Skocz do zawartości

Jakie Gąbki / Pady wybrać ?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Może pomożecie i podpowiecie w doborze padów.

Na 150mm zdecydowałem się na 3M zielony-żółty-niebieski - myślę, że dobry wybór, natomiast nie wiem co wybrać z 80mm ponieważ chciałem trochę tańsze niż 3M i teraz rozważam między: Urban,ABW, Flexi. Co polecacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marasec, ja polecam Flexi . może nie są jakoś super wytrzymałe ale gdy będziesz na nie uważać długo pożyją. Parę różnych twardości do wyboru jest, więc spoko. Polecam brać prosto z strony flexi bo jak zamówisz parę rzeczy dobra zniżka jest :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Evo, Ty wiesz że merytorycznie nie dorastam Ci do pięt ale dla mnie zielony 3M był stanowczo za twardy. Był tak twardy że aż nie mogłem utrzymać go na aucie. Dla mnie lepszym (łatwiejszym w użyciu) rozwiązaniem okazało się futro od Flexipadsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy do lekkiej korekty- usuniecie delikatnych swirli ( średniej twardości lakier) wystarczy np. menzerna PF 2500 i srednio- twardy pad, a do finiszu menzerna 4000 i miękki pad finiszowy. czy może zamiast menzerna PF 2500 lepiej menzerna IP 2000. Ile padów trzeba zeby zrobić lekką korekte np Citroena c4 ( bede to robił pierwszy raz, maszyna DA) - 1 ELEMENT 1 PAD czy np 2 padami zrobię całe auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Ty wiesz że merytorycznie nie dorastam Ci do pięt ale dla mnie zielony 3M był stanowczo za twardy. Był tak twardy że aż nie mogłem utrzymać go na aucie. Dla mnie lepszym (łatwiejszym w użyciu) rozwiązaniem okazało się futro od Flexipadsa.

 

Bo zapewne ilość poważnych cięć jakie zrobiłeś mógłbyś policzyć na palcach obu rąk :) Zielony 3M nie jest ani twardszy, ani gorszy w użyciu niż cuttingowe gąbki konkurencji.

 

Weź do ręki Swissvaxa albo Scholla Sandwicha, to jest dopiero twarda gąbka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo, Ty wiesz że merytorycznie nie dorastam Ci do pięt ale dla mnie zielony 3M był stanowczo za twardy. Był tak twardy że aż nie mogłem utrzymać go na aucie. Dla mnie lepszym (łatwiejszym w użyciu) rozwiązaniem okazało się futro od Flexipadsa.

Oprócz twardego pada futro też biorę pod uwagę, żeby było pod ręką w razie czego. No ale jeżeli twierdzisz że zielony 3M jest za twardy to może jakiś inny tnący ale mniej twardszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo, Ty wiesz że merytorycznie nie dorastam Ci do pięt ale dla mnie zielony 3M był stanowczo za twardy. Był tak twardy że aż nie mogłem utrzymać go na aucie. Dla mnie lepszym (łatwiejszym w użyciu) rozwiązaniem okazało się futro od Flexipadsa.

Oprócz twardego pada futro też biorę pod uwagę, żeby było pod ręką w razie czego. No ale jeżeli twierdzisz że zielony 3M jest za twardy to może jakiś inny tnący ale mniej twardszy ?

 

Spróbuj padów scholl-a - niebieski i pomarańczowy :good: Na pewno będzie lepiej jak od dawna nic innego do cięcia nie używam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EVO a miałeś do czynienia z niebieską od Liquid Elements? :P To jest dopiero masakra hehe

 

Jak dla mnie zielony z 3M porażka.. słabo tnie i momentalnie się rozleciał. Obecnie bazuję na LAKE COUNTRY CCS i Liquid Elements jestem z nich zadowolony ale muszę spróbować coś z SCHOLL'a i sprawdzić te pady:

CAR PRO WOOL WITH FOAM HEAVY CUTTING PAD

oraz

CAR PRO HYBRID WOOL + MF COOL PAD 130 MM

Może ktoś już próbował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko nieco z innej beczki dotyczące padów 135 i 150mm. Mianowicie czy stosując pad (dot. padów twardych) 150mm na BP 125mm jego wystający nieco bardziej względem pada 135 obrys łatwiej będzie dopasowywać się do elementów karoserii? Najsztywniejsza część to przecież centrum więc teoretycznie im większy pad założymy tym brzegi powinny mieć coraz większą możliwość gdzieś tam lekko się dopadować pod np jakiś wklęsły element.

 

No i przy okazji - do tej pory korzystałem z padów Flexi, warto zastanowić się nad Urbanem? Biały Flexi chciałem zastąpić niebieskim z nacięciami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj Flexipads RO Detail żółta b. twarda (HL520) zamiast niebieskiej z nacięciami.

Ja jestem bardzo zadowolony z RO Detail żółta b. twarda. Ale biały flexi tnie lepiej od niebieskiej urbana no i od RO Detail żółta.

Mam jeszcze w domu flexi żółta bardzo twarda na rzep (44315) ale nie testowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle inne pady, ostatnio testuję może niedługo coś więcej napiszę ;)

 

jak Twoje wrażenia z pracy pomarańczowymi gąbkami LE w porównaniu do żółtej LC? Bo ja właśnie jestem w trakcie korekty Insignii i mam wrażenie że pomarańczowa od LE nieco lepiej tnie. Praca obiema przyjemna jednakże LC nie zapycha się, a LE tam gdzie zrobisz kropkę z pasty tak jakby puchnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wiedziałem, że to napisze ktoś, ale czy nie prościej jak ktoś ma pojęcie napisze mi konkrety a nie ja sam będę każdy pad po kolei sprawdzał jaką ma cenę a opini o nim i tak 50. Pytam się konkretnie to i konkretnej odpowiedzi oczekuję, no tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.