Skocz do zawartości

Tommy Lee

Użytkownik
  • Zawartość

    955
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23 Świetna

O Tommy Lee

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Auto
    Golf Mk1 Golf Mk4
  • Województwo
    Brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A ja wczoraj zanabyłem Sonaxa BSD w cenie 22,99zł w Carrefour u siebie w Zamościu. Przypadkowo zauważyłem że była promocja z 24,99 własnie na 22,99zł, ale w kasie musiałem się upomnieć żeby cenę zmniejszyli bo na czytnikach ciągle była wyższa. Najlepsze to były miny kasjerki która miała problem z wprowadzeniem prawidłowej ceny i ludzi w kolejce którzy już mordowali mnie wzrokiem
  2. Tommy Lee

    Konserwacja podwozia.

    Zapytaj go po prostu jakich produktów używa (o ile nie jest to tajemnica), a jak nie będą pasowały to przywieź mu swoje materiały.
  3. No i o Megsach z serii "Ultimate"
  4. Miałem zwykłego GG i nie dochodził do dna, jaką średnicę ma ten Monster Shine?
  5. @Arkadio_Gdansk Nie nie pasują, mają trochę za dużą średnicę. Mam wiadra z Casto i do nich używam regulowanego GG - Scratch Shield.
  6. Tommy Lee

    Konserwacja podwozia.

    Fertan sobie bym odpuścił, pisałem już o tym wcześniej że łudząco przypomina mi Cortanin F z Organiki (ten sam kolor, zapach i identycznie się go stosuje). Ja teraz jak robię coś przy podwoziu to stosuję zawsze APP Rstop i epoksyd. Też nie wymaga juz pracy i szybko można go pokrywać epoksydami.
  7. Jeśli to było studio to mogli używać APC, CP Inside albo czegoś podobnego, jeśli zwykła myjnia to nie zdziwiłbym się jakby to był Dimer
  8. No tak teraz rozumiem, faktycznie opona tak może wyglądać bo wosk po przepolerowaniu daje lekki połysk na gładkiej powierzchni. Stojąc 2m od auta opona jest jednolicie czarna (wosk pokrywa ewentualne plamy) i nie ma tego połysku jak przy zrobionym zdjęciu z bliska.
  9. @Tomas22 Co masz dokładnie na myśli pisząc że wybiela?
  10. Mała aktualizacja z mojej strony, otóż korzystając z wczorajszej ładnej pogody postanowiłem położyć Tire Waxa na swoje oponki w daily carze. Początkowo na całe auto łącznie z oponami użyłem jako prewash Citrusa w proporcji 50ml na 1L wody, a następnie koła dostały standardowe mycie tj. Roton na felgi i SG Tire Cleaner w rozcieńczeniu 1;2 Lewy przód pierwszy oprysk i szorowanie. Następnie drugi oprysk i kolejne szorowanie, piana już jest biała. Po czyszczeniu jak opona była już sucha nakleiłem taśmę żeby został obszar testowy a na resztę nałożyłem wosk. Następnie po około 5 min. przepolerowałem oponę czystą mikrofibrą Wosk dość szybko się nakładał dzięki dobremu aplikatorowi, ale o tym wspominałem już wcześniej, dość szybko też odparował i można było go polerować. Pojawiła się wg mnie wtedy typowa satyna może z delikatnym połyskiem w miejscu gdzie opona była gładka. Dla posiadaczy gładkich opon i wielbicieli naturalnego wyglądu myślę że fajna opcja Przechodząc dalej zrobiłem małe porównanie akurat z VP Black to the future, którego miałem pod ręką Przygotowanie jak powyżej czyli dwa opryski SG i dwa szorowania szczoteczką. Zawodnicy obok siebie Naklejam taśmę i VP ląduje na prawą stronę, a Soft na lewą. Różnice widać od razu, następnie po około 5 min. opona została przepolerowana mikrofibrą Produkty jak i efekty zupełnie inne. VP stosunkowo łatwo się nakładał chociaż przy literach trzeba było się więcej namachać aplikatorem. Dał dość mocne przyciemnienie i połysk. Z kolei Soft tak jak powyżej mniej przyciemnił i po dopolerowaniu dał subtelny połysk. Aplikator po użyciu na 3,5 opony nie wykazywał żadnych oznak uszkodzenia i wyglądał jak przed nakładaniem za co kolejny plus. Podsumowując na plus jest subtelny satynowy wygląd, dobre krycie niedoskonałości, bardzo dobrej jakości aplikator. Z minusów niestety cena jest wysoka, zapach pasty do butów no i bardziej trzeba uważać żeby nic w około nie pobrudzić. Postaram się na bieżąco wrzucać jakieś fotki jak zachowują się obydwa dressingi.
  11. Tommy Lee

    Konserwacja podwozia.

    APP R-stop, do kupienia we wszystkich lakierniczych, jest o tyle fajny ze szybko wysycha i można na niego nanosić wszelkie podkłady, koniecznie trzeba do rękawiczki bo brudzi trwale ręce. Wcześniej miałem Brunox, niby podkład i neutralizator rdzy w jednym, ale długo schnie no i naczytałem się niepochlebnych opinii. Miałem też Fertan, który łudząco przypominał Cortanin F z Organiki /zapach, kolor i konsystencja/ tyle że był sporo droższy od Cortanina.
  12. Ja bym brał Roton bo wychodzi jednak najbardziej ekonomicznie, a nie odstaje od konkurencji. Jakiś czas temu miałem Prixa, później był Vampir, Dragons Breath, Tuga no i został na końcu własnie Roton.
  13. Masz racje jeździ się nim bardzo przyjemnie, ja mam u siebie 2,5D a jedyne czego mi w nim brakuje to klimatyzacji. Brak leniucha da się przeżyć ale klimka to podstawa jak dla mnie. Co do radia to mi się marzy taki Becker Mexico ze zmieniarką CD
  14. @yKawa Na prawdę fajna robota, sam mam W124 tylko że kombi i wiem co to jest rdza w tym aucie. W ubiegłym roku ogarnąłem blacharsko całe podwozie z konserwacją, ale niestety wyszło teraz, że przednie mocowania wózka tylnego mostu są do naprawy i z nimi walczę. Kolory auta też mamy zbliżone
  15. Tommy Lee

    9H MrFix

    A ta osoba miała oryginalny lakier na aucie czy było juz powtórnie lakierowane??? Z tym Fixem to taka loteria bo nie ma się pewności powtarzalności właściwości produktu, ale z drugiej strony chłopaki go kładli na w miarę młode auta i chyba z oryginalnym lakierem, nic o problemach z lakierem nie wspominali.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.