Gozdziu23 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Authentic bardzo fajny, klasycznie fusso w wosku, nie klasycznie fusso w płynie. Zawsze kupuj do ciemnych nawet jak masz białe dają lepszy look, a nie posiadają żadnych koloryzantów i nakłada się je tak samo, nie polecam zaś water blocka, bardzo krótko u ziomka pożył i strasznie pylił przy docieraniu. up Przecież dobrą kolejność złapał Mycie szamponem Cleaner jeżeli posiada IPA Wosk qd - choć dla mnie qd odrazu po wosku to lekki przypał, dajmy czas aby wosk się związał z lakierem wypocił itp, najlepiej jest to zrobić po 3 godzinach jak tak mocno potrzebuje albo po pierwszym myciu
login_87 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Czyli 704131 Wszystko fajnie ale poczytaj wejdź w dział wash&wax i popatrz relacje jak produkty używać i co w jakiej kolejności Czyli mam rozumieć, że zestaw mógłby tak wyglądać ? Wiem, że jeszcze trochę czytania przedemną
Gozdziu23 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Tak mógłby, zakup sobie tylko cleaner do tego, a po jego użyciu możesz jak bedziesz chciał użyć ipy, zamiast shiny polecam SRP coli podobno bardzo się z nim lubi
login_87 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Authentic bardzo fajny, klasycznie fusso w wosku, nie klasycznie fusso w płynie. Zawsze kupuj do ciemnych nawet jak masz białe dają lepszy look, a nie posiadają żadnych koloryzantów i nakłada się je tak samo, nie polecam zaś water blocka, bardzo krótko u ziomka pożył i strasznie pylił przy docieraniu. up Przecież dobrą kolejność złapał Mycie szamponem Cleaner jeżeli posiada IPA Wosk qd - choć dla mnie qd odrazu po wosku to lekki przypał, dajmy czas aby wosk się związał z lakierem wypocił itp, najlepiej jest to zrobić po 3 godzinach jak tak mocno potrzebuje albo po pierwszym myciu QD dopiero przy kolejnym myciu. Tak tylko napisałem co aktualnie posiadam.
Pawel_t11 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zmywacz do hamulców, brake cleaner - jakiej firmy polecacie, czy marka ma w ogóle jakieś znaczenie czy np. z K2 będzie ok?
Azi Takata Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 [ref]Pawel_t11[/ref], najlepszy jaki mieniśmy w warsztacie to Berner. K2 gorszy ale też jest OK.
mjregul Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 TO NIE JEST ŻART. Jak to wyrównać by w oczy nie kuło? Maska auta lakierowana chyba w stodole. Klar spłynął jak widać na zdjęciu. Jakaś szansa "domowymi" sposobami choć trochę to wyrównać? Jakieś pomysły?
TfB Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Gdzies na forum bylo kiedys opisane i z relacja poszukaj w dziale pomoslow: zakleic porzadnie tasma i rozne gradacje papierow sciernych przecierajac przez tasme. Temat dotyczyl chyba zaprawek i jak zniwelowac po nich slad. Chyba ktorys z modw pokazywal ten pomysl nie wiem czy nie Pajk. Jak znajde to wkleje Ci link moze jakos technicznie da rade.
Grz3siek Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Było milion razy? Przepraszam jeżeli będzie milion pierwszy: DA Bass 5119 + flexi 125. Co z niej wymienionych wybrać do mocniejszego cięcia (na własny test wszystkiego budżet nie pozwala ) 1) Flexipads ProWool 2) Flexipads Microfiber Cutting - czytałem że jakościowo kiepsko 3) Booski MicroBuff 4) Booski WoolRing 5)?? Pastą tnąca będzie Koch Heavy Cut i może niedługo Megs m101. Nie mam dostępu do kompresora. Który z tych padów będzie się najlepiej czyścił szczoteczką? Do tej pory używałem padów z gąbki, ale chciałbym wypróbować coś rozsądnego z MF/futra
TfB Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Jakbym nie pisal dopiero o tym^^, viewtopic.php?f=11&t=7844&p=703427#p703427 Zarowno mf jak i welna od fleksi mi sie sprawdzaly swietnie. Ciecie na kochu milutkie. Teraz zakupielm te boskie i sa strasznie cienkie i wlosie jest króciutkie, ale zobaczymy jak z rzepem i cieciem. Co do czyszczenia boskie maja krotkie wlosie ale i flexi nie sprawialy mi problemu co jakis czas podniesc wlos i jazda, tna ideolo ewentualnie sprezone powietrze w puszce:-)
DawidW Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 1 Który z tych AIO będzie lepszy do puga 206? FINISH KARE 215 ONE STEP CLEANER & SEALANT OPTIMUM POLI-SEAL 2 Czy uzycie Mega UC+tricolor(z duza iloscia czasu i wytrwałości) będzie miało lepszy rezulat od AIO wyżej? 3 Jak najmniej inwazyjnie(i tanio ) mozna "zdrapac" obcy lakier po uderzeniu drzwiami na parkingu(ślad 1cm x 4cm) na drzwiach?
TfB Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 1 Który z tych AIO będzie lepszy do puga 206? FINISH KARE 215 ONE STEP CLEANER & SEALANT OPTIMUM POLI-SEAL 2 Czy uzycie Mega UC+tricolor(z duza iloscia czasu i wytrwałości) będzie miało lepszy rezulat od AIO wyżej? 3 Jak najmniej inwazyjnie(i tanio ) mozna "zdrapac" obcy lakier po uderzeniu drzwiami na parkingu(ślad 1cm x 4cm) na drzwiach? Tanio powinno zejsc glinka i megsem tylko nie przesadzaj w jednym miejscu bo dopolerujesz zbytnio ibedziesz pozniej mial super swiecace miejsce. Megs moze dac Ci trwalszy efekt dlugo czasowo a aio krotki ale lepiej zakryje niedoskonalosci patrzac na to ze wytrwalosc szybko sie konczy przy recznej robocie wiem bo sammam juz dwie polerki a mial byc megs recznie.
DawidW Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 a po megsie jaki wosk musiałbym nałożyć bym nie musiał kaczkom chleba kraść? Żeby auto wyglądało "jakoś", najmniej mi zalezy na dlugim okresie pomiedzy woskowaniami, bo mam na to duzo czasu i sentyment do puga Czytałem o preparatach ale dla nowicjusza to czarna magia, skróty, oznaczenia i profesjonalne terminy
TfB Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 a po megsie jaki wosk musiałbym nałożyć bym nie musiał kaczkom chleba kraść? Żeby auto wyglądało "jakoś", najmniej mi zalezy na dlugim okresie pomiedzy woskowaniami, bo mam na to duzo czasu i sentyment do puga Czytałem o preparatach ale dla nowicjusza to czarna magia, skróty, oznaczenia i profesjonalne terminy To czytaj dalej i ogarnij jakies propozycje do swojego budzetu. Podstawa jest tuaj doprowadzenie lakieru do jak najlepszego stanu przed samym woskiem czyli polerka lub aio. Im gorszy stan lakieru tym bardziej wosk moze Ci wrecz podbijac wszelkie rysy i holsy. Mam wrazenie ze przed dyskusja jaki wosk potrzebujesz minimum kilku godzin watku polerka woski i detaling, bo po samym megsie uc i wosku nattys red kupilem polerke bo mi sie rysy zaczely dopiero swiecic jak byl taki sliczny i swiecacy...
DawidW Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 W takim razie wezme AIO i dozbieram na jakis wosk, z tego co napisales to UC+wosk efekt nie jest zadowalający? Auto nie jest porysowane głęboko, tylko lakier po tych parunastu latach jest po prostu pokryty mikroryskami i jest troche zmatowiały. W innym wątku widzialem jak niektórzy doprowadzali lakiery do niezłego efektu(ręcznie). Czy to nie wystarczy? Od razu zaznaczam że nie chce kupowac maszyn
TfB Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 W takim razie wezme AIO i dozbieram na jakis wosk, z tego co napisales to UC+wosk efekt nie jest zadowalający? Auto nie jest porysowane głęboko, tylko lakier po tych parunastu latach jest po prostu pokryty mikroryskami i jest troche zmatowiały. W innym wątku widzialem jak niektórzy doprowadzali lakiery do niezłego efektu(ręcznie). Czy to nie wystarczy? Od razu zaznaczam że nie chce kupowac maszyn Jesli chcesz jakis i masz czas na ponowne nakladanie nattys red trzyma czasem tydzien czasem miesiac ale daje niezly efekt wizualny. Pod kazda setka mikrorys jest jedna gruba jak dobrze pojdzie:-) mysle ze najlepiej. Edzie jesli wezmiesz megsa uc i sam sporobujesz. Jesli masz checi uc mozna uzykiwac recznie bardO dobre efekty tylko jest to naprawde robota na dluuuugie godziny i prawda jest taka ze im bardziej autko zniszczone tym efekty bedzie lepszy:) Jakbym mial czas, checic i nie mial polerki wzialbym megsa uc aio i wosk i przelecial na start megsem poprawil aio i wsadzil wosk i wtedy masz porzadna kanapke na krotko, ale niezle zadziala:-)
mbieniek Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 TO NIE JEST ŻART. Jak to wyrównać by w oczy nie kuło? Maska auta lakierowana chyba w stodole. Klar spłynął jak widać na zdjęciu. Jakaś szansa "domowymi" sposobami choć trochę to wyrównać? Jakieś pomysły? Widziałem takie na Porsche. Moim zdaniem są dwie metody. jest taka kosteczka festoola za 400PLN do skrobania zaprawek bardzo fajny bajer. Druga opcja to brzytwa i najpierw delikatnie scinaj czubki do prawie że pałskiego a potem przejedziesz papierem na twardym klocu i będzie malina. Dodane po 4 minutach 3 sekundach: 704226 Auto nie jest porysowane głęboko, tylko lakier po tych parunastu latach jest po prostu pokryty mikroryskami i jest troche zmatowiały. A umyłeś już zgodnie ze sztuką i wyglinkowałeś? Bo stawiam zakład, że jak już to zrobisz, to Twój paronastoletni lakier może Cię bardzo zadziwić Nie wyśmiewam się, mówię poważnie i, niestety, z doświadczenia. Z paronastoletnim lakierem to nawet UC na maszynie wymięknie, no chyba, że A)jest to miętki lakier czy też opcja B) masz anielką cierpliwośc do jeżdżenia i grzania lakieru każdej sekcji 12 krotnie Opcji C) lakier jest w naprawdę dobrym stanie nie ma
DawidW Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Myje ze sztuką i auto ogółem wygląda ok, tylko że to moje 1 auto to chciałbym żeby się swieciło jak psu W tym pugu jest raczej miękki lakier, po pierwsze chciałbym go doprowadzić do jak najlepszego stanu bez uzycia miliona $$$ bo auto nie warte przesadnych korekt i drogich specyfikow, jednocześnie uczac sie przez testy i zbieranie doświadczenia, by kolejny samochód już "obsługiwać" bez partactwa i błędów. Co masz na myśli że lakier może mnie zadziwić? Że będzie tak dobrze czy źle Ogółem przy zakupie UC chodzi mi o wygląd i połysk, bez latania wokół samochodu z lampą led w pełnym słońcu doszukując się drobnych rysek(gorzej nie będzie ) edit: na ile starczy mi 250ml aio z pierwszego posta?
Ramich Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Szukam jakiegos dressingu na bazie wody, w stylu megs hyper dressing/autosmart finish ale jednak zeby nie kosztowal 300zl jak megs i byl dostepny w Polsce Chce czegos zeby na szybko psiknac w nadkola, pod maske albo we wneki, zeby nie bylo tlusto-swiecace i lepkie. Jakby dalo sie przezyc bez docierania to juz calkiem bajka Moze mafra nerrisimo? Albo daerg bell gomm? P.S. ADBL, SG, Koch NMPC mam i to nie o to mi sie teraz rozchodzi
mbieniek Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Scholl spam? Myje ze sztuką i auto ogółem wygląda ok, tylko że to moje 1 auto to chciałbym żeby się swieciło jak psu W tym pugu jest raczej miękki lakier, po pierwsze chciałbym go doprowadzić do jak najlepszego stanu bez uzycia miliona $$$ bo auto nie warte przesadnych korekt i drogich specyfikow, jednocześnie uczac sie przez testy i zbieranie doświadczenia, by kolejny samochód już "obsługiwać" bez partactwa i błędów. Co masz na myśli że lakier może mnie zadziwić? Że będzie tak dobrze czy źle Ogółem przy zakupie UC chodzi mi o wygląd i połysk, bez latania wokół samochodu z lampą led w pełnym słońcu doszukując się drobnych rysek(gorzej nie będzie ) edit: na ile starczy mi 250ml aio z pierwszego posta? Będzie gorzej, niż myślisz. Odkaż, umyj, wyglinkuj wtedy porozmawiamy Co do tego co na ile starczy nie zależy od tego jak gorliwie będziesz używał. W jeden sezon może pęknąć flaszka, ale raczej około polowy, a to dlatego ze ci z którymi ja rozmawiałem to po trzecim razie nakładania ręcznie maja tego dość i unikają haha
sl3py Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Gdzies na forum bylo kiedys opisane i z relacja poszukaj w dziale pomoslow: zakleic porzadnie tasma i rozne gradacje papierow sciernych przecierajac przez tasme. Temat dotyczyl chyba zaprawek i jak zniwelowac po nich slad. Chyba ktorys z modw pokazywal ten pomysl nie wiem czy nie Pajko lub Slovak. Jak znajde to wkleje Ci link moze jakos technicznie da rade. Nie masz na myśli czasem tego tematu : viewtopic.php?f=11&t=6215&view=unread#unread
TfB Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Nie masz na myśli czasem tego tematu : viewtopic.php?f=11&t=6215&view=unread#unread dokladnoe ale ta zyletka brzmi szybciej tylko ten klocek;D
MirekGTS Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Robię one step na Grande Punto, samochód strasznie poobijany i ma sporo rys, ale nie opcji na wieloetapową korektę mimo że bardzo przydała. Nie mam typowej pasty one step tylko menzerne 2500, 400, 4000 i kocha antichologram. Pad żółty nat, żółty ABW i jeszcze kilka kilka twardych i miękkich. Ogólnie zły nat i pf2500 zostawia mi delikatny hologram. Przerobiłem koło 10 kombinacji past i padów i stanęło na chińskim średnim padzie miękkszym od Nata pf2500 i małym dodatkiem 400. Proszę o ocenę efektów. Dlaczego Tapatalka nie ogarnia forum?
benybco Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Authentic bardzo fajny, klasycznie fusso w wosku, nie klasycznie fusso w płynie. Zawsze kupuj do ciemnych nawet jak masz białe dają lepszy look, a nie posiadają żadnych koloryzantów i nakłada się je tak samo, nie polecam zaś water blocka, bardzo krótko u ziomka pożył i strasznie pylił przy docieraniu. up Przecież dobrą kolejność złapał Mycie szamponem Cleaner jeżeli posiada IPA Wosk qd - choć dla mnie qd odrazu po wosku to lekki przypał, dajmy czas aby wosk się związał z lakierem wypocił itp, najlepiej jest to zrobić po 3 godzinach jak tak mocno potrzebuje albo po pierwszym myciu Gozdziu - owszem dobra kolejność ale glinka by się chociaż jeszcze przydała. I tak na dobry początek by wystarczyło nie minie rok a już będzie miał regał kosmetyków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się