CarlosBlack Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 Prickbort na kwazar solvent nie robi wrażenia od przeszło 1.5 roku. Nie wiem jak będzie z Vasco bo rzadko używam ale jest gestsze.
mazur600 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 Witam serdecznie. Proszę o polecenie jakiegoś środka typu glaze do szybkiego odświeżenia lakieru, który da maksymalny wygląd, nie koniecznie trwałość. Coś ala showcarglaze z megsa. Pozdrawiam
drufi Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 @CarlosBlack Ciśnieniowy czy ten NIX z canyonem?
D@ViD Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 2 godziny temu, keza napisał: @mefONE Ja się przymierzam do T&G zakupić kwazar solvent, ponoć dobrze się sprawdza z produktami do odsmalania. Posiadam taki do T&G i do zmywacza silikonu - daje radę Polecam (Y) https://detailingstore.pl/butelki-i-atomizery/1803-kwazar-nix-hd-solvent-do-rozpuszczalnikow-05l.html?&gclid=CjwKCAiAi_D_BRApEiwASslbJ-e1kZlzZCogV34br6896NZlSYYBMdtL9PO29PXBz6PubvQ7hvzF_xoC6FoQAvD_BwE
Grzechu23 Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 Godzinę temu, mazur600 napisał: środka typu glaze do szybkiego odświeżenia lakieru, który da maksymalny wygląd, nie koniecznie trwałość. Prima Amigo, Poorboy's Black Hole, Autoglym SRP itd
rafalk Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 Panowie, czy ktoś z was skracał wąż od georga? Złamał mi się przy końcówce i się zastanawiam czy da się odciąć uszkodzone miejsce i "zakuć" na nowo, chodzi o wąż ssący.
#kris Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 @rafalk czy mowa o tym na sucho gdyż ja w swoim CT470 wymieniłem wąż na bardziej giętki i dłuższy a wszystko jest tylko skręcane, z którejś strony jest lewy gwint... 1
rafalk Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 @#kris Chodzi mi o wąż na mokro ale te węże są takie same w georgu.
#kris Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 @rafalkMogę jutro zerknąć czy one też są wkręcane gdyż skoro masz pęknięty to będzie utrudnione wykręcenie
rafalk Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 No właśnie nie chcę na siłę kręcić żeby się do końca nie rozsypał.
camus Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 Podpowiedzcie mi gdzie kupić tlenek ceru oraz dwa filce do tego nie licząc allegro. Ok już znalazłem u naszego partnera. Dzięki
rafalk Opublikowano 11 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2021 @#kris Już sprawdziłem, da się odkręcić. Możesz mi jeszcze napisać jaki wąż i gdzie kupiłeś, jakie średnice?
#kris Opublikowano 12 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2021 @rafalk ja kupiłem tutaj, zapewne można taniej: https://weze-tech.pl/weze-ssawne-do-odkurzaczy-superflex-pvc-372-c-88_89.html Mowa o wężu do odkurzania na sucho, średnicę trzeba zmierzyć 1
Mateczek Opublikowano 12 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2021 Nie wiecie może gdzie mógłbym dostać triggery spieniające od Guali? Szukam wszędzie i nic nie mogę znaleźć. Potrzebuję kilka sztuk
Kondziuu Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 Cześć, przymierzam się do kupna maszyny polerskiej dual action do samochodu coś w przedziale 1000/2000 zł. Myślałem nad Flex PE 14 (wiem że cena wyższa ale może znajdę używaną czy może lepiej kupić nową? Ewentualnie jakiś inny model Flexa) albo jakaś Makitka - możecie coś doradzić w tej kwestii? Kolejna sprawa to chciałbym zapytać co będzie mi potrzebne przy polerce aut, chodzi mi o pady, pasty i tak dalej. W skrócie żeby ktoś mi opisał na co zwrócić uwagę, na co uważać, czego nie kupować, a co jest "must have". Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
czester Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 5 minutes ago, Kondziuu said: Cześć, przymierzam się do kupna maszyny polerskiej dual action do samochodu coś w przedziale 1000/2000 zł. Myślałem nad Flex PE 14 (wiem że cena wyższa ale może znajdę używaną czy może lepiej kupić nową? Ewentualnie jakiś inny model Flexa) albo jakaś Makitka - możecie coś doradzić w tej kwestii? Kolejna sprawa to chciałbym zapytać co będzie mi potrzebne przy polerce aut, chodzi mi o pady, pasty i tak dalej. W skrócie żeby ktoś mi opisał na co zwrócić uwagę, na co uważać, czego nie kupować, a co jest "must have". Dziękuje za pomoc i pozdrawiam Model o którym piszesz to jest raczej rotacja a nie DA? Pady/pasty to temat rzeka, gdyż tak naprawdę każde auto to inny rodzaj lakieru i jego faktyczny stan. Na początek proponuje pady do odświeżania/one stepu lakieru czyli mikękkie plus np pasta 3D One Hybrid albo Meguiars UC. Nabierzesz wprawy to możesz dokupować bardziej agresywne pasty/pady. 2
CarlosBlack Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 Flex PE14 to rotacja... czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales?
powalla Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 26 minut temu, CarlosBlack napisał: czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales? Czytając post Kondziuu masz jeszcze jakieś złudzenia ? Ja przeczuwam że pewnie UP dał dofinansowanie z UE i pojawi się na rynku nowe studio detajlingu , z zerową wiedzą , ot by przeczekać czas by nie trzeba by było oddawać pożyczki i potem opchnąć maszynki za pół ceny 2
Aivars Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 Panowie, czy istnieja jakies pedzelki z zakrzywiona koncowka? Chodzi o mycie zaciskow 6tloczkowych w szprychowej feldze. Zwykla szczotka i standardowym pedzelkiem wszedzie sie niestety nie dojdzie
Kondziuu Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 36 minut temu, czester napisał: Model o którym piszesz to jest raczej rotacja a nie DA? Pady/pasty to temat rzeka, gdyż tak naprawdę każde auto to inny rodzaj lakieru i jego faktyczny stan. Na początek proponuje pady do odświeżania/one stepu lakieru czyli mikękkie plus np pasta 3D One Hybrid albo Meguiars UC. Nabierzesz wprawy to możesz dokupować bardziej agresywne pasty/pady. 33 minuty temu, CarlosBlack napisał: Flex PE14 to rotacja... czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales? 3 minuty temu, powalla napisał: Czytając post Kondziuu masz jeszcze jakieś złudzenia ? Ja przeczuwam że pewnie UP dał dofinansowanie z UE i pojawi się na rynku nowe studio detajlingu , z zerową wiedzą , ot by przeczekać czas by nie trzeba by było oddawać pożyczki i potem opchnąć maszynki za pół ceny Tak mój błąd chodziło o Flexa XFE 7-15 150. Dla osoby początkującej lepsza chyba DA. Pady/Pasty no własnie temat rzeka i ciężko cokolwiek wybrać osobie która zaczyna przygodę, chciałbym od razu zakupić kilka padów i past żeby mieć na sam początek ale wybór jest dosyć spory stąd moje pytanie co na początek. @powalla Mylisz się Czysto hobbistycznie, nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora.
czester Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 @Kondziuu To kup sobie kilka padów różnej "twardości", ewentualnie futro i pastę 3D o której wspomniałem. Jest raczej user friendly. Jak Ci sie spodoba to kupisz sobie od 3D tnącą i finish. 1
powalla Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 25 minut temu, Kondziuu napisał: Czysto hobbistycznie, nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. aaa, to przepraszam ! Wybacz ale co jakiś czas zjawia się taki "dofinansowany" który ma pomysł na firmę Co do pomocy w Twoich pytaniach > https://kosmetykaaut.pl/forum/8-regeneracja-czyszczenie-lakieru/ Dużo wiedzy , więc wystarczy tylko poczytać.
Kondziuu Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 18 minut temu, czester napisał: @Kondziuu To kup sobie kilka padów różnej "twardości", ewentualnie futro i pastę 3D o której wspomniałem. Jest raczej user friendly. Jak Ci sie spodoba to kupisz sobie od 3D tnącą i finish. A jeśli chodzi o miernik lakieru żeby sprawdzić jaka grubość lakieru jest w danym miejscu jest to wymagane na początku przygody czy raczej w późniejszych etapach?
czester Opublikowano 13 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2021 2 minutes ago, Kondziuu said: A jeśli chodzi o miernik lakieru żeby sprawdzić jaka grubość lakieru jest w danym miejscu jest to wymagane na początku przygody czy raczej w późniejszych etapach? Pewnie jak nie znasz auta i historii to wypada mieć miernik, ale to może niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni forumowicze. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się