Skocz do zawartości

397

Użytkownik
  • Zawartość

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutralna

O 397

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Auto
    Mercedes W211 2.7CDI
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Województwo
    Małopolskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 397

    Pytania do RRC

    @ar15620v mam kilka ich produktów i donkazdego do którego był potrzebny atomizer dostałem wiec mysle ze to wina sklepu
  2. Panowie czy ktoś korzysta z agregatu prądotwórczego ? Z racji ze nie mam już garażu a miejsce postojowe w hali podziemnej mysle nad zakupem agregatu żebym mógł sobie odkurzacz i maszynkę od czasu do czasu podpiąć i mam pytanie czy taki oto jeden z tańszych agregatów nada się do tego http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7231427951
  3. 397

    Work Stuff Monster Drying Towel

    Kurczę kupiłem ten ręcznik na listopadowych promocjach, ale nie używałem jeszcze bo mi go szkoda . Jednak jutro będzie trzeba przetestować skoro mamy takiego wspaniałego dystrybutora
  4. 397

    Konkurs PSB Best of 2018

    1 . Mumins 2. Paperson 3. Krzygaj 4. KoKo S89 5. david2888 6. MarkPol 7. Domel 8. Michał82 9. BiałyGTi 10. Barto125 11. Tommy Lee 12. BarKoz 13. michalwi 14. Smerf91 15. Karbo 16.Malwin41 17. Lotek900 18. Strus 19. keza 20. krzychu2805 21. psemo 22. Malinek 23. Gesiu_15 24. damiano2007 25. CrisAGC 26. powalla 27. Kuba95 28. boxers123 29. piotr@sta 30. Alfa47 31. Pawel_t11 32. turzol 33. grabek246 34. Lukasz_BLN 35. tombk02 36. snlkers 37.BarteQk 38. Tomas22 39. Czakisek 40. Patryk14 41. Qukie 42. Grzechu23 43. Pio1405 44. Malik87 45. khornes 46. MirekGTS 47. Salix 48. Maciej WTN 49. 397
  5. 397

    Wosk Na Mokro

    Potwierdzam to co pisze @powalla tez ostatnio używałem i od mycia do mycia ok 400 km wytrZymal przy drugim myciu doły kompletna tafla.
  6. @KUBA46 fotele boczki podłokietnik i ewentualnie deska rozdzielcza jak to jakaś doposażona wersja proszę się pochwalić Mieczysławem
  7. 397

    Hamron DA 15mm by Jula

    Dzięki za odpowiedz
  8. 397

    Hamron DA 15mm by Jula

    @ghost czy dostałeś rachunek ? Bo w mojej paczce nie znalazłem go a zamówiłem jeszcze jedna przesyłkę
  9. 397

    RRC Car Wash Szampon

    @rygryss jak chcesz to wyślę Ci końcówkę pierwszej seri do porównania
  10. 397

    Nowości Detailingowe

    @Strus pomarańczowa butelka z czarnym napisem ? Wydaje mi się ze mam to w domu albo u taty w garażu. W tamtym roku moja mi to przywiozła z stanów ale nie korzystałem napewno, a jeśli mówimy o tym samym produkcie to słyszałem pare pozytywnych opini ale od „normalnych” ludzi- nie takich jak my tutaj
  11. 397

    MOONLIGHT TacSystem Sio2 Spray

    A mycie na bezdotyku z wiaderkiem i swoim arsenałem się liczy ? Przyznaje się po 16 godzinach pracy, mycie auta wcale nie jest czymś przyjemnym,ale skoro następnego dnia auto musi być czyste i się prezentować nie ma innej opcji jak zaliczyć w nocy bezdotyk i ciskanie z swoim wiaderkiem .Lakier jest pełen odprysków i swirli i przestało mnie to już ruszać, nic nie chroni lakieru tak jak folia. Miałem na masce uncr ale po przygodzie z dzikami pożegnałem się z nim. W zeszłym tygodniu starsza pani przeleciała przez maskę wiec maska po raz 3 w ciągu roku nadaje się do wymiany wiec przestałem się jakoś bardzo przejmować. tak prezentowało się auto po 30 grudnia. Jeden dzień jazdy/pracy auto po przejechaniu ok 400 km
  12. 397

    MOONLIGHT TacSystem Sio2 Spray

    @Strus Średnio codziennie lub co drugi dzień. Auto zarabia na siebie i na mnie Między 2-15 grudnia auto zrobiło 7 tys km wiec możecie sobie wyobrazić jak po 10 godzinach ciągłej jazdy w deszczu/śniegu wyglądało. W ciągu roku zrobiłem 75 tys km jednak do znajomego który w ciągu roku zrobił 110 tys km jeszcze mi brakuje.
  13. 397

    MOONLIGHT TacSystem Sio2 Spray

    U mnie po około miesiącu i 10 tys km ładnie kropelkuje tylko przy deszczu. W tym czasie auto myte było ok 15-20 razy.Napewno śliskość lakieru się pogorszyła ,ale wystarczy mi jak psikne sobie na moonlighta water goldem od prostuffa i kolejny miesiąc jakoś przeleci chyba ze ta kanapka niewytrzymałe to nieskiertelny sonax uratuje mnie do lutego marca
  14. Pogadam z znajomym który ma myjnie. Może byłby zainteresowany taka dodatkowa „usługą” Sam korzystam z takiej usługi u niego ale to bardziej z racji koleżeńskich układów.
  15. W Tesco w Katowicach dalej można znaleść sonaxa na lata za 4.49 niewiem po co ale kupiłem 8 baniek xD

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.