Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No pany z fg 400 to całe czyszczenie trwa nie więcej niż 5 minut :D, a zabezpieczeń szkoda na szyby pod prysznicem wszystko szybko spływa

 

Godzinę temu, alexander.p napisał:

AG? a rain X da radę, bo właśnie mam zamówiony :)

hardcore to powłoka, i powinna się sprawdzić :) 

o dżizuss :) :ad:

o tym też myślałem i mam zamówione z alli

 

Opublikowano
24 minuty temu, powalla napisał:

To jest przekładka do szlifierki oscylacyjnej - takie są u MX Nowicki. @BialyGTI znalazł już taką, jakiej szukałem: http://www.sait.pl/flexi_gabka_przekladka_rzep_Ø_125mm_12mm,1321,3803.html :biggrin:

  • Okay 1
Opublikowano
3 godziny temu, Eidos71 napisał:

To jest przekładka do szlifierki oscylacyjnej - takie są u MX Nowicki. @BialyGTI znalazł już taką, jakiej szukałem: http://www.sait.pl/flexi_gabka_przekladka_rzep_Ø_125mm_12mm,1321,3803.html :biggrin:

Przecież to to samo, tylko bez dziurek. Dziurki na zwyklym talerzu bez odsysu w niczym nie przeszkadzają, nawet mogą minimalnie temperaturę obniżać na padzie.

Opublikowano

@Kostek88 - pamiętam, że MX Nowicki prezentował przekładkę bez żadnych otworów. Na pewno masz rację, jeśli chodzi o wentylację przekładki i częściowo pada, dzięki otworom w przekładce - ale otwory to mniejsza powierzchnia "montażowa" rzepa/materiału i przez to mniejsza trwałość/skuteczność w połączeniu przekładki z powierzchnią talerza i pada. Wolę zminimalizować ryzyko "odfrunięcia" pada, lub pada z przekładką z talerza :) podczas pracy. W każdym bądź razie @BialyGTI pomógł mi i znalazł dokładnie to, czego szukałem :biggrin:

Opublikowano

@alexander.p, bez darcia czymś ściernym to nie ma sensu się męczyć. Jakikolwiek preparat do polerowania szyb (np. Sonax, CGP) też się spisze, ale szkło to szkło i nawet tnącą pastą gnoju nie narobisz, a zejdzie. RainX jak najbardziej - moja matka nie umiała się nachwalić, jak w zeszłym roku jej zrobiłem RainXa na kabinie :D

Opublikowano

Panowie jaki deironizer w bance 5l? Ma być niska cena i bardzo skuteczny. U jednego z partnerów jest na wyprzedaży good stuff shark iron w 5l bance ale nie wiem jak z dzialaniem. Albo poleccie cos innego

Opublikowano

@michalwi ja płukam w zwykłym wiadrze, i jak to robisz uważnie, po lustrze wody, to nie ma żadnego syfu na rękawicy i w wiadrze z szamponem.

Opublikowano

@grabek246  prosze

 

https://www.motochemia.pl/advanced_search_result.php?is_ie=0&is_click=1&keywords=P%B3yn%20do%20Czyszczenia%20Felg%20i%20Ko%B3pak%F3w%20K2%20Roton%20Wheel%20Cleaner%205L%20*%20G165

Opublikowano

Kupiłem Fiata Linea 07r, myłem deskę samochodu apc w stężeniu takim jak zawsze w fordzie czy Renault. Deska podczas mycia dosłownie kleiła się pod ręką a mf była czarna jakby schodził jakiś lakier, czy plastik z deski na podszybiu. Potem poszedł Nielsen na to.

Raczej nie była tak brudna tylko taki materiał? Można to jakoś zabezpieczyć?

Opublikowano

W fiatach tak już niestety jest, że schodzi "nibyplastik" z deski, z pokręteł itp.

Opublikowano
6 godzin temu, michalwi napisał:

Czy w przypadku braku Grit guarda, płukanie rękawicy pod bieżącą wodą dałoby radę?

Ja tak kiedyś zawsze robiłem i żadnych dodatkowych swirli nie dopatrzylem się,dziś używam Grita bardziej dla zasady 😉

Opublikowano

Witam.

Czyściłam kanapę i widocznie użyłem zbyt twardej szczotki bo materiał się zmechacil, pozaciagal.

Jak można to usunąć?

d4fda24522108bec7db7ee2171949440.jpg&key=4676103b619a33c5c65a0bc2042004dc3608eaa7e6701fe34af493364abbe0d4.

 

 

 

 

Tak wyglądało przed:

 

d4b01d6263266ae032c7b7c63aff1e8e.jpg&key=6a1d9da2574a73ecd52c19d6c6349aa00bb1473351a2372b77d70324ed82769b

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano
16 godzin temu, Eidos71 napisał:

@Kostek88 - pamiętam, że MX Nowicki prezentował przekładkę bez żadnych otworów. Na pewno masz rację, jeśli chodzi o wentylację przekładki i częściowo pada, dzięki otworom w przekładce - ale otwory to mniejsza powierzchnia "montażowa" rzepa/materiału i przez to mniejsza trwałość/skuteczność w połączeniu przekładki z powierzchnią talerza i pada. Wolę zminimalizować ryzyko "odfrunięcia" pada, lub pada z przekładką z talerza :) podczas pracy. W każdym bądź razie @BialyGTI pomógł mi i znalazł dokładnie to, czego szukałem :biggrin:

Hmm takie z dziurami pod szlifierki z odsysem, które kręcą się kilka razy szybciej niż polerki, nie trzymają pada gorzej. Więc z pewnością ryzyko odfrunięcia przy kilka razy mniejszej prędkości jest bardzo duże przez dziurki :cool:

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.