Beeercik Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Jaka jest różnica pomiedzy Nielsen APC a Nielsen CYCLONE APC?
indoman Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Jezeeli chodzi o inspekcje lakieru halogenem led to Jaka barwa swiatla bedzie lepsza ciepla czy zimna? Zakresy sa od 2800-6000 kalwinow.
Forza46 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Mam ADBL APC. Jakiego stężenia użyć do mycia końcówki wydechu i nadkoli? W jakiej kolejności zabrać się za odszczurzanie auta po zimie? Najpierw aktywna piana a potem Tar&Glue i Vampire czy odwrotnie? Czy kolejność Tar&Glue i Vampire liquid ma znaczenie?
sl3py Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2017 [ref=#ff3366]Forza46[/ref], w dziale PSB wszystko znajdziesz ale żeby ci zaoszczędzić czasu to pierwsze Tar And Glue , vampir a potem aktywna piana i wszystko pluskasz robiąc to w jednym etapie oszczeddajac troszkę czasu , jak ci nie spieszno zrób to porządnie i po każdym użytym środku porządnie spłucz i wysusz auto przed użyciem następnego . Co do APC to myśle ze 1:10-1:15 powinno być Ok , osobiście używam 1:15 do mycia opon ale środkiem od kocha.
Fredi88 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Owszem, ale jeśli auto ma na sobie masę brudu, błota to raczej trzeba zacząć od piany, czy się mylę? Wiadomo, dobrze, żeby po spłukaniu auto wyschło lub przeschło żeby nie rozcieńczać T&G i Vamp. Jeśli jest tylko przykurzone to jak wyżej.
Forza46 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Czym usunąć takie zabrudzenia z felgi? Próbowałem Tar&Glue, Tuga zielona, Vampire Liquid.
Freddy Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2017 To raczej otarcie od klucza a nie zanieczyszczenie.... Spróbuj jakaś pastą polerską na fibre i ręcznie tam podziałać Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
rafalk Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2017 [ref=#ff3366]Beeercik[/ref], Cyclone jest silniejszy.
.r. Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Jezeeli chodzi o inspekcje lakieru halogenem led toJaka barwa swiatla bedzie lepsza ciepla czy zimna? Zakresy sa od 2800-6000 kalwinow. Zimne światło uwydatnia głębokie rysy, ciepłe siatkę swirli/hologramy. W moim osobistym odczuciu najlepiej sprawdza się przedział około 4500-4800K.
Beeercik Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 [ref=#ff3366]Beeercik[/ref], Cyclone jest silniejszy. Dzieki, tak też sądziłem. A orientujesz się o ile jest silniejszy od 'zwykłej' wersji APC Nielsena? Na forum polecają stężenie Cyclone 1:10 do wnętrza, jak to przyrównać do słabszej wersji?
Strus Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Mam głupie pytanie (choć podobno tylko odpowiedzi są głupie ) Myliście kiedyś szyby w domu APC a nie płynem do szyb ? Jakie rezultaty ?
wobbjack Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Mam głupie pytanie (choć podobno tylko odpowiedzi są głupie ) Myliście kiedyś szyby w domu APC a nie płynem do szyb ? Jakie rezultaty ? A od kiedy szyby sie myje apc? Ramy okien i uszczelki tak Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
rafalk Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Wydaje mi się, że ma to się tak jak ADBL APC pro do zwyklego APC od ADBL, ale pewny nie jestem.
Snickers Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 1. Czy tylko ja mam taki problem z SG Morning Dew? Wczoraj robiłem drugie podejście do tego preparatu i też rezultat mizerny. Samochód po nim to jedna wielka maza. Preparatu dawkowałem teraz imo optymalnie. Nie przesadzałem, jak czułem, że fibra już nasiąkła to pryskałem delikatnie. Docierałem porządnie na 2 mokrofibry, a dzisiaj rano wyjeżdżam na słońce i lipa. Próbowałem to jeszcze docierać ale nie szło. Wspomogłem się płynem do szyb z dodatkiem alkoholu i jakoś to ściągnąłem, ale też łatwo nie było. Już nawet Back2Black który później kładłem na listwy znikał z lakieru po pierwszym przejeździe. Jaki ewentualnie QD możecie polecić na czarny lakier? Wosk mam od Soft99 kładziony w 10.2016. 2. Czy Piana Red Devil ściągnie mi woski i QD z lakieru, czy mimo wszystko po myciu przelecieć auto IPĄ/Zmywaczem do silikonów żeby mieć goły lakier? 3. Czy Magiczną Gąbkę się myje czy to raczej jednorazówka? Zabrudzi się do końca i kosz?
hamilton Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Jakiś czas temu też miałem mazy MD ale na FK. Przy kolejnej aplikacji było już ok. Czary. Kilka dni temu kładłem MD na KOGa, mazy na masce, pomogła wilgotna mikrofibra. Nie jesteś jedyną osobą z "problemami"
Snickers Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Szkoda, bo większość opinni o SG MD są pozytywne, zwłaszcza na ciemnych lakierach, a w moim przypadku więcej z nim roboty niż położenie twardego wosku.
menior Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Może jakaś trafna partia wyszła ja problemów nigdy nie miałem a aplikowalem i w dość niskich temperaturach jak i bardzo wysokich choć w cieniu
Torbba Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Szybkie pytanie bo nie wiem czy dobrze wybrałem,a mianowicie: Shiny Garage Pure Paint Cleaner -->IPA-->collinite 476s I jeszcze pytanie czy osiągnę tym zestawie efekt mokrego lakieru?
wobbjack Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Spróbuj dedykowanego qd od soft99 Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Daktyloskop Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Mam parę krótkich wątpliwości po moim pierwszym "detalingowym myciu auta". Pacjent to 7letnia Toyota która od nowości jest w moich rękach. Głównie myta była na bezdotykach ale postanowiłem się nawrócić. Powiedzcie proszę co zrobiłem dobrze a co źle. 1.Aktywna piana SG snow fruit 2.Zakamarki i trudne dostępne miejsca APC + pędzelek 3.Mycie na 2 wiadra szampon ADBL cola 4.Odczekanie aż auto wyschnie 5.ADBL Tar and Glue 6.Mycie na 2 wiadra 7.Odczekanie aż lakier wyschnie 8.Capro IronX 9.Mycie na 2 wiadra 10. Glinowanie - glinka ValetPro soft + jako poślizg posłużyła woda + kropelka szamponu. I tu mam pytanie Niestety ale okolice progów pomimo obfitego spryskania nie dało się przeglinkować. Nie chciałem tego robić na siłe. Na karoserii zostały mi 2 punkciki gdzie glinka nie dawała rady. Rozumiem, że będe musiał się zaopatrzyć w agresywniejszą ?? Było to moje pierwsze glinkowanie i już załapałem o co chodzi. Szkód na szczęście nie robiłem. Jaką kupić następną? ( Jeszcze sporo obecnej zostało ) 11. Mycie na 2 wiadra + suszenie 12. K2 klinkiet (jakoś tak) 13. Woskowanie Dodo Juice Purple Haze 14. Test palca, po wyschnięciu polerowanie W międzyczasie felgi potraktowałem Zieloną Tugą + pędzelek, a oponu Megsem Endurance. Z Efektów jestem bardzo zadowolony. Jednak ta operacja zajęła mi prawie 7 godzin. Czy następnym razem jak będe przygotowywać te samo auto pod wosk to procedura ma wyglądać tak samo czy mogę połączyć Tar i Glue i po jego działaniu przelecieć deironizerem ? Czy Carpro IronX (nie do felg) można stosować zamiennie z zieloną Tugą na lakier czy niekoniecznie ?? Nałożony Wosk zrobił na mnie WoW, jednak jego aplikacja z testera była "denerwująca". Chciałbym zabezpieczać przynajmniej 2 auta. Jedno to Czarny Tiguan, 2 - czerwona Toyota. Jaki wosk/selant polecacie + cleaner ? Chciałbym, żeby aplikacja była łatwiejsza niż DJ PH a trwałośc powłoki wynosiła 4 miesiące lub więcej. Zastanawiałem się nad : 15. POORBOY'S WORLD NATTY'S WAX RED 16. Collinite 476 17. DODO JUICE SUPERNATURAL HYBRID 18. FINISH KARE 1000P HI 19. SOFT99 - Fusso Coat Mirror Shine Dark Color 12 months Jaki cleaner do nich polecacie ?? Chciałbym bardzo mało ścierny ...... czy te od DJ będzie uniwersalny ? Czy do każdego z wosku/sealntu polecicie mi jakiś inny spełniający oczekiwania ? Nakładać cleaner będe ręcznie.... 20. Posiadam myjkę firmy " Sterwins " wraz z dedykowaną pianownicą tej samej firmy. Niestety z pianownicy nie jestem zadowolony. Może już to ktoś przerabiał i wie jaka końcówką do podłączenia będzie współgrać do pianownicy PA ? Jeżeli za duży pytań w jednym pości to proszę moderatora o wydzielenie nowego tematu ( Nie wiem dlaczego ale nie mogę założyć tematu )
Gość Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Czy PB's SSR 2 i 2,5 aż tak się różnią że muszą być dwoma osobnymi pastami, czy po 2,5 normalnie mogę przejść do SSR 1?
Moderator psemo Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 To już musisz sprawdzić sam podczas pracy. Przejedź element 2, drugi nie, wykończ 1 i sprawdź czy jest różnica.
Gość Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2017 [ref]psemo[/ref], bo właśnie nie wiem czy kupić 2, czy 2,5 Dodane po 1 minucie 16 sekundach: to kupie tester 2,5 zobaczymy na Nexii mamy
SzymonVWGolf Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Witam, zrzuciłem zimowe felgi i wyglądają delikatnie mówiąc mega słabo... poprzedni właściciel auta słabo o nie dbał, a raczej w ogóle. I tu się rodzi moje pytanie, kto zna jakieś sprawdzone miejsce na Opolszczyźnie lub na Dolnym Śląsku, gdzie mógłbym oddać felgi do pełnej renowacji, czyli piaskowanie, uzupełnienie jakiś braków czy głębokich zadrapań no i pomalowanie?
Michal0940 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Siemka. Mam pytanie odnośnie dziur w alcantarze. Konieczna jest wymiana całego materiału czy jest jakiś sposób na naprawę tego? Z góry dziękuje za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się