mk4tdi Opublikowano 3 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca Ja na krótkich odcinkach tym autem to rzadko jeżdżę. Właśnie widzę że Ineo First niektóre mają C1 a niektóre C2 chyba 0W30 sobie odpuszczę. Poczytałem trochę tematów na oil-club i tak jak pisałeś Saczi do tego silnika można spokojnie zalać olej C3 i wtedy będzie niby lepsza ochrona. Tam piszą o różnych parametrach na których kompletnie się nie znam, w kilku tematach proponowali olej Millers Trident Professional C2/C3 5W30 więc myślę że go zaleję. Skoro go proponują to chyba nie jest najgorszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saczi Opublikowano 3 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca @mk4tdi, kombinujesz ... 2.0HDI 140KM na Totalu INEO ECS, czyli C2 robi po 500-800 tys km. Millersa osobiście bym sobie odpuścił (i kilka innych, forumowo modnych marek), chyba, że "musisz, bo się udusisz" - to lej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk4tdi Opublikowano 3 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca Nie muszę skoro Total lepszy od Millersa to zostaję przy Ineo ECS tym bardziej że cenowo lepiej wychodzi.Jeszcze pytanie dotyczące płukanki... Stosujecie? Daje to coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saczi Opublikowano 3 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 19 minut temu, mk4tdi napisał(a): Nie muszę skoro Total lepszy od Millersa to zostaję przy Ineo ECS tym bardziej że cenowo lepiej wychodzi. To nie jest kwestia lepszy/gorszy, tylko moim zdaniem, mody na dana markę. Millers, Penrite, Ravenol, Amsoil(*) i chyba już w mniejszym stopniu Motul, to właśnie takie marki. Maja 1, 2 oleje wybitne, a cała reszta mainstream. Ja sam używałem olejów Amsoil Signature Series i uważam je za jedne z najlepszych w swojej klasie. Jednak wymiany co 10 tys km nie usprawiedliwiają 3x wyższego kosztu względem olejów Orlen, na których aktualnie jeżdżę. 19 minut temu, mk4tdi napisał(a): Jeszcze pytanie dotyczące płukanki... Stosujecie? Daje to coś? To Ty dajesz - swoją kasę za pewna obietnicę. Stosując płukanki postojowe ułatwiasz spuszczenie starego oleju, zapewniasz sobie dość mocną dyspersję zanieczyszczeń (wiązanie w masie oleju) i bardzo symboliczne czyszczenie silnika. Płukanki długodystansowe mocniej czyszczą. W żadnym wypadku nie oczekuj efektu jakby silnik z fabryki wyjechał. Ja stosuję w dość ograniczonym zakresie Archoil/Oilsyn/Oilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal9304 Opublikowano 3 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca Pisałem jakiś czas temu na temat zapalania się ciśnienia oleju w 2.0 TDI, zrobiłem płukankę Oilsyn i od tamtej pory przejechałem ~ 7000 km i ani razu komunikatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flatron007 Opublikowano 4 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca Mój szwagier do RHFa leje Totala Ineo Long Life 5W30, ewentualnie Texaco albo Orlen. Twierdzi że na Ineo ECS miał więcej oleju w dolocie, jakby ten olej był bardziej lotny od LL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TiZi Opublikowano 7 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca Potrzebuje oleju do 3.0 v6 produkcji psa, norma oleju to B71 2296. Aktualnie wlewany jest total quartz 9000. Przeważnie auto lata w trasy głównie autostrada. Na jaki inny olej mógłbym zamienić aktualny? Albo coś dodać do aktualnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saczi Opublikowano 7 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca @TiZi, B71 2296 to nic innego jak a3/B4, czyli stare fullsapsy. Możesz lać dowolny olej z ww specyfikacją acea. Ja akurat najczęściej polecam świetnego Lotosa 5w40, który defacto jest na tym samym przepisie co używany przez ciebie total. Mało tego, 90% tych olejów jest taka sama! Nie ma czego ci polecić... No może Shell helix Ultra na gtl i nowej formulacje ewentualnie stary jak świat Meguin SuperLichLauf 100% pao, ale ja zazwyczaj go nie polecam. Inne ciekawe oleje to koszt zwykle w okolicy 300pln lub nawet powyżej za 4-5L. Zupełnie nie wiem, czy warto tyle wydawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal9304 Opublikowano 10 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca Kia Venga 1.6 16V CVVT 125KM w automacie, 2011r, 88 000 km. przebiegu. Auto przyjechało z Finlandii, nie wiadomo co wlane i kiedy. Coś taniego a dobrego, wchodzi 3.3l więc najlepiej bańka 4l. Orlen Platinum Max Expert XD 5W-30 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 11 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca Jak wyżej czyli Orlen. Koledze nawet w serwisie Kia tym zalali. Nie ma się nad czym zastanawiać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal9304 Opublikowano 11 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca No i elegancko, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel23584 Opublikowano 12 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca Potrzebny olej z normą 504/507, rozważany jest Eurol Syntence 5W30. Olej będzie ok czy coś innego w podobnych pieniądzach? W necie niby chwalony ale ja pierwsze słyszę o firmie Eurol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saczi Opublikowano 12 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca Ok 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk4tdi Opublikowano 2 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia Stosował ktoś płukankę LM 5200? Lepsza jest od tych 15 minutowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebiasz Opublikowano 2 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia @mk4tdi z tego akurat nie korzystałem, ale z takich długodystansowych to miałem Oilsyn ReleaseTech Power Cleaner (LongLife), przejechałem na nim 6000km i po nim zleciał dużo bardziej brudniejszy olej niż po tych 15-minutowych, więc jak widać działa i nie szkodzi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk4tdi Opublikowano 2 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia Ta LM to taka słabo długodystansowa, bo producent każe przejechać 200km i wymienić olej, ale może lepiej zadziała jak te których używa się tuż przed wymianą na biegu jałowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 2 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia Archoil kiedyś miał taką od zmiany do zmiany. Jeździłem na takiej i różnica między taka a 15 minutowa to kosmos był. Silnik był tak czysty że przez pewien czas nie mogłem sprawdzić stanu oleju bo za cholerę nie było go widać na bagnecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się