Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 11.06.2021 o 09:17, xadamx napisał:

I ja potwierdzę, że FX Protect ID słabo się przyjmuje w KIA (ja mam akurat Sportage) - robią się cienie. Za to bardzo fajnie siedzi w Renault. W Lagunie bardzo fajnie się przyjął.

Kupiłem FX i na gładkich powierzchniach niestety zostawia mazy.

Fajnie przyciemnia.

Czy tam gdzie FX średnio siada próbowaliście aplikować go kilka razy ?

 

Miałem nadzieję na bezproblemowe działanie podobne do funky. Kiedyś trzeba spróbować Preserve albo good stuff 🙂

 

Czy po pb nl albo deturner też zostaja mazy na gładkich plastikach ?

  • Moderator
Opublikowano

@zieloczek100 ogolnie gładkie plastiki maja to do siebie ze zwykle trzeba je dotrzec... Jeszcze nie aplikowałem dressingu ktorego nie trzeba było dotrzec na gładkich tak naprawde 

Opublikowano
9 godzin temu, Streat napisał:

@zieloczek100 ogolnie gładkie plastiki maja to do siebie ze zwykle trzeba je dotrzec... Jeszcze nie aplikowałem dressingu ktorego nie trzeba było dotrzec na gładkich tak naprawde 

Nie mam dużego doświadczenia z dressingami, pierwszym był funky i w zasadzie żadnych problemów na gładkich plastikach i plastikach z fakturą.

FX nie jest tak bezproblemowy jak FW.

Chyba trzeba jeszcze przetestować Preserve 🙂

6 minut temu, analyzator napisał:

@Fitte deturner zrób sobie próbkę 1:2- 1:3 z wodą. 

Dressing ? Bez rozcieńczenia zostawia mazy ?

Opublikowano
11 godzin temu, zieloczek100 napisał:

Czy tam gdzie FX średnio siada próbowaliście aplikować go kilka razy ?

Tak. Zarówno do samoczynnego odparowania jak i od razu docierany mikrofibrą. Tyle, że problem nie występował na gładkich plastikach (w Sportage 3 gładkie plastiki są lekko gumowane), a na tych z fakturą.

Opublikowano
12 godzin temu, xadamx napisał:

Tak. Zarówno do samoczynnego odparowania jak i od razu docierany mikrofibrą. Tyle, że problem nie występował na gładkich plastikach (w Sportage 3 gładkie plastiki są lekko gumowane), a na tych z fakturą.

Po zakupie fxa zacząłem się nim bawić w starym stillo, radio to typowy plastik,FW fajnie na tym usiadł i nie zostawił mazów, natomiast FX nie mogę tam dotrzeć. 

Ciekawy jestem na deturner siada na takich plastikach, miałem ich tester ale w moim C4 ii pięknie usiadł na materiale pod łokciem na boczku drzwi. Nie przetestowałem go na gładkich i trochę żałuję :). Dodadkowo po aplikacji na materiał zapach w samochodzie utrzymywał się około tygodnia.

 

 

 

 

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Po długich poszukiwania i poradzeniu się na forum chyba wreszcie znalazłem coś do zabezpieczenia plastików w moim aucie, co nie ma absolutnie żadnego zapachu. Oba środki są tanie jak barszcz, ale myślę, że całkiem dobrze dają sobie radę.

Po lewej Carlab Cockpit White - przyciemnia nieco mocniej i daje delikatny połysk. Natomiast po prawej K2 Satina Pro, która tylko delikatnie przyciemnia i daje całkiem przyjemny mat. Jutro sprawdzę na żywym organizmie i innych plastikach jak to się sprawuje. Chyba do mojej Corsy E lepiej będzie pasować K2, bo zdecydowanie więcej tam matu. Zdjęcia z szybkiej aplikacji poniżej:

Spoiler

image.png.2a5e68451087ac25ae33082cc5a6e172.png

image.png.3ebea563ddd99c8d9d9487217290ea5c.png

image.png.df6c73aa2dd257b2598934bed876c467.png

Jeżeli ktoś tak jak ja chce sobie w miarę ładnie zabezpieczyć plastiki i nie znosi ingerencji w zapach swojego auta - to chyba nic innego sensownego na rynku za bardzo nie znajdzie. Zatem chyba polecam 😉

Oba środki są bardzo rzadkie i mają lekko mleczną konsystencję. Ale sama aplikacja jest bardzo spoko w obu przypadkach. Trwałości nie jestem w stanie przetestować, ale zarzucę na stare auto trochę jednego i drugiego, a do Corsy E tylko K2.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Potrzebuję czegoś 2w1 na szybkie akcje - ma przeczyścić i zadressingować. Znam z takiego typu tylko Nielsena. Jakieś propozycje?

Opublikowano
Potrzebuję czegoś 2w1 na szybkie akcje - ma przeczyścić i zadressingować. Znam z takiego typu tylko Nielsena. Jakieś propozycje?
Koch Refresh Cockpit

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Co byście polecili mega przyciemniającego? Osobiście testowałem już

Autobrite Pink Sheen

Koch Refresh Cockpit

ADBL Matt Max

PB Natural Look

Pink Sheen i Natural look w sumie przyciemniały dość mocno ale mega wadą była zerowa odporność na kontakt z wodą. Wystarczył lekki deszcz i wszędzie zostawały ślady.

Opublikowano

Gentleman mega przyciemnia? Nie wydaje mię się
Może SG Satin - przyciemnia i maskuje, aczkolwiek dla mnie byłby idealny, gdyby mniej błyszczał...

Wyryte w skale z S20 FE 5G



  • Lubię to 1
Opublikowano

Chemical Guys VRP przyciemnia bardzo. Chyba jedyny produkt CG, który chwalę.

EDIT: A no przepraszam. Lubię jeszcze CG Zesty Lemon and Lime Scent.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Potrzebuje małej pomocy/opini, obecnie mam PB NL'a i mam z nim taki problem, ze w innych autach siada bardzo ładnie, a u mnie w aucie jest z tym straszna rozbieżność, raz jest git, a raz plastik wyglada jakby ktoś go kujawskim przetarł (no ale jak sie natural looka na kierownice da to coś wspolnego z kujawskim jednak ma v:). Uznałem ze poszukam jakiegoś innego dressingu i tym razem najlepiej matowego i w miare mocno przyciemniajacego, coś w okolicy NL'a powiedzmy

Mam na oku Funky Witch gentleman/mademoiselle - z tego co widzialem jeden pies oprócz zapachu i koloru, ale podobno gentelman lepiej przyciemnia (może ktoś potwierdzić?), wiec raczej w jego strone patrze. Miał ktoś porownanie do natural looka i może coś powiedzieć? W tym wątku znalazłem 2 zdjecia, z czego na jednym FW nie przyciemnił prawie wcale, a na drugim był na poziomie interior wow od adbl'a a z tego co kojarze z innych zdjec/testów ma on podobne przyciemnienie do NL'a - szukałem również na testach FW i PB, ale nic nie znalazłem, wiec mam nadzieje że ktoś dopomoże

I jak wyglada sprawa wydajności fw? Myślałem żeby iść w 500ml, ale z tego co udalo mi sie wyczytać jest podobno w miare wydajny, wiec rozmyślam czy nie iść w 250 - tylko no własnie, nie wiem na ile ta 250 wystarczy

 

Opublikowano

Porównanie mam ale nie wiem czy pomogę bo to zupełnie inne dressingi. Począwszy od konsystencji (NL gęsty, FW woda), przez aplikację (NL najfajniej padem z fibry, FW czymkolwiek), na efekcie kończywszy (NL mocne przyciemnienie i świecenie; FW słabe przyciemnienie i zero świecenia). Miałem FW dla dosłownie jednego, stałego klienta. w sumie w 3 autach sprawdzałem. Niczym mnie nie porwał. Absolutnie niczym.

NL wrzucam do siebie bo go uwielbiam.

Klientom wrzucam Detail PL albo CarLab bo się nie świecą tak jak NL na większości plastików. CarLab fajnie przyciemnia, w stopniu zbliżonym do NL, ale nie ma szału z trwałością. Detail jest mniej przyciemniający ale jakby trwalszy.

Jak lubisz dressing który prawie nic nie wnosi to FW będzie idealny. Ja go nie lubię i kropka.

  • Moderator
Opublikowano
8 minut temu, Skav napisał:

mam PB NL'a i mam z nim taki problem, ze w innych autach siada bardzo ładnie, a u mnie w aucie jest z tym straszna rozbieżność

Interior dressingi mają to do siebie, że siadają różnie na różnych plastikach. Dlatego też nikt nie udzieli Tobie w tym przypadku konkretnej odpowiedzi,

Jeżeli chcesz stosować dressing w różnych autach to trzeba mieć kilka w swoim arsenale.

Niech @Streat się wypowie, co u niego w Hondzie się sprawdza.

 

  • Moderator
Opublikowano

Hondy maja z reguły twardy świecący plastik i tutaj co byś nie położył bedzie się świecić. Osobiscie u siebie lubie FW Gentelman, GS Interior dressing czy Matt Max( z tym że Matt Max chyba wycofany póki co jest) tutaj nie ma rady jeśli chodzi o świecenie bo niestety matu nie uzyskamy z tych plastików bo one nawet jak sa czyste to sie świeca 😛 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.