PPatryk Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Jaka gąbka NAT będzie porównywalna z białą z ADBL? Nie pracowałem na twardszym nacie niż żółty, a chciał bym kupić i porównać, ale nie wiem czy iść w pomarańczową czy białą. Jest tu ktoś kto pracował na obu firmach i podpowie co jest bliższe tej białej?
kuman1987r Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Witam mam zamiar ciąć pasta carpro clearcat robiłem testy na Super Shine NeoHybrid Cut na starej wersji gdzie sobie dobrze to poradziło , jednak widze ze jest juz nowa jak kolega wczesniej pisał pozostawia wiecej bałaganu i zastanawiam sie czy kupic cos innego do ciecia z SS czy wziaść tą nową wersje futra . Jak wytrzymałe sa te pady bo narazie to testy robiłem i nie wiem w jaka ilość sie zaopatrzyć . Bede robił BMW 5 2013 i audi a3 2007.
marco80 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 @kuman1987r Nie przejmował bym się gorszym wykończeniem na tych padach,spokojnie to wykończysz w nastepnym kroku, chyba ze chcesz jeden etap .To wtedy trzeba będzie kombinować ale to sie tyczy zawsze one stepów.2-3 szt zrobisz auto pod warunkiem ze masz kompresor i po każdym wypracowaniu przedmuchasz pad
kuman1987r Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2020 @marco80 chodziło mi dokładnie ile take futro jest w stanie zrobic elementow / samochodow zanim trafi do kosza bo jestem swiadom ze na całe auto musze mieć co najmniej po 2 pady z każdego rodzaju żeby praca szła sprawnie . Tak mam kompresor wiec to troche pomoze przy czyszczeniu padów.
Pływak Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2020 Meg UC plus Royal Pads One Step na DA 9mm używał ktoś może? Szukam jakiś padów do Megsa UC bo moje czerwony i żółty NAT dokończyły żywota i nie wiem czy znowu iść w NATa czy jest też coś lepszego do UC
ghost Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2020 Godzinę temu, Pływak napisał: Meg UC plus Royal Pads One Step na DA 9mm używał ktoś może? Szukam jakiś padów do Megsa UC bo moje czerwony i żółty NAT dokończyły żywota i nie wiem czy znowu iść w NATa czy jest też coś lepszego do UC Używał używał. UC + żółty nat, czerwony nat, pomarańczowy one step Royal. Czyli wszystkie które wymieniłeś. Oba naty są zamkniętokomórkowe, łagodniejsze. W połączeniu z DA o małym skoku 9mm, tymi padami i pastą UC to bardzo łagodny zestaw. Royal jest szansa, że usunie więcej mikro rysek, wolniej się zapycha. Czerwony Nat jest fajny jako finish. Pomarańczowy Royal jako polish/one step I dowolny "niebieski" otwarto komórkowy na cięcie. Taki zestaw jest w porządku. Ogólnie dużo firm robi przyzwoite pady. Mam Scholl, Koch chemie, nat, detailing mafia, royal pads, inne... A ostatnio zaczynam testy ADBL. Z każdej wymienionej marki wybierze się cos fajnego. 1
Pływak Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2020 Dzięki, to chyba się skusze na tego Royal Pads i może jeszcze czerwonego NATa odkupie ewentualnie odpowiednik czerwonego NATa w ofercie Royal Pads to rozumiem, też czerwony?
Chochlik437 Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2020 A jak się mają pady RRC do padów NATa ?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 16 Maja 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2020 @Pływak royal pads jest spoko. Jesli chcesz lepiej ale drożej to pady 4cr @Chochlik437 mielismy na hali bo dostaliśmy ale szybko poleciały do kubła 1 1
Gold_Car Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2020 Kuszą mnie pady od koch chemie i rupers mam kilka natów i zastanawiam się który będzie trwalszy kupił bym kocha i rupcia ale drogie dziady są koch przemawia do mnie do jest mniejszy 126mm . Porównał ktoś te pady? Ogólnie mało kto mówi o padach kocha.Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
marco80 Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2020 42 minuty temu, Gold_Car napisał: Kuszą mnie pady od koch chemie i rupers mam kilka natów i zastanawiam się który będzie trwalszy kupił bym kocha i rupcia ale drogie dziady są koch przemawia do mnie do jest mniejszy 126mm . Porównał ktoś te pady? Ogólnie mało kto mówi o padach kocha. Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka Pady Koch sa drogie dlatego mało kto używa,są tańsze, dobre więc po co przepłacać 1
powertokeny Opublikowano 17 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2020 Hej. Otoz dostalem kiedys bardziej w formie zartu (chyba?) cos co ma w domysle przypominac polerke (lidlowe ULTIMATESPEED 120 W UPM 120). Poszlo do szafy i dzis przy porzadkach wyciagnalem to i przeszlo mi przez mysl uzyc tego sprzetu dla minimalnej o ile mozna tak to nazwac (nigdy tego nie robilem) odnowy lakieru. W zestawie sa 2 rodzaje nakladek : frotowy i syntetyczny. W garazu znalazlem takze 2 pasty menzerna: one step polish i 3800. Pytanie czy jest szansa osiagnac nawet minimalny efekt takim "zestawem", jesli tak to ktorej pasty uzyc i ktorej nakladki, czy moze narobie wiecej szkod niz pozytku? Lakier ma sporo drobnych rysek, jest ciemny. Wielkie dzieki za pomoc
D@ViD Opublikowano 17 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2020 4 godziny temu, powertokeny napisał: Pytanie czy jest szansa osiagnac nawet minimalny efekt takim "zestawem", jesli tak to ktorej pasty uzyc i ktorej nakladki Nie ma szansy 1
Dante05 Opublikowano 17 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2020 11 godzin temu, Gold_Car napisał: Kuszą mnie pady od koch chemie i rupers mam kilka natów i zastanawiam się który będzie trwalszy kupił bym kocha i rupcia ale drogie dziady są koch przemawia do mnie do jest mniejszy 126mm . Na co dzień używam Rupesa biały, żółty, zielony. Bardzo trwałe pady ciężko je zajechać a ja się nie pieszczę z padamy to wytrzymują długo. Miałem jednego Kocha żółtego i jak miałbym wybrać to Rupes jest trwalszy. Bardziej wolę Royala od Nata. 2
powertokeny Opublikowano 17 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2020 4 godziny temu, david2888 napisał: Nie ma szansy @david2888 dzieki, tak myslalem a jak sprawa wygladalaby z polerka np yato? Czy jako poczatkujacy moge sie tym pobawic czy tym rowniez wyrzadze wiecej szkody niz pozytku?
D@ViD Opublikowano 17 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2020 Nie znam yato. Nie wiem jakie tam parametry są. Jak masz chęci, to próbuj, ale najpierw zapraszam do lektury ba forum
grechut Opublikowano 18 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2020 Panowie, czarny nat głównie do nakładania cleanerów? Przy onestepie jakie najczęściej pasty stosujecie ( wiem, że to kwestia lakieru ale jakiś schemat macie chyba :) )
Moderator Streat Opublikowano 18 Maja 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2020 @grechut nie ma schematu tutaj to trzeba polerowac i szukasz, zaczynasz od średniej kombinacji i jedziesz albo w góre albo w doł ostatnio musiałem przetestowac 30 róznych kombinacji az w koncu znalazłem taka która odpowiednio wykończyła lakier
Arkeolowy Opublikowano 21 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2020 Zostawię to dla potomnych.. Każdy szuka idealnej pasty, a mało osób wie, że 80% korekty to dobrej jakości pad. Proponuje sprawdzić polerując lakier i dodawać tylko QD ( w celu lubrykacji ) ile sam pad wycina.. 80% pad 20% pasta. 2
analyzator Opublikowano 21 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2020 Wracam do mojego polerowania i zachowania past Koch chemie m3.02 i f5.01. Na padach nat czerwonym i żółtym pasty pylily bryliły przysychały. Zdejmowanie ich z lakieru było katorgą. Robiąc felgi czy mój test panel na padach 4cr żółtym i one step pasta wypracowywała się na przezroczysto i miło docierała. Naty są zauważalnie wieksze, z centymetr. To pytanie. Zwaszego doświadczenia czy to jest kwestia kombinacji czy zbyt wysokich obrotów? Czy po prostu robiąc karoserię miałem większy obszar i te pasty tak się powinny zachowywać? Maszyna to hamron 15.
Moderator Streat Opublikowano 21 Maja 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2020 @analyzator robiłem ostatnio M3 i nie zauważyłem wiekszego pylenia a brylowania juz w ogole nie było, na jakim biegu pracowałeś i jak czesto czysciłeś zmieniałeś pad?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 21 Maja 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2020 f6 potrafi sie brylic ale reszta nie mialem takich przypadków
analyzator Opublikowano 21 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2020 @Streat 0 na rozprowadzenie. Próbowalem pracować nawet na 2. Przy 3-3.5 to pasta wysychała po dwóch przejazdach tak +/-. Ogólnie poszło ok ale powinno być łatwiej i przyjemniej następnym razem. Była też zauważalna różnica między zółtym i czerwonym natem. Na żółtym pasta schła w oczach. Na czerwonym trochę wolniej. Pracowałem na obszarze 3-4 rozmiary pada. Głównym problemem było czyszczenie po pracy, pylenie i ogólnie wymycie pasty pod ledem. Żeby było czysto to jednak mocne tarcie i 2-3x wipeout. Pady na auto poszło łacznie 8 sztuk, zmieniane, czyszczone bez sprężarki, max obroty i twarda szczotka. Na żółtym 4rc robiąć komplet felg, pracując dużo pod kątem itd, użyłem pada na felgach w skrócie, do końca praca była przyjemna, wycieranie super, pasta się wypracowuje na mokro. To samo na 4rc one step który jest szorstki w dotyku. Naty są ogólnie sztywniejsze i może gęstsze.
tryhp3 Opublikowano 31 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2020 W dniu 24.01.2020 o 01:49, Birkhof napisał: Nat głównie jest producentem dla dziesiątek/setek firm, tak samo jak np. 4cr. DM ma kapelusz na rzepie i inny o kilka mm rozmiar od przyjętego - reszta w 99,9% tak jak mówisz. Poza nimi to lokalnie jeszcze royal sam produkuje. Ale wiekszosc firm to whitelabele od producenta Honey COMBination czyli dawny Urban ma rzadko spotykane produkty np. mikrofibrę do one step albo dla Super Shine Premium Pads było wiele pochwał w tym wątku za bardzo dobry klej. Oni też tego sami nie produkują?
tryhp3 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2020 Jakieś opinie o Flexipads HYBRID Pad? Może ktoś próbował z 3D ONE na maszynie typu 9 mm? Może coś @ShiningCar bo widzę, że wpadło do oferty sklepu. Do takich cienkich padów DA nie stosuje się dziurki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się