Manolito77 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Dzisiejszy pacjent - BMW e60, Lampy już trochę zmatowione ale gruzu jeszcze nie było. Lewa lampa od środka trochę ciemniejszych plam po wilgoci ale też nie było najgorzej. Po wypolerowaniu na lampy wleciał GYEON Q2 TRIM. Przed: Po: 1
kepa416 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Kolego napisz jakie gradacje i środki użyłes przy e60? Mam też takiego pacjenta do naprawy
Manolito77 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Nie używałem jakichś specjalnych kombinacji. Na maszynce Metabo poszły papiery - na sucho - 400-600-800-1200 I na koniec na mokro ręcznie przejechalem papierem 1500. Potem Menzerna FG400 i Menzerna FF3000. Na koniec Gyeon Q2 TRIM.
astra_garage Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Toyota Yaris Matowanie: 800,1500,2000,traizac 3000 Polerowanie: 3M zielony korek, Megs 205 Zabezpieczenie: CarPro DLux
kornik91 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Tylne lampy tez matujecie ? Lepiej rotacja czy da 9mm tez ok jesli chodzi o lampy
paperson Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2018 @kornik91 tylne spokojnie wyciągniesz samą pastą tnącą. Ostatnio robiłem tylne i DA, i rotacją. Przy tej drugiej trzeba bardziej uważać na temperaturę.
Birkhof Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Jesli dobrze kojarzę to na fusso w instrukcji jest informacja aby nie używać na lampach ...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Manolito77 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Dziś wleciała jeszcze Astra na ogarnięcie lamp. Masakra- poprzedni właściciel (obecny dopiero ją kupił) nie odmawiał sobie czyszczenia lamp szczotką do mycia szyb na stacjach benzynowych - lampy (zwłaszcza prawa) miały sporo bardzo cienkich ale głębokich rys (na zdjęciach tego jakoś za bardzo nie widać). Chyba nigdy jeszcze tak ostro lamp nie ciąłem, żeby to wyciąć. Ogólnie wyszło bardzo przyzwoicie. Przed: Po: Pzdr. 1
Helward Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Dzisiaj też mi wpadła Astra i chyba pierwszy raz robiłem tak zajechane reflektory. Nie mam pojęcia jak ktoś z takimi jedził
bienek Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2018 Na prośbę sąsiada w nic nie wartym starym oplu kombo odratowalem reflektor.Jeszcze tak zjechanego klosza nie robiłem. Na oscylacji zszedłem do papieru 180 i chwilę musiałem posmyrac, żeby pozbyć się tego bałaganu.Żeby było szybciej i lepiej, reflektor polakierowalem lakierem bezbarwnym 1 1
Lukaso Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2018 Co byście polecili, jaką powłokę albo coś na długie zabezpieczenie lamp bo trochę roboty jest a takie fusso puści powiedzmy po pół roku i zaraz będzie od nowa mat. Coś z tańszych wydajniejszych specyfików
paperson Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2018 @Lukaso przewiń delikatnie paluszkiem w górę (post #1503 i #1504)
Lukaso Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2018 Ktoś mógłby się wypowiedzieć co lepsze, dlux czy gyeon firm? Co dłużej siedzi, łatwiej się aplikuje, i czy można zrobić coś w stylu kupić powłokę i mieć ją na stosowanie tylko na lampy czyli będzie używana co jakiś czas po trochu a nie cała na raz, czy nie będzie z tym problemów?
paperson Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2018 @Lukaso te powłoki są porównywalne. Weź tańszą. Obydwie z powodzeniem położysz również na plastiki zew., felgi, ramiona wycieraczek. Swój Dlux używam z powodzeniem od roku. Wystarczy szczelnie zakręcić buteleczkę
Moderator Domel Opublikowano 2 Września 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Września 2018 DLUX na lampach i plastikach piękne siedzi i się dociera, ale docieranie na lakierze (robiłem testy na masce) to małe piekiełko - ale to tylko MOJA opinia.
Lukaso Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2018 Dzięki za odpowiedzi jeszcze nie kupuje ale jakby co to mam jakiś pogląd. Jeszcze taka sprawa, ile czasu posiedzi taki dlux na przednich lampach? W sensie, nie ile czasu będzie kropelkować bo to średnio mnie interesuje tylko chodzi mi zabezpieczenie przed żółknięciem i matowieniem po polerowaniu? Robiłem ostatnio koledze lampy tylne i posmarowałem fusso, ale tylne to tylne i mam robić też przednie, drugi kolega też chce i tak myślę o tym bo u siebie mogę smarować fusso co parę miesięcy i nie ma problemu a jakbym miał komuś zrobić i miały by po pół roku czy nawet roku wyglądać gorzej niż przed robotą to taka średnia opcja. 1
piotr@sta Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2018 Jaką taśmę stosujecie do oklejania wokół lamp na przy użyciu papieru na mokro? Z lenistwa/braku czasu (?) nie wyciągałem lamp i całość zabezpieczenia spłynęła . Po użyciu papierów ściernych musiałem poprawiać zderzak. Taśmy maskującej użyłem zwykłej 3m.
ghost Opublikowano 3 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2018 Firm nie pamiętam bo często różne, ale kupowałem taśmę zarówno w sklepach detailingowych i w castoramie. Zazwyczaj taśma nasiąknięta wodą zaczynała odchodzić dopiero jak kończyłem robotę, więc jak dla mnie idealnie. Ale też przyłączę sie do pytania, może są jakieś lepsze. Może @Manolito77 ma jakąś sprawdzoną?
Helward Opublikowano 3 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2018 12 godzin temu, ghost napisał: Firm nie pamiętam bo często różne, ale kupowałem taśmę zarówno w sklepach detailingowych i w castoramie. Zazwyczaj taśma nasiąknięta wodą zaczynała odchodzić dopiero jak kończyłem robotę, więc jak dla mnie idealnie. Ale też przyłączę sie do pytania, może są jakieś lepsze. Może @Manolito77 ma jakąś sprawdzoną? Ostatnio w PSB trafiłem na taśme malarską (jakaś taka srebrna). W opisie jest że przeznaczona do użytku zewnętrznego. I chyba właśnie zostanę przy takiej bo jeżeli się dobrze oklei to trzyma do samego końca i w ogóle się nie odkleja, przeszlifować ją też łatwo nie jest.
Birkhof Opublikowano 3 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2018 Firm nie pamiętam bo często różne, ale kupowałem taśmę zarówno w sklepach detailingowych i w castoramie. Zazwyczaj taśma nasiąknięta wodą zaczynała odchodzić dopiero jak kończyłem robotę, więc jak dla mnie idealnie. Ale też przyłączę sie do pytania, może są jakieś lepsze. Może [mention=1589]Manolito77[/mention] ma jakąś sprawdzoną?3M vinyl Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Manolito77 Opublikowano 4 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2018 http://www.troton.pl/master-tasma-lakiernicza-aqua/ Jest to najlepsza/najbardziej odporna na wodę taśma z jaką pracowalem - A trochę taśm już testowalem: 3m, Scotch zielony, Blue Dolphin, jakąś jeszcze inną, która też niby była woskowana i trochę lepiej trzymała niż te zwykłe jednak do tego Trotona było jej daleko. Oczywiście ten Troton też się zdarzy, że gdzieś kawałek narożnika taśmy się odklei ale i tak jest bardzo dobrze. Co do powłok Trim itp to myślę, że rok czasu spokojnie poleżą tylko często sama powloka będzie siedzieć ale klosz będzie już lekko wypiaskowany od kamyków więc dużo zależy od eksploatacji auta i jego przebiegów. Ja stosuje prostą zasadę - jeśli ktoś decyduje się na standardowego Megsa Headlight Protectant to po prostu mówię, że po pół roku wypadałoby umyć/ odtluścić klosze miękka fibrai nałożyć sobie jakiś wosk bądź kupić takiego Megsa. Klient ma wtedy świadomość co wybiera. Pzdr.
Lukaso Opublikowano 6 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2018 Ee tam. Po roku to tak raczej nie zmatowieje od uderzeń drobinek piasku. Przecież skoro by tak było to kilkuletnie samochodu miały by już tragiczne lampy a tak nie jest. Ja po prostu liczę że jeśli po roku powłoka miałaby już słabo kropelkować to nic nie szkodzi bo ona jeszcze siedzi i pewnie trochę posiedzi czyli zabezpiecza przez zmatowieniem. Chyba że nie, to wprowadźcie mnie z błędu
rafalk Opublikowano 6 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2018 Panowie czy powłoką tac system quartz shine mogę zabezpieczyć reflektory po polerce?
Manolito77 Opublikowano 7 Września 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2018 Każda powłoka na bazie kwarcowej, dedykowana na plastiki / klosze na pewno bardziej zabezpieczy klosze przed mechanicznymi uszkodzeniami niż np Megs Headlight Protectant, który ma jedynie flitry UV. 15 godzin temu, Lukaso napisał: Ee tam. Po roku to tak raczej nie zmatowieje od uderzeń drobinek piasku. Przecież skoro by tak było to kilkuletnie samochodu miały by już tragiczne lampy a tak nie jest. Uwierz mi, że zdarzają się kilkuletnie auta, które mają już lampy w stanie nadającym się do odświeżenia. Może nie jest to stan tragiczny ale możliwy do przyczepienia się na przeglądzie dla wnikliwego diagnosty. Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się