Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

SzaKal, dzięki za info. Nie masz wtedy problemów z docieraniem?

Eryczek, napisałem swoje pytanie właśnie dlatego, że przeczytałem wszystkie strony tego tematu, łącznie z pierwszą - i według większości opinii im cieplej, tym trudniej nad tym zapanować.

Opublikowano

No to coś ode mnie apropo powłoki.po pierwsze aplikacja która wcala nie jest zła jeżeli nie ma 30 stopni w garażu, ja lecialem nawet maskę na dwa i dach na cztery, do tego trzy fibry do polerowania i co dwa panele zmieniałem pierwszą.

Co do wyglądu to naprawdę rewelacja, nie siedziałem tak patrząc na auto od nakładania pierwszy raz colli gdzie był szok że to może tak się świecić.

Śliskość na drugi dzień spektakularna.

No i najważniejsze jak to zrzuca wodę to nie wierzę, inna liga niż glasur itp. Jak byś nie polewal to boki zawsze suche że prawie wycierać nie trzeba a robaczki same schodzą pod słabym ciśnieniem

 

Aha i jeszcze jedno, zazwyczaj po woskach lub innych powlokach mam tak że jak wrzucam pianę na auto to piana od razu spływa że nawet nie ma czasu zadziałać, a tu piana trzyma się paneli bardzo mocno przez co jest dużo skuteczniejsza.

Ciekawe czy tylko ja tak mam :o

Opublikowano

No to jestem już po nakładaniu Uncera na Golfa. Trafiłem na dobrą pogodę :)

 

Efekt gładkości robi wrażenie, czuć mocny opór przecierając fibrą. Zużyłem połowę, a spodziewałem się, że starczy na trzy kompakty. Za każdym razem dwukrotnie przykładałem do płatka kosmetycznego butelkę i ją obracałem, robiąc dwa punkty.

 

Fibr nie wyprałem, a nadal są miękkie, chyba ktoś za dużo środka aplikował lub za szybko ścierał, że mu zesztywniały. Na cały samochód wystarczyły mi dwie zielone Flexipadsy Polish.

  • Moderator
Opublikowano
Zużyłem połowę

 

To na bogato leciałeś :D

 

Nam na Land Rovera poszło tyle:

W6g71S.jpg

Opublikowano

Powiedz mi jakim cudem? :o Elementy typu drzwi dzieliłem na 4 części = 8 namoczeń płatka... Dach to z 8 części, czyli 16 namoczeń... Na jednym namoczeniu płaszczyzna pokrywania lakieru była dla mnie za mała i bałem się, że będzie niedokładnie.

 

Może to szybko wietrzeje, nie zawsze mi się chciało zakręcać buteleczkę... więc może trochę odparowało. Mimo tak mocnego szatkowania elementów - docieranie było bardzo wymagające.

Opublikowano

Vespa, to ja nakładałam na Landa. Tyle, że ja używałam tej szmatki i aplikatora z zestawu CQuartza. Kilka kropel na tą szmatkę i można zrobić nawet cały element. Widać to bo UNCR przyciemnia lakier w trakcie nakładania.

Opublikowano
Vespa, to ja nakładałam na Landa. Tyle, że ja używałam tej szmatki i aplikatora z zestawu CQuartza. Kilka kropel na tą szmatkę i można zrobić nawet cały element. Widać to bo UNCR przyciemnia lakier w trakcie nakładania.

+1 szmatki i aplikator. Z butelki zrobiłem Focus mk2 kombi, BMW 5 F10 sedan, Ford Kuga i jeszcze na jedno aut starczy :).

Opublikowano

Uhm... dzięki za info, szkoda, że po fakcie :?

A te kilka kropel to jak nalewać? Zakraplaczem?

Opublikowano
A te kilka kropel to jak nalewać? Zakraplaczem?

 

ja przełożyłam ze starej butelki od Dluxa ten dziubek zakraplający.

Opublikowano

Kurcze cos skopalem na masce, bo wyszły mi ciemniejsze miejsca takie "mazy" no nie wiem jak to do końca sprecyzować, leciałem na 3 fibry co dwa elementy dokładałem nowa, powłoka za szybko mi sie utwardzila?? mam troche wrazenie ze te mazy sa w miejscach łączeń, juz sam nie wiem, moze jakies wskazowki ??

Opublikowano

Po pierwsze producent deklaruje żeby nakładać w tem. nie wyższej niż 20 stopni, ale do 25 bez problemu można aplikować, powyżej (jak dziś) bywają problemy, jeżeli ja muszę aplikować powłokę w takie ciepłe dni, to jadę do pracy na 6-7 i robię to rano. Jedynie co mogę pomóc to nakładanie powłoki tzn. na bogato dużo pomaga w takie ciepłe dni, tak gruba warstwa tak szybko nie odparowuje i łatwiej się ściera.

Opublikowano

Właśnie też zakupiłem UNC-R i zastanawiam się jak w te upały dam rade to nałożyć na wielkiego czarnego.. mercedesa bez mazów. Obawiam się trochę :o

Opublikowano

Ja nakładałem w taki upał tylko tak jak szakal pisze wrzucany o 23 i musiałem garaż uchylić bo jak był zamknięty to ledwo zdazalem ścierać.

Opublikowano

SzaKal, z nakładaniem specjalnie czekałem do 23, temperatura spadła do 26st na garazu, ale pewnie wilgotność powietrza tez ma na to duzy wplyw.

Uwazam ze teraz nie sa najlepsze warunki pogodowe do nakładania tej powłoki, podczas poprawki maski i dachu jedna reka nakładałem powłokę, a druga z fibra w dloni gonilem pierwsza :D a i tak, nie bylo latwo dotrzec :wallbash: lecz efekt koncowy wynagradza wsztkie te udreki :song::song:

Opublikowano
Vespa, to ja nakładałam na Landa. Tyle, że ja używałam tej szmatki i aplikatora z zestawu CQuartza. Kilka kropel na tą szmatkę i można zrobić nawet cały element. Widać to bo UNCR przyciemnia lakier w trakcie nakładania.

Czy ten aplikator i wspomniane ściereczki to jest to samo, co w zestawie z Geyonem Antifog (bo akurat mam)? Ile ściereczek zużyłaś? Po każdym elemencie nowa? Gąbka w aplikatorze nie zesztywniała?

Opublikowano

gdzie mozna kupic takie szmatki ?, bo z tego co zauwazylem nakladanie platkiem nie jest tak wydajne jak szmateczka i aplikator ;)

Opublikowano

takich małych to raczej nigdzie nie widziałam poza tymi dołączanymi do powłok Car Pro i Gyeon. Można natomiast kupić jedną większą 40x40 od Gyeona i pociąć na mniejsze ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.