żółto czarny i biało czarny? żółto czerwono czarny (flaga sąsiadów) 1
Pepiko Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Dobra, ostatnie pytania odnośnie glass polisha lepsze są ruchy koliste czy prostopadłe oraz czy przed wystarczy dokładnie umyć szybę mikrofibrą z płynem do szyb (czy powinno się dodatkowo odtłuścić IPA albo może glinkować)?
maciejowy Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Pytanie dot. impregnacji foteli. Mam u siebie w VW tapicerkę jak to określa producent - mikrofibra "Art Velours". Czy do impregnacji tej tkaniny nada się preparat do alcantary od COLOURLOCK?
paperson Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 @Pepiko obklej wokół uszczelki taśmą, pracuj kolistymi ruchami na całej szybie, a przy rantach/brzegach prostymi równolegle do uszczelki @maciejowy wskazany przez Ciebie lub "z opisu" bardziej trwały Gyeon Q2 Fabric Coat 1
Tommy Lee Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 @stawek Jedz do Piotrka z Detailingservice, on ma swoje studio w Wieliczce 1
Moderator Domel Opublikowano 30 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 2 godziny temu, Pepiko napisał: Dobra, ostatnie pytania odnośnie glass polisha lepsze są ruchy koliste czy prostopadłe oraz czy przed wystarczy dokładnie umyć szybę mikrofibrą z płynem do szyb (czy powinno się dodatkowo odtłuścić IPA albo może glinkować)? szampon, rękawica, wiaderko i porządne mycie. Potem cleaner na słoneczko i jazda. Ruchy koliste. 1
krzygaj Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Koledzy w nadchodzący weekend będę chciał zrobić polerkę na Opel Astra H 2012r, srebrny, lakier oryginalny. Mam Menzerny 400, 2500, 4000 i cleaner Achilles Prep. Maszyna rotacja - na jakich kolorach padów NAT mogę zaatakować ten lakier żeby mu krzywdy nie zrobić? Z góry dzieki
ShiningCar Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Ogólnie NATy jak również Booski'e mają podobną kolorystykę : Niebieski/Biały - Cutting - 400 Pomarańczowy/Żółty - Polishing - 2500 Czerwony/Czarny - Finishing - 4000
stawek Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 @Tommy Lee a kolega o którym pisałeś na naszym forum się udziela ?
Tommy Lee Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Tak tak udzielał się, jak masz fejsa to sprawdź sobie tam dokładnie
maro112 Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Dzisiaj auto umyłem i wyglinkowałem. Jutro zamierzam jeszcze raz umyć po całej nocy, później nałożyć cleaner (poorboy's world professional polish) i na koniec wosk colli 476. Tutaj pytania, 1. Czy po cleanerze obowiązkowo IPA? 2. Czy cleaner poorboy's world professional polish można nakładać aplikatorem gąbkowym? 3. Czy ten cleaner od razu ścierać MF czy poczekać aż przelecę np. całą maskę i dopiero wtedy za jednym zamachem dotrzeć wszystko MF? 4. To samo pytanie tylko odnośnie wosku colli 476. Niby producent piszę, że odczekać 5-10 min i dopiero wtedy docierać lecz wolę się i tutaj zapytać Dzięki
PiterG Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Ale który bo są dwa tricolory żółto czarny i biało czarny? Roznica miedzy tymi aplikatorami polega na twardosci. Bialo czarny z niebieskim jest twardszy od zolto czarnego. Wyklikane ze smartfona...
Pepiko Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 Tyle też wyczytałem, ale nie wiedziałem który lepszy do polerki szyby ale wybrałem już germana
ghost Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 9 minut temu, maro112 napisał: 1. Czy po cleanerze obowiązkowo IPA? 2. Czy cleaner poorboy's world professional polish można nakładać aplikatorem gąbkowym? 1. Nie jest obowiązkowa. A wręcz używana bardziej w wyjątkowych okolicznościach gdy chcemy bardziej wyjałowić lakier / wymyć cleaner. Tym bardziej, z tego co pamiętam, Poorboys PP chyba nie zostawia wiele po sobie. 2. Można nakładać gąbkowym / piankowym / mikrofibrowym - czym komu najwygodniej.
Moderator Domel Opublikowano 30 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 13 minut temu, maro112 napisał: Tutaj pytania, 1. obowiązkowo nie - po co psuć całą robotę. 2. możesz, zajedziesz się ale można 3. za aplikować ruchami kolistymi i panel po panelu scierac czystą, suchą MF 4. zrobić jeden panel potem drugi i wytrzeć MF ten pierwszy. Zrobić trzeci panel i wytrzeć MF ten drugi. I tak panel po panelu.
maro112 Opublikowano 30 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 20 minut temu, ghost napisał: 1. Nie jest obowiązkowa. A wręcz używana bardziej w wyjątkowych okolicznościach gdy chcemy bardziej wyjałowić lakier / wymyć cleaner. Tym bardziej, z tego co pamiętam, Poorboys PP chyba nie zostawia wiele po sobie. 2. Można nakładać gąbkowym / piankowym / mikrofibrowym - czym komu najwygodniej. Dzięki. Niestety nie posiadam aplikatora MF, tylko gąbkowy 19 minut temu, Domel napisał: 1. obowiązkowo nie - po co psuć całą robotę. 2. możesz, zajedziesz się ale można 3. za aplikować ruchami kolistymi i panel po panelu scierac czystą, suchą MF 4. zrobić jeden panel potem drugi i wytrzeć MF ten pierwszy. Zrobić trzeci panel i wytrzeć MF ten drugi. I tak panel po panelu. Dzięki. Co do odp. 3 - panel, tzn. kawałem maski który aktualnie robię czy panel to już jest cała maska? Oraz, czy wy czyścicie i nakładacie wosk nawet w najdalsze zakątki progów pod drzwiami(można powiedzieć, że to już podwozie - tak głęboko )? Dzisiaj tam glinkowałem to masakra - 2 czarne glinki i nadal nie jestem pewien czy to wyczyściłem w 100%. Mówię o długości jakieś 30-40cm od koła przedniego - bo to z niego cał syf idzie na te progi.
Moderator Domel Opublikowano 30 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Października 2017 1 minutę temu, maro112 napisał: panel, tzn. kawałem maski który aktualnie robię czy panel to już jest cała maska? panel to jest element karoserii który możesz łatwo wzrokowo lub dotykowo "odciąć". Czyli np cała maska, cały lub połowa dachu. Całe drzwi lub połowa drzwi bo przez środek biegnie listwa ozdobna, klapa bagażnika itp itd. Twoja inwencja nie ma granic. Robisz tak jak Ci wygodnie. Musisz sam ocenić i poznać swoje auto i dobrze je "wyciąć" To trochę tak jak z kobietą. Element po elemencie pieścisz "balsamem" resztę dopowiedz sobie sam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się