Hep Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 nawoskowałem sobie auto(czarne ufo), wcześniej robiłem mycie detalingowe, droboną polerkę i odtłuszczanie ipa przed woskiem - po pierwszym myciu mam teraz mazy widoczne w słońcu - dlaczego? dawałem za duzo wosku? starałem się nie dużo, był widoczny na lakierze ale biały dopiero się robił przy wysychaniu...
Grzechu23 Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 7 minut temu, Hep napisał: po pierwszym myciu mam teraz mazy widoczne w słońcu - dlaczego? dawałem za duzo wosku? Wychodzi na to, że tak. Zbyt dużo wosku którego nie udało się odpowiednio dotrzeć.
paperson Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 @Hep daj jakieś zdjęcie. Mogą to być również jakieś ślady po polerce.
brwngda Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 Ocieplaja mi blok i brudasy niezabezpieczyli sie i pol osiedla w styropianie... Niestety nie uzykowalem auta i przy ladnej pogodzie resztki styropianu "wtopily" sie w lakier. Dziekuje za pomoc
yas Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 styropian rozpuszcza aceton, kobiety to maja w swoich szafkach "detailingowych"
rapmen93 Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 W dniu 13.05.2018 o 04:33, RafalB napisał: Witam. Jaki pad mikrofibrowy bedzie bardziej agresywny, 1)z krótkim włosiem czy długim 2)na piance twardej (żółta-NAT) czy miękkiej (czarna -NAT) ? Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Hej. Bardziej agresywny będzie z długim włosiem na twardej (żółtej) gąbce.
jannovak Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 Witam, w swoim Passacie mam część tapicerki z alcantary jasno beżowej. Często jeżdżę w dzinsach po których mój fotel jest zdecydowanie ciemniejszy od pozostałych. Czy jest jakiś sposób na jego doczyszczenie i zabezpieczenie aby się nie farbował? Pozdrawiam Jan
Piter80 Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 Po polerce i nałożeniu wosku było lux.Wychodze rano a to holosy na dachu.Od czego to moze być?
menior Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 Pewnie tzw.hologramy,po swojej pierwszej polerce tez tak mialem,albo zle dotarty wosk ale raczej pewnie to pierwsze
YOBACK Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 @Piter80 A czy wymyłeś pastę po polerowaniu? Bo może położyłeś wosk na wypełniacze z pasty i zszedł po 1 dniu odkrywając hologramy?
Piter80 Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 Paste wymyłem.Najpierw na sucho microfibrą,potem ipą.Nie było hologramów.Nałożyłem wosk,tez było,bo się przyglądałem akurat dachowi.Na drugi dzien rano bardzo widoczne hologramy.
YOBACK Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 Jeszcze podaj nazwę wosku. Być może nałożyłeś naturalny wosk, który lubi się wypacać. Jeżeli auto stało na słońcu, to lakier stanie się taki "pochmurny" podczas wypacania wosku.
Piter80 Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 Wosk to hypnotic Icon.Auto stało na słońcu,ale raczej ten wosk sie nie poci.
menior Opublikowano 14 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2018 Jesli to tylko kwestia wypacania wosku to i mf powinienes bez problemu to sciagnac albo myjac auto,a hologramy wlasnie najlepiej na sloncu widac
Piter80 Opublikowano 15 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2018 Uzywałem sonax cutmax na pomarańczowej gąbce royal pads.(zgubiłem gdzieś niebieską gąbkę).Potem koch antihologram na czarnym padzie nat.Maszynka krauss 8mm.Cutmax najpierw na 3 biegu 3 przejazdy,potem ( bieg i 4 przejazdy.Pasta kocha na 2 biegu rozprowadzenie a później na 4 biegu 4-5 przejazdów.Może za szybkie obroty dla kocha i pasta znikała szybko i gąbka robiła hologramy?🤔
Hep Opublikowano 15 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2018 19 godzin temu, paperson napisał: @Hep daj jakieś zdjęcie. Mogą to być również jakieś ślady po polerce. Ciężko mi to uchwycić telefonem bo widać tylko w specyficznym świetle - po polerce to nie jest bo schodzi po przetarciu palcem, poza tym nie była bardzo inwazyjna Nie wiem jakim cudem to skopałem, moim zdaniem dawałem mało tego wosku ale najwyraźniej gąbka z zestawu fusso jest kiepska, zmienię aplikator następnym razem na ten piankowy.
paperson Opublikowano 15 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2018 @Hep spróbuj przy następnym podejściu do lakieru wypróbować miękki pad + np. koch antihologram.
Hep Opublikowano 15 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2018 3 minuty temu, paperson napisał: @Hep spróbuj przy następnym podejściu do lakieru wypróbować miękki pad + np. koch antihologram. Większość atakowałem sonaxem perfect finish i większość żółtym NATem, przy miękkim czarnym nie było prawie żadnej różnicy(w teorii chciałem onestep). Jednak lakier okazał się bardziej "zmęczony" niż mi się wydawało na początku. 1
krauz Opublikowano 15 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2018 Hej wszystkim, chciałbym się dowiedzieć, czy jest sens stosowania dodatków do diesla w postaci uszlachetniacza ropy. Pytam, gdyż mam możliwość kupienia od znajomego taniej ropy sprawdzonej z Rosji o wątpliwej jakości. Uszlachetniacz taki podobno jest w stanie zmniejszyć skutki złej smarowności paliwa o niskiej zawartości siarki. Dodatkowo preparat taki wiąże wodę i pozwala pozbyć się jej z całego systemu paliwowego samochodu. Dzięki czemu cała instalacja zasilająca, filtr, przewody paliowe oraz zbiornik paliwa zostają osuszone z nagromadzonej się tam wody. W internecie znalazłem ciekawie wyglądający preparat w stosunkowo niskiej cenie, który jest dostępny na stronie http://tec2000.pl/produkt/dodatek-uszlachetniacz-do-diesla/ . Tylko zastanawia mnie, czy tego typu uszlachetniacze faktycznie wpływają korzystnie na poprawę jakości paliwa.
Piter80 Opublikowano 15 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2018 uszlachetniacze działają,przy dieslu normalnej jakości.Przy paliwie nieznanego pochodzenia nie”naprawią”Ci paliwa.To bedzie nadal szajs,tylko uszlachetniony.Znam hisyorię remontów silnika,po takiej niby oszczędności.
Alfa47 Opublikowano 15 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2018 @krauz A ile chcesz tej ropy kupić, Bo wątpie że np. 40l coś ci tam zrobi, ja też jeździłem na ropie z Ukrainy Kup trochę i przetestuj np. ze 20l jak samochód ci osłabnie to wiesz że nie warto.
Piter80 Opublikowano 16 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2018 Panowie jakie stężenie apc pro do mycia komory silnika?I czy trzeba spłukiwać obficie woda?Czy wystarczy popsikac z opryskiwacza i wytrzeć?
Birkhof Opublikowano 16 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2018 54 minuty temu, Piter80 napisał: Panowie jakie stężenie apc pro do mycia komory silnika?I czy trzeba spłukiwać obficie woda?Czy wystarczy popsikac z opryskiwacza i wytrzeć? To zależy jakie masz APC, jak mocno masz zabrudzoną komorę i czy chcesz wyczyścić tylko plastiki czy doczyścić też elementy metalowe oraz czy masz mocno zabudowany silnik i będziesz rozbierał plastiki czy nie. Na YT jest kilka fajnych filmów pokazujących jak ugryźć temat. Osobiście ze względu na to że jeżdżę hybrydą to czyszczę tylko parownicą i lekkim roztworem apc, nie leję wodą ani z węża ani z myjki. Z drugiej strony mam tak to wszystko zabudowane też, że o dziwo bardzo mało się tam kurzy.
alexander.p Opublikowano 16 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2018 1 godzinę temu, Piter80 napisał: Panowie jakie stężenie apc pro do mycia komory silnika?I czy trzeba spłukiwać obficie woda?Czy wystarczy popsikac z opryskiwacza i wytrzeć? 1:4 nie musisz lać wodą. wytrzyj MF 1
Barista Opublikowano 16 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2018 Kolejne wyzwanie - listwa progowa i bagażnikowa są podrapane, a chciałbym aby świeciły przykładem. O ile z odżywieniem i jako takim odzyskaniem koloru nie byłoby problemu to co zrobić z podrapaniami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się