Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, keza napisał:

@mefONE Ja się przymierzam do T&G zakupić kwazar solvent, ponoć dobrze się sprawdza z produktami do odsmalania.

Posiadam taki do T&G i do zmywacza silikonu - daje radę 🙂 Polecam (Y) 

https://detailingstore.pl/butelki-i-atomizery/1803-kwazar-nix-hd-solvent-do-rozpuszczalnikow-05l.html?&gclid=CjwKCAiAi_D_BRApEiwASslbJ-e1kZlzZCogV34br6896NZlSYYBMdtL9PO29PXBz6PubvQ7hvzF_xoC6FoQAvD_BwE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, przymierzam się do kupna maszyny polerskiej dual action do samochodu coś w przedziale 1000/2000 zł. Myślałem nad Flex PE 14 (wiem że cena wyższa ale może znajdę używaną czy może lepiej kupić nową? Ewentualnie jakiś inny model Flexa) albo jakaś Makitka - możecie coś doradzić w tej kwestii? 

Kolejna sprawa to chciałbym zapytać co będzie mi potrzebne przy polerce aut, chodzi mi o pady, pasty i tak dalej. W skrócie żeby ktoś mi opisał na co zwrócić uwagę, na co uważać, czego nie kupować, a co jest "must have". 

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, Kondziuu said:

Cześć, przymierzam się do kupna maszyny polerskiej dual action do samochodu coś w przedziale 1000/2000 zł. Myślałem nad Flex PE 14 (wiem że cena wyższa ale może znajdę używaną czy może lepiej kupić nową? Ewentualnie jakiś inny model Flexa) albo jakaś Makitka - możecie coś doradzić w tej kwestii? 

Kolejna sprawa to chciałbym zapytać co będzie mi potrzebne przy polerce aut, chodzi mi o pady, pasty i tak dalej. W skrócie żeby ktoś mi opisał na co zwrócić uwagę, na co uważać, czego nie kupować, a co jest "must have". 

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam 😉 

Model o którym piszesz to jest raczej rotacja a nie DA? Pady/pasty to temat rzeka, gdyż tak naprawdę każde auto to inny rodzaj lakieru i jego faktyczny stan. Na początek proponuje pady do odświeżania/one stepu lakieru czyli mikękkie plus np pasta 3D One Hybrid albo Meguiars UC. Nabierzesz wprawy to możesz dokupować bardziej agresywne pasty/pady.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, CarlosBlack napisał:

czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales? 

Czytając post Kondziuu masz jeszcze jakieś złudzenia ? 😉  

Ja przeczuwam że pewnie UP dał dofinansowanie z UE  i pojawi się na rynku nowe studio detajlingu , z zerową wiedzą , ot by  przeczekać czas by nie trzeba by było oddawać pożyczki i potem opchnąć maszynki za pół ceny 😉 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, czester napisał:

Model o którym piszesz to jest raczej rotacja a nie DA? Pady/pasty to temat rzeka, gdyż tak naprawdę każde auto to inny rodzaj lakieru i jego faktyczny stan. Na początek proponuje pady do odświeżania/one stepu lakieru czyli mikękkie plus np pasta 3D One Hybrid albo Meguiars UC. Nabierzesz wprawy to możesz dokupować bardziej agresywne pasty/pady.

33 minuty temu, CarlosBlack napisał:

Flex PE14 to rotacja... czytałeś w ogóle coś na forum na temat pytań które zadales? 

3 minuty temu, powalla napisał:

Czytając post Kondziuu masz jeszcze jakieś złudzenia ? 😉  

Ja przeczuwam że pewnie UP dał dofinansowanie z UE  i pojawi się na rynku nowe studio detajlingu , z zerową wiedzą , ot by  przeczekać czas by nie trzeba by było oddawać pożyczki i potem opchnąć maszynki za pół ceny 😉 

Tak mój błąd chodziło o Flexa XFE 7-15 150. Dla osoby początkującej lepsza chyba DA. Pady/Pasty no własnie temat rzeka i ciężko cokolwiek wybrać osobie która zaczyna przygodę, chciałbym od razu zakupić kilka padów i past żeby mieć na sam początek ale wybór jest dosyć spory stąd moje pytanie co na początek. 

@powalla Mylisz się 😉 Czysto hobbistycznie, nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Kondziuu napisał:

Czysto hobbistycznie, nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. 

aaa, to przepraszam !  Wybacz ale co jakiś czas zjawia się taki "dofinansowany" który ma pomysł na firmę 😉

Co do pomocy w Twoich pytaniach > 

https://kosmetykaaut.pl/forum/8-regeneracja-czyszczenie-lakieru/

Dużo wiedzy , więc wystarczy tylko poczytać. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, czester napisał:

@Kondziuu To kup sobie kilka padów różnej "twardości", ewentualnie futro i pastę 3D o której wspomniałem. Jest raczej user friendly. Jak Ci sie spodoba to kupisz sobie od 3D tnącą i finish.

A jeśli chodzi o miernik lakieru żeby sprawdzić jaka grubość lakieru jest w danym miejscu jest to wymagane na początku przygody czy raczej w późniejszych etapach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, Kondziuu said:

A jeśli chodzi o miernik lakieru żeby sprawdzić jaka grubość lakieru jest w danym miejscu jest to wymagane na początku przygody czy raczej w późniejszych etapach?

 

Pewnie jak nie znasz auta i historii to wypada mieć miernik, ale to może niech wypowiedzą się bardziej doświadczeni forumowicze.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.