Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, vps napisał:

Proponuję mały ostry punktak i młoteczek. Kilka razy w ten sposób mi się udało.

 

Tam jest takie dojscie ze nawet srubokretem ciezko kręcić 😅

Opublikowano
6 godzin temu, asaledr napisał:

Co może stać się że skórą jeśli do regularnego czyszczenia lub po prostu czyszczenia lekkich zabrudzeń będzie używany zamiast zwykłego preparat typu Strong?

Już Ci odpowiadam 😉

Jeśli skóra jest w miarę nowa jest ryzyko że ściągniesz topcaot a potem sukcesywnie będzie zmywał kolor bazowy skóry 😉

Jeśli skóra jest starsza jest ryzyko że ten top coat już jest wytarty a będziesz ściągać od razu kolor 😉

Strona lepiej użyć raz a potem dbać na bieżąco softem. ( Czyszczenie + odżywianie/zabezpieczanie )

  • Lubię to 1
Opublikowano

Z ciekawości, bo ja sportowo raczej nie jeżdzę, ale mnie to zainteresowało.

W aucie ze skrzynią automatyczną jak tak ruszyć, że wiecie jak w grach wyścigowych. Obroty są na maksa i potem rusza się tak wiecie od razu. 

Wiem, że można wrzucić D, jedną nogą hamulec drugą gaz, ale wtedy w sportowych autach nie będą się krecić koła w miejscu? Chodzi mi żeby auto stało, obroty były na maksa, koła się nie kręciły w miejscu, a potem auto ruszyło tak wiecie agresywnie.

Tak jak tutaj to Lambo: MINUTA 2:47

 

Opublikowano

@asaledr to nazywa sie Launch Control. W nowszych BMW np. przełączasz skrzynie na tryb sportowy (DS), wyłączasz trakcje, przytrzymując przycisk DTC (wciśnięcie tylko usypia układ) wciskasz i trzymasz hamulec, gaz w podłogę, silnik trzyma 2,5 tysiąca obrotów, a kiedy puścisz hamulec startujesz jak pocisk. 

  • Moderator
Opublikowano

Procedura startu jest w prawie każdym aucie z automatem zazwyczaj trzeba wyłączyć trakcje dac na sport hamulec i gaz w podłogę. Puszczając hamulec ruszasz z obrotów 

Opublikowano

bez launch control tak nie zrobisz. Możesz sie bawić i wkręcić na obroty (tylko nie na max) i puścić hamulec ale albo cie kontrola trakcji spowolni albo jak masz sporo momentu kola dostaną poślizgu. Generalnie nie jest to zdrowe dla skrzyni i konwertera więc bez sensu męczyć auto. Nie napisałeś jaki masz silnik itp ale jak masz mocne auto to powinno sie zbierać z miejsca dobrze, a jak masz mało koni to odpuść takie zabawy całkiem bo rozwalisz sobie auto

Opublikowano

Ja to mialem w skodzie

kontrola trakcji off potem guzik tryb sport 

wciskasz hamulec nastepnie dajesz gaz program sie aktywuje puszczasz gaz i lecisz

Opublikowano
13 minut temu, BiałyGTi napisał:

Procedura startu jest w prawie każdym aucie z automatem

No nie przesadzałbym z tym. Zwykle w większości zwykłych samochodów z usa/kanady nie ma launch control.

Opublikowano

Muszę przyznać, że ciekawy temat się zawiązał. Na tyle ciekawy, że jak wytrzeźwieje to sprawdzę w swoim aucie 😂

Opublikowano
10 godzin temu, misz.czu napisał:

Cleaner wypracowywać do końca czy tak jak pasty? Wymieniać gąbkę co kilka elementów?

1. Cleanery wypracowywuje się do końca 

2. Na upartego 1 gabka starczy, ale dla zasady możesz użyć 2 na całe auto. 

Ostatnio robiłem biale BMW cleanerem PB PP i na DA z padem waflowym czarn NAT. Po połowie auta, w gabce już był niezly syf 

  • Lubię to 1
Opublikowano

@misz.czu 

Uzycie jednego pada NAT czarnego na cale auto wiąże sie z takim duzym zuzyciem, ze nadaje sie tylko do kosza. Nie mowiac o problemie odklejenia sie gabki od rzepu. Czy to tylko problem NATow, czy wiekszosc Padów sie tak szybko niszczy?  

 

Opublikowano
3 godziny temu, david2888 napisał:

1. Cleanery wypracowywuje się do końca 

2. Na upartego 1 gabka starczy, ale dla zasady możesz użyć 2 na całe auto. 

Ostatnio robiłem biale BMW cleanerem PB PP i na DA z padem waflowym czarn NAT. Po połowie auta, w gabce już był niezly syf 

Użyłem dwóch gąbek Nat czerwonych na rotacji.

Powinienem zmienić przed ostatnim elementem, ale stwierdziłem, że nie ma sensu.

Czy brylowanie i zasychanie cleanera na elementach jest wyznacznikiem za dużej ilości cleanera przy kolejnych podejściach czy po prostu czas na zmianę pada?

IMG_20190804_093126.jpg

IMG_20190804_093054.jpg

IMG_20190804_082309.jpg

Opublikowano

@misz.czu 

57 minut temu, misz.czu napisał:

Czy brylowanie i zasychanie cleanera na elementach jest wyznacznikiem za dużej ilości cleanera przy kolejnych podejściach czy po prostu czas na zmianę pada?

I jedno i drugie 😉

Pad już jest całkowicie zapchany.  😉

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Czy te tanie aplikatory "słoneczka" z aliexpress są bezpieczne dla lakieru? Woskowałem kiedyś przy pomocy Royal Pads Ufo  syntetyka - Fusso i była tragedia. Dzisiaj zabrałem się za nakładanie letniego, naturalnego wosku i praktycznie to samo. Spróbowałem jeden element słoneczkiem i 100x lepiej. W czym problem?

Opublikowano
Czy te tanie aplikatory "słoneczka" z aliexpress są bezpieczne dla lakieru? Woskowałem kiedyś przy pomocy Royal Pads Ufo  syntetyka - Fusso i była tragedia. Dzisiaj zabrałem się za nakładanie letniego, naturalnego wosku i praktycznie to samo. Spróbowałem jeden element słoneczkiem i 100x lepiej. W czym problem?
Te standardowe, tanie są kiepskiej jakości wg mnie. Przede wszystkim są małe i dość cienkie. Ja nimi nakładam dresingi na plastiki i koła.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.