Skocz do zawartości

Jakie Gąbki / Pady wybrać ?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Jaka gąbka NAT będzie porównywalna z białą z ADBL? Nie pracowałem na twardszym nacie niż żółty, a chciał bym kupić i porównać, ale nie wiem czy iść w pomarańczową czy białą. Jest tu ktoś kto pracował na obu firmach i podpowie co jest bliższe tej białej? 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam zamiar ciąć pasta carpro clearcat  robiłem testy na Super Shine NeoHybrid Cut na starej wersji gdzie sobie dobrze to poradziło , jednak widze ze jest juz nowa jak kolega wczesniej pisał pozostawia wiecej bałaganu i zastanawiam sie czy kupic cos innego do ciecia z SS czy wziaść tą nową wersje futra . Jak wytrzymałe sa te pady bo narazie to testy robiłem i nie wiem w jaka ilość sie zaopatrzyć .

Bede robił BMW 5 2013 i audi a3 2007.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kuman1987r Nie przejmował bym się gorszym wykończeniem na tych padach,spokojnie to wykończysz w nastepnym kroku, chyba ze chcesz jeden etap .To wtedy trzeba będzie kombinować ale to sie tyczy zawsze one stepów.2-3 szt zrobisz auto pod warunkiem ze masz kompresor i po każdym wypracowaniu przedmuchasz pad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marco80  chodziło mi dokładnie ile take futro jest w stanie zrobic  elementow / samochodow zanim trafi do kosza  bo jestem swiadom ze na całe auto musze mieć co najmniej po 2 pady z każdego rodzaju żeby praca szła sprawnie .

Tak mam kompresor wiec to troche pomoze przy czyszczeniu padów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Godzinę temu, Pływak napisał:

Meg UC plus Royal Pads One Step na DA 9mm używał ktoś może? Szukam jakiś padów do Megsa UC bo moje czerwony i żółty NAT dokończyły żywota i nie wiem  czy znowu iść w NATa czy jest też coś lepszego do UC

Używał używał.

UC + żółty nat, czerwony nat, pomarańczowy one step Royal.

Czyli wszystkie które wymieniłeś.

Oba naty są zamkniętokomórkowe, łagodniejsze. W połączeniu z DA o małym skoku 9mm, tymi padami i pastą UC to bardzo łagodny zestaw.

 

Royal jest szansa, że usunie więcej mikro rysek, wolniej się zapycha.

 

Czerwony Nat jest fajny jako finish.

Pomarańczowy Royal jako polish/one step

I dowolny "niebieski" otwarto komórkowy na cięcie.

 

Taki zestaw jest w porządku. Ogólnie dużo firm robi przyzwoite pady. 

Mam Scholl, Koch chemie, nat, detailing mafia, royal pads, inne... A ostatnio zaczynam testy ADBL. Z każdej wymienionej marki wybierze się cos fajnego.

 

 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuszą mnie pady od koch chemie i rupers mam kilka natów i zastanawiam się który będzie trwalszy kupił bym kocha i rupcia ale drogie dziady są koch przemawia do mnie do jest mniejszy 126mm . Porównał ktoś te pady? Ogólnie mało kto mówi o padach kocha.

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Gold_Car napisał:

Kuszą mnie pady od koch chemie i rupers mam kilka natów i zastanawiam się który będzie trwalszy kupił bym kocha i rupcia ale drogie dziady są koch przemawia do mnie do jest mniejszy 126mm . Porównał ktoś te pady? Ogólnie mało kto mówi o padach kocha.

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
 

Pady Koch sa drogie dlatego mało kto używa,są tańsze, dobre więc po co przepłacać

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. 

Otoz dostalem kiedys bardziej w formie zartu (chyba?) cos co ma w domysle przypominac polerke 😄(lidlowe ULTIMATESPEED 120 W UPM 120). Poszlo do szafy i dzis przy porzadkach wyciagnalem to i przeszlo mi przez mysl uzyc tego sprzetu dla minimalnej o ile mozna tak to nazwac (nigdy tego nie robilem)  odnowy lakieru. W zestawie sa 2 rodzaje nakladek : frotowy i syntetyczny. W garazu znalazlem takze 2 pasty menzerna: one step polish i 3800. Pytanie czy jest szansa osiagnac nawet minimalny efekt takim "zestawem", jesli tak to ktorej pasty uzyc i ktorej nakladki, czy moze narobie wiecej szkod niz pozytku? Lakier ma sporo drobnych rysek, jest ciemny. Wielkie dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, powertokeny napisał:

Pytanie czy jest szansa osiagnac nawet minimalny efekt takim "zestawem", jesli tak to ktorej pasty uzyc i ktorej nakladki

Nie ma szansy

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Gold_Car napisał:

Kuszą mnie pady od koch chemie i rupers mam kilka natów i zastanawiam się który będzie trwalszy kupił bym kocha i rupcia ale drogie dziady są koch przemawia do mnie do jest mniejszy 126mm .

Na co dzień używam Rupesa biały, żółty, zielony. Bardzo trwałe pady ciężko je zajechać a ja się nie pieszczę z padamy to wytrzymują długo. Miałem jednego Kocha żółtego i jak miałbym wybrać to Rupes jest trwalszy. Bardziej wolę Royala od Nata. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@grechut nie ma schematu 😛 tutaj to trzeba polerowac i szukasz, zaczynasz od średniej kombinacji i jedziesz albo w góre albo w doł ostatnio musiałem przetestowac 30 róznych kombinacji az w koncu znalazłem taka która odpowiednio wykończyła lakier 😛 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawię to dla potomnych.. Każdy szuka idealnej pasty, a mało osób wie, że 80% korekty to dobrej jakości pad.

Proponuje sprawdzić polerując lakier i dodawać tylko QD ( w celu lubrykacji ) ile sam pad wycina.. 80% pad 20% pasta.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do mojego polerowania i zachowania past Koch chemie m3.02 i f5.01. 

Na padach nat czerwonym i żółtym pasty pylily bryliły przysychały. Zdejmowanie ich z lakieru było katorgą. Robiąc felgi czy mój test panel na padach 4cr żółtym i one step pasta wypracowywała się na przezroczysto i miło docierała.

Naty są zauważalnie wieksze, z centymetr.

To pytanie. Zwaszego doświadczenia czy to jest kwestia kombinacji czy zbyt wysokich obrotów? Czy po prostu robiąc karoserię miałem większy obszar i te pasty tak się powinny zachowywać?

Maszyna to hamron 15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Streat 0 na rozprowadzenie. Próbowalem pracować nawet na 2. Przy 3-3.5 to pasta wysychała po dwóch przejazdach tak +/-. Ogólnie poszło ok ale powinno być łatwiej i przyjemniej następnym razem. Była też zauważalna różnica między zółtym i czerwonym natem. Na żółtym pasta schła w oczach. Na czerwonym trochę wolniej. Pracowałem na obszarze 3-4 rozmiary pada.

Głównym problemem było czyszczenie po pracy, pylenie i ogólnie wymycie pasty pod ledem. Żeby było czysto to jednak mocne tarcie i 2-3x wipeout.

Pady na auto poszło łacznie 8 sztuk, zmieniane, czyszczone bez sprężarki, max obroty i twarda szczotka.

Na żółtym 4rc robiąć komplet felg, pracując dużo pod kątem itd, użyłem pada na felgach w skrócie, do końca praca była przyjemna, wycieranie super, pasta się wypracowuje na mokro. To samo na 4rc one step który jest szorstki w dotyku. Naty są ogólnie sztywniejsze i może gęstsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 24.01.2020 o 01:49, Birkhof napisał:

Nat głównie jest producentem dla dziesiątek/setek firm, tak samo jak np. 4cr.

DM ma kapelusz na rzepie i inny o kilka mm rozmiar od przyjętego - reszta w 99,9% tak jak mówisz.

Poza nimi to lokalnie jeszcze royal sam produkuje.

Ale wiekszosc firm to whitelabele od producenta

Honey COMBination czyli dawny Urban ma rzadko spotykane produkty np. mikrofibrę do one step albo dla Super Shine Premium Pads było wiele pochwał w tym wątku za bardzo dobry klej.  Oni też tego sami nie produkują? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.