Skocz do zawartości

Pajko

Moderator
  • Liczba zawartości

    1305
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Pajko w dniu 7 Kwiecień

Użytkownicy przyznają Pajko punkty reputacji!

Reputacja

72 Genialna

6 obserwujących

O Pajko

Informacje

Ostatnie wizyty

1712 wyświetleń profilu
  1. @Crockett84 , tak auto porusza się po wawie . Co do dbania - teraz to już nie moja sprawa ale fakt szkoda bo czuje dalej sentyment do tego auta . P.S na jakich felgach teraz jest ? Czarna szeroka stal ? I na tylnej klapie jest dalej firmowe logo ?
  2. @Franek , dziękuje . Co do naklejek to sklep internetowy z Hameryki
  3. Tak wygląda UNC'r 1,5 + UNC'r ( zwykły ) - na iście nie detailingowym kolorze Co do waterspotów , @SzaKal nie wiedziałem że to za sprawą warstwowania ale faktycznie coś w tym jest . Dodatkowo śliskość lakieru jest fenomenalna .
  4. @Birkhof , ja wiem co to i do czego służy SilkCoat - jednak że warto o tym napisać , żeby każdy był świadomy
  5. Cześć , Na nowy nabytek postanowiłem po kilku konsultacjach zaaplikować kanapkę od MaxProtect - Kanapkę czyli UNC'r 1,5 + UNC'r i na koniec podbite solidną dawką Silk Coat'a Auto przeszło pełną korektę . Lakier przygotowany za pomocą TacSystem Oil Zero . Pierwsza warstwa to Po aplikacji na całej powierzchni odczekałem około 2-3 h i położyłem kolejną warstwę czyli Po kolejnej aplikacji na całe nadwozie auto dostało solidną dawkę Silk Coat'a Teraz trochę dat i danych do testu Aplikacja 05.04.2019 - przebieg auta to Auto prezentuję się następująco Powłoka lekko u Mnie mieć nie będzie bo 90% częstych myć w moim wykonaniu zalicza się do bezdotykowych myjek z mocnymi pianami i proszkami . Postaram się temat aktualizować w miarę często .
  6. @Qlimaxss Vectra obecnie do sprzedania , a brat ma już nowe auto . Co do premier wkrótce @Fredi88 , następne - hmmm takie ---> https://img.newatlas.com/black-night-1.jpeg?auto=format%2Ccompress&ch=Width%2CDPR&fit=crop&h=347&q=60&rect=0%2C48%2C1619%2C911&w=616&s=79a6d1b51fa83893765833750144cee3 @pyzdra1 , ahhh ta poprawność polityczna co ?
  7. @bienek cieszę się że mogłem dołożyć swoją „cegiełkę” .
  8. @damiano2007 , czas dał się w znaki - i to jak dbali poprzedni właściciele @Funky Witch , trzeciego raczej nie planujemy ale kampera tak . To moje kolejne motoryzacyjne marzenie
  9. Zlot , w tym roku nie osiągalna sprawa . Ciągły rozwój firmy + narodziny drugiego syna na przełomie czerwca lipca skutecznie wypełnia mi terminarz
  10. @paperson , Unc'r w tej "kanapce" robi robotę , na żywo jest jeszcze lepiej . Wydech - mam nagany GoPro , ale nie jest najlepszej jakości . Nie jest to seria - poprzedni właściciel zamontował Cold Arm od K&N czyli pełny odizolowany dolot . Ja zaraz po zakupie wymieniłem seryjny tłumik na MagnaFlow . Brzmi tak
  11. @Tomas22 , dach wbrew pozorom nie był aż tak trudny . Z tyłu są step pady , z których dostawałem do 1/4 dachu ( tak na długości 3/4 bagażnika ) . Po bokach są progi na których taki kloc jak ja spokojnie może stać . I tak po kawałku udało się zrobić . Na pewno był łatwiejszy w "obróbce" niż ten w poprzedniku
  12. Cześć ! Popcorn w łapki - i godzinka wolnego czasu ! Nie którzy wiedzą , że zmieniłem w ostatnim czasie Cheviego na coś ... większego i z odpowiednią liczbą cylindrów . Czyli - Cadillac Escalade w wersji ESV - to ta dłuższa 556 cm taki o to wóz idealny do miasta i jako daily . Auto ogólnie było w bardzo fajnym stanie - niby zadbane . Niby bo każdy byłby zadowolony ale nie detailingowy świr . Cadillac jest ze mną od początku roku ale cierpię na chroniczny brak czasu i nie miałem czasu na zajęcie się odpowiednio autem . Jedyne co zrobiłem po zakupie to zmyłem wszędobylskiego PLAKA ! Całość prac zajęła mi około 100-120 h Wystarczy tych wstępów - produkty na których pracowałem będę podawał na bieżąco . Relacja będzie przedstawiona chronologicznie . Pierwsze po zakupie auta wpadły nowe koła . Gangsta murzyńskie chromy w 20" , wiadomo było że wpadnie powłoka . Wybór padł na Dlux'a . Do przygotowania felg użyłem - T&G Magic - Iron ( nie wiem jaki miałem w pojemniku opisane jako IRON , zapach też na to wskazywał ) - mycie właściwe Shampoo Magic - ADBL Wipe Out - DLUX Koło do wanny i zaczynam działać ! T&G i Iron + pędzel w ruch Po spłukaniu gorącą wodą - dokładnie wymyłem felgi Shampoo Magic'iem Po dokładnym wysuszeniu , powierzchnie przygotowałem ADBL Wipe Out'em Felgowe LSP Wszystkie cztery sztuki gotowe - tak się prezentują po jakichś 24h Przyszedł czas na wolny weekend - mogłem sobie pozwolić na zajęcie się wnętrzem . Wiedziałem że łatwo nie będzie - dywan ( bo to nie dywaniki a mięsisty "hamerykański carpet" ) zapchany piachem pewnie jeszcze z NY i dopakowany w Polski element brudu . Skóry - przednie w stanie nie najlepszym , mocno zabrudzone . Na pierwszy ogień poszły wymienne dywaniki . Pracowałem na - Maxifi - Enz All - APC + Magic . O to z czym musiałem się zmierzyć . Wyglądają OK - prawda ? Tak naprawdę to są innego koloru Pre spray 50/50 Zaopatrzyłem się w mega twardą szczotę na wkrętarkę - muszę przyznać że daje radę . Ale przy tak zabrudzonych dywanach musiałem użyć wiertarki bo akumulator we wkrętarce szybko się poddawał . PS - wypracowany - czekam Uwaga ! teraz coś dla ludzi o mocnych nerwach ! Na szczęście światło było słabe ! Tu już chyba po 5-6 wypłukaniu Jednak coś jeszcze odsysam ! Tył też dostał za swoje ! Kolejny raz oprysk - wkrętarka . Dobra - jest nieźle po blisko 3 h walki z dwoma dywanami w 50/50 daje sobie spokój w tym dniu Po wyschnięciu tak to wyszło w świetle dziennym grubo ! Teraz zaprezentuję wam z czym będę walczył przez najbliższe 24 H ( 2 dni robocze ) Jak widzicie auto jest ogromne i ogromny jest też najdosadniej mówiąc/pisząc SYF . Opróżniam wszelkie zakamarki auta - uzbierało się tego Na pierwszy ogień - wydmuchanie wszelkich zakamarków i szczelin Przygotowuje zestaw do odkurzania Skóry i plastiki Podłogi i zakamarki tak mnie pochłonęły że prawie nie fotogorafowałem Pre Spray na pierwsze panele ( nie wyciągałem foteli bo bałem się że braknie mi czasu , na szczęście dostęp jest świetny do zakamarków ) Trzeci rząd siedzeń wyciąga się w 3 ruchach więc decyzja prosta - drugi rząd położony i z limuzyny robi się cieżarówka Szczotka na wiertarkę dostała wspomaganie od Mothers'a O to efekt szczotkowania - piach - asfalt i Bóg jeden wie co więcej Uwaga ! Kolejny raz mocne nerwy wymagane ! Teraz światło jest rewelacyjne ! Zostało dziwne przebarwienie którego nie potrafiłem usunąć , na załamaniu dywanu Tyle odessał Jurek tylko z tego jednego miejsca ! Lecę dalej - bagażnik został tylko porządnie odkurzony - codziennie wożę wiele różnych paczek , pakunków , boxów więc nie warto się wysilać Dywan i dywaniku po wyschnięciu zabezpieczyłem impregnatem od TEVO Skóry czyściłem R-E-W-E-L-A-C-Y-J-N-Y-M cleanerem od @kecav ! KOSA ! Sami oceńcie Skóry zajęły mi sporo czasu i pochłoneły masę energii dlatego fot niema wiele . Czas na "plastiki" - używałem przed premierowego APC + Magic , dolne partie ( progi ) pokryłem DLUX'em - pozostałe Interior Magic . Do elementów drewno podobnych i zabezpieczenia skór dotrzemy . Szczotki - szczoteczki - pędzle i pędzelki - multum MF , jadymy ! Tak to powinno wyglądać Nie zapominam o detalach nawet tych najmniejszych Środkowy "drewniany" panel był po prostu szorstki - nie miałem przedłużek do rotacji i mini padów żeby to wypolerować ale HDC + Detail przywrócił delikatność i połysk Szyby przygotowałem CeriGlass'em - Glass Magic , pozwoliłem Sobie pominąć fotki . Finalnie wnętrze wyszło następująco Jesteście tu jeszcze ? Bo czas na lakier . Udało mi się poustawiać firmowe sprawy tak żeby móc sobie pozwolić na 4 dni urlopu totalnego ( czyli bez kompa i telefonu , w moim wypadku jest to prawie nie możliwe ) Działania zaczynam dość wcześnie Szybki rzut oka na pacjenta Start - T&G Magic na całe nadwozie łącznie z szybami Smoły , asfaltów itp nie było dużo . Za to Iron X od CarPro miał co robić . Kanapka T&G i Iron - rozprowadziłem na całej powierzchni mikrofibrową gąbką Całość poleżała około 15-20 minut - było chłodno wiec nie martwiłem się o przysychanie . Czas na pianę Śmietana leży i robi swoje przy okazji wyciągając z zakamarków Iron'a i T&G Po spłukaniu wszystkie uszczelki wypędzelkowałem CTRM'em Wnęki i detale potraktowałem w podobny sposób ale z pomocą APC Koła już od jakiegoś czasu były założone - bo zimówki pokazały środkowy palec i nadawały się tylko do utylizacji . W ruch poszedł kolejny raz CTRM + twarda szczota od Mothers'a . Aplikacja - odczekanie - szczotkowanie powtórzone pewnie z 2-3 x dla pewności . Opony w prawdzie "młode" bo dostałem je do auta a były kupione na jesień 18" , ale jestem pewny że nikt tu tego nie ruszał Glinka od VP to czysta formalność po tak dokładnej dekontaminacji - nie robiłem nawet zdjęcia po bo nie było spektakularnych efektów Kolejny raz piana i w między czasie drugie śniadanie z herbatą w firmowym kubku Pierwsze mycie na ... jeden kubeł z miksturą Reset Shampoo Magic + nie zniszczalny Ludwik Pod maskę też zaglądnąłem . Ale ... ale jak dwa lata temu przy poprzedniku pisałem dalej nie dorosłem do full detailingów pod maską . Przetarłem mocnym APC najważniejsze punkty eksploatacyjne i wyczyściłem filtr stożkowy , szybkie przed i po Całe auto opłukane , zakamarki wydmuchane , wycieram do sucha Czas na korektę . Auto jest ogromne - mój garaż niski dodatkowo stał się elementem magazynu firmowego , więc pamiętajcie żeby tego nie robić ! Korekta pod chmurką , ale biały wiele wybacza dodatkowo zaopatrzyłem się w ogromną płachtę z której zrobiłem prowizoryczne zabezpieczenie . Zdjęć nie ma dużo - można powiedzieć że wcale , już się tłumaczę dlaczego 1. Brak warunków oświetleniowych żeby porządnie coś pokazać 2. Ograniczony czas ( bałem się że zabraknie mi czasu na wszystko ) 3. Wpadłem w długo oczekiwany szał polerowania Lakier miał sporo swirli ale nie było głębokich rys , za to Koch H8 + twardy NAT pięknie wycinał . Jak na NIE detailingowy kolor to wydaje mi się że jest przyzwoicie W kilka dni po zakupie jakiś cymbał ochrzcił mi auto . Oto efekt . Błotnik - stwierdziłem że wyprowadzę ile się da i nie ruszam - auto ma perłowy kolor a ja nie mam zamiaru wkurzać się na cieniowanie itp . Zderzak - szukam całego żeby podmienić ( trudna sprawa ) . Finish to Mój top of the top od wielu wielu lat Koch Anti Holo + miękki grubas od NAT'a Efekt po finishu Przechodząc dalej zawsze podobały mi się w amerykanach wielkie chromowane końcówki wydechu , dodatkowo moja jest wypuszczona na jeden bok - dla Mnie bomba . Plan był ambitny papiery 1000 do 2500 + wełna miało się błyszczeć jak wiadomo co u kogo . Efekt dla Mnie kupa , bo końcówka dobre czasy ma za Sobą ( Wymieni się ) Teraz wygląda jak szczotkowane "amelinium" Auto oczywiście zostało umyte na dwa kubły , szyby wypolerowane CeriGlass'em CarPro . Przyszedł czas zabezpieczenia - długo kombinowałem . Szukałem czegoś nowego - po kilku rozmowach z guru w temacie wybrałem ... to o czym myślałem od początku ale w wersji + MaxProtect - Uncr 1,5 + Uncr + Silk Coat . Całe auto kilkukrotnie odtłuszczone TacSystem OilZero LSP Na pierwszy ogień 1,5 Jest to coś , wiem że będzie dobrze Po aplikacji 1,5 odczekałem 2,5-3 h , żeby nie tracić czasu zająłem się detalami . Opony - dwie warstwy Tu jak dla Mnie nie mogło być mowy o czymś z połyskiem , wystarczy murzyński chrom błyszczący z daleka . Jest natural ! Szyby - możecie mi wierzyć na słowo lub nie , dla Mnie od wielu lat najlepszy produkt . Miałem Gtechniq - Soft 99 i kilka innych produktów z różnych półek cenowych , ale prostota aplikacji i wytrzymałość - dla mnie top Rain X Drugi etap powłok Efekty zostawiłem na później , w czasie gdy UNC'r sobie dogorywa w blasku słońca i 20 stopni z haczykiem ja biorę się za szare lekko wygrzane plastiki zewnętrzne . Oil zero + DLUX - oto efekt Nie szczęsna końcówka też dostała - niech ma ! Szyby po 3 warstwach Rain X dotarłem Glass Magic'iem Karoseria dostała porządną aplikację Silk Coat'a Wszelkie wnęki i zakamarki potraktowałem Megs'em Na koniec coś co musiało trafić na ten wóz . Nie wiem czy na naszym forum są fani kultowego serialu Sopranos bo oni na pewno będą wiedzieć o co chodzi . Nie skromnie przyznam że to auto to spełnienie moich motoryzacyjnych marzeń , od kiedy zobaczyłem go wyżej wymienionym serialu . Dodatkowo naklejka DM i MP Dotarliście naprawdę daleko , teraz efekt końcowy . Całą relację ( zdjęcia ) wykonałem telefonem , ale część zdjęć finalnych jest zrobione lustrzanką . Dlatego też fotek jest sporo , najpierw te z telefonu Teraz te lepsze z lustrzanki To już koniec ... prawie . Bardzo dziękuje że dotarliście tutaj . Ja bardo ale to bardzo się cieszę że mogłem spędzić trochę czasu przy aucie i pokazać wam efekty . Był do dla Mnie większy relaks niż mogło by się wydawać Pewnie wiele szczegółów pominąłem - więc jak coś was interesuje pytajcie . P.s Dziś popadało , zrobiłem kilka fot kropelek
  13. Pajko

    Powloka na felgi

    Zapewne wjedzie DLUX bo mogę go wykorzystać też na plastiki , a mam ich trochę w Escalade do zrobienia . Dzięki za pomoc
  14. Pajko

    Powloka na felgi

    Dla mnie nie musi kropelkować - byle by syf łatwiej schodził na bez dotyku . Kiedyś tam na którychś felgach miałem 4nano Rim Protect i łatwiej się domywało
  15. Pajko

    Powloka na felgi

    Czołem ! Wypadłem trochę z obiegu jeżeli chodzi powłoki do kół . Potrzebuje czymś zabezpieczyć 20" w chromie . Myślę o DLUX'ie . Chyba że polecacie coś innego ?

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.