Novus Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Max Protect UNC-R Kilka słów o tej niedocenianej, nieznanej, nie reklamowanej powłoce. Opis pozwoliłem sobie spisać od jednego ze sprzedawców (mam nadzieję, że bez urazy). Max Protect Ultimate Nano Coat-R to pierwsza na świecie powłoka, tworząca na lakierze gumową membranę. UNC-R jest bardzo elastyczna, a jednocześnie zapewnia doskonałą ochronę przed rysami, chemikaliami oraz działaniem twardej wody. Jedynym sposobem na usunięcie tego permanentnego zabezpieczenia jest polerowanie. UNC-R jest bardzo trudna w aplikacji i powinna być nakładana jedynie przez profesjonalistów. Optymalna temperatura otoczenia podczas aplikacji to 5-15oC (nie zalecamy apliakcji jeżeli temperatura przekracza 20oC). Aplikacja. Wbrew ostrzeżeniom producenta aplikacja w wysokich temperaturach nie sprawia trudności. Zdarzało się w temp ok 24-25 stopni Celsjusza i jedyna różnica w porównaniu do aplikacji przy 10 stopniach to szybsze utwardzanie, które nie przeszkadza w żaden sposób. Elementy takie jak maska i drzwi dzielimy na połowę, błotniki w całości, dach na 4 części. Osobiście używam 3 mikrofibr. Pierwsza służy do zbierania nadmiaru, druga do wstępnego wypolerowania, a trzecia do ostatecznego wypolerowania już całego elementu. Tu zaraz po aplikacji zalecam porządne pranie mikrofibr ponieważ kiedy zaschną to będą nadawać się co najwyżej do nadkoli. Aplikować można za pomocą płatków kosmetycznych. Po skończonej aplikacji warto odstawić auto na 24h w zamkniętym pomieszczeniu. Kilka zdjęć auta z powłoką: Insignia GLK XC60 Kilka zdjęć kropelek. Powłoka na tym aucie leży 4 miesiące. Po ostatnim myciu zrobiło 300 km w deszczu i postało w nim później 2h. Po 4 miesiącach i ok 7-8 tys km ma się świetnie, zupełnie jak w dniu aplikacji. Zmniejszona podatność na zarysowania bieżące (mycie itp.), znaczy spadek przywierania brudu, łatwość mycia. Przy następnym myciu nagram film jak zachowuje się powłoka względem bieżącej wody Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geniusz Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Trzyma się grubo. Świetny produkt dla kogoś kto woli raz i porządnie coś położyć :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Novus, Jak już się chciało założyć komuś temat o Max Protect to jak będzie chwila to również powrzucam jakieś zdjęcia, powłoka bardzo przyciemnia lakier. Na plastikach i reflektorach również trzyma się jak zła. Trwałość i nie brudzenie karoserii to chyba bije konkurencję na łeb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novus Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 Liczyłem, że się odezwiesz bo masz dużo zdjęć 50/50 nawet z przykrywaniem rys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matleniuszek Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Jakieś sugestie co do przygotowania powierzchni przed położeniem tej powłoki? Jak sprawa się ma z wydajnością tego produktu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novus Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 Z jednej butelki zrobisz kilka aut. Wszystko zależy jakie, czy mają dachy panoramiczne itp itd. Nieraz będą to 2 nie raz 3. Przygotowanie jak pod każdą powłokę, czyli lakier w jak najlepszym stanie + bardzo mocne odtłuszczenie. Ja robię przeważnie 2xIPA + 2xKoch Chemie Silicon & Wachsentferner Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarekrk Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Aplikacja rzeczywiście taka trudna i tylko dla profesjonalistów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matleniuszek Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Novus, dzięki za informację. Czekamy na film Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Lee Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Aplikacja rzeczywiście taka trudna i tylko dla profesjonalistów? +1 też miałem o to zapytać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimmu Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Mnie interesuje nie brudzenie się powłoki. Kilkukrotnie ten aspekt był podkreślany w dyskusjach na temat tego produktu. Czy rzeczywiście w tej kategorii ta powłoka wypada wyraźnie lepiej od średniej wśród konkurencji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novus Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 Producent wyolbrzymia z aplikacją. Nie ma się czego obawiać. Odnośnie brudzenia to posiłle się opinią klienta, któremu zabezpieczałem nowe, białe auto i spotkany po tygodniu ulewnych deszczy mówi: "to auto wcale sięvnie brudzi" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Miyagi Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 UNC-R aplikowałem już kilkukrotnie i mogę z czystym sumieniem potwierdzić, że ingi ma więcej niż rewelacyjne, auto duuuużo łatwiej się domywa niż np. w porównaniu do Opti 2.0 + seal. Co do wytrzymałości to zima będzie czasem weryfikacji, natomiast po kilku miesiącach nie zauważyłem spadku właściwości hydrofobowych na żadnym z samochodów. Novus, natomiast nie mogę się z Tobą zgodzić co do dwóch kwestii. Napisałeś "wbrew ostrzeżeniom producenta aplikacja w wysokich temperaturach nie sprawia trudności". To kompletnie rozmija się z moimi (oraz kilku innych osób) spostrzeżeniami. Aplikacja jest ciężka ale zaznaczę od razu, że moim zdaniem gra jest warta świeczki ze względu na właściwości powłoki, które osobiście bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły a wręcz wprawiły w zachwyt. Niemniej jednak aplikacja jest trudna jeśli nie przestrzega się restrykcyjnie temperatur podanych na opakowaniach. Aplikacja w 25 stopniach skończyła się katastrofą podczas docierania - powłoka nie dawała się dobrze dotrzeć, ekstremalnie szybko wysychając i tworząc mazy. Przy 20 było sporo lepiej ale największy komfort zapewniała praca przy temp. 15 stopni. Zostawienie powłoki na minutę przy 20-25* gwarantuje polerowanie elementu bo mikrofibrą nie dało się dotrzeć tejże powłoki. Maska na pół? No to na pewno nie. Nie przy UNC-R. Najlepiej malutkie obszary, max. 30x30. Te spostrzeżenia dotyczą paneli metalowych. Na plastiku jest dużo lepiej (ciekawe dlaczego). Testowane na autach z ciemnymi i jasnymi lakierami zarówno po refinishu jak i na oryginalnym fabrycznym lakierze. Wszystkie auta po korekcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatthewG Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Widziałem krople u Szymona kiedyś na bezdotyku i rzeczywiście bardzo dobrze to wyglądało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novus Posted November 26, 2014 Author Report Share Posted November 26, 2014 Położyłem UNC-R na kilkanaście aut i niezależnie od koloru (białe, srebrne, grafitowe, czarne) nie miałem najmniejszych problemów z docieraniem. Czy to przy 10 stopniach czy nawet 25. Może problem leży w Waszych mikrofibrach lub przygotowaniu powierzchni? Obszary 30x30 coś chyba jednak u Was nie gra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Miyagi Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Powierzchnia przygotowana zgodnie ze sztuką. Ciekawe skąd taka różnica w spostrzeżeniach...zagwostka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novus Posted November 26, 2014 Author Report Share Posted November 26, 2014 Jakaś koncepcja jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Miyagi Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 jaka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artih Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Mamy w kujawsko-pomorskim lepsze powietrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Miyagi Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 nie da się ukryć, po takich inhalacjach działacie w przekłamanej rzeczywistości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novus Posted November 26, 2014 Author Report Share Posted November 26, 2014 Musicie przyjechać do kujawsko-pomorskiego. Tu sami życzliwi ludzie, służymy pomocą, chętnie nauczymy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Miyagi Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Koniecznie, południe docenia gest ekspertów. Btw zawsze nam o tym mówiono ale teraz możemy spać spokojnie że to nie mit. W końcu to słowa ekspertów - "Zabezpieczenie lakieru przed powstawaniem mikrorys." http://novus-ad.pl/powloka-kwarcowa-max-protect-unc-r/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novus Posted November 26, 2014 Author Report Share Posted November 26, 2014 Widzisz i już się czegoś nauczyłeś. Jeszcze tylko musisz wpaść w odwiedziny, nauczymy Cię kłaść powłokę i będzie wszystko dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
poorsultanpl Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Inowrocław - miasto uzdrowiskowe. To i powłoki lepiej się nakładają I ładne światełka na tężniach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Jeżeli chodzi o mniejsze brudzenie to mniej więcej wygląda to tak : Po prawej stronie UNC-R, na reszcie maski 3 inne powłoki. upload pic Tu na dole maski UNC-R image hosting Wiadomo że powłokę nakładamy na lakier w dobrym stanie, no ale ta powłoka potrafi i tak ładnie wypełnić capture screen Tu na plastikach : free image host Niby są kolory z których ciężko wyciągnąć look: image hosting over 10mb Na czarnym wiadomo : gifs upload Używam tej powłoki również do zabezpieczania reflektorów po renowacji Jak dla mnie powłoka jest bardzo dobra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komzi Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Po co szukać lepszego kwarcu skoro istnieje ideał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now