Skocz do zawartości

Prosimy wyłączyć Adblock'a, nasze forum korzysta jedynie z reklam statycznych. 

Firmy zainteresowane reklamą na forum Kosmetyka Aut zapraszamy do zapoznania się z tematem w poniższym linku.

Partnerzy forum - zasady współpracy.

mbieniek

Użytkownik
  • Zawartość

    355
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralna

2 obserwujących

O mbieniek

  • Urodziny 29.09.1986

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Auto
    308 2014 THP
  • Lokalizacja
    O-slow
  • Województwo
    Brak
  1. Koch pasty

    A jaki to jest jakiś miękki lakier? Jeszcze nie wiesz? Moim zdaniem H8 pozostawia właśnie duuużo lepsze wykończenie niż FG400 i lepiej mi się z nim pracuje. Na niektórych lakierach możnaby zaakceptować taki finisz jak jedenprzejazd na futerku i jeden na gąbce tą sama pastą jak na mocno-tnącą to dla mnie rewelacja. Menzerna nie jest dużo gorsza ale śmierdzi, duży wpływ ma na jej wysychanie temperatura i nie jedzie się tak długo czy przyjemnie
  2. Obtarty zderzak czy coś z tego będzie?

    Ja pisałem o zaprawkach. lakier zaprawkowy z małego pędzelka i wypełniasz tylko te miejsca w których brakuje. Ale malować również możesz. Ani jeden ani drugi nie jest optymalny ale jeśli zrobisz porządnie to będzie w miarę OK.
  3. Obtarty zderzak czy coś z tego będzie?

    Ale zdjęcia to nie mogłeś wrzucić mniej wyraźnego? Wygląda na dwa miejsca gdzie lakier jest odrapany do plastiku. Jest to w takim miejscu że można pokusić się o pomalowanie lakierami zaprawkowymi, baza potem klar. Potem ostrugać nadmiar klaru i wypolerować całość około 4 godzin.
  4. Wash&Wax New Beetle mamy ;)

    Gdzie są zdjęcia?
  5. Volkswagen Touran - czyszczenie wnętrza

    Ja wolę sposób z mikrofibrą na rurze od odkurzatora i ssać aż całą pianę z APC wyciągniesz. A na samą maskownicę to polecam jechać magiczną gąbką poprostu, szczotka nie daje rady bo tam jest często ten syf z butów co jakby wniknął w strukturę materiału. Tylko uwaga niektóre materiały można sciągnąć kolor do bazy Bardzo dobrze odżyło, ważne że Ty lubisz odgruzowania, mi jakoś ostatnio średnio z takimi pracami po drodze, ale kiedyś rzucałem się i na takie parchy. Ważna lekcja to dobre rozplanowanie pracy ja to bym szczerze i tak rozpoczął od podsufitki dopiero potem odkurzał w takiej stajni Augiasza :D:D Widzę też że odkurzanie zajęło chwilę, na tej paskudnej wykładzinie VW
  6. Peugeot Boxer 2.0 BlueHDi 2016

    Gratis zacięcia !! Nie wiem co to "Boże działo" ale dzień przy samochodzie nigdy dniem straconym Ja poleciłbym Ci jakąkolwiek najtańszą nawet powłokę na plastiki i lakier. I bez jakiejkolwiek korekty na dobrze oczyszczony lakier lecisz a nawet jak gdzieś nie dotrzesz za specjalnie to i tka nie będzie widać. Wątpię, żeby wosk pożył długo tutaj. Chociaż czy powłoka zdałąby rezultat to nie gwarantuję. Napewno nałożyłbym na szyby. Czy to jest Twój kredyciak czy auto firmowe? Tak z czystej ciekawości pytam jak jest rozwiązana sprawa w DPD
  7. Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 6

    Ale to on mówi w odniesieniu do DA tego reksia 8mm skoku, a są też maszyny z lepszym silnikiem, momentem, czy skokiem. Moim zdaniem na rotacji da radę zrobić może i lepszy finisz i łatwiej i szybciej ale to tylko imho.
  8. Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 6

    A próbowałeś go podłączać pod ładowarkę?? Impulsową czy jak one się nazywają?
  9. CarPro Essence

    Jeszcze zależy też pewnie od metody aplikacji...Ile czasu miał CPE na utwardzenie. FK na beemce sąsiada ładnie siedziało aż gdzieś do środka zimy a zlazło po wizycie na szczotach.
  10. Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 6

    Kolego, w przypadku akrylu, bez próbnych natrysków moim zdaniem się nie uda. Także jak dobiorą Ci kolor leniwce lakiernicy tylko na kod, to będzie widać różnicę napewno. Jeśli chodzi o wosk, to wsia ryba imho. Sprawdzenie natrysku powinno się odbywać przy jakimś Scanmatchu czy sungunie wtedy sam zobacz element z woskiem a bez, ma naprawdę minimalne różnice. Wątpię, żeby wtedy było cokolwiek widać. Ale po to to potrzeba ogarniętego lakiernika. A miałeś z nim kiedyś problem z rozruchem? Zależy chyba od wyposażenia auta i tego dokąd jeździsz? Tak kiedyś o tym czytałem, to nie zaleca się z kolei zbyt dużego aku z powodu wiecznego niedoładowania czy coś.
  11. Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 6

    to się dobrze starałeś przepolerowac tym antiholo, jedna tubka to na 5 aut minimum także podejrzewam, ze poprostu nie usunąłeś rys od samego początku jak ktoś wspomniał. Czy wymywales fg 400? Rozegraj to tak, ze porządnie wymywasz. pady beda ok, ale twój pomysl żeby używać bliskiego finish na audi, jeśli to lakier metalik, to niewypał. rozmawiamy czarny finish czy ten jasnozielony booski?? jaki kolor auta? Samo fg 400 na średnim padzie może zostawić mgiełka
  12. Bmw x1

    Z tego jak te rysy zaginają światło wynikałoby że są powierzchniowe. Ale to ze zdjęcia trudno cokolwiek napisać. Jeśli czuć pod paznokciem, to masz rozwiązanie. Atakuj papierem, 10 mikronów możesz zdjąć. Wybierz sobie jedno miejsce w mało widocznym miejscu i tam przeprowadzaj próby. Pasty nie są tu problemem, ewentualnie siła pada w połączeniu z maszyną. Jakie to DA?
  13. Pianownica i aktywna piana

    dokładnie tak. ehhh młodsi koledzy widzę nie dotarli do początków forumu. Ludwik power!!!!!!
  14. Pranie mikrofibr

    a to musiałem przegapić. Mi tez się pare razy zdarzyło na leniu nie wywieszać. co do większej miekkosci to nie wiem, to takie dziwne odczucie. bo wszystkie fibry beda niebieskie albo melanżowe
  15. Jestem w trakcie polerki, pytanka

    dasz radę i pięcioma, ale wtedy trzeba się pilnować i używać wszystkich ośmiu stron każdej fibry, do tego nie mieszać tych do ścierania guana z tymi do inspekcji. powiedziałbym ze 10. Zwłaszcza jak po pierwszym dniu wypierzesz. krótkie włosie. dłuższe może się przyklejać do resztek pasty tak jakby i to będzie mordęga.
×