Skocz do zawartości

BartekW

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutralna

O BartekW

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Lokalizacja
    Wwa
  • Województwo
    Mazowieckie

Ostatnie wizyty

520 wyświetleń profilu
  1. Na jaki okres czasu zabezpieczy ?
  2. Fajny teścik Zastanawia mnie tylko jedno jaki wpływ ma ten specyfik na bieżące zabezpieczenie które jest na tapicerce ? Usunie , będzie troszkę podgryzał czy jest poprostu obojętny i nie zdejmie warstwy ochronnej ? @cleantechco
  3. BartekW

    Jaki szampon?

    @Mirabel kiedyś pisałem do Carpro z tym pytaniem i jak dobrze pamietam odpowiedz była ze tak ale w odpowiednich stężeniach. Skontaktuj się z nimi napewno Ci pomogą
  4. Mogę dodać od siebie ze atomizery z Elitedetailer tez są Pro bodajże Guala wiec to tez byłby dobry wybór
  5. Proszę o dopisanie do grupy bartek_w90@wp.pl
  6. Miło się ogląda szacuneczek panowie
  7. @rudi0018 zainwestuj w Gyeona , u mnie juz półtora roku leci i wszystko z nią wporzadku fakt nie jest to mycie przemysłowe a co tygodniowe mizianko a nadal wyglada jak nowa.
  8. BartekW

    Mikrofibra GENTLEMAN +

    Coś jest na rzeczy bo u mnie gentleman + tez lekko kłaczy
  9. BartekW

    CarPro EliXir

    Akurat SSW jest tak proste w aplikacji ze można by było nakładać po ciemku bez obawy o mazy (lakier czarna perła) a co do śliskości fakt ssw nie powala, w tym aspekcie elixir jest góra.
  10. @Wojtek256 Ponoć w nowej formule wet coat’a tego problemu nie ma
  11. BartekW

    Gyeon Q2M Tire Express

    Dałem temu dressingów pare szans ale narazie o nim zapomniałem po tych „przygodach” Raz czyściłem excede , drugie podejście było z tire cleanerem i to samo. Nawet przy mega oszczędnej aplikacji ni chu chu nie chce się wchłonąć do takiego stopnia żeby nie chlapać po aucie w Detailingshop Pan szanowny powiedział ze expressa można traktować jako odświeżenie po myciu bazy jaka jest stary Q2 tire ale po takim zabiegu opona była tłusta nawet po 24h postoju w garażu wogole nie chciało się wchłonąć... na tą chwile stosuje Q2 tire jaka główny dressing a po myciu odświeżam Black Waterem i ten problem nie występuje.
  12. BartekW

    Gyeon Q2M Tire Express

    Wszystko fajnie tez lubię taki połysk tylko proponowałbym wyskoczyć na autostradę rozpędzić auto i zobaczyć co będzie się działo , u mnie całe drzwi zachlapane i fura do ponownego mycia także ze starszym bratem nie mam tego problemu
  13. BartekW

    Butelki i atomizery

    Ja mam przezroczyste zwykle są spoko , atomizer tez na plus . Mam w nich płyn do felg i w kilku strzałach ładnie pokryje cała felgę
  14. @Eidos71. Dzięki za konkretna i rzeczowa odpowiedz . Bede czekał na twoja relacje dotycząca DGPS , być może szarpnę się na komplet
  15. Panowie używał ktoś z was Wolfgang instant detail spritz? Wart swojej ceny ? Szukam czegoś spray&wipe na szybkie akcje po myciu. wpisuje się ten qd’ek w to określenie ?

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.