Kondziuu Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 4 minuty temu, vps napisał: Proponuję mały ostry punktak i młoteczek. Kilka razy w ten sposób mi się udało. Tam jest takie dojscie ze nawet srubokretem ciezko kręcić
Tomas-sg Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 6 godzin temu, asaledr napisał: Co może stać się że skórą jeśli do regularnego czyszczenia lub po prostu czyszczenia lekkich zabrudzeń będzie używany zamiast zwykłego preparat typu Strong? Już Ci odpowiadam Jeśli skóra jest w miarę nowa jest ryzyko że ściągniesz topcaot a potem sukcesywnie będzie zmywał kolor bazowy skóry Jeśli skóra jest starsza jest ryzyko że ten top coat już jest wytarty a będziesz ściągać od razu kolor Strona lepiej użyć raz a potem dbać na bieżąco softem. ( Czyszczenie + odżywianie/zabezpieczanie ) 1
asaledr Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Z ciekawości, bo ja sportowo raczej nie jeżdzę, ale mnie to zainteresowało. W aucie ze skrzynią automatyczną jak tak ruszyć, że wiecie jak w grach wyścigowych. Obroty są na maksa i potem rusza się tak wiecie od razu. Wiem, że można wrzucić D, jedną nogą hamulec drugą gaz, ale wtedy w sportowych autach nie będą się krecić koła w miejscu? Chodzi mi żeby auto stało, obroty były na maksa, koła się nie kręciły w miejscu, a potem auto ruszyło tak wiecie agresywnie. Tak jak tutaj to Lambo: MINUTA 2:47
Pietras Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 @asaledr to nazywa sie Launch Control. W nowszych BMW np. przełączasz skrzynie na tryb sportowy (DS), wyłączasz trakcje, przytrzymując przycisk DTC (wciśnięcie tylko usypia układ) wciskasz i trzymasz hamulec, gaz w podłogę, silnik trzyma 2,5 tysiąca obrotów, a kiedy puścisz hamulec startujesz jak pocisk.
asaledr Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 A w autach bez tej funkcji da się coś zrobić czy nie da rady? @Pietras
Moderator BiałyGTi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Procedura startu jest w prawie każdym aucie z automatem zazwyczaj trzeba wyłączyć trakcje dac na sport hamulec i gaz w podłogę. Puszczając hamulec ruszasz z obrotów
W1Michal Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 bez launch control tak nie zrobisz. Możesz sie bawić i wkręcić na obroty (tylko nie na max) i puścić hamulec ale albo cie kontrola trakcji spowolni albo jak masz sporo momentu kola dostaną poślizgu. Generalnie nie jest to zdrowe dla skrzyni i konwertera więc bez sensu męczyć auto. Nie napisałeś jaki masz silnik itp ale jak masz mocne auto to powinno sie zbierać z miejsca dobrze, a jak masz mało koni to odpuść takie zabawy całkiem bo rozwalisz sobie auto
lodowa Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Ja to mialem w skodzie kontrola trakcji off potem guzik tryb sport wciskasz hamulec nastepnie dajesz gaz program sie aktywuje puszczasz gaz i lecisz
michalwi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 13 minut temu, BiałyGTi napisał: Procedura startu jest w prawie każdym aucie z automatem No nie przesadzałbym z tym. Zwykle w większości zwykłych samochodów z usa/kanady nie ma launch control.
Moderator BiałyGTi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 @michalwi nie pisze o starych autach z multitronic badz tiptronic i pochodnych tylko nowsze auta od czasów dsg w gore
Pietras Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Muszę przyznać, że ciekawy temat się zawiązał. Na tyle ciekawy, że jak wytrzeźwieje to sprawdzę w swoim aucie
Ronin78 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2019 W starych automatach laga na N i pyknięcie skrzyni na D
michalwi Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2019 @BiałyGTi Pisałem o amerykańskich a ty z Vagiem wyskakujesz W wielu obecnie produkowanych samochodach nie ma automatów dwusprzęgłowych.
pawelus668 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Jaki jeszcze Deironizer jest podobny do DToxa w formie rzadkiej a nie zelowej? Potrzebuje cos na lakier zeby dobrze wypsykac a nie na felgi
Moderator BiałyGTi Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Np goodstuff ale dtoxa tez mozesz użyć na lakier
misz.czu Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Cleaner wypracowywać do końca czy tak jak pasty? Wymieniać gąbkę co kilka elementów?
D@ViD Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2019 10 godzin temu, misz.czu napisał: Cleaner wypracowywać do końca czy tak jak pasty? Wymieniać gąbkę co kilka elementów? 1. Cleanery wypracowywuje się do końca 2. Na upartego 1 gabka starczy, ale dla zasady możesz użyć 2 na całe auto. Ostatnio robiłem biale BMW cleanerem PB PP i na DA z padem waflowym czarn NAT. Po połowie auta, w gabce już był niezly syf 1
aabbcc123 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2019 @misz.czu Uzycie jednego pada NAT czarnego na cale auto wiąże sie z takim duzym zuzyciem, ze nadaje sie tylko do kosza. Nie mowiac o problemie odklejenia sie gabki od rzepu. Czy to tylko problem NATow, czy wiekszosc Padów sie tak szybko niszczy?
michalwi Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Jaki środek polecacie do prania podsufitki Tornadorem? Coś do bonnetu?
misz.czu Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2019 3 godziny temu, david2888 napisał: 1. Cleanery wypracowywuje się do końca 2. Na upartego 1 gabka starczy, ale dla zasady możesz użyć 2 na całe auto. Ostatnio robiłem biale BMW cleanerem PB PP i na DA z padem waflowym czarn NAT. Po połowie auta, w gabce już był niezly syf Użyłem dwóch gąbek Nat czerwonych na rotacji. Powinienem zmienić przed ostatnim elementem, ale stwierdziłem, że nie ma sensu. Czy brylowanie i zasychanie cleanera na elementach jest wyznacznikiem za dużej ilości cleanera przy kolejnych podejściach czy po prostu czas na zmianę pada?
Tomas-sg Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2019 @misz.czu 57 minut temu, misz.czu napisał: Czy brylowanie i zasychanie cleanera na elementach jest wyznacznikiem za dużej ilości cleanera przy kolejnych podejściach czy po prostu czas na zmianę pada? I jedno i drugie Pad już jest całkowicie zapchany. 1
misz.czu Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Czy te tanie aplikatory "słoneczka" z aliexpress są bezpieczne dla lakieru? Woskowałem kiedyś przy pomocy Royal Pads Ufo syntetyka - Fusso i była tragedia. Dzisiaj zabrałem się za nakładanie letniego, naturalnego wosku i praktycznie to samo. Spróbowałem jeden element słoneczkiem i 100x lepiej. W czym problem?
Notcon Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Czy te tanie aplikatory "słoneczka" z aliexpress są bezpieczne dla lakieru? Woskowałem kiedyś przy pomocy Royal Pads Ufo syntetyka - Fusso i była tragedia. Dzisiaj zabrałem się za nakładanie letniego, naturalnego wosku i praktycznie to samo. Spróbowałem jeden element słoneczkiem i 100x lepiej. W czym problem?Te standardowe, tanie są kiepskiej jakości wg mnie. Przede wszystkim są małe i dość cienkie. Ja nimi nakładam dresingi na plastiki i koła.Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się