Skocz do zawartości

xxManiekxx

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    294
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O xxManiekxx

Informacje

  • Imię
    £ukasz
  • Auto
    BMW E46 330XD
  • Lokalizacja
    Elbląg
  • Województwo
    Warmińsko-Mazurskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. lepiej zaopatrzyć się w więcej fibr takich jak Kirkland czy Eurow. Na auto z 6-8 i jest pięknie. Docieranie na 3 fibry. 4 w zapasie i z czasem zmiana
  2. Jest twarda ale.jest to otwarto komórkowa. Mi się lepiej białymi pracuje
  3. Mammoth'y mam dwa i trzeba przyznać że są kozak ale może jest coś jeszcze lepszego ;P
  4. http://shiningcar.pl/pl/p/ShiningCar-PR ... 0x60cm/911 Ktoś testował ten ręcznik? Wygląda zacnie.. może ma ktoś porównanie do Mammutha?
  5. Jarekrk mi końcu nie przyszły pady LC HD bo.znajomy nie dał rady. Sam się czaję na nie strasznie bo Royal i NAT są spoko ale szybko tracą swoje właściwości. Grneralnie trochę się wyleczyłem z cięcia DA więc bardziej dopadam Rupesa przy poliszu lub na samym finishu. Więc raczej zamowie tak jak pisze Keeper polish i finish
  6. Domel generalnie pracuję na gąbkach NAT i dostałem też na testy Royal Pads te z dziurką, generalnie są fajne bo zapewniają lepsze chłodzenie ale drażni mnie strasznie jakość klejenia gąbki z rzepem no i sam rzep.. jak dla mnie jest za mocny i ciężko oderwać przez to naraża się na oderwanie rzepu od gąbki
  7. Nie ma co czekać tylko docierać od razu. Powłoki najczęściej wiążą się od razu z lakierem i dociera się od razu żeby zebrać nadmiar jak zostawisz na dłużej sprawi że będzie ciężej dotrzeć mogą zostać mazy i mocnego docierania możesz narobić bałagan na lakierze. UNC-R ewidentnie widać na lakierze bo mocno przyciemnia. No chyba że jest to jasny lakier ale na taki jeszcze nie kładłem. Może teraz położę na białą 911 Turbo S
  8. Najwidoczniej nie czytasz ze zrozumieniem. Może od początku zacznij co to QD i po co się go stosuje
  9. Artur mam LD30 jestem zadowolony nie powiem ale według mnie przydał by się jej skok 3mm żeby czasem.móc wykorzystać bardziej do polerowania niż tylko do wet sandingu. Wcześniej wkleilem link ale już się aukcja skończyła. Zobacz na alle jest jedną za 319 czy jakoś tak i jej plusem jest to że w zestawie są 3 talerze oporowe 30, 50, 75 no i ma skok 3mm.
  10. Artur sprawdź flexipads białe z czerwonym obszyciem. Słyszałem że najlepsze do odtluszczania pod powłokę. Ja już kupiłem i na dniach sprawdzę jak się sprawują
  11. Dokładnie z Łodzi [WINKING FACE] myślę że to najfajniejsza propozycja.chyba sam też ją dokupię
  12. Ale chciałbym zobaczyć faktyczną różnicę samego C1 i C1 + EXO.. nie chodzi tu o hydrofobowość. Tylko fakt że z EXO prawdopodobnie bardziej ciągnie kurz. Ciekawe jaka była by różnica w samooczyszczeniu. Ja planuję zrobić test na aucie służbowym klienta i użyć C1 + EXO, Art De Shine Raven + Spiros 3, UNC-R i może coś jeszcz. Chcę też zrobić próbę z położeniem C1 i UNC-R na cleaner ADS Blue Lotion
  13. ciekawy test. UNC-R wyraźnie mniej się brudzi. Hydrofobowość jest jak narazie chyba najlepsza na Titanium. Ciekaw jestem jak by było C1 + EXO
  14. ciekaw jestem takiego połączenia lub na inną powłokę i na to UNC-R tak by uzyskać max ochronę i trwały efekt hydrofobowy.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.