Skocz do zawartości

Max Protect UNC-R


Novus

Rekomendowane odpowiedzi

Max Protect UNC-R

 

Kilka słów o tej niedocenianej, nieznanej, nie reklamowanej powłoce.

 

Opis pozwoliłem sobie spisać od jednego ze sprzedawców (mam nadzieję, że bez urazy).

 

Max Protect Ultimate Nano Coat-R to pierwsza na świecie powłoka, tworząca na lakierze gumową membranę. UNC-R jest bardzo elastyczna, a jednocześnie zapewnia doskonałą ochronę przed rysami, chemikaliami oraz działaniem twardej wody. Jedynym sposobem na usunięcie tego permanentnego zabezpieczenia jest polerowanie. UNC-R jest bardzo trudna w aplikacji i powinna być nakładana jedynie przez profesjonalistów. Optymalna temperatura otoczenia podczas aplikacji to 5-15oC (nie zalecamy apliakcji jeżeli temperatura przekracza 20oC).

 

Aplikacja.

Wbrew ostrzeżeniom producenta aplikacja w wysokich temperaturach nie sprawia trudności.

Zdarzało się w temp ok 24-25 stopni Celsjusza i jedyna różnica w porównaniu do aplikacji przy 10 stopniach to szybsze utwardzanie, które nie przeszkadza w żaden sposób.

Elementy takie jak maska i drzwi dzielimy na połowę, błotniki w całości, dach na 4 części.

Osobiście używam 3 mikrofibr. Pierwsza służy do zbierania nadmiaru, druga do wstępnego wypolerowania, a trzecia do ostatecznego wypolerowania już całego elementu. Tu zaraz po aplikacji zalecam porządne pranie mikrofibr ponieważ kiedy zaschną to będą nadawać się co najwyżej do nadkoli. Aplikować można za pomocą płatków kosmetycznych. Po skończonej aplikacji warto odstawić auto na 24h w zamkniętym pomieszczeniu.

 

Kilka zdjęć auta z powłoką:

 

Insignia

 

1.JPG

Oftlv57myP5JxAK5B3xTW-CG2fZIKlqU9tBuK64lKFA=w819-h543-no

 

GLK

 

glk%2B2.jpg

glk.jpg

 

XC60

 

xc60%2B2.jpg

xc60.jpg

 

 

Kilka zdjęć kropelek. Powłoka na tym aucie leży 4 miesiące. Po ostatnim myciu zrobiło 300 km w deszczu i postało w nim później 2h.

 

DSC_0059.JPG

 

DSC_0060.JPG

 

DSC_0056.JPG

 

z6Pi1Cz3nXq6JLPKqwZ8iqDPo0KIhEjaxGrSTG7A6iU=w819-h543-no

 

DSC_0057.JPG

 

Po 4 miesiącach i ok 7-8 tys km ma się świetnie, zupełnie jak w dniu aplikacji.

Zmniejszona podatność na zarysowania bieżące (mycie itp.), znaczy spadek przywierania brudu, łatwość mycia.

 

Przy następnym myciu nagram film jak zachowuje się powłoka względem bieżącej wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Novus, Jak już się chciało założyć komuś temat o Max Protect to jak będzie chwila to również powrzucam jakieś zdjęcia, powłoka bardzo przyciemnia lakier. Na plastikach i reflektorach również trzyma się jak zła. Trwałość i nie brudzenie karoserii to chyba bije konkurencję na łeb ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej butelki zrobisz kilka aut. Wszystko zależy jakie, czy mają dachy panoramiczne itp itd.

Nieraz będą to 2 nie raz 3.

 

Przygotowanie jak pod każdą powłokę, czyli lakier w jak najlepszym stanie + bardzo mocne odtłuszczenie. Ja robię przeważnie 2xIPA + 2xKoch Chemie Silicon & Wachsentferner

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UNC-R aplikowałem już kilkukrotnie i mogę z czystym sumieniem potwierdzić, że ingi ma więcej niż rewelacyjne, auto duuuużo łatwiej się domywa niż np. w porównaniu do Opti 2.0 + seal. Co do wytrzymałości to zima będzie czasem weryfikacji, natomiast po kilku miesiącach nie zauważyłem spadku właściwości hydrofobowych na żadnym z samochodów.

 

Novus, natomiast nie mogę się z Tobą zgodzić co do dwóch kwestii. Napisałeś "wbrew ostrzeżeniom producenta aplikacja w wysokich temperaturach nie sprawia trudności".

To kompletnie rozmija się z moimi (oraz kilku innych osób) spostrzeżeniami. Aplikacja jest ciężka ale zaznaczę od razu, że moim zdaniem gra jest warta świeczki ze względu na właściwości powłoki, które osobiście bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły a wręcz wprawiły w zachwyt. Niemniej jednak aplikacja jest trudna jeśli nie przestrzega się restrykcyjnie temperatur podanych na opakowaniach. Aplikacja w 25 stopniach skończyła się katastrofą podczas docierania - powłoka nie dawała się dobrze dotrzeć, ekstremalnie szybko wysychając i tworząc mazy. Przy 20 było sporo lepiej ale największy komfort zapewniała praca przy temp. 15 stopni. Zostawienie powłoki na minutę przy 20-25* gwarantuje polerowanie elementu bo mikrofibrą nie dało się dotrzeć tejże powłoki.

 

Maska na pół? No to na pewno nie. Nie przy UNC-R. Najlepiej malutkie obszary, max. 30x30.

 

Te spostrzeżenia dotyczą paneli metalowych. Na plastiku jest dużo lepiej (ciekawe dlaczego).

Testowane na autach z ciemnymi i jasnymi lakierami zarówno po refinishu jak i na oryginalnym fabrycznym lakierze. Wszystkie auta po korekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Położyłem UNC-R na kilkanaście aut i niezależnie od koloru (białe, srebrne, grafitowe, czarne) nie miałem najmniejszych problemów z docieraniem. Czy to przy 10 stopniach czy nawet 25.

Może problem leży w Waszych mikrofibrach lub przygotowaniu powierzchni?

 

Obszary 30x30 :o coś chyba jednak u Was nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie, południe docenia gest ekspertów. 8-)

 

Btw zawsze nam o tym mówiono ale teraz możemy spać spokojnie że to nie mit. ;)

W końcu to słowa ekspertów - "Zabezpieczenie lakieru przed powstawaniem mikrorys."

http://novus-ad.pl/powloka-kwarcowa-max-protect-unc-r/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o mniejsze brudzenie to mniej więcej wygląda to tak :

 

Po prawej stronie UNC-R, na reszcie maski 3 inne powłoki.

10293814_903650676327114_79462625024972799_o.jpg

upload pic

 

Tu na dole maski UNC-R

 

614869_903656239659891_2276474307366217209_o.jpg

image hosting

 

Wiadomo że powłokę nakładamy na lakier w dobrym stanie, no ale ta powłoka potrafi i tak ładnie wypełnić :D

10264008_903650629660452_1599524677507115022_o.jpg

capture screen

 

Tu na plastikach :

 

10379809_903660866326095_7819013299265965062_o.jpg

free image host

 

Niby są kolory z których ciężko wyciągnąć look:

 

10329787_903650622993786_4800233093893547054_o.jpg

image hosting over 10mb

 

Na czarnym wiadomo :

 

10317625_915826525109529_1389981347537360530_o.jpg

gifs upload

 

Używam tej powłoki również do zabezpieczania reflektorów po renowacji :roll:

 

Jak dla mnie powłoka jest bardzo dobra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.