• Ogłoszenia

    • AreK

      Poszukiwany grafik   20.06.2017

      Potrzebujemy osobę która wykona nowe grafiki rang (admin, mod, partner, użytkownik....) na forum. Chcemy żeby były nowoczesne i czytelne. Jeśli ktoś z Was chciałby pomóc to proszę o kontakt na PW. @AreK

Pajko

Moderator
  • Zawartość

    1139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O Pajko

Informacje

  1. Wybił równy rok od aplikacji UNC-r'a na Mondeo . Cel osiągnięty przez rok powłoka niczym nie wspomagana chemicznie , tylko mycie na bezdotykach i myślę że maksymalnie 12-15 razy ręcznie . Przez rok zrobiła 18951 kilometrów . Na rocznicę postanowiłem zafundować jej sporą kurację odmładzającą . Auto potraktowałem DM Iron Magic i proctbord'em , następnie mocną pianą która poleżała dobre 15 minut . Uważam że sporo to pomogło i odetkało powłokę , która w kilku miejscach już mocno osłabła/była zatkana . Szczególnie doły drzwi i maska . Niestety na tylnej klapie w UNC'r znikł całkowicie , nie mam pojęcia czym jest to spowodowane . Nagrałem oczywiście filmik , tak to wygląda po spłukaniu pre-wash'a . Kolejnym krokiem było porządne i dokładne mycie na 2 wiadra ale nie szamponem a mocnym APC . Ten zabieg zrobił chyba najwięcej dobrego Doły drzwi odzyskały "moc" , maska też zauważalnie lepiej się zachowuje . Nawet tylna klapa lepiej tafluje wodę . Tak to wyglądało po ręcznym myciu Po tym wszystkim auto zostało dokładnie osuszone , łącznie z zakamarkami i innymi szczelinami . Odtłuszczone za pomocą IPY i PanelWipe . Na koniec zaaplikowałem SilkCoat . Sama aplikacja SC była banalnie prosta a zrobiła Swoje jeżeli chodzi o look , fajnie przyciemnił lakier przywracając "to coś" . Tak finalnie wygląda teraz auto Podsumowując , po roku powłoka nadal wygląda bardzo dobrze , po dekontaminacji i myciu mocnym APC odzyskało 90% swoich właściwości hydrofobowych . Na chwilę obecną będę prowadził dalej test tyle że od chwili obecnej na aucie położony został SilkCoat . Wielu pewnie zastanawia powstawanie rys - tak powstało kilka nowych ale to tylko i wyłącznie zrobionych przez mojego syna w okolicach klamek lub standardowe parkingówki . UNC'ra z mogę polecić każdemu z czystym sumieniem , osobiście mam go zaaplikowanego na drugie auto i wiem że jest to najlepszy wybór z powłok "amatorsko dostępnych" z świetną relacją cena/jakość
  2. Ja przód i tył robię ruchami okreznymi boki zgodnie z oplywajacym powietrzem czyli wzdłuż szyb
  3. @Crasher , w tym wypadku wyglądało to następująco 1.Porządne mycie - Detailer's Magic Glass Magic 2.Ceriglass ręcznie na twardym padzietę 3.Polerka punktu 2 4.Kolejne porządne mycie DM GM 5.IPA 6.Panel Wipe 7. 3 x G1 w odstępach 15 min 8. G2 9. Finito Mam nadzieje że pomogłem
  4. W tym wypadku miałem pod ręką tylko jakiś twardy ręczny pad chyba podkreślam chyba od RoyalPads . W sumie to usuwałem tylko okscydacje i ciężki brud . A co do odbić to faktycznie na tym lakierze są kozaki i do tego uncr z silk coat potęguje efekt . Choć nic nie przebije Zymolka Titanium .
  5. Tak chcę kupić Van'a/bus'a . Ale z możliwością wsadzenia foteli . Mam już sprecyzowany wybór ale to nie temat na to
  6. Od dawna nie miałem czasu żeby zabrać się za Mondeo , przyszła ta chwila że syn nie będzie już częstym pasażerem w tym aucie więc mogłem wygospodarować trochę czasu i zabrać się za odszczurzenie . Zdjęć wiele nie ma bo miałem taką frajdę w ciągu 3 dni prac , że nie chciało mi się wszystkiego dokumentować . Plan który sobie założyłem wykonałem w 100% . Pierwszy ogień wnętrze . Auto od miesiąca nie używane . Tak się prezentowało po otwarciu drzwi Na pierwszy ogień wyciągam dywaniki , urok jasnych welurów Wyciągam fotele , żeby dostać się do każdego zakamarka podłogi Kawka Dmuchawka w łapsko i przedmuchuje każdy zakamarek , następnie odkurzanie + odkurzanie z tornadorem Cała podłoga + dywaniki dostała porządną ekstrakcję , walczyłem z tym ze 2 h , a zdjęć brak Pogoda dopisywała , a że fotele miałem wyciągnięte to skorzystałem z okazji Fotel kierownika Pasażer Reszta wnętrza i bagażnik Wnętrze skończone , czas na lakier Przejdźmy do lakieru , auto nie tykane ręcznie od około 1,5 miesiąca . UNC'r leży już rok bez jakichkolwiek boosterów , więc postanowiłem że zrobię porządną dekontaminację bez glinkowania + mycie mocnym APC Po myciu na dwa kubełki i suszeniu całe auto wymyłem dokładnie IPA . Na koniec na cały lakier położyłem MaxProtect SilkCoat ( cały UP , będzie w moim wątku z testem UNC'ra ) Reszta prac przy aucie . Efekt finalny Z racji rozwoju firm które prowadzę potrzebuję trochę większego auta , a jako że auto do miasta już mam ( żony Fabia ) postanowiłem spróbować sprzedaży Mondeo , nie mam ciśnienia na sprzedaż i nie jest priorytetem , ale zrobiłem kilka normalnych zdjęć , więc wrzucę je też tutaj .
  7. HDC nie jest najprzyjemniejszy w pracy to fakt , ale Zymol'e wyglądają na nim lepiej i dłużej też poleży . To tak na przyszłość moja rada
  8. [ref]DrozdekPL[/ref], najpóźniej w drugiej połowie lipca Glass pojawi się w dużych baniakach .
  9. Fajna relacja , cieszy że "forumowa młodzież" idzie w dobrą stronę i że ma chęć na zrobienie relacji . Ja mam tylko dwa "ale" - Pod Carbona dałbym jednak HDC - Nie widzę sensu docierania wosku na QD Liczę na więcej takich relacji z twojej strony , może to rozrusza nowych userów , że nie tylko starszyzna robi coś w tym kierunku Pozdro
  10. [ref]rafalk[/ref], [ref]Franek[/ref], Dziękuje Co do projektów to staram się jak mogę , lubię to robić i przede wszystkim sprawia mi to satysfakcję
  11. [ref=#ff3366]Paavo[/ref], nawet najmniejszych
  12. Detale po prostu APC . Na wnęki dedykowany cleaner
  13. Ja kupiłem 2x zielony i 2 x zółty - różnią się zapachem
  14. W auchan'ie letnie sonaxy 5 l za 8,99
  15. [ref]piotr@sta[/ref], jestem psychiczny na tym punkcie ale nie aż tak żeby drzeć more na progu