kerad Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 @StreamHD dane podałem z pierwszej strony tego tematu, odn wersji Pure Plus.@Michał126 wypowiedź się proszę w powyższej kwestii (2 posty wyżej) bo różnica cenowa jest znacząca. Dziękiwysłane przez tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 A no to czar prysł ... Od czasów tamtego wpisu zaszło miliard zmian w olejach. Tabelka pełna PAO + EST zamieniła się w HC>80% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Samochód (civic b18, przebieg 300 tyś +) był jeżdżony na olejach 5w50 i 10w60 i aktualnie spalanie może oscylować w granicach 5l/10000km (lekko nie ma, kręcony dzień w dzień). Generalnie myślę o remoncie na przyszły rok. Normalnie bym sobie zalał płukankę i niczym nie przejmował, jednak ciekawi mnie czy przy takim spalaniu nadal w 100% nie wpłynie na pobór oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keza Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 8 godzin temu, dementor napisał: aktualnie spalanie może oscylować w granicach 5l/10000km To jest spalanie oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Skoro dzień w dzień kręci go na max to wcale nie dziwi, że Hania tyle pije. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Po co olej zmieniać skoro co interwał i tak jest świeży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Z takim pragnieniem to faktycznie tam ciągle czysty olej pływa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keza Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Powiem szczerze że miałem podobną sytuację w Asterce 2 silnik 1,6 16V. Ogólnie te silniki lubią olej, ale wymiana uszczelniaczy zaworowych i wymiana pierścieni ograniczyła bardzo zużycie oleju do 0,2 - 0,4 na 10000. Dla mnie taka sytuacja jest do zaakceptowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Płukanka na pewno nie wpłynie na konsumpcję w sensie powiększenia jej, ale mając taki silnik grzechem byłoby nie skorzystać ze środka typu AR2300, służącego do m. in. do regeneracji uszczelnień. To byłby ciekawy test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 U mnie jednak padło na Penrite jak się dokształciłem w temacie podrabianych marek olejów w których był również shell. Także wolę spać spokojnie że oliwa jest OK.wysłane przez tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz65 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Panowie mam zalany dodatek K2 Militec i czy teraz po 10.000km przy wymianie mogę spokjnie wlać archoil ar9100 ? czy lepiej na tą wymianę odpuścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 14 minut temu, Mateusz65 napisał: K2 Militec Odczułeś jakąś różnice z tym preparatem wlanym do silnika? Śmiało według mnie możesz wlać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz65 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 @Gardor Przejechałem 65km i ojciec pojechał nim najpierw do Rosji a później z Rosji na Chorwację, czy tam bardziej Lublin-Moskwa-Moskwa-Zadar i zrobił już 7500km łacznie i chce wymienić, Silnika dwa miesiące nie słyszałem to trudno powiedzieć czy jest jakaś różnica, Tata też mówi że nie wie czy się coś poprawiło, jak było tak było I teraz chce wymienić na jakiś lepszy jakościowo olej. Ale być może w aucie dziewczyny zastosuje ten wynalazek i sam ocenie ale przez zime to i tak trudno coś dostrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Dobrze byłoby napisać co to za auto i z jakim silnikiem bo z fusów nic nikt nie wywróży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Myślałem nad dodatkiem do oleju, ale w przeliczeniu na "olej' to za tą cenę mam prawię 4l . Zastanawiałem się czy nie zmienić na jakiś 10w40, ale raczej znowu zaleję Valvo Vr1 5w50 (miałem przez chwilę 5w40, jedyny plus że pokazał praktycznie wszystkie wycieki ) z zastosowaniem płukanki i teraz pytanie czy np od Liqui moly wystarczy ? Pomyślałbym o lepszym oleju ale tego w dobrej formie za bardzo nie popijał a znowu trzeba kupić 8l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qub@ Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Pany, do diesla bez dpf, z wyciętymi katami, przed zimą, wlać 5w30 spec golda z archoilem 9100 czy mobil delvac bez dodatku? Czy moze macie inny lepszy pomysl? Pomysł oczywiście mieszczący się w 300 zł (potrzebuje 7 litrów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Do silnika 1uz (lexus LS400) olej Specol Spec Premium C3 Synthetic 5W30 będzie ok ? I do tego AR9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepiko Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Też mnie zastanawia czy do japońców będzie dobry, szczególnie VVTi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostry2407 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 25 minut temu, Pepiko napisał: Też mnie zastanawia czy do japońców będzie dobry, szczególnie VVTi zależy jakie auto i jaki silnik i rocznik. Inaczej to wróżka może pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepiko Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 W gusła nie wierzę to mi nie pomoże. A samochód jest czarny, silnik nieekonomiczny T25 2004 1ZZ-FE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostry2407 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 avensis 1.8 vvti. dobry motor. Ogólnie Toyota zaleca oleje o lepkości 0w20 ze względu na ciasno spasowane silniki. Zresztą w książce serwisowej jest info że producent zaleca 0w20 i w ostateczności można zamienić olej na 5w30 lecz przy następnej wymianie należy powrócić do 0w20. Oryginalny olej Toyota jest drogi i robiony przez Castrola. Ja zalewam Motul 8100 Eco-Lite 0w20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 1 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 17 godzin temu, zdrowy_zab napisał: Do silnika 1uz (lexus LS400) olej Specol Spec Premium C3 Synthetic 5W30 będzie ok ? I do tego AR9100 odświeże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 1 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 18 godzin temu, zdrowy_zab napisał: Do silnika 1uz (lexus LS400) olej Specol Spec Premium C3 Synthetic 5W30 będzie ok ? I do tego AR9100 Masz w tym LSie DPFa? 17 godzin temu, Pepiko napisał: Też mnie zastanawia czy do japońców będzie dobry, szczególnie VVTi 16 godzin temu, ostry2407 napisał: avensis 1.8 vvti. dobry motor. Ogólnie Toyota zaleca oleje o lepkości 0w20 ze względu na ciasno spasowane silniki. Zresztą w książce serwisowej jest info że producent zaleca 0w20 i w ostateczności można zamienić olej na 5w30 lecz przy następnej wymianie należy powrócić do 0w20. Oryginalny olej Toyota jest drogi i robiony przez Castrola. Ja zalewam Motul 8100 Eco-Lite 0w20 Wyśmienite lekkobieżne oleje do różnych japońskich silników (VVT-i, i-VTEC) to oleje Amsoila z serii Signature. Cenowo jak na urywające koniec pleców parametry też są ok. Ja Signature Seriesy (0W30 i 5W30) pozalewałem wszędzie gdzie się nadawały. Wszędzie praca silnika mnie satysfakcjonuje, a ponadto ze względu na obniżony HTHS w jednym z aut zaobserwowałem niewielki spadek zużycia paliwa - przynajmniej tak to tłumaczę, nie znajdując innej przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 1 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 2 minuty temu, Michał126 napisał: Masz w tym LSie DPFa? Oczywiście, że nie To jeszcze proste v8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 1 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 No to nie rozumiem stosowania oleju w normie C3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się