Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Malwin41 poczytaj watek dedykowany temu produktowi to znajdziesz wiecej niezadowolonych 😉 ja sam go kupilem zachecony dobrymi recenzjami i pierwsze 3 aplikacje i to w mocnym stezeniu bylem rozczarowany(nie mam mozliwosci korzystania z PA niestety wiec tylko opryskiwacze reczne) dopiero po zastosowaniu w pianownicy odzyskalem wiare w ten produkt 😁 ja sobie tlumacze to tak,z recznego opryskiwacza nie mam mozliwosci obfitego oprysku,te niecale 2 litry ledwo starczaja na pokrycie auto a ledwo koncze oprysk zaczyna zasychac(zwlaszcza latem) gdzie zaczelem zostawiajac brzydkie slady,wiec musze zaraz po opryskiwaniu splukiwac,w pianie produkt lezy znacznie dłużej i nie zasycha tak szybko a 2 litry stsrczaja by pokryc cale auto 

  • Okay 1
Opublikowano

Pomalowałem pędzelkiem w tamtym sezonie tak samo i odpryski na masce i drzwiach lakierem pozostałym po lakierowaniu błotników. Niestety zeszło, co należy zrobić żwby owa farba się trzymała?

20200209_133446.jpg

Opublikowano
29 minut temu, Streat napisał:

@Szurszur1 to sie nadaje do ponownego lakierowania niczym tego nie uratujesz juz 

@CarlosBlack

nie no Panowie, chodzi mi tylko o te białe spoty, szczególnie ten jeden duży na dole byle to zamaskować i żeby farba nie zeszła, nie da się ? 😞

Opublikowano

nakładanie wosku maszynowo czerwony pad nat roller9 - wosk np fusso99 -> można? czy tylko wybrane rodzaje wosków np letniaki/mleczka nadają się do aplikacji maszyną? 

Opublikowano
16 minut temu, Malwin41 napisał:

@Jendrek w tej kasie to Daytona. Mozna zapytać czemu musi byc czerwona?

@Szurszur1 Niby mozna. Ale nakładanie wosku to raczej recznie. Przeciez to sama przyjemność.

Bo to jest „Co Ci kupić na walentynki” style brush 🙂 

Oczywiście mogę wybrać sobie inny kolor ale wiesz jak jest.

Daytona mini ogarnie 7” felgę?

Opublikowano

@Malwin41   do tej pory używałem zwykłej z marketu rękawicy z frędzlami i jeśli tylko dało się tam dojść to tak.  Jak masz felgi przygotowane do sezonu ( a Ty wiem, że masz 🙂 ) i tylko wzór na takie akcje pozwala to w czym problem?

Opublikowano

Jest możliwe, że LSP wpływa na "miękkość" klaru? Albo mam tak wyczulone oko, albo coś jest na rzeczy. Myjąc najdelikatniej jak potrafię, myjąc tylko wypranymi rękawicami/ręcznikami po osuszeniu widzę już mikrorysy od fibr. Albo jest to wina idealnego lakieru na którym wszystko widać, albo Moonlight zrobił "swój własny klar", który łatwo sie rysuje. Uprzedzając pytania lakier oryginalny, 17-letni BMW więc powinien być twardy. Technika mycia myślę, że bardzo dobra, nie umiem delikatniej. 

Opublikowano
10 minut temu, lukeu napisał:

po osuszeniu widzę już mikrorysy od fibr. Albo jest to wina idealnego lakieru na którym wszystko widać,

I jedno i drugie może być 🙂

Ostatnio myślałem, że mam hologram na drzwiach. Umyłem, odtłuściłem specjalnie w tym miejscu i jest okej. 

w słońcu takie śmieszne rzeczy widać zwłaszcza na lakierze  przy klamkach i słupkach  po tłustych rękach.

Pewnie masz lakier tip top i wszystko się rzuca w oczy? 😛

 

Opublikowano
8 minut temu, lukeu napisał:

Jest możliwe, że LSP wpływa na "miękkość" klaru? Albo mam tak wyczulone oko, albo coś jest na rzeczy. Myjąc najdelikatniej jak potrafię, myjąc tylko wypranymi rękawicami/ręcznikami po osuszeniu widzę już mikrorysy od fibr. Albo jest to wina idealnego lakieru na którym wszystko widać, albo Moonlight zrobił "swój własny klar", który łatwo sie rysuje. Uprzedzając pytania lakier oryginalny, 17-letni BMW więc powinien być twardy. Technika mycia myślę, że bardzo dobra, nie umiem delikatniej. 

Nie ma bata 🙂 bezpieczne mycie nawet rysuje, więc z czasem będzie rys przybywać 🙂 nie ma na to lekarstwa 😉 Lakier po korekcie jest idealny więc rzuca się w oczy jak coś się pojawi, to dlatego widzisz wszystko 🙂 

Jeździć obserwować 🤣

  • Okay 1
Opublikowano

@damiano2007 A no to czyli norma, spróbuję umyć następnym razem np CarPro Reset i zobaczymy jak się sprawy mają 😉

 @david2888 Pierwszy dotyk boli najbardziej 😄 Trzeba się uodpornić po prostu i raz w sezonie machnąć sobie finish 😉 

Opublikowano
7 minut temu, lukeu napisał:

 @david2888 Pierwszy dotyk boli najbardziej 😄 Trzeba się uodpornić po prostu i raz w sezonie machnąć sobie finish 😉 

Rozumiem cię doskonale. Sam robiłem w maju one step , który wyszedł naprawdę bardzo dobrze 😉 i juz na tylnej klapie, dołach drzwi widzę delikatne ryski od mycia 😉 

Żyjemy dalej 😄 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.