penkus5 Opublikowano 20 Stycznia 2022 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2022 @Streat O ile z dressingiem nie ma większego problemu, o tyle tire coat to chyba najszybciej z UK
DZIADZIA Opublikowano 21 Stycznia 2022 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2022 13 godzin temu, penkus5 napisał: czy Tire Dressing? 1
Strodus Opublikowano 10 Lutego 2022 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2022 Który dressing będzie lepszy na takie szybkie i bezproblemowe nałożenie po bezdotyku? Nie zależy mi na dużym połysku. Gyeon Q2 Tire Fx Protect Tire- & Rubber Protection
D@ViD Opublikowano 10 Lutego 2022 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2022 1 godzinę temu, Strodus napisał: Który dressing będzie lepszy na takie szybkie i bezproblemowe nałożenie po bezdotyku? Jak po bezdotyku na mokre opony, to ADBL Black Water. Tylko miej świadomość, że atomizery padaja od niego bo jest "na rozpuszczalnikach" Jesli na suche opony, to FX Protec
Strodus Opublikowano 10 Lutego 2022 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2022 55 minut temu, D@ViD napisał: Jesli na suche opony, to FX Protec A jak z jego trwałością? Bo podobno Gyeon Q2 Tire trzyma się właśnie dość długo. Nakładał będę raczej na suche opony.
Moderator Streat Opublikowano 10 Lutego 2022 Moderator Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2022 @Strodus jak na suche to bez znaczenia co położysz bo wszystko fajnie sie przyjmie jeżeli na mokre to juz trzeba szukac dressingu ktory nie boi sie wody czy weźmiesz FX czy geyona to z obu bedziesz zadowolony mam oba i oba bardzo lubie
DZIADZIA Opublikowano 10 Lutego 2022 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2022 @Strodus zdecydowanie Gyeon jak dla mnie
AudiBlask Opublikowano 11 Lutego 2022 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2022 @Strodus jak zależy Ci na dużym połysku to Prostaff Tire Coating. Jeżeli ma być jeden z dwóch które wymieniłeś to brał bym Gyeona Tire , ale jego trzeba dotrzeć , lub dać mu się wchłonąć. A jeżeli chcesz coś na mokro to Gyeon Tire Express
maciek-drummer Opublikowano 17 Lutego 2022 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2022 Na służbowym aucie najlepiej mi siada B2B Polymer od SG 3 1
BartekW Opublikowano 18 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2022 Co polecacie do opon Michelin ? opony maja rok i wszystkie dressingi jakich używałem z nich „zjeżdżają”w kilka dni nawet bez jazdy w deszczu . Regularne mycie tire cleanerem nie poprawia za bardzo trwałości dressingu. Michelin chyba ma jakaś niezła fabryczna powłokę konserwująca bo nieraz po samym myciu opon aktywna piana lub szamponem już wyglądają ładnie i trzymają oryginalny mat a ja jednak lubię trochę satyny na oponach
Tomas-sg Opublikowano 18 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2022 @BartekW Powiedz w co już się bawiłeś Nowe opony lubią trochę mocniejsze czochranie, tar lub kwas ( z głową ) i szorowanie to raz. Dwa to jeśli ma być trwałe to gyeon tire wygrzany opalarka. Szybko i dosyć trwale Ultracoat ( chociaż jemu dać czas na konkretne związanie ) Przyjemnie, szybko ale niestety krótko tudzież według mnie najładniej Aenso Orbit
BartekW Opublikowano 18 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2022 A wiec Fx protect, deturner , carpro w koncentracie i 1:1 , 303 tire shine , elite detailer qtd. najlepiej z nich wszystkich siedział Dodo juice Tyromania ale jednak dla mnie za bardzo matowe wykończenie. Wszystkie z wyżej wymienionych (oprócz Dodo) zaczynaja schodzić tak jak by plackami aż do momentu gdzie efekt jest tak beznadziejny ze lepiej wyglada już sama opona wyczyszczona bez drsssingu. Z tych których używałem nie ma chyba żadnego dressingu żelowego większość na bazie wody ( elite detailer chyba na jakimś rozpuszczalniku bo wali strasznie) . jeżeli wodne dressingi maja problem dobrze związać z guma to nie wiem czy żele jak Gyeon nie będą miały jeszce trudniej
MMCzysci Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 Poczekajcie, aż ta warstewka sama się "podda". Nie katujcie opony T&G/kwasem. Sam tak próbowałem i teraz mi trochę głupio Wyryte w skale z S20 FE 5G 1
BartekW Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 @MMCzysci waśnie nie chce tego robić za bardzo bo nie wiem czy to będzie z korzyścią dla samej opony… przedobrzyć też można
Tomas-sg Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 43 minuty temu, MMCzysci napisał: Nie katujcie opony T&G/kwasem. Sam tak próbowałem i teraz mi trochę głupio Że niby czemu ?
MMCzysci Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 A temu, że to raczej nie są środki przeznaczone do opon - co się stanie z gumą później, nie wiadomo. IMO potencjalne straty mogą przewyższyć zyski. Sam się tak kiedyś wyrwałem, potem przeczytałem dosyć krytyczny głos na ten temat na forum, przemyślałem i doszedłem do wniosku, że to może być faktycznie mało bezpieczne.Wyryte w skale z S20 FE 5G 1
Tomas-sg Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 @MMCzysci z twojej opinii wychodzi że mycie auta zaczynasz od wizyty u wulkanizatora To takie trochę popadanie w skrajność. Oczywiście nie mówię tutaj o regularnym myciu bo to bez sensu.
MMCzysci Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 A co to ma wspólnego z wizytą u wulkanizatora? Po prostu rzeczywiście używanie agresywnej chemii na gumę może jej szkodzić, tak uważam. Ta warstewka i tak kiedyś zniknie, czy warto szaleć tak? Na Goodyearach pierwszy dressing kładłem po miesiącu jeżdżenia i przyjął się chyba OK, każdy następny nawet bardzo OK Wyryte w skale z S20 FE 5G 1
Tomas-sg Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 18 minut temu, MMCzysci napisał: A co to ma wspólnego z wizytą u wulkanizatora? Żeby zdjąć opony z kol bo podczas zwykłego mycia też używasz chemii która chcąc nie chcąc ląduje na oponach Ile komplet opon wytrzymuje u Ciebie ? 3? 4 lata ? I kupujesz nowe. 30 ml mocniejszej chemii przez te 4 lata zje Ci połowę ogumienia ? Uwierz mi, Ditejling to nie takie skomplikowane zagadnienie, to nie jest jedna obrana droga którą ślepo trzeba podążać że tak zacytuję "ludzie otwórzcie oczy"
GrzechuKR Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 13 godzin temu, Tomas-sg napisał: Nowe opony lubią trochę mocniejsze czochranie, tar lub kwas ( z głową ) i szorowanie to raz. Zgadzam się z @MMCzysci że nie powinno się nowych opon tak katować
MMCzysci Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 Akurat więcej, niż trzy Ja nie widzę potrzeby ani sensu takiego zabiegu. Kiedyś też widziałem, ale przemyslalem i odpuscilem. Miałem problem z brązowym nalotem na oponach, odpuściłem. Zakrywam dressingiem i też jest OK, część zeszła sama - z fabryczną warstewka podobnie. Każdy może robić po swojemu, jak uważasz inaczej, to też spoko Fakt, że nie pójdzie tej chemii na jedną oponę dużo, nawet przy pokryciu całej ww. środkami. Fakt, że jeden taki zabieg na cały jej cykl życia to może kropla w morzu. Jednak ja się po prostu bym "trochę cykał", a przypadkowy kontakt niewielkiej ilości chemii z oponą to też co innego, niż zamierzony. 1
Moderator Streat Opublikowano 19 Marca 2022 Moderator Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 @BartekW jak ma byc trwało to adbl TD, geyon tire (niebieski) badz ultracoat, fabryczne opony maja takie zabezpieczenie ze wszystko z nich spłynie, sezon przynajmniej trzeba pojeździć 1
gprzesniak Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 W dniu 20.01.2022 o 17:53, DZIADZIA napisał: Polecam TacSystem Ja również, mam niebieski Tac System i moim zdaniem to jeden z najlepszych dresingów jakie miałem. Mało popularny u nas, zresztą jak i inne produkty tej marki (moonlight tylko potwierdza regułę), a na zachodzie bardzo chwalony. Ja swój kupiłem u @CAR CRAZY i szczerze polecam. 4 godziny temu, MMCzysci napisał: A temu, że to raczej nie są środki przeznaczone do opon - co się stanie z gumą później, nie wiadomo. IMO potencjalne straty mogą przewyższyć zyski. Sam się tak kiedyś wyrwałem, potem przeczytałem dosyć krytyczny głos na ten temat na forum, przemyślałem i doszedłem do wniosku, że to może być faktycznie mało bezpieczne. Wyryte w skale z S20 FE 5G Może być degradacja opony, masz rację. Bezpieczeństwo jest najważniejsze. Co nam z wyglądu jak nam opona pęknie na autostradzie przy 140km/h ?
BartekW Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 @Streat waśnie już sezon maja za sobą i powiem szczerze ze nie wiele się zmieniło czasami mam wrażenie ze nawet jak dressing zjedzie to te opony i tak jakos lekko hydrofobują ale to może pozostałości dressingu ale fakt faktem ze Micheliny maja solidne to zabezpieczenie.
Tomas-sg Opublikowano 19 Marca 2022 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2022 3 godziny temu, gprzesniak napisał: Może być degradacja opony, masz rację. Bezpieczeństwo jest najważniejsze. Co nam z wyglądu jak nam opona pęknie na autostradzie przy 140km/h ? Ty tak serio z tym pękaniem opony od 30 - 50 ml rozrobionego kwasu do felg który będzie leżał na oponie ( nowej ) maksymalnie minute ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się